یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه پاورپوینت حرفه ای سه بعدی تهیه کنیم؟

نویسنده: پوریا عرب تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/23 ساعت 09:00:00 بازدید: 483 امتیاز 5 از 1 نظر

آیا با طرز تهیه پاورپوینت حرفه ای سه بعدی آشنا هستید؟ اکثر پاورپوینت هایی که برای انواع ارائه های شرکتی، درسی، کنفرانسی و... طراحی می شوند به صورت دو بعدی بوده و از جلوه ها و امکانات طراحی های سه بعدی هیچ بهره ای نبرده اند. از آیتم های خاص تهیه پاورپوینت حرفه ای سه بعدی باید استفاده از حرکت در سه بعد x,y,z نام برد. این حرکت ها به گونه ای هوشمندانه طراحی شده اند که در نگاه مخاطب و بیننده خستگی را به همراه ندارند، بلکه باعث جلب توجه او و ایجاد رغبت و انگیزه جهت همراهی با شما در طول ارائه تان خواهد شد. استفاده از ساختارهای سه بعدی باعث ایجاد اسلایدهای متفاوت و جذابی میشود که تلفیقی از مهارت و خلاقیت شما را به نمایش خواهد گذاشت.

اگر دانشجویی تحصیلات تکمیلی باشید، با حساسیت داورها نسبت به کیفیت پاورپوینت ارائه شده در جلسه دفاع آشنا هستید. حتی اگر شما کارمند شرکت باشید و باید گزارشاتی را در حیطه فعالیت کاری شرکت به مدیرعامل و هیئت مدیره ارائه دهید، قطع به یقین می دانید که چقدر تهیه پاورپوینت در این شرایط مهم است و با تاثیر آن برکیفیت جلسه آشنا هستید. همه ی این موارد و موقعیت های مشابه نیاز به تهیه پاورپوینت حرفه ای دارد، اما اگر در ساخت این پاورپوینت از جلوه های سه بعدی استفاده کنید، طراحی شما به دنیای واقعی در فضای سه بعدی نزدیک تر و ملموس تر خواهد بود و با این روش به راحتی می‌توانید نظر مخاطب خود را معطوف به اسلاید‌هایتان کنید. اگر مهارت و زمان کافی برای تهیه پاورپوینت حرفه ای سه بعدی ندارید، وظیفه ساخت آن را به تیم تخصصی پاورپوینت در ایران تایپیست بسپارید که نهایتا با دریافت یک پاورپوینت حرفه ای منحصر به فرد، بیننده را در همراهی با خودتان در طول ارائه میخکوب کنید.

چگونه پاورپوینت حرفه ای سه بعدی تهیه کنیم؟

آیا می توانید پاورپوینت سه بعدی طراحی کنید؟

سوالات متداول

ایران تایپیست از بهترین های تهیه پاورپوینت حرفه ای به صورت سه بعدی است که قالب و تم ها را مطابق با موضوع مورد نظر شماست خواهد کرد.

برای اطلاع دقیق  از میزان هزینه و ریز هزینه ها کافیست سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان مالی ما در کمتر از 5 دقیقه فاکتور مورد نظر را برایتان صادر کنند.

خیر. به هیچ عنوان. در مرکز ایران تایپیست صدور فاکتور هزینه به صورت رایگان انجام می پذیرد.

زیرا ایران تایپیست با در اختیار داشتن تاپ ترین افراد این حوزه، تمامی خدماتش را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ارائه می دهد.


نویسنده: پوریا عرب تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/23 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 483 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت حرفه ای سه بعدی تهیه پاورپوینت حرفه ای تخصصی تهیه پاورپوینت حرفه ای درسی تهیه پاورپوینت حرفه ای آموزشی تهیه پاورپوینت حرفه ای آموزش مجازی

دیدگاه کاربران

علی خرم | 1400-8-5 ساعت 09:15:27 امتیاز :

پاورپوینتم پرفکت بود. خیلی عالی دراومد. ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :