یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه سفارش تایپ رمان بدهم؟

نویسنده: سارا اخلاقی تایپ رمان تاریخ انتشار: 1402/1/30 ساعت 16:20:19 بازدید: 653 امتیاز 0 از 0 نظر

برای ثبت سفارش تایپ رمان می توانید در سایت ایران تایپیست ثبت نام کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ثبت نام در سایت اولین مرحله ثبت سفارش تایپ و ترجمه از هر نوعی است و برای عموم مردم و دانشجویان یکسان بوده و بعد از ثبت نام می توانید هر نوع سفارشی را ارسال کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ رمان خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپیست ها، سفارشات تایپ متن و مترجم ها نیز ترجمه ها را بررسی می کنند.  تایپ رمان در مقایسه با سایر سفارشات راحت به نظر می رسد ولی با این وجود دشواری های خاص خود را دارد. مشتریان می توانند هر نوع رمانی را سفارش دهند و متناسب با سفارش آن ها، تایپ شروع شده و انجام می شود. شما می توانید انواع و اقسام رمان ها را از هر لحاظ برای ما ارسال کنید. این سفارش در اولین فرصت بررسی شده و با شما تماس گرفته می شود و بعد از تایید مبلغ و پرداخت آن، کار شروع می شود. هر چقدر که حجم سفارش کم و فوری باشد در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. بعد از تمام شدن کار از جانب تایپیست، بخش ویراستاری، کیفیت فایل را به دقت بررسی می کنند و بعد از تایید در پنل کاربری مشتری قرار می گیرد. اگر چندین فایل را همزمان ارسال کرده باشید و آن ها را اولویت بندی کرده باشید، به همان ترتیب انجام خواهد شد. تایپ سفارشات حجیم زمان بر خواهد بود. تایپ رمان هر نوع فایلی را می توانید به این موسسه ارسال کنید تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت انجام شود. کیفیت همیشه اولین معیار انجام کار بوده و بعد از آن هزینه پایین و سرعت بالا معیارهای بعدی سفارش هستند که تایپیست ها در همه شرایط این سه معیار را رعایت می کنند. رعایت استانداردهای موسسه و مشتری مهمترین اهداف موسسه است که در هر شرایطی برآورده می شود.

چگونه سفارش تایپ رمان بدهم؟

ثبت سفارش تایپ رمان

تایپ رمان و داستان ممکن است در ابتدای امر ساده به نظر برسد. شاید نویسنده یا مترجم فکر بکند که هر کسی کمی با نرم افزار ورد آشنایی داشته باشد، می تواند این کار را انجام دهد. در صورتی که در زمان تایپ هر متنی لازم است که تایپیست آن را با کمترین اشتباه تایپ کند. در واقع، تایپیست باید مهارت هایی را برای این کار به دست آورده باشد. برای دست یافتن به این افراد می توانید به ایران تایپیست مراجعه کنید.

ثبت سفارش تایپ

برای استفاده از خدمات تایپ رمان می توانید به مرکزی مانند ایران تایپیست مراجعه کنید. برای این کار لازم است در این وب سایت ثبت نام کرده باشید. بعد از آن یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید انواع خدمات را در آن به ثبت برسانید. این مرکز همان طور که از نامش پیدا است، از مراکز قدیمی است که در حوزه تایپ فعالیت دارد و همین مسئله هم موجب شده است که تایپیست های ماهر از همه کشور با آن همکاری داشته باشند. تایپیست هایی که مهارت کافی برای تایپ ده انگشتی را دارند.

در تایپ داستان و رمان سرعت تایپ کردن اهمیت دارد. این مسئله در کارهای با حجم زیاد اهمیت بیشتری پیدا می کند. یک تایپیست غیر حرفه ای ممکن است اشتباهاتی را در زمان تایپ مرتکب شود که جبران آنها به زمان زیادی نیاز داشته باشد. مخصوصاً اگر یک رمان ترجمه شده باشد، برای مترجم مهم است که پیش از این که مترجم های دیگر متن را در بازار منتشر کنند این کار را بکند. در این موارد اهمیت سرعت تایپ بدون اشتباه بیشتر می شود. یک تایپ بد و پر از غلط ممکن است ویراستار متن را هم با دردسرهای زیادی مواجه کند. اما یک تایپ خوب و کم غلط دیگر نیازی به نمونه خوانی نخواهد داشت.

چگونه سفارش تایپ رمان بدهم؟

تایپ رمان

تایپ رمان و داستان های بلند

برای تایپ رمان و داستان های بلند ترجمه شده یا تألیفی لازم است که تایپیست به تایپ ده انگشتی مسلط باشد. امروزه تایپیست های کمتری این مهارت را دارند. ضمن این که یکی دیگر از مهارت های لازم برای تایپ کردن متن های ساده و بدون فرمول و جدول و عکس و پیچیدگی توان خواندن صحیح دستنویس است. معمولاً تایپیست های ماهر توانایی خواندن هر نوع دستخطی را دارند. اگر برای ارسال دستنویس نمی توانید حضوری به مرکز مراجعه کنید، می توانید از آنها اسکن یا عکس تهیه کنید یا اصل آن را با پست یا پیک به مرکز بفرستید.

برای ثبت سفارش در ایران تایپیست می توانید هر تعداد فایل که مد نظرتان است در پنل بارگذاری کنید. کار با اولویت بندی شما شروع خواهد شد. در زمان ثبت سفارش تایپ رمان وارد کردن اطلاعات اهمیت دارد. زیرا پیش فاکتور بر اساس همین اطلاعات برای شما ارسال خواهد شد. بعد از تأیید هزینه و پرداخت مبلغ کار تایپ آغاز می شود. پرداخت هزینه کارهای حجیم به صورت قسطی امکان پذیر شده است. هزینه ها در این مرکز در مقایسه با رقبا بسیار کمتر تعیین شده است. با وجود این، در نهایت سفارش دهنده و تایپیست از انجام کارها راضی خواهند بود. 

چگونه سفارش تایپ رمان بدهم؟

تایپ داستان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ رمان خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهتایپ از دستنویستایپ کتابتایپ - قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

شما می توانید در این سفارش، هر تعداد فایل را ارسال کرده و تایپ آن را درخواست کنید

خیر شما میتوانید درخواست تایپ خود را برای انواع رمان ثبت کنید.

خیر در هر صورت با استفاده از یک تعرفه، قیمتها محاسبه میشوند.

خیر شما میتوانید هزینه ها را در دوقسط بپردازید.


نویسنده: سارا اخلاقی تایپ رمان تاریخ انتشار: 1402/1/30 ساعت 16:20:19 تعداد بازدید: 653 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ رمان ثبت سفارش تایپ رمان تایپ رمان فوری تایپ رمان آنلاین تایپ رمان اینترنتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :