دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چه زمانی باید هزینه ترجمه تخصصی مقالات را پرداخت کنم؟

نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/18 ساعت 09:24:19 بازدید: 390 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه تخصصی مقالات در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه و رقابتی است. البته این شرکت تدابیری را برای مشتریان خود برای پرداخت هزینه ها اندیشیده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به این صورت که جهت ثبت نهایی سفارش ترجمه، شما فقط باید 40%  هزینه ترجمه تخصصی مقالات را در ابتدا پرداخت کنید و 60% مابقی را زمان تحویل بپدازید. خالی از لطف نیست که بدانید، برای آنکه از کیفیت ترجمه تخصصی مقاله در ایران تایپیست آگاه شوید میتوانید درخواست دریافت نمونه ترجمه رایگان کنید، تا بر اساس حجم سفارشات، تعدادی نمونه ترجمه از مترجمان مختلف در اختیار شما قرار دهند و شما انتخاب کنید که کدامیک از مترجمان ما میخواهید همکاری کنید. به طور کلی اگر سوالی در ارتباط با  هزینه ترجمه تخصصی مقالات دارید، میتوانید در 7 روز هفته و به صورت شبانه روزی با کارشناسان ما به صورت آنلاین ارتباط بگیرید تا به راحتی و در کسری از ثانیه پاسخ سوال خود را بیابید، همچنین می ‌توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه نموده و جدول هزینه ها را مشاهده کنید.  هزینه ترجمه تخصصی مقالات در ایران تایپیست به گونه ای تنظیم شده است تا همه ی افراد از سراسر کشور با هر بودجه ای که دارند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و از این خدمات محروم نباشند.

مرکز ایران تایپیست تمامی سفارشات خود را ضمانت میکند، پس نگران هزینه ای که پرداخت کرده اید نباشید، زیرا تجربه ثابت کرده است که این مرکز همواره رضایت مشتریان را در کارنامه خود دارد و در صورتی که از ترجمه خود رضایت ندارید، میتوانید مراتب را به کارشناسان اعلام کنید تا در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند و ترجمه شما را به فرد دیگری بسپارند. البته این مورد تا به حال پیش نیامده، اما با این حال ایران تایپیست اولویت خود را بر اساس رضایت مشتریانش قرار داده است.ایران تایپیست یکی از بهترین مراکز برای ارائه خدمات ترجمه می باشد. به همین جهت ما به شما توصیه می کنیم که انواعی از ترجمه ها را به این شرکت بسپارید و با خیالی راحت از کیفیت و  هزینه ترجمه تخصصی مقالات، به ادامه تحقیقات خود بپردازید.

چه زمانی باید هزینه ترجمه تخصصی مقالات را پرداخت کنم؟

هزینه ترجمه تخصصی مقالات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

دریافت نمونه ترجمه رایگانلیست هزینه ترجمهترجمه تخصصی مقالهمدت زمان و شرایط گارانتی خدمات

سوالات متداول

40% از هزینه کل را در ابتدای سفارش باید پرداخت کنید.

بله 60% از هزینه کل باقی مانده را میتوانید در انتهای سفارش پرداخت کنید.

شما می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و با آن ها صحبت کنید.

بله تمامی هزینه ها در ایران تایپیست مقرون به صرفه است.


نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/18 ساعت 09:24:19 تعداد بازدید: 390 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: پرداخت قسطی هزینه ترجمه تخصصی مقالات هزینه ترجمه تخصصی مقالات اقساطی ترجمه تخصصی مقالات ارزان قیمت بهترین مرکز ترجمه تخصصی مقالات ترجمه تخصصی مقالات آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :