چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چطور ویراستاری کنیم؟

نویسنده: دانیال فرهادی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/11 ساعت 09:00:00 بازدید: 713 امتیاز 0 از 0 نظر

چطور ویراستاری کنیم؟ شاید یکی از مهمترین سوالات پیش روی ویراستارهای تازه کاری باشد که می خواهند پس از نگارش کتب، مقالات و پایان نامه های خویش اقدام به ویراستاری آن ها کنند. اما به واقع بایستی چطور ویراستاری کنیم؟ در ادامه همین مطلب به ارائه برخی از راهکارها در این زمینه اشاره می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مقالات فارسی را چطور ویراستاری کنیم؟

مقالات فارسی را چطور ویراستاری کنیم تا بتوان آن ها را در بهترین ژورنال های علمی و نشریه های معتبر در سراسر کشور به چاپ رساند؟ این سوال و نیز سوالاتی از این دست یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان کارشناسی ارشد در تمامی رشته های مختلف می باشد. چرا که پروسه چاپ مقاله در یکی از بهترین نشریه های علمی در دانشگاه های معتبر داخلی یکی از نیازها و چالش های پیش روی دانشجویان دانشگاه های مختلف می باشد. به همین علت هر یک از آن ها به دنبال راهکارهایی برای پاسخ به این سوال هستند که چطور ویراستاری کنیم؟ همان طور که می دانید ویراستاری مقالات کار ساده ای نیست که هر کسی به راحتی بتواند از عهده آن بربیاید. پیش از هر مسئله دیگری، یک ویراستار متون علمی می بایست تنها ویراستاری مقالاتی را بر عهده بگیرد که مربوط به رشته دانشگاهی و تخصص خاص اوست. چرا که گاهی اوقات یک ویراستار مجبور می شود که دست به ویراستاری علمی و تخصصی مقاله مورد نظر بزند. بنابراین اگر نمی دانیم که چطور ویراستاری کنیم؟

بهتر است بدانیم که ویراستاری تنها مربوط به ویراستاری نگارشی نیست؛ بلکه ویراستاری فنی و علمی نیز یک پله بالاتر از ویراستاری نگارشی است که بهتر است چنین ویراستاری را برای متون علمی مقالات فارسی خود انتخاب کنیم تا مقاله مورد نظر ما بتواند فاکتورهای لازم را پشت سر گذاشته و شرایط را برای چاپ در بهترین ژورنال های داخلی برای خود میسر گرداند. هر چند که همین ویراستاری نگارشی که مربوط به علائم نگارشی متون فارسی می باشد نیز در نوع خود نکات ریز و درشتی دارد که بهتر است هر یک از آن ها را در مقالات فارسی ویراستاری شده رعایت کرد تا نکته ای جا نماند. به طور کلی اگر نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؟ بهتر است پس از نگارش مقالات فارسی خود، آن ها را به یک مرکز قوی در امر ویراستاری نظیر موسسه ایران تایپیست بسپاریم تا انواع ویراستاری را روی مقاله ما پیاده سازی نماید.

چطور ویراستاری کنیم؟

ویراستاری

کتاب های داستان و شعر را چطور ویراستاری کنیم؟

دانشجویان رشته ادبیات حتما می دانند که کتاب های شعر و داستان را چطور ویراستاری کنیم؟ چرا که در غیر این صورت نمی توانند ویراستاری این دسته از متون را بر عهده بگیرند و در زمینه مورد بحث خود در هر یک از تحقیقات علمی خود نمی توانند موفق باشند. ویراستاری متون کتاب های داستان و شعر بسیار تخصصی است و فقط یک دانشجوی رده بالای رشته ادبیات یا کسی که با شعر و شاعری و کتاب های داستان مأنوس می باشد؛ می تواند انجام دهد. اما به واقع کتاب های داستان و شعر را چطور ویراستاری کنیم؟ در صورتی که یک کتاب شعر یا یک کتاب داستان را شما به رشته نگارش درآورده اید؛ بهتر است حتما یک یا حتی دو بار دیگر متن خود را با دقت نظر بیشتری مورد مطالعه قرار دهید و تمامی وزن و قافیه شعر یا تمامی جملات و واژگان کتاب داستان خود را از نظر روانی زبان و مفهوم مورد بررسی مجدد قرار دهید تا خود بتوانید با انتخاب واژگان بهتر با رعایت سازی علائم نگارشی با تغییر در وزن و قافیه شعر مطابق با دستور زبان فارسی بتوانید ویراستاری کتاب های داستان و شعر خود را طبق اصول استاندارد ویراستاری به پیش ببرید تا در نهایت متن شما پیرایه از هر گونه عیب و ایرادی گردد.

اما در صورتی که واقعا نمی دانید که چطور ویراستاری کنیم؟ می توانید سفارش های کتاب های داستان خود یا کتاب های شعر خویش را به صورت حضوری و غیر حضوری در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا با توجه به افراد متخصص در زمینه ویراستاری کتاب های داستان و شعر در این موسسه، خیال شما کاملا راحت و آسوده خاطر گردد. بدین ترتیب شما حتی اگر هم ندانید که کتاب های داستان و شعر را باید چطور ویراستاری کنیم؟ می توانید با سپردن ویراستاری کتاب های خود به این موسسه، آن ها را تا پیش از چاپ کاملا ویراستاری شده تحویل بگیرید.

چطور ویراستاری کنیم؟

ویراستاری کتاب های داستان و شعر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چطور سفارش ویراستاری در ایران تایپیست ثبت کنیم؟

بسیاری از ما نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؟ به این صورت که وقتی متنی را به رشته نگارش درمی آوریم؛ با توجه به این مسئله که ما خود آن را می نویسیم دیگر نمی توانیم ویراستاری آن را بر عهده بگیریم. چرا که یا نسبت به نکات ویراستاری بی اطلاع هستیم یا دقت نظر کمی در این زمینه داریم و نمی توانیم مطالب گفته شده خود را به شیوه های دیگر و بهتر تغییر داده و آن ها را ویراستاری کنیم. به همین جهت اگر نمی دانیم که چطور ویراستاری کنیم؟ بهتر است آن ها را به یک مرکز و موسسه معتبر بسپاریم که در زمینه ویراستاری متون مختلف کاملا مهارت و تبحر بالایی دارند. موسسه ایران تایپیست یکی از همین مراکز می باشد که شما می توانید در هر 24 ساعت شبانه روز در هر شهر و دیاری که هستید؛ سفارش های خود را در زمینه ویراستاری به این مرکز بسپارید. اگر نمی دانید که چطور ویراستاری کنیم یا سفارش های ویراستاری خود را چگونه و چطور به ثبت برسانیم؟

بهتر است در نظر داشته باشید که شما می توانید به همین سادگی وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین در هر زمان و مکانی به ثبت برسانید. بدین ترتیب شما می توانید در کسری از ثانیه تنها با ارسال سفارش های خود به صورت اینترنتی، ویراستاری آن ها را به دست افرادی در زمینه تخصصی مربوط به خود بسپارید که به خوبی می دانند چطور ویراستاری کنیم تا شما بتوانید متون نگاشته شده خود را بی هیچ عیب و ایرادی به مراکز مختلف در جهت چاپ فرستاده و روز به روز به تعداد رزومه های خود بیفزایید. به همین دلیل است که معمولا کسانی که نمی دانند چطور ویراستاری کنیم؟ سعی می کنند سفارش های خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانند تا از خدمات شایان توجه این مرکز بتوانند به خوبی بهره مند شوند.

چطور ویراستاری کنیم؟

ثبت سفارش ویراستاری در ایران تایپیست

چطور نمونه کار ویراستاری دریافت کنیم؟

اگر نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؛ بهتر است سفارش های خود را به دست مراکز و موسسه های معتبر در این زمینه بسپاریم. برای این منظور با توجه به وجود مراکز و موسسه های مختلف در زمینه ویراستاری ممکن است کار انتخاب مرکز و موسسه مورد نظر برای ما در ابتدا سخت به نظر آید. چرا که نمی توان به همین راحتی سفارش های خود را به هر مرکز و موسسه ای بسپاریم. پس بهتر است تا پیش از ثبت سفارش های خود در زمینه های مختلف ویراستاری و انواع مختلف آن نسبت به موسسه مورد نظر و کیفیت لازم ارائه دهنده آن ها و درک آن ها از اینکه بایستی چطور ویراستاری کنیم و سایر مسائل دیگر اطمینان حاصل کنیم و سپس سفارش های خود را به یک موسسه معتبر در زمینه انواع ویراستاری متون مختلف بسپاریم. برای این منظور بهتر است حتما تا پیش از ثبت سفارش های خود، یک یا چند مورد از نمونه کارهای انجام شده را حتما مورد مطالعه قرار دهید و آن ها را بررسی و کنکاش کنید تا در صورتی که نمونه کارهای پیش روی شرکت یا موسسه پیش رو از کیفیت بالایی رو به رو بود؛ اقدام به ثبت سفارش های خود کنید.

پس اگر نمی دانید که چطور ویراستاری کنیم یا چطور و چگونه نمونه کارهای انجام شده پیشین شرکت مورد نظر را دریافت کنیم؟ بدانید که شما می توانید به راحتی در کسری از ثانیه وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و هر یک از نمونه کارهای انجام شده پیشین این شرکت را به صورت کاملا رایگان و بدون اعمال هزینه ای دریافت کنید. با توجه به این مسئله که نمونه کارهای ارائه شده شرکت ایران تایپیست بسیار باکیفیت می باشند؛ شما نیز می توانید به جمع مشتریان ایران تایپیست بپیوندید. پس برای دریافت رایگان نمونه کارهای این شرکت می توانید در هر زمان و مکانی، نیاز خود را در وب سایت اینترنتی ایران تایپیست برطرف کنید تا در صورتی که ما نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؛ حداقل بتوانیم نمونه کارها را دریافت و سفارش خود را به این موسسه بسپاریم.

چطور ویراستاری کنیم؟

دریافت نمونه کار ویراستاری

چطور هزینه ویراستاری را پرداخت کنیم؟

شاید ثبت سفارش ویراستاری برای ما که نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؟ گزینه خوبی به شمار آید. اما در صورتی که قصد ثبت سفارش های خود را در زمینه ویراستاری دارید؛ بهتر است حتما نسبت به مرکز و موسسه پیش رو برای ثبت سفارش های خود تحقیق کنید تا سفارش های خود را به دست افراد و اقشاری بسپارید که از تجربه و تخصص بالایی بهره مند می باشند. موضوع دیگری که در این زمینه وجود دارد؛ بحث هزینه سفارش هاست و اینکه چطور می توانیم هزینه ویراستاری را پرداخت کنیم. به همین دلیل در صورتی که نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؛ باید حتما هزینه ای را جداگانه برای این امر کنار بگذاریم. برای پرداخت هزینه ویراستاری در صورتی که موسسه ایران تایپیست را انتخاب کرده اید؛ نیازی به حضور در شرکت مورد نظر نیست. بدین ترتیب که شما می توانید پس از ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی و آنلاین در موسسه ایران تایپیست و تخمین و برآورد هزینه های مربوط به آن، هزینه ویراستاری مربوط به سفارش ویراستاری خود را نیز به صورت آنلاین و اینترنتی پرداخت کنید تا در کسری از ثانیه و بدون کمترین وقت و انرژی از شما بتوانید هزینه های مربوط به سفارش های ویراستاری خود را به همین راحتی پرداخت کنید.

بنابراین به طور کلی در صورتی که ما نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؛ می توانیم کلیه مراحل و انواع مختلف ویراستاری مربوط به هر یک از سفارش های خود را به موسسه باسابقه ایران تایپیست بسپاریم تا این موسسه بر حسب تجربه و تخصص خود بتواند ویراستاری متون ما را بر عهده بگیرد. ضمن اینکه هزینه های ارائه شده در این موسسه نسبت به سایر مراکز و موسسه های دیگر بسیار به صرفه تر می باشد تا بدین ترتیب کلیه ما که نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؟ بتوانیم با ثبت سفارش های خود به صورت اینترنتی در ایران تایپیست با هزینه های به صرفه به ثبت رسانیم.

چطور ویراستاری کنیم؟

پرداخت هزینه ویراستاری به صورت اینترنتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویرایش فنیهزینه ویرایش گرامری مقاله

سوالات متداول

بهتر است یا چندین مرتبه آن ها را مرور کنیم و عیب های آن را برطرف کنیم و یا آن را به یک مرکز خاص در این زمینه بسپاریم. 

در صورتی که شما به شخصه قادر به ویراستاری نیستید؛ می توانید سفارش های خود را در این زمینه در مراکز و موسسه های مختلف به ثبت برسانید. 

اگر خودتان به شخصه نمی دانید که چطور ویراستاری می کنند؛ می توانید نمونه کارهای باکیفیت شرکت ایران تایپیست را اینترنتی دریافت کنید. 

اگر نمی توانید به شخصه ویراستاری کنید؛ می بایست هزینه مربوط به آن را پرداخت کنید که شما می توانید به صورت اینترنتی هم دست به این مهم بزنید. 


نویسنده: دانیال فرهادی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/11 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 713 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: چطور ویراستاری انجام دهیم ویراستاری متون چگونه است ویراستاری چطور انجام میشود ویراستاری متون چه طور ویراستاری کنیم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :