پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چطور هزینه ویراستاری را پرداخت کنیم؟

نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/11 ساعت 18:00:00 بازدید: 596 امتیاز 0 از 0 نظر

شاید ثبت سفارش ویراستاری برای ما که نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؟ گزینه خوبی به شمار آید. اما در صورتی که قصد ثبت سفارش های خود را در زمینه ویراستاری دارید؛ بهتر است حتما نسبت به مرکز و موسسه پیش رو برای ثبت سفارش های خود تحقیق کنید تا سفارش های خود را به دست افراد و اقشاری بسپارید که از تجربه و تخصص بالایی بهره مند می باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

موضوع دیگری که در این زمینه وجود دارد؛ بحث هزینه سفارش هاست و اینکه چطور می توانیم هزینه ویراستاری را پرداخت کنیم. به همین دلیل در صورتی که نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؛ باید حتما هزینه ای را جداگانه برای این امر کنار بگذاریم. برای پرداخت هزینه ویراستاری در صورتی که موسسه ایران تایپیست را انتخاب کرده اید؛ نیازی به حضور در شرکت مورد نظر نیست. بدین ترتیب که شما می توانید پس از ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی و آنلاین در موسسه ایران تایپیست و تخمین و برآورد هزینه های مربوط به آن، هزینه ویراستاری مربوط به سفارش ویراستاری خود را نیز به صورت آنلاین و اینترنتی پرداخت کنید تا در کسری از ثانیه و بدون کمترین وقت و انرژی از شما بتوانید هزینه های مربوط به سفارش های ویراستاری خود را به همین راحتی پرداخت کنید.

بنابراین به طور کلی در صورتی که ما نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؛ می توانیم کلیه مراحل و انواع مختلف ویراستاری مربوط به هر یک از سفارش های خود را به موسسه باسابقه ایران تایپیست بسپاریم تا این موسسه بر حسب تجربه و تخصص خود بتواند ویراستاری متون ما را بر عهده بگیرد. ضمن اینکه هزینه های ارائه شده در این موسسه نسبت به سایر مراکز و موسسه های دیگر بسیار به صرفه تر می باشد تا بدین ترتیب کلیه ما که نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؟ بتوانیم با ثبت سفارش های خود به صورت اینترنتی در ایران تایپیست با هزینه های به صرفه به ثبت رسانیم.

چطور هزینه ویراستاری را پرداخت کنیم؟

پرداخت هزینه ویراستاری به صورت اینترنتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

اگر نمی توانید به شخصه ویراستاری کنید؛ می بایست هزینه مربوط به آن را پرداخت کنید که شما می توانید به صورت اینترنتی هم دست به این مهم بزنید. 

بله؛ هزینه های ویراستاری در موسسه ایران تایپیست به صرفه است. 

بله؛ شما می توانید در بستر اینترنت هزینه های ویراستاری خود را پرداخت کنید. 

شما می توانید سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید و هزینه آن را نیز در وب سایت اینترنتی مورد نظر پرداخت کنید. 


نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/11 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 596 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری اقساطی پرداخت هزینه ویراستاری آنلاین ویراستاری ارزان قیمت ویراستاری با کیفیت سفارش ویراستاری متون

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :