چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چطور سفارش ویراستاری در ایران تایپیست ثبت کنیم؟

نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/11 ساعت 14:00:00 بازدید: 441 امتیاز 0 از 0 نظر

بسیاری از ما نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؟ به این صورت که وقتی متنی را به رشته نگارش درمی آوریم؛ با توجه به این مسئله که ما خود آن را می نویسیم دیگر نمی توانیم ویراستاری آن را بر عهده بگیریم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا که یا نسبت به نکات ویراستاری بی اطلاع هستیم یا دقت نظر کمی در این زمینه داریم و نمی توانیم مطالب گفته شده خود را به شیوه های دیگر و بهتر تغییر داده و آن ها را ویراستاری کنیم. به همین جهت اگر نمی دانیم که چطور ویراستاری کنیم؟ بهتر است آن ها را به یک مرکز و موسسه معتبر بسپاریم که در زمینه ویراستاری متون مختلف کاملا مهارت و تبحر بالایی دارند. موسسه ایران تایپیست یکی از همین مراکز می باشد که شما می توانید در هر 24 ساعت شبانه روز در هر شهر و دیاری که هستید؛ سفارش های خود را در زمینه ویراستاری به این مرکز بسپارید. اگر نمی دانید که چطور ویراستاری کنیم یا سفارش های ویراستاری خود را چگونه و چطور به ثبت برسانیم؟

بهتر است در نظر داشته باشید که شما می توانید به همین سادگی وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین در هر زمان و مکانی به ثبت برسانید. بدین ترتیب شما می توانید در کسری از ثانیه تنها با ارسال سفارش های خود به صورت اینترنتی، ویراستاری آن ها را به دست افرادی در زمینه تخصصی مربوط به خود بسپارید که به خوبی می دانند چطور ویراستاری کنیم تا شما بتوانید متون نگاشته شده خود را بی هیچ عیب و ایرادی به مراکز مختلف در جهت چاپ فرستاده و روز به روز به تعداد رزومه های خود بیفزایید. به همین دلیل است که معمولا کسانی که نمی دانند چطور ویراستاری کنیم؟ سعی می کنند سفارش های خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانند تا از خدمات شایان توجه این مرکز بتوانند به خوبی بهره مند شوند.

چطور سفارش ویراستاری در ایران تایپیست ثبت کنیم؟

ثبت سفارش ویراستاری در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویرایش فنیویراستاری-قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

در صورتی که شما به شخصه قادر به ویراستاری نیستید؛ می توانید سفارش های خود را در این زمینه در مراکز و موسسه های مختلف به ثبت برسانید. 

موسسه ایران تایپیست با سال ها کسب تجربه در این زمینه یکی از بهترین موسسه های پیش رو می باشد.

بهترین راهکار لازم در این راستا این است که شما سفارش های خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

بله. به همین دلیل است که همواره توصیه می شود تا ما سفارش های خود را به مراکز معتبری همچون ایران تایپیست به ثبت برسانیم. 


نویسنده: سارا اخلاقی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/11 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 441 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: چطور ثبت سفارش ویراستاری کنیم چطور ویراستاری ادبی کنیم چطور ویراستاری علمی کنیم چطور ویراستاری ترجمه کنیم چطور ویراستاری فنی کنیم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :