چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چاپ کتاب مذهبی

نویسنده: شیرین کرم خانی چاپ کتاب مذهبی تاریخ انتشار: 1401/8/2 ساعت 09:00:00 بازدید: 871 امتیاز 0 از 0 نظر

کتب مذهبی جزو آثار ارزشمند به شمار می‌آیند. این دست از کتاب‌ها برای افرادی که به مسائل و مباحث مذهبی علاقه‌مند هستند، چاپ می‌شوند. چاپ کتاب مذهبی مراحل مختلفی دارد. به عبارتی نویسنده باید برای چاپ کتاب مذهبی که خود نگارش کرده است گذر از مراحل متعددی را به جان بخرد. اگر شما نیز نویسنده‌ای هستید که دستی بر آتش دارید، باقی مراحل را که در خصوص انتشار کتاب مذهبی نگارش شده است، دنبال کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


بهترین ناشر چاپ کتاب مذهبی

چاپ کتاب و همچنین چاپ کتاب مذهبی مراحل مختلفی را در بر میگیرد. نویسنده‌هایی که سابقه انتشار کتاب مذهبی را دارند تا حدودی در خصوص مراحل آن آگاهی دارند. اما برای نویسنده‌های تازه کار همه مسائل مربوط به چاپ کتاب مذهبی تازگی دارد. این مطلب نیز بیشتر در جهت آگاهی بخشیدن به نویسنده‌های پرشوری است که به تازگی قدم در این عرصه نهاده‌اند.

اولین مرحله برای اقدام به چاپ کتاب مذهبی یافتن ناشر است. ناشری که برای چاپ کتاب مذهبی انتخاب می‌کنید باید با زمینه انتشار کتاب مذهبی آشنایی داشته باشد. چرا که ممکن است به صورت ناخواسته خطاهایی غیر قابل جبران به بار بیاید. برای مثال ممکن است به یکی از انتشارات معروف برای انتشار کتاب مذهبی مراجعه کنید، اما این مرکز در زمینه چگونگی طراحی کتب مذهبی اطلاعی نداشته و نیز قادر به راهنمایی صحیح نباشد. از این رو برای انتخاب ناشر در ابتدا اصل تجربه و سوابق کاری را مد نظر قرار دهید.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان به یک مرکز انتشاراتی خوب نسبت داد سرعت در چاپ کتاب مذهبی است. ناشری که بتواند سریع‌ترین سرویس‌های انتشار کتاب مذهبی را با سرعتی بالا ارائه دهد، مورد توجه نویسندگان مختلف قرار میگیرد. البته انتشار کتاب مذهبی به صورت فوری باید با حفظ کیفیت صورت گیرد. عدم توجه به کیفیت چاپ کتاب به موفقیت آن در زمینه فروش و تقاضا ضربه خواهد زد.

مورد بعدی که جزو ویژگی‌های ناشران خوب به شمار می‌آید، ارائه قیمت‌های عادلانه است. ناشر باید با توجه به موضوع کتاب، قیمتی عادلانه برای انتشار کتاب تعیین کند. همچنین معروفیت نویسنده نامی نیز در هزینه چاپ کتاب مذهبی تاثیرگذار است. توصیه می‌کنیم قیمت عادلانه و منصفانه را با واژه ارزان اشتباه نگیرید.

از دیگر وظایف ناشر میتوان به دریافت انواع مجوز ها برای چاپ کتاب مذهبی اشاره نمود. دریافت مجوز یکی از مراحل حیاتی انتشار کتاب مذهبی است. چنانچه مجموعه انتشاراتی مورد نظر به مراحل دریافت مجوز انتشار کتاب مذهبی واقف باشد، با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان قادر به اخذ آن خواهد بود.

مجموعه انتشاراتی ارشدان و ایران تایپیست از سری گزینه‌هایی هستند که تمامی موارد فوق را شامل می‌شوند. برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره‌های درج شده در همین سایت تماس حاصل کنید. در طی این تماس مشاوره رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین جواب تمامی سوال‌هایتان را نیز خواهید گرفت.

چاپ کتاب مذهبی

انتشار کتاب مذهبی

انتشار کتاب مذهبی چه اصول و قوانینی دارد؟

چاپ کتب مختلف در زمینه‌های متنوع قوانین مخصوص به خود را دارد. در این مبحث چاپ کتاب مذهبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عبارتی انتشار و چاپ کتاب مذهبی قوانین خاصی دارد که هم باید توسط ناشر و هم باید توسط نویسنده رعایت شوند. حتی میتوان چنین ادعا نمود که قوانین انتشار کتاب مذهبی از قوانین چاپ سایر کتاب‌‌ها سخت‌گیرانه‌تر دنبال می‌شوند.

کتاب مذهبی ژانرهای مختلفی دارد. از این ژانرها می‌توان به کتاب‌های تفسیری قرآن مجید، ارتباط با خدا، زندگینامه پیامبران و امامان و نیز قصه‌های کودک و نوجوان اشاره نمود. در چاپ کتاب مذهبی قوانینی وجود دارد که برای تمامی ژانرها صدق می‌کند. در مقابل شاید قوانینی وجود داشته باشند که تنها مختص یکی از ژانرها است. برای مثال در مورد چاپ کتاب‌هایی که به تفسیر قرآن می‌پردازند، محدودیت‌هایی در زمینه انتخاب رنگ وجود دارد. شما نمی‌توانید کتاب تفسیر قرآنی را پیدا کنید که رنگ آن بنفش آن جیغ است! اگه به سراغ ناشرین با تجربه در این زمینه بروید، اطلاعاتی مفید در باب محدودیت رنگ کسب خواهید نمود.

مهم‌ترین قانونی که در زمینه چاپ کتاب مذهبی وجود دارد، مربوط به مطالب کتاب است. مطالبی که در کتب مذهبی درج می‌شوند باید دارای ویژگی‌های زیر باشند:

  • توهین آمیز نباشد. یعنی خدا، پیامبران و امامان را مورد هدف قرار ندهد.
  • مطالب کتاب باید عینی و دقیق باشند. به عبارتی نویسنده نمی‌تواند نظرات خود را که دست اثبات نرسیده‌اند، چاپ کند.
  • باید در راستای ترویج مباحث مذهبی باشد.

مورد بعدی مربوط به طراحی جلد و صفحه آرایی کتاب‌های مذهبی است. کتاب‌های مذهبی باید با توجه به اصول و قوانین چاپ کتاب مذهبی طراحی شده و انتشار یابند. به عبارتی در طراحی جلد و صفحه آرایی کتب مذهبی، اصالت کتاب باید حفظ شود. همچنین باید به نحوی باشد که علاقه طرفداران به کتب مذهبی را برانگیزد. برای طرفداران کتب مذهبی چگونگی طراحی جلد و صفحه آرایی آن اهمیت بالایی دارد.

انتشار و چاپ کتاب مذهبی در زمینه انتخاب فونت نیز محدودیت دارد. فونتی که برای چاپ کتاب مذهبی انتخاب می‌کنید باید در شان مطالب کتاب باشد. استفاده از فونت‌های فانتزی برای انتشار و انتشار کتاب مذهبی توصیه نمی‌شود. البته استفاده از فونت‌های فانتزی برای چاپ کتاب کودک و نوجوان بلامانع است.

چاپ کتاب مذهبی

انتشار کتاب مذهبی

چاپ کتاب مذهبی در تیراژ پایین

امکان چاپ کتاب مذهبی حتی در تیراژ پایین نیز امکان پذیر است. زمانی که نویسنده برای چاپ کتاب مذهبی به مرکز انتشاراتی مورد نظرش مراجعه می‌کند گزینه‌های مختلفی پیش رویش قرار می‌گیرند که یکی از آنها انتشار کتاب در تیراژ پایین است. در برخی از مواقع ممکن است که نویسنده برای چاپ کتاب در تیراژ بالا به ناشر مراجعه کند ولی با راهنمایی لازم اقدام به انتشار کتاب در تیراژ پایین کند. دلایل متعددی وجود دارد که نویسنده را در مسیر انتشار کتاب مذهبی با تیراژ پایین قرار می‌دهد که در ادامه به صورت موردی آورده شده‌اند.

یکی از دلایلی که برای چاپ کتاب مذهبی در تیراژ پایین وجود دارد، کاربرد کتاب است. ممکن است کاربرد کتاب به نحوی باشد که انتشار آن در تیراژهای بالا منطقی به نظر نرسد. برای مثال کتابی را فرض کنید که در زمینه جشن تکلیف دختران 9 ساله تالیف شده است. این کتاب تنها مختص قشر خاصی از جامعه است. از طرفی ممکن است چنین کتابی توسط والدین خریداری نشود و تنها توسط مدیران مدارس به عنوان هدیه جشن تکلیف خریداری شود. از این رو بهتر است چنین کتابی با تیراژ پایین منتشر شود. چنانچه کتاب مورد نظر مورد استقبال قرار گرفت میتوان در نوبت‌های چاپ بعدی تعداد تیراژ را افزایش داد.

از دیگر این دلایل می‌توان به هزینه چاپ کتاب مذهبی در تیراژ پایین اشاره نمود. کتابی که در تیراژهای پایین به چاپ می‌رسد، هزینه کمتری نیز برای نویسنده در پی دارد. هزینه چاپ کتاب مذهبی در تیراژ پایین با فرمول متفاوتی محاسبه می‌شود. برای مثال ممکن است هزینه 100 عدد انتشار کتاب مذهبی در تیراژ پایین بیشتر از چاپ همان 100 عدد کتاب در تیراژ بالا باشد! برای اطلاع از هزینه دقیق انتشار کتاب مذهبی در تیراژ پایین، بهتر است با مرکزی که قصد همکاری با ایشان را دارید، تماس حاصل کنید.

مورد بعدی که به چاپ کتاب مذهبی در تیراژ پایین مربوط می‌شود، انتشار کتاب برای موقعیت‌های خاص مانند نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مذهبی است. اغلب نویسندگان برای فروش کتاب خود در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های خاص، اقدام به چاپ کتاب در تیراژ پایین می‌کنند. چنین کتاب‌هایی ممکن است تنها به صورت مقطعی چاپ شوند و بعدها هیچ اقدامی برای چاپ مجدد صورت نگیرد.

چاپ کتاب مذهبی

انتشار کتاب مذهبی

مشاوره چاپ کتاب مذهبی

اقدام به چاپ کتاب در زمینه‌های مختلف در ابتدا نیازمند دریافت مشاوره است. دریافت مشاوره در مبحث چاپ کتاب مذهبی نیز برقرار است. نویسنده‌ای که سالهاست برای جمع‌آوری کتابش صبر کرده است، باید چندی را نیز برای دریافت مشاوره در زمینه چگونگی چاپ آن صرف کند. تنها در این صورت است می‌توان درصد موفقیت کتاب را حدس زد. در جلساتی که برای دریافت مشاوره چاپ کتاب مذهبی برگزار میشود امکان بررسی مباحث مختلف، امکان پذیر است. برای مثال می‌توان در مورد آیتم‌هایی مانند هزینه انتشار کتاب مذهبی، چگونگی انتشار کتاب مذهبی، محدودیت‌های انتشار کتاب مذهبی، ژانرهای انتشار کتاب مذهبی، قوانین انتشار کتاب مذهبی و مدت زمان انتشار کتاب مذهبی و ... صحبت نمود.

در ابتدا به ارائه توضیحی می‌پردازیم که به مراحل اولیه چاپ کتاب مذهبی مربوط است. این مرحله انتخاب موضوع و نگارش کتاب نام دارد! پیش از اقدام به انتشار کتاب مذهبی بهتر است در مورد موضوع آن تحقیقات بسیاری انجام دهید و به یه مطلب یونیک دست پیدا کنید. مطالبی که بارها و بارها مورد بررسی قرار گرفته اند، در بازار خرید و فروش کتب مذهبی خواهان زیادی نخواهند داشت. از این رو بهتر است به سراغ موضوعاتی بروید که کمتر به آنها پرداخته شده است. از طرفی چنانچه که بتوانید موضوعات فراموش شده را به صورت استادانه‌ای در قالب کتاب ارائه دهید، به موفقیت های جالبی دست پیدا خواهید کرد.

کسب دیدگاه‌های مختلف در مورد کتابی که نگارش کرده‌اید از دیگر ملزومات چاپ کتاب مذهبی است. به عبارتی زمانی که نگارش کتاب را به پایان رساندید، باید آن را از دیدگاه افراد مختلف مورد بررسی قرار دهید. چنین امری باعث کشف نقاط ضعف و نقاط قدرت کتاب تان خواهد شد. با کشف نقاط ضعف می‌توان در صدد رفع آنها برآمد. حتی در مواردی ممکن است که نظر هیچکدام از افراد صاحب نظر در مورد کتاب‌تان مثبت نباشد. در این صورت تنها راه چاره اقدام به نگارش کتاب برای به صورت مجدد است. کسب دیدگاه افراد صاحب نظر شما را از انتشار کتابی که موفقیت بالایی نخواهد داشت، می‌رهاند.

خوشبختانه امروزه میتوانید مشاوره چاپ کتاب مذهبی را از انتشارات طلب کنید. انتشارات چاپ کتب مذهبی اطلاعات ویژه‌ای در این زمینه در اختیارتان قرار خواهند داد.

چاپ کتاب مذهبی

انتشار کتاب مذهبی

خدمات‌ چاپ کتاب مذهبی شامل چه مواردی است؟

کتب مذهبی در بازه موضوعاتی وسیعی قابل انتشار است. خدمات چاپ کتاب مذهبی نیز شامل انتشار کتب مذهبی در موضوعات مختلف و متنوع است. هر نویسنده‌ای قادر است به مرکز انتشاراتی که در زمینه چاپ کتاب مذهبی فعالیت دارد مراجعه کرده و پس از طی مراحل قانونی اقدام به انتشار کتابش بکند.

چاپ کتاب مذهبی شامل خدمات زیر است:

  • چاپ قرآن مجید و کریم: انتشاراتی که در زمینه چاپ کتاب مذهبی فعالیت دارند، خدماتی مانند چاپ قرآن کریم و مجید نیز ارائه می‌دهند. امکان سفارشی سازی چاپ قرآن کریم و مجید وجود دارد. برای مثال می‌توان جلد و یا رنگ صفحات قرآن کریم را به صورت سفارشی معین کرد.
  • چاپ کتاب تفسیر و ترجمه نهج البلاغه: از دیگر کتب مهمی که به صورت انبوه خریداری می‌شود، کتاب تفسیر و ترجمه نهج البلاغه است. اغلب چنین کتبی توسط افراد متخصص نگارش می‌شود و به همان میزان نیز به سرعت فروش می‌رود! در زمینه چاپ کتاب تفسیر و ترجمه نهج البلاغه نیز امکان سفارشی سازی وجود دارد.
  • چاپ کتاب صحیفه سجادیه: خدمات مراکز انتشاراتی شامل چاپ کتاب صحیفه سجادیه در تیراژهای مختلف نیز میباشد.
  • چاپ کتب تعبیر خواب: کتاب‌های تعبیر خواب تا حدودی جزو کتاب های مذهبی به شمار می‌آیند، چرا که تعابیر نگارش شده از امامان معصوم (ع) آورده شده است. مراکز انتشاراتی وظیفه چاپ و انتشار کتاب‌های تعبیر خواب را نیز بر عهده میگیرند. البته نگارش کتب تعبیر خواب باید طبق قوانین و موازین خاصی صورت گرفته باشد.
  • چاپ کتاب داستان‌های کوتاه برای نوجوانان و کودکان: انتشار مباحث و قواعد مذهبی در بین کودکان اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که آنها امید نسل آینده بشر هستند. از طرفی یادگیری مباحث مذهبی در دوران کودکی تاثیر بهتر و عمیق‌تری بر ذهن دارد. خوشبختانه امروزه امکان چاپ کتاب مذهبی برای کودکان و نوجوانان نیز فراهم شده است. هر نویسنده‌ای قادر است کتابی مذهبی که برای کودکان و نوجوانان نگارش شده است را به صورت انبوه به دست انتشار برساند.
  • چاپ کتاب در زمینه زندگینامه پیامبران و امامان (ع): از دیگر کتاب‌هایی که در دسته‌بندی کتب مذهبی به چشم میخورد، کتاب‌های زندگینامه پیامبران و امامان (ع) است. برای انتشار چنین کتابی نیز باید به مراکز چاپ کتاب مذهبی مراجعه کنید.

چاپ کتاب مذهبی

انتشار کتاب مذهبی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

چاپ و نشر کتابهزینه چاپ و نشر کتابچاپ کتاب در تیراژ پاییناخذ مجوز نشر کتاب

سوالات متداول

بله. امکان چاپ کتاب مذهبی در موضوعات مختلف در ایران تایپیست امکان پذیر است. برای اطلاع از جزئیات تکمیلی با شماره‌های درج شده در همین سایت تماس حاصل کنید.

هزینه چاپ کتاب مذهبی در ایران تایپیست به مشخصات کتاب بستگی دارد. برای آنکه بتوانید یک رقم نهایی برای هزینه چاپ کتاب مذهبی‌تان دریافت کنید باید کتاب‌تان را برای تیم ایران تایپیست ارسال کنید.

محاسبه هزینه چاپ کتاب مذهبی فاکتورهای مختلفی دارد که تنها در صورت تماس با تیم ایران تایپیست می‌توانید نسبت به آنها اطلاع پیدا کنید.

برای چاپ کتاب مذهبی به صورت فوری باید شرایط خاص و ویژه‌ای فراهم باشد. برای اطلاع از شرایط چاپ کتاب مذهبی به صورت فوری با تیم ایران تایپیست در تماس باشید.


نویسنده: شیرین کرم خانی چاپ کتاب مذهبی تاریخ انتشار: 1401/8/2 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 871 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: چاپ کتب مذهبی چاپ کتاب ادعیه نشر کتاب مذهبی انتشار کتاب مذهبی چاپ کتابهای مذهبی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :