سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

پذیرش سفارش تایپ

نویسنده: ندا احمدی فر سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:37:47 بازدید: 1052 امتیاز 0 از 0 نظر

پذیرش سفارش تایپ در مجموعه ایران تایپیست، تنها آغازی بر یک تجربه مشترک و لذت‌بخش از یک همکاری مثبت و ثمربخش است. با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از جزئیات این مرحله داشته و جزئیات سازوکار آن را در کنار هم بررسی کنیم.

پذیرش سفارش تایپ

پذیرش سفارش تایپ در ایران تایپیست، یک پروسه سهل و سریع است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پذیرش سفارش تایپ من چقدر طول می‌کشد؟

پروسه ثبت و پذیرش سفارش تایپ در ایران تایپیست، همواره به منظور جلب رضایت مشتریان و عدم تأخیر در اجرای خواست‌های مورد نظر آن‌ها، در بالاترین حد از سرعت انجام می‌شود. کاربران در ابتدا باید یک بار برای همه اقدام به ایجاد حساب کاربری کنند که کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارد. پس از این با دسترسی مداوم به حساب کاربری خود می‌توانند تقریباً به صورت آنی ثبت و پذیرش سفارش را نهایی کنند. در اولین گام اطلاعات سفارش از سوی کاربر اعلام شده و بسته به آن از سوی کارشناسان ایران تایپیست یک پیش‌فاکتور برای سفارش صادر می‌شود. در صورت موافقت کاربر با مبلغ پیش‌فاکتور، سفارش نهایی شده و وارد فازهای عملیاتی خواهد شد. پس خود مرحله ثبت سفارش تایپ، در صورتی که حساب کاربری خود را پیش‌تر ساخته باشید، به کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارد. پیش‌فاکتور نیز در حداکثر 5 دقیقه بعدی صادر خواهد شد.

پذیرش سفارش تایپ

اینکه بتوانید از خانه تمام امور را پیگیری کنید، واقعاً لذت‌بخش است

آیا برای پذیرش سفارش تایپم باید هزینه اولیه ای پرداخت کنم؟

در ایران تایپیست، پروسه ثبت و پذیرش سفارش تایپ، در دو مرحله نهایی خواهد شد. در مرحله اول که کاربر تنها پیش‌فاکتور صادرشده را مشاهده می‌کند. پیش‌فاکتور تعیین می‌کند هزینه کل سفارش به چه میزان است. در صورت موافقت با مبلغ اعلامی و انجام پروژه، کاربر باید در گام اول، حداقل 65 درصد از هزینه اعلام‌شده را بپردازید. پس از این اما نیازی به انجام هیچ پرداختی نیست تا لحظه تحویل پروژه؛ در هنگام تحویل پروژه، انجام کار منوط به پرداخت 35 درصد مابقی خواهد بود. با پرداخت 35 درصد باقی‌مانده فایل نهایی تحویل کاربر شده و عملاً کل پروسه ثبت و تحویل سفارش تکمیل خواهد شد. در عمل این پرداخت دو مرحله‌ای، ضمن حفظ حقوقی نویسندگان، تلاش برای تسهیل بعد مالی پروژه‌ها از نظر کاربران است. رفاه حال کاربران در پرداخت، یکی از موضوعاتی که ما همواره در هنگام طراحی و پیاده‌سازی پروسه ثبت و پذیرش سفارش تایپ به آن می‌اندیشیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پذیرش سفارش تایپ بدون غلط املائی و نگارشی

پذیرش سفارش تایپ در ایران تایپیست، همواره با مجموعه‌ای از تعهدات روشن و واضح و همچنین تعهدات ضمنی و خاموش همراه بوده است. ما در ایران تایپیست به همان میزان که خود را رسماً در قبال برنامه زمانی پروژه‌های مختلف، متعهد می‌دانیم، تمام تلاش خود را برای رعایت اصول فنی و ساختاری هم به کار می‌بندیم. این بدانی معنی است که هر فایل تولیدی از سوی نویسندگان، تایپیست‌ها و مترجمان مجموعه ایران تایپیست، با در نظر گرفتن تمام قوانین و قواعد مرسوم تولید محتوا در اختیار کاربر قرار می‌گیرند. یکی از این قواعد و اصولی که هیچگاه نباید نسبت آن‌ها بی‌توجهی شود، قواعد املائی و نگارشی هستند. ما در ایران تایپیست با پیروی از جدیدترین تغییرات رسم‌الخط فارسی و قواعد مربوط به نگارش، همواره فایلی را در اختیار کاربر قرار می‌دهیم که از دیدگاه سخت‌گیرترین ویراستارها نیز، نمره بیست را کسب کند. نباید فراموش کرد که ایران تایپیست در کنار مجموعه‌ای توانمند از نویسندگان و تایپیست‌ها، مجموعه عظیمی از ویراستاران را نیز در کنار خود دارد.

پذیرش سفارش تایپ

ایران تایپیست بستری فراهم کرده که کاربران بتوانند بدون دغدغه به امور خود بپردازند

پذیرش سفارش تایپ به صورت دورکاری

ایران تایپیست، از همان ابتدا با این طرز فکر و برنامه کلی به میدان آمد که بتوان قوانین و قواعد تجارت الکترونیک و استفاده از بستر اینترنت در توسعه کسب‌وکارها را، به شکل ملموسی عملی سازد. واقعیت این است که تجربه فعلی نشان می‌دهد که در دستیابی به این هدف کلی تا حد بسیار زیادی موفق بوده است. یکی از نشانه‌های موفقیت ایران تایپیست در طراحی و توسعه سازوکارهای تجارت الکترونیک و عرضه خدمات در بستر اینترنت، امکان پذیرش سفارش تایپ به صورت آنلاین و دورکاری است. دورکاری در ایران تایپیست صرفاً یک شعار نیست؛ بلکه در عمل واقعاً مشهود است. هم نویسندگان، تایپیست‌ها و مترجمان و هم از آن سو مشتریان، کارفرمایان و متقاضیان تولید محتوا، در پروسه‌های کاری خود عملاً هیچ نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر این مجموعه نداشته و کل پروسه‌ها از طریق پنل‌های سایت قابل انجام و پیگیری است. هم ثبت و پذیرش سفارش تایپ از کاربران به شکل تماماً دورکاری صورت می‌پذیرد و هم نویسندگان در این سوی معادله، نیازی به مراجعه حضوری برای انجام سفارش‌ها ندارند.

پذیرش سفارش تایپ

ایران تایپیست حتی در روزهای تعطیل نیز با نهایت توان و ظرفیت کنار شماست

پذیرش سفارش تایپ در روزهای تعطیل

ایران تایپیست به عنوان یکی از معدود مجریان تمام و کمال قواعد و اصول یک کسب‌وکار الکترونیک، توانسته در کنار عبور از مرزها و محدودیت‌های جغرافیایی از طریق دورکاری، بر محدودیت‌های دیگری نیز غلبه کند. یکی از این محدودیت‌ها، محدودیت‌های زمانی است. در ایران تایپیست، ساعات اداری و غیر اداری یا روزهای فعال و تعطیل هفته هیچ تفاوتی نداشته و در عمل برای کارکنان و نویسندگان هیچ معنای خاصی ندارند. این بدان معنی است که خدمات ثبت و پذیرش سفارش تایپ در این مجموعه هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانه روز انجام می‌شود. این به‌نوعی احترام به خواست و نیاز مشتریان در شرایط مختلف است. همواره به جای اینکه کاربران و مشتریان، برای ثبت و پذیرش سفارش تایپ انتظار بکشند، این کارشناسان و تیم پشتیبانی توانمند ایران تایپیست که آمادگی بالایی برای پذیرش سفارش‌ها دارد. ما برای زمان شما احترام قائل هستیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویستایپ فایل صوتیلیست هزینه تایپسفارش تایپ فوری

سوالات متداول

پاسخ مثبت است؛ ما در هر 7 روز هفته، فارغ از تعطیلی‌های رسمی ، کنارتان هستیم.

خیر. نویسندگان ایران تایپیست در خارج از ساعات اداری نیز به تشخیص خود مشغول انجام پروژه‌ها هستند و کاربران نیز به فراخور نیاز می‌توانند ثبت سفارش فرمایند.

به منظور قطعی شدن ثبت سفارش، الزامی است تا کاربر حداقل 65 درصد از هزینه کل را بپردازد. مابقی هزینه در هنگام تحویل پرداخت می‌شود.

خیر؛ در صورتی که پیش‌تر حساب کاربری خود را ایجاد کرده باشید، احتمالاً مجموعاً کمتر از 7 الی 8 دقیقه زمان نیاز داشته باشد.


نویسنده: ندا احمدی فر سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:37:47 تعداد بازدید: 1052 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: پذیرش سفارش تایپ آنلاین پذیرش سفارش تایپ از منزل دریافت سفارش تایپ پذیرش سفارش تایپ اینترنتی سفارش تایپ غیر حضوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :