دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری پروپوزال

نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 1163 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری پروپوزال را نمی توان به هر ویراستاری واگذار کرد. پروپوزال ها برای دانشجویان اهمیت بسیار زیادی دارند. به همین دلیل هم برای ویرایش آن به هر کسی اعتماد نمی کنند. وجود هر اشتباه تایپی و غلط انشایی و املایی در متن پروپوزال به آن آسیب وارد می کند. یک ویرایش اصولی می تواند کمک بسیار زیادی به متن پروپوزال کند. اما ویراستارهای غیر حرفه ای نمی توانند چنین کمکی را به متن ها بکنند. برای دست یافتن به ویراستارهای متخصص می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. وب سایتی که سال های زیادی است در حوزه خدمات ویرایش هر نوعی از جمله پروپوزال فعالیت گسترده ای دارد.  


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آئین ویراستاری پروپوزال چیست؟

ویراستاری پروپوزال را نمی توان به هر ویراستاری سپرد. پروپوزال در واقع طرحی است که پیش از شروع پروژه پیشنهاد می شود. این متن باید به صورت استاندارد و بر اساس اصولی که لازم است نوشته شود. پروپوزال ها به طور معمول درخواستی و پیشنهادی هستند. پروپوزال ساختار مشخصی دارد و ویراستار بدون شناخت این ساختار نمی تواند برای ویرایش آن اقدام کند. هر پروپوزال شامل عناصر مشخصی است که هر کدام از آنها در جای خود قرار می گیرند. ایران تایپیست جایی است که در آن می توانید ویراستارهای مسلط بر ویرایش انواع پروپوزال ها را پیدا کنید.

ویراستاری پروپوزال شامل ویرایش همه صفحات آن می شود. صفحه عنوان، خلاصه، فهرست، بخش معرفی و بیانیه قسمت های ابتدایی پروپوزال به شمار می روند. روش ها، نتایج ابتدایی و بحث و بررسی، برنامه کاری، پیامدهای پژوهش و منابع و مراجع از دیگر عناصر پروپوزال ها هستند. ویراستار بدون آگاهی از این ساختار و آئین ویرایش پروپوزال ها نمی تواند کاری از پیش ببرد. کسب تجربه در این زمینه می تواند کمک زیادی به ویراستار بکند.

ویراستاری پروپوزال کاری تخصصی است که برای آن نمی توان به هر ویراستاری اعتماد کرد. متن پروپوزال تخصصی است و در آن اصطلاحات تخصصی به کار برده می شود. به همین دلیل هم نمی توان برای ویرایش متن آنها به هر مرکزی مراجعه کرد. همه ویراستارها شناختی از پروپوزال ندارند. نمی دانند که چه عناصری در متن پروپوزال ها اهمیت بسیار زیادی دارد. به کدام بخش ها بیشتر باید پرداخت شود و کدام قسمت ها را نمی توان نادیده گرفت.

ویراستاری پروپوزال با ویرایش مقاله و پایان نامه متفاوت است. ساختار هر کدام از متن ها با هم فرق دارند و برای هر کدام از متن ها اولویت های ویژه آن در زمان ویرایش در نظر گرفته می شود. بدون دسترسی پیدا کردن به ویراستارهای متخصص که با ویرایش این نوع متن ها حرفه ای شده اند، نمی توان برای ویرایش آنها اقدام کرد. هر متنی ساختار خودش را دارد و برای ویرایش آن قواعد و اصولی مشخص شده است که در هنگام کار باید به آنها توجه شود. بدون در نظر گرفتن این قواعد کار با سرعت کمتری پیش خواهد رفت.

ویراستاری پروپوزال

ویراستاری پروپوزال

هزینه ویراستاری پروپوزال چقدر است؟

ویراستاری پروپوزال و برآورد هزینه آن با توجه به چند عامل تعیین می شود. مهم ترین عامل را می توان تعداد کلمه های متن پروپوزال دانست. هر چه تعداد کلمات بیشتر باشد، هزینه ویرایش متن پروپوزال نیز بالاتر خواهد رفت. اما از آنجا که متن پروپوزال طولانی نیست، برای ویرایش آن هزینه زیادی دریافت نخواهد شد. به همین دلیل هم توصیه می شود که دانشجویان ویرایش متن پروپوزال خود را حذف نکنند و حتماً از خدمات ویرایش برای بهتر شدن متن خود استفاده کنند. به خصوص از وب سایت ایران تایپیست که هزینه ها را بسیار کمتر محاسبه می کند.

ویراستاری پروپوزال و هزینه های آن هر چقدر هم که باشد، برای بسیاری از سفارش دهندگان به صرفه خواهد بود. اگر قرار باشد که وجود اشتباه تایپی و املایی و غلط های نگارشی و انشایی در متن پروپوزال موجب شود که وقت دانشجو تلف شود، بهتر است از همان ابتدا متن برای اصلاح به ویراستار داده شود. ویراستار متن را عاری از هر گونه اشتباه خواهد کرد و لازم است که برای این کار تنها به ویراستارهای حرفه ای و کاربلد اعتماد شود. ویراستارهایی که هم با تجربه هستند و هم هزینه زیادی را برای کارشان دریافت نمی کنند.  

ویراستاری پروپوزال را می توانید با خیال راحت در وب سایت ایران تایپیست ثبت کنید. وب سایتی که همه امکانات لازم برای پذیرش سفارش های آنلاین را دارد و توانسته است تا حد ممکن هزینه ها را کاهش دهد. همه ویراستارهای این مرکز قیمت های پایین را پذیرفته اند و یکی از مهم ترین دلایل آن این است که تعداد ثبت سفارش ها در این مرکز بالا است. ویراستارها همیشه مشغول کار هستند و هیچ وقت دستشان از کار خالی نخواهد بود.

ویراستاری پروپوزال و محاسبه هزینه آن علاوه بر تعداد کلمات به زبان آن نیز بستگی دارد. اگر زبان متن پروپوزال انگلیسی باشد، برای ویرایش آن باید هزینه بیشتری پرداخت شود. اما ویرایش متن پروپوزال به زبان فارسی ارزان تر است. البته زمانی که ویراستار برای ویرایش متن پروپوزال صرف می کند هم اهمیت زیادی دارد. هر چه ویراستاری در زمان کوتاه تری انجام شود هزینه آن کمتر خواهد شد. اما این مسئله درباره سفارش های فوری فرق می کند و برای سفارش هایی که باید به فوریت انجام شوند، هزینه دو برابری محاسبه می شود.

ویراستاری پروپوزال

هزینه ویراستاری پروپوزال


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری پروپوزال دانشجویان دکترای رشته مهندسی

ویراستاری پروپوزال برای دانشجویان دکترای رشته مهندسی را می توان در ایران تایپیست ثبت کرد. برای متن های تخصصی نمی توان به هر ویراستاری اعتماد کرد. این متن ها پر از اصطلاحات تخصصی هستند که هر کسی معنای آنها را نمی داند. به همین دلیل هم بهتر است برای ویرایش این متن ها از افرادی کمک گرفته شود که خود در همان رشته ها تحصیل کرده اند. در وب سایت ایران تایپیست می توان دانشجویان ویراستاری را پیدا کرد که مهارت لازم برای ویرایش متن های تخصصی را دارند.  

ویراستاری پروپوزال دکتری رشته مهندسی در این مرکز به دانشجویی داده می شود که در دانشگاه های معتبر در همین رشته تحصیل کرده است. نه همه دانشجویان این رشته برای ویرایش مناسب هستند و نه همه ویراستارها می توانند از پس ویرایش این متن ها بربیایند. بلکه تنها می توان به ویراستارهای مراجعه کرد که مجموعه ای از مهارت ها را داشته باشد. مسلط بر موضوع متن یکی از مهم ترین این مهارت ها است. برای پیدا کردن ویراستارهایی که همه این مهارت را داشته باشند، می توانید به ویراستارهای ایران تایپیست مراجعه کنید.  

ویراستاری پروپوزال مهندسی را نمی توان به ویراستاری داد که در این رشته تحصیل نکرده باشد. تحصیل در این رشته بسیار در ویرایش این متن ها اهمیت دارد. رشته های مهندسی و ویرایش آنها کار دشواری است. اگر ویراستار معنای جمله ها را متوجه نشود، ممکن است اصلاحاتی را در متن مرتکب شود که منجر به تغییر معنای جملات شود. این امر به سادگی با جا به جا کردن یک کلمه در متن اتفاق می افتد. به همین دلیل هم کمک گرفتن از ویراستارهای بی تجربه می تواند عواقب بدی را به دنبال داشته باشد.  

ویراستاری پروپوزال رشته های مهندسی به اندازه دیگر متن های تخصصی اهمیت دارد. پروپوزال یک متن ویژه است که کارایی زیادی دارد و دانشجوها از آن استفاده زیادی می کنند. همه ویراستارها برای ویرایش هر نوع متنی تخصص ندارند. هر ویراستاری تلاش می کند که بر ویرایش یک نوع متن مسلط شود. ویراستارهایی که کارشان ویرایش کتاب است، ترجیح می دهند در همین حوزه کار کنند. ویراستارهایی که در ویرایش مقاله ها تخصص پیدا کرده اند، در همین زمینه تجربه دارند. ویراستارهایی که پایان نامه ها را ویرایش می کنند، گزینه های خوبی برای ویرایش پروپوزال ها هستند.

ویراستاری پروپوزال

ویراستاری پروپوزال دانشجویان

ویراستاری پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد

ویراستاری پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد همه رشته ها را می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. در این وب سایت دانشجویانی مشغول فعالیت هستند که مهارت های زیادی برای ویرایش دارند. آنها همه اصول و قواعد ویرایش را در دوره های آموزش یاد گرفته اند و می توانند این قواعد را به بهترین شکل در متن پیاده کنند. وقتی دانشجویان کار ویرایش را می پذیرند مزایای بیشتری را برای دانشجویان سفارش دهنده ویرایش دارد. زیرا آنها با اهمیت زمان بسیار آشنایی دارند و می دانند که به موقع ویرایش نشدن متن چه دشواری هایی را برای دانشجویان رقم خواهد زد.  

ویراستاری پروپوزال و تحویل به موقع آن برای همه دانشجویان در هر مقطعی و هر رشته ای اهمیت دارد. در این وب سایت می توان ویرایش محتوایی پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد را به دانشجویانی واگذار کرد که در مقطع دکتری تحصیل می کنند. این دانشجوها می توانند بهترین تغییرات را در متن پروپوزال ایجاد کنند. می توانند بخش هایی را حذف و بخش های دیگری به آن اضافه کنند که در نهایت به تغییرات اساسی در متن منجر خواهد شد.

ویراستاری پروپوزال وقتی به دست دانشجوهای همان رشته انجام شود، کمک بسیار زیادی به دانشجو می کند. زیرا تنها دانشجوها هستند که با دغدغه های مطرح شده در رشته خود آشنایی دارند و می توانند بیشترین کمک را به همدیگر بکنند. حتی دانشجوی ویراستار می تواند در طرح کلی پروپوزال به دانشجو یاری برساند. تغییراتی که می تواند نه تنها به بهتر شدن پروپوزال بلکه به تقویت پایان نامه نیز منجر شود.  

ویراستاری پروپوزال چه در مقطع کارشناسی و چه در مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکتری باشد باید به افراد حرفه ای واگذار شود. اگر دانشگاه برای نوشتن پروپوزال چارچوب مشخصی را تعیین کرده باشد، دانشجو موظف است بر اساس آن متن خود را بنویسد. در صورت لزوم می تواند متن این چارچوب را در اختیار ویراستار نیز قرار دهد تا او هم اصلاح و تصحیح متن را بر اساس آن پیش ببرد.  

ویراستاری پروپوزال

ویراستاری پروپوزال کارشناسی ارشد

آیا ویراستاری پروپوزال با نرم افزار انجام می شود؟

ویراستاری پروپوزال مانند ویرایش همه متن های دیگر در وب سایت ایران تایپیست در نرم افزارهای مختلف انجام می گیرد. در واقع، متن در هر نرم افزاری که تایپ شده باشد، ویراستاری آن هم در همان نرم افزار انجام خواهد گرفت. همه ویراستارهای حرفه ای کار با این نرم افزار را بلد هستند و می توانند به راحتی از ابزارهای آنها برای ویرایش استفاده کنند. حتی اگر پروپوزال به صورت دستی باشد و روی کاغذ نوشته شده باشد، برای ویرایش آن می توان به این وب سایت مراجعه کرد.

برای ثبت سفارش ویراستاری پروپوزال بر روی کاغذ لازم است که کاغذها به دست ویراستار رسانده شوند. امکان ثبت همه سفارش ها به صورت آنلاین وجود دارد. آنلاین شدن ثبت سفارش ها موجب شده است که روند کار ویرایش بسیار بیشتر شود. در گذشته این روند سرعت کمی داشت و بسیاری از دانشجویان نمی توانستند از این مزیت استفاده کنند. اما آنلاین شدن این خدمات و استفاده از نرم افزارها به آنها کمک بسیار زیادی کرده است. دسترسی به ویراستار از گذشته بسیار ساده تر شده است.   

ویراستاری پروپوزال بیشتر در نرم افزار ورد انجام می شود. این نرم افزار امکانات بسیار خوبی برای ویرایش دارد. همه ویراستارها این نرم افزار را می شناسند و از آن بیشترین سود را برای ویرایش می برند. ورد تنها نرم افزاری نیست که برای پروپوزال مورد استفاده قرار می گیرد. در هر صورت، لازم است که فایل پروپوزال در زمان ثبت سفارش در پنل بارگذاری شود. ویراستاری سفارش را می پذیرد که کار با نرم افزار را بلد باشد.

ویراستاری پروپوزال در نرم افزار نه تنها ساده تر است، بلکه سرعت بیشتری هم دارد. این روزها دیگر هیچ دانشجویی نمی تواند به بهانه در دسترس نبودن ویراستار یا نداشتن هزینه مرحله ویرایش را حذف کند. زیرا در ایران تایپیست همه امکانات لازم برای ویرایش هر نوع متنی از جمله بارگذاری آن فراهم شده است. ویراستارها همگی برای شروع کار آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند و کار را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. ضمن این که قیمت ها نیز در مقایسه با رقبا بسیار کمتر در نظر گرفته شده است.  

ویراستاری پروپوزال

ویراستاری پروپوزال با نرم افزار


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

برای ویرایش پروپوزال و پایان نامه از اصول و قواعد مشابهی استفاده می شود.

برای ثبت سفارش ویرایش هر نوع فایل با هر فرمتی می توانید از مشاوران مجموعه کمک بگیرید.

بعد از تعداد کلمات زمانی که برای ویرایش صرف می شود در محاسبه هزینه حائز اهمیت است.


برای ویرایش پروپوزال و پایان نامه از اصول و قواعد مشابهی استفاده می شود.



نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1163 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ویراستاری پروپوزال ویراستاری پروپوزال ارشد ویراستاری پروپوزال دکترا ویرایش پروپوزال ویراستاری پروپوزال فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :