پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری و مدیریت خبر

نویسنده: مرتضی صمدی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/11/14 ساعت 18:00:00 بازدید: 757 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری و مدیریت خبر در هر یک از خبرهای مختلف اعم از: خبرهای ورزشی، سیاسی، اقتصادی، خبر فوری و ... از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. به این صورت که در عین تسریع در روند نشر خبرهای مختلف، می بایست از نظر زبانی و علائم نگارشی و روان بودن جملات هم در کنار مدیریت زمان و زمان بندی انتشار توجه زیادی را مبذول داشت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

منظور از ویراستاری و مدیریت خبر چیست؟

به طور کلی یکی از مسائلی که در زمینه ویراستاری و مدیریت خبر همواره مطرح می گردد؛ مدیریت زمان و ویراستاری های بسیار دقیق در کمترین زمان ممکن می باشد. به این صورت که معمولا کسانی که اقدام به نشر خبرهای مختلف به عنوان خبرنگار می کنند؛ اولین و مهمترین مسئله ای که ذهن آن ها را به خود مشغول می دارد؛ القای خبر مورد نظر می باشد. اما صرف نشر یک خبر بدون ویراستاری و مدیریت خبر امکان پذیر نیست. به این صورت که می بایست به مخاطب آن خبرها هم توجه داشت تا خبرهایی پر از ایرادهای مختلف زبانی و... را به آن ها ارائه نداد که منظور از عبارت های مختلف را به درستی متوجه نشوند و زبان نگارش خبر مورد نظر گنگ و نامفهوم باشد. برای محفوظ ماندن از این معضل بزرگ پیش روی هر یک از خبرنگاران و کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند؛ مسلما می بایست راهکاری جدی وجود داشته باشد. چرا که به طور کلی ویراستاری و مدیریت خبر کار ساده ای نیست و از عهده هر کسی به راحتی برنمی آید که در کمترین زمان ممکن، بتواند دست به ویراستاری های بسیار دقیق و سنجیده ای بزنند. به همین منظور نیاز به ویراستارهای بسیار توانمندی به خوبی حس می شود که نسبت به ویراستاری و مدیریت خبر تسلط و تخصص بالایی داشته باشند تا به پشتوانه تخصص و تجربه خود بتوانند نیاز مشتریان خود را در این راستا به خوبی برطرف سازند. شما می توانید هم از خدمات حضوری و هم خدمات غیر حضوری و آنلاین ایران تایپیست استفاده نمایید. چرا که ویراستاری و مدیریت خبر در موسسه پیش رو به جهت وجود ویراستارهای بسیار خبره و توانمند، با کیفیت بالایی انجام می شود و آن ها به خوبی از عهده مدیریت خبر چه از نظر زمانی و چه از نظر سر و سامان بخشیدن به خبرهای مدنظر برمی آیند تا خبرها در نهایت با کیفیت بالایی به دست مخاطبین برسند.

ویراستاری و مدیریت خبر

ویراستاری و مدیریت خبر

ویراستاری و مدیریت خبر در شهرستان

برای ویراستاری و مدیریت خبر، در صورتی که شما در تهران نیستید؛ می توانید در هر یک از شهرستان های مختلف هم دست به این فرآیند بزنید. چرا که انجام ویراستاری و در عین حال مدیریت خبر در هر مرکز و موسسه ای در شهرستان ها با کیفیت بالا و قابل توجهی به همین راحتی انجام نمی شود. به همین جهت نیاز است تا هر یک از افرادی که نیاز به ویراستاری در خبرهای خود و مدیریت آن ها دارند؛ سفارش های خود را به دست مراکز و موسسه هایی در این راستا بسپارند که از تجربه بالایی برخوردار بوده باشند. موسسه ایران تایپیست یکی از بهترین مراکز به شمار می آید که در کار ویراستاری و مدیریت خبر، تجربه بالایی دارند. هر چند که به طور کلی این موسسه در تهران واقع شده است؛ اما با این وجود با توجه به خدمات غیر حضوری و آنلاینی که این موسسه از خود ارائه می کند؛ شما می توانید در هر شهرستانی، اقدام به ثبت سفارش های مربوط به ویراستاری و مدیریت خبر کنید. خدمات دورکاری و آنلاین این موسسه نیاز به زمان و مکان خاصی ندارد و بدون محدودیت شما می توانید در هر شهر و روستایی حتی دوردست ترین مکان ها هم، ویراستاری و مدیریت خبرهای خود را به دست افراد توانمند و کارکشته ای بسپارید که در این موسسه وجود دارند. تمامی شهرستان هایی که نیاز به سفارش های ویراستاری مربوط به خبرهای خود دارند؛ طبیعتا می خواهند با مدیریت زمان، در کمترین زمان ممکن، تمامی اصلاحات موجود در خبرهای خود را در تمامی جنبه های مختلف، اعمال کنند تا بدین ترتیب خبرهای ارائه شده توسط خبرنگاران مختلف، بدون کمترین عیب و ایرادی نشر داده تا با کیفیت به مراتب بالاتری به دست مردم و مخاطبین مختلف برسد. شما برای نیل به چنین اهدافی می توانید سفارش های ویراستاری و مدیریت خبر خود را به صورت اینترنتی در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید.

ویراستاری و مدیریت خبر

ویراستاری و مدیریت خبر اینترنتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری و مدیریت خبر نیاز به چه دانش و مهارتی دارد؟

برای آنکه بخواهید کار ویراستاری و مدیریت خبر را به خوبی به پیش ببرید؛ نیاز به مهارت ها و دانش بالایی در این زمینه دارید. چرا که به طور کلی بدون مهارت و استعداد و آگاهی و اطلاعات در این زمینه، نمی توان کار ویراستاری به همراه مدیریت خبر از تمامی جنبه های مختلف را به پیش برد. به همین جهت است که همواره توصیه می شود این گونه از سفارش ها را به دست افراد و اقشاری سپرد که نسبت به حرفه و کار خویش تبحر خاصی دارند و می توانند با توجه به تجربه ای که کسب کرده اند؛ روند کار را به خوبی با کیفیت بالایی به پیش ببرند. یکی از مهارت هایی که هر یک از این افراد به عنوان ویراستارهای خبره و توانمند، می بایست از آن بهره مند باشند؛ دقت نظر بسیار بالا و سرعت عمل و نکته سنجی جالب توجه است. به این صورت که در عین تسریع در روند ویراستاری و مدیریت خبر، می بایست با دقت نظر خاصی، مطالب موجود در خبر را به خوبی ویراستاری نمود و آن ها را از هر گونه عیب و ایراد فنی و نگارشی و... مبرا کرد. آشنایی کلی با اصول ویراستاری خبر، از جمله: آشنایی با علائم نگارشی، دستور زبان فارسی، روان کردن جملات و عبارات و... از جمله مهارت هایی است که یک ویراستار می بایست از وجود آن ها بهره مند باشد و در کنار آن، هر خبری نیاز به ویراستاری تخصصی مربوط به خود دارد. به عنوان مثال: ویراستاری یک متن اقتصادی با یک متن ورزشی، می تواند متفاوت باشد و هر یک از آن ها نیاز به دانش و اطلاعات خاص در یک حیطه مشخصی دارند که تنها بر عهده ویراستارهایی برمی آید که در زمینه پیش رو اطلاعات داشته باشند. به طور کلی ویراستاری و مدیریت خبر کار ساده ای نیست و نیاز به اطلاعات کافی در عین مهارت بالای ویراستاری در کوتاه ترین زمان ممکن دارد.

ویراستاری و مدیریت خبر

مهارت لازم برای ویراستاری و مدیریت خبر

ویراستاری و مدیریت خبر با کمترین هزینه

هزینه ویراستاری و مدیریت خبر، برای برخی از افراد در کنار کیفیت ارائه خدمات از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. به همین جهت آن ها به دنبال مراکز و موسسه های خاصی هستند که کار ویراستاری آن ها را کمترین هزینه ممکن به پیش ببرند. هر چند در کل نمی توان چنین انتظاری داشت که هم سفارش های پیش رو را با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه به پیش برد. اما باز هم موسسه هایی وجود دارند که خدمات شایان توجه ویراستاری و مدیریت خبر خود را با کمترین هزینه ممکن به پیش می برند. از جمله این موسسه ها، می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره کرد. هزینه های مقرون به صرفه ارائه شده در این موسسه، به هیچ عنوان به منزله افت سطح کیفی نیست. چرا که موسسه مذکور، سالیان سال در ارائه خدمات برتر به مشتریان خود شهره گشته و زبانزد عام و خاص شده است. به همین دلیل کار مشتریان خود را با کمترین هزینه ممکن، اما با همان کیفیت همیشگی در بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد تا همواره مشتری، به موسسه مورد نظر جذب شده و تمامی سفارش های خود را به این موسسه بسپارد. برای آنکه کمترین هزینه را برای ثبت سفارش های ویراستاری و مدیریت خبر بخواهید خرج کنید؛ می توانید درخواست خود را به شیوه های مختلف در موسسه ایران تایپیست ثبت کنید تا با هزینه های به صرفه و ایده آل در موعد مقرر شده و حتی زودتر از آن بتوانید به سفارش های خود دسترسی داشته و آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت نمایید. ضمن اینکه در این موسسه، امکان برآورد و تخمین هزینه ها تا پیش از ثبت سفارش وجود دارد که شما می توانید پی به هزینه سفارش ویراستاری و مدیریت خبر خود برده و قیمت آن را با سایر مراکز و موسسه های دیگر مقایسه کنید تا بدین ترتیب با خیال راحت تری اقدام به ثبت سفارش های خود در این موسسه معتبر کنید.

ویراستاری و مدیریت خبر

هزینه های به صرفه ویراستاری 

ویراستاری و مدیریت خبر به صورت فوری

اصولا کسانی که نیاز به ویراستاری و مدیریت خبر دارند؛ می خواهند سفارش های خود را به صورت فوری به ثبت برسانند و در کمترین زمان ممکن، بتوانند خبرهای خود را به صورت ویراستاری شده و مرتب آماده انتشار کنند. به همین جهت می بایست این گونه از سفارش های خود را تنها در مراکز و موسسه هایی به ثبت برسانند که توانایی لازم در تحویل فوری سفارش ها با رعایت کردن هر یک از اصول و قوانین مربوط به ویراستاری را دارند. چرا که صرف رعایت کردن اصول و موازین مربوط به ویراستاری نمی تواند گزینه خوبی برای شما به حساب آید؛ بدین معنا که علاوه بر رعایت کردن این اصول، شما می خواهید هر چه سریعتر، خبرهای خود را با ویراستاری و مدیریت خبر، ویراستاری و اصلاح نموده و در نهایت بهترین و باکیفیت ترین سفارش ها را انتشار داده و آن ها را به دست عموم برسانید. در همین راستا، تجربه یک ویراستار حرفه ای می تواند خیلی به وی کمک کند. هر چقدر تجربه فرد مورد نظر در ارائه خدمات بالا و شایان توجه باشد؛ وی می تواند به پشتوانه تجربه و تخصص خود، خدمات ویراستاری و مدیریت خبر را با مدیریت زمان در سریعترین زمان ممکن آماده و به دست مشتریان خود برساند. به همین جهت است که موسسه ایران تایپیست با سال ها تجربه در زمینه ویراستاری با بالاترین کیفیت ممکن، می تواند گزینه خوبی پیش روی شما به حساب آید. شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست ویراستاری و مدیریت خبر مربوط به خود را به صورت فوری به ثبت برسانید. هر چند قید فوری بودن سفارش ها، خود سبب افزایش قیمت آن ها نسبت به سایر سفارش های دیگر می شود؛ ولی شما می توانید سریعتر به خواسته خود دست یابید و با پرداخت قیمت اندکی بیشتر، می توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش های خود را ویراستاری شده تحویل بگیرید.  

ویراستاری و مدیریت خبر

ویراستاری و مدیریت خبر به صورت فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریهزینه ویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

ویراستاری و مدیریت خبر به این معناست که ضمن رعایت اصول ویراستاری، می بایست هم مدیریت زمان داشت و هم مطالب موجود در خبر را سر و سامان داد. 

بله؛ شما می توانید سفارش های خود را با کمترین هزینه ممکن در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

شما می توانید به جهت اهمیت زیاد این موضوع، آن ها را موسسه اینترنتی ایران تایپیست بسپارید.

تسریع در روند ویراستاری در عین دقت نظر و نکته سنجی دقیق و کاملا سنجیده جزء مهمترین دانش ها و مهارت هایی است که یک ویراستار، می بایست از آن بهره مند باشد. 


نویسنده: مرتضی صمدی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/11/14 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 757 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری و مدیریت اخبار ویراستاری خبر سفارش ویراستاری در خبر ویراستاری و مدیریت خبر آنلاین ویراستاری و مدیریت خبر فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :