سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری نیتیو

نویسنده: آیدا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/10 ساعت 09:00:00 بازدید: 591 امتیاز 0 از 0 نظر

گاهی اوقات نویسندگان، مطالب خود را به زبان های مختلفی نگارش می کنند. ویراستاری نیتیو دقیقا در همین راستا مطرح گشته است. به این صورت که اگر متن پایان نامه و مقاله یا کتابی به زبانی به غیر از فارسی نوشته شده باشد؛ بهتر است ویراستاری آن را به کسی سپرد که زبان مادری وی با زبان رایج در آن متن، یکی است. ویراستاری نیتیو سبب ارتقای سطح کیفی ویراستاری می گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مفهوم ویراستاری نیتیو چیست؟

منظور از ویراستاری نیتیو، سپردن اصول ویراستاری به دست افرادی است که زبان مادری آن ها غیر از فارسی است. به این صورت که ممکن است فردی زبان مادری وی انگلیسی یا عربی و فرانسوی و... باشد. طبیعتا این دسته از افراد بهتر از دانشجویان رشته های زبان انگلیسی، عربی و فرانسوی، می توانند اقدام به ویراستاری متون به این زبان کنند. به همین علت ویراستاری نیتیو نسبت به سایر ویراستاری های دیگر، در بالاترین سطح خود قرار دارد. البته باید به این نکته بسیار حائز اهمیت هم اشاره کرد که هر فردی که زبان مادری غیر از فارسی دارد؛ لزوما نمی تواند از پس ویراستاری متون بربیاید. چرا که وی علاوه بر داشتن یک زبان مادری غیر از فارسی، می بایست با اصول ویراستاری نیز به طور کامل آشنا باشد. در این صورت است که می تواند از پس سفارش های ویراستاری نیتیو بربیاید. بنابراین در سپردن سفارش های ویراستاری به این افراد، می بایست نهایت دقت نظر را اعمال نمود.

ویراستاری نیتیو می تواند برای کلیه سفارش های مشتری، اجرا شود. شما می توانید به منظور بهره مندی از این نوع ویراستاری های سطح بالا، به مراکز و موسسه های معتبر مراجعه کنید. موسسه هایی که به خوبی از وجود این دسته از ویراستارها بهره می جویند. یکی از بهترین این مراکز، موسسه ایران تایپیست می باشد. شما می توانید به راحتی سفارش های خود را در هر زمان و مکانی در وب سایت اینترنتی این موسسه به ثبت برسانید. آن ها خود بر اساس تجربه ای که در این راستا دارند؛ سفارش های شما را به دست بهترین ویراستارها در جهت ویراستاری نیتیو می سپارند. این نوع از ویراستارها را می توان در قالب بیشتر زبان های رایج، در ایران تایپیست یافت. بنابراین بهتر است به منظور بهره مندی از بالاترین سطح کیفی سفارش های ویراستاری، سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید.

ویراستاری نیتیو

ویراستاری نیتیو

ویراستاری نیتیو را چه کسانی انجام می دهند؟

همان طور که گفته شد؛ ویراستاری نیتیو، کاری است که تنها بر عهده یک سری از افراد بر می آید. افرادی که یا زبان مادری آن ها به غیر از زبان فارسی است. یا افرادی دو زبانه که سال ها در یک کشور خارجی زندگی کرده اند و به زبان آن کشور به طور کامل مسلط شده اند. این افراد در صورت تمایل به کار ویراستاری، می توانند سفارش های مشتریان مختلف را بر عهده بگیرند. بنابراین به طور کلی ویراستاری نیتیو به دست افرادی انجام می گیرد که دو زبانه هستند. یا زبان مادری آن ها با زبان رایج در متن محول شده به آن ها، یکی است. به این صورت که مثلا: فردی انگلیسی زبان، در ایران زندگی کند. یا اینکه فردی ایرانی سال ها در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کند و با مردم آن ها معاشرت داشته باشد. سپس این فرد به ایران بازگردد. این دسته از افراد می توانند به خوبی سفارش های ویراستاری نیتیو مشتریان خود را بر عهده بگیرند.

موسسه ایران تایپیست در همین راستا، به جهت بهره مندی مشتری از ویراستاری نیتیو، ویراستارهای بسیار زیادی را به استخدام درآورده است. با توجه به کیفیت فوق العاده بالای ویراستار به دست این افراد، ایران تایپیست در راستای اصل مشتری مداری، دست به این فرآیند زده است. این موسسه به خوبی می داند که ویراستاری نیتیو به دست چه کسی یا چه کسانی انجام می گیرد. به همین علت، سعی کرده است تا آن ها را به استخدام خود دربیاورد. شما نیز در صورت تمایل به استفاده از وجود این افراد، می توانید ویراستاری مقاله، پایان نامه یا کتاب های خود را به هر یک از زبان های مختلف غیر از فارسی به این افراد بسپارید. کافیست وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید. سپس درخواست خود را به همین راحتی در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. بهترین ویراستارها، ویراستاری نیتیو سفارش شما را بر عهده می گیرند و آن را با کیفیت مطلوبی به دست شما می رسانند.

ویراستاری نیتیو

ویراستاری نیتیو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه های ویراستاری نیتیو بر چه اساسی محاسبه می گردند؟

تفاوت زیادی است که شما درخواست ویراستاری نیتیو را در یک مرکز و موسسه به ثبت برسانید. یا اینکه سفارش ویراستاری های خود را به دست ایرانی زبانانی بسپارید که در دانشگاه یا موسسه های مختلف، زبان را فراگرفته اند. چرا که به طور کلی این دسته از دانشجویان و هنر پژوهان، با تمامی اصطلاحات، معادل ضرب المثل ها، عبارات عامیانه و... مطلع نیستند. به همین علت می بایست فردی ویراستاری این متون را بر عهده بگیرد که با گوشت و پوست و استخوان خود، این اصطلاحات را دریافته اند. به همین علت طبیعتا هزینه ویراستاری نیتیو نسبت به ویراستاری های عادی به دست فارسی زبانان، بیشتر است. به همان میزان نیز کیفیت این نوع از سفارش ها، هم به مراتب بسیار بالاتر و قابل توجه تر است. البته شما می توانید سفارش ویراستاری های نیتیو خود را در ایران تایپیست با هزینه های به صرفه ای به ثبت برسانید.

موسسه ایران تایپیست، گام های مثمر به ثمری در راستای سفارش های ویراستاری نیتیو شما بر می دارد. به این صورت که هم ویراستارهای بسیار زیادی را در این زمینه به استخدام درآورده است. هم هزینه ویراستاری در این موسسه، نسبت به سایر مراکز دیگر خیلی به صرفه تر می باشد. بنابراین نبایستی این گونه تصور کنید که هزینه این نوع از سفارش ها، بسیار بالاست. هر چند که نسبت به سفارش های عادی، مبلغ بیشتری را بایستی پرداخت کنید. اما به طور کلی در ایران تایپیست هزینه ویراستاری نیتیو، بسیار به صرفه و ایده آل تر حساب می شود. به همین علت است که مشتریان بسیار زیادی هستند که سفارش های خود را به ایران تایپیست می سپارند. شما نیز می توانید نسبت به ثبت سفارش های ویراستاری نیتیو با هزینه های به صرفه، اقدام کنید. هزینه های این سفارش های بر اساس، نوع زبان، حجم سفارش شما، کیفیت و سطح سفارش مشتری، نوع محصول (مقاله، پایان نامه و کتاب) و... مورد محاسبه قرار می گیرد.

ویراستاری نیتیو

محاسبه ویراستاری نیتیو با هزینه های کم

ویراستاری نیتیو برای چه زبان هایی ارائه می شوند؟

ویراستاری نیتیو از جمله ویراستاری هایی است که متن سفارش، غیر از فارسی است. این بدان معناست که یک ویراستار غیر فارسی زبان، می بایست سفارش هایی را بر عهده بگیرد که با زبان مادری وی، یکسان باشد. شاید زبان انگلیسی، شایع ترین آن زبان ها باشد. اما این تنها زبانی نیست که در ویراستاری های نیتیو، ساپورت می شود. بلکه شما می توانید ویراستاری خود را در این زمینه در زبان های دیگر هم به ثبت برسانید. زبان هایی همچون: عربی، آلمانی، فرانسوی، چینی و... از جمله این زبان ها هستند. بنابراین می بایست به نوع نیاز خود توجه کنید. در صورتی که متن نوشته شما به زبانی به غیر از زبان های یاد شده است؛ باز هم جای نگرانی نیست. چون شما باز هم می توانید سفارش های خود را به موسسه هایی بسپارید که این دسته از ویراستارها را در دل خود جای داده اند. بنابراین هر موسسه ای می بایست یکی از ویراستاری های نیتیو را با زبان های مختلف در درون خود داشته باشد.

موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین و جامع ترین مراکز برای ویراستاری نیتیو می باشد. چون می توانید در این موسسه، انواع ویراستاری ها را با زبان های مختلف به ثبت برسانید. در هر زبانی، ویراستاری های نیتیو زیادی وجود دارند که می توانند با توجه به توانایی های بالای خود، سفارش های شما را بر عهده بگیرند. بنابراین نباید این گونه تصور شود که چون زبان متن سفارش من، به غیر از فارسی و انگلیسی و... است؛ امکان ویراستاری های نیتیو روی آن میسر نخواهد بود. چرا که می توانید در هر صورت، سفارش خود را به ایران تایپیست بسپارید. این موسسه تمامی زبان های زنده دنیا را در این زمینه ساپورت و پشتیبانی می کند. به همین علت است که گام های مثمر به ثمری در زمینه اصل مشتری مداری برداشته است. می توانید سفارش ویراستاری نیتیو خود را با هر زبانی به صورت اینترنتی و آنلاین در ایران تایپیست به ثبت برسانید. در این موسسه، سفارش ها با کیفیت بالایی به شما تحویل داده خواهند شد.

ویراستاری نیتیو

پشتیبانی زبان های مختلف ویراستاری

ویراستاری نیتیو انگلیسی چقدر زمان نیاز دارد؟

زبان انگلیسی، برای ما ایرانیان، ساده ترین زبان خارجی است. ویراستاری نیتیو نیز در زبان انگلیسی در هر یک از مراکز و موسسه های داخلی، قابل اجراست. به این صورت که ویراستارهای بسیار زیادی هستند که می توانند به راحتی از پس این سفارش ها بر بیایند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت سفارش های خود را در این زمینه به دست آن ها بسپارید. حال ممکن است سوال شود: سفارش ویراستاری های نیتیو ما چقدر طول می کشد و به چقدر زمان نیاز دارد؟ در پاسخ به این سوالات، نمی توان جواب دقیق و قانع کننده ای را اظهار داشت. چرا که تحویل سفارش های مشتری به دست آن ها، بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد. می بایست هر یک از این عوامل را در نظر گرفت. سپس پاسخ درست و البته باز هم نسبی به مشتری داد. چرا که هیچ گاه نمی توان به طور کاملا دقیق، زمان مشخصی را برای دریافت سفارش های ویراستاری نیتیو به مشتری اعلام کرد.

در بین عواملی که می توانند روی تحویل سفارش ویراستاری نیتیو، تأثیر خود را بگذارند؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطح سفارش مشتری
  • نوع سفارش آن ها به صورت مقاله، پایان نامه، کتاب تالیفی و ترجمه ای و...
  • نوع ویراستار و مهارت وی در ویراستاری
  • نوع مرکز مورد نظر برای ثبت سفارش
  • میزان سختی متن مورد نظر و راحت بودن آن
  • بازه زمانی ثبت سفارش و شلوغ و خلوت بودن ویراستار
  • تعداد ویراستارهای بکار گرفته شده در موسسه مورد نظر
  • حجم و تعداد صفحات متن سفارش
  • و...

همه این موارد می توانند روی زمان تحویل سفارش های ویراستاری نیتیو تأثیر خود را بگذارند. بنابراین می بایست تا پیش از ثبت سفارش ویراستاری خویش در این زمینه، نسبت به تمامی این مسائل توجه داشته باشید. ضمن اینکه بهتر است سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که هم ویراستاری زبان انگلیسی نیتیو بسیار زیادی دارد. هم در کار و حرفه خود دستی بسیار تند دارند.

ویراستاری نیتیو

زمان تحویل سفارش ویراستاری نیتیو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویراستاری قرارداد با انتشاراتهزینه ویراستاریهزینه ویرایش علمی

سوالات متداول

منظور از این نوع از ویراستاری ها، ویراستاری به دست افرادی است که زبان مادری آن ها به غیر از فارسی است. 

بله؛ چنین امری برای شما میسر شده است تا بتوانید سفارش های خود را به صورت اینترنتی نیز در ایران تایپیست به ثبت برسانید.

خیر؛ چرا که می بایست در کنار آن از اصول ویراستاری نیز به خوبی بهره مند بوده باشد. 

چون در این مرکز، شما می توانید سریعتر از سایر مراکز و موسسه های مختلف، متن سفارش خود را آماده و ویراستاری شده تحویل بگیرید. 


نویسنده: آیدا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/10 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 591 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری نیتیو ویراستاری نیتیو چیست هزینه ویراستاری نیتیو ویراستاری نیتیو آنلاین ویراستاری نیتیو انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :