چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری نشریه شامل چه خدماتی می شود؟

نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/23 ساعت 12:00:00 بازدید: 562 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری نشریه خدمات مختلفی را شامل می شود. این خدمات همان طور که اشاره کردیم شامل چند مرحله ویرایش فنی و ویرایش محتوایی و ویرایش زبانی می شود. ویرایش محتوایی و علمی باید حتماً به دست افرادی سپرده شود که متخصص در رشته ای باشند که مقاله نوشته شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

یک مقاله باید از نظر علمی سنجیده شود و در دنیای علم حرفی تازه برای گفتن داشته باشد. عاری از هر گونه اشتباه بودن آن ممکن است به سادگی اتفاق نیفتد. برای این کار دانشجو یا محقق می تواند از افراد ویراستار متخصص کمک بگیرد. جایی مثل ایران تایپیست که پژوهشگران و متخصصان بسیاری مشغول فعالیت هستند و در رشته های تحصیلی گوناگون و در مقاطع مختلف تحصیل کرده اند. زمانی که یک فرد متخصص مهر تأیید بر یک مقاله بزند، می تواند در دنیای پر از اطلاعات امروز حرفی برای گفتن داشته باشد.

خدمات ویراستاری نشریه شامل ویرایش زبانی و ساختاری هم می شود. این بخش ویرایش نیز اهمیت خود را دارد. این ویرایش شامل اصلاحات ساختاری و زبانی تک تک جملاتی می شود که در مقاله هستند. در واقع، هر جمله بازخوانی می شود و از نظر درست بودن ساختار و قرار گرفتن عناصر بررسی می شود و در صورت داشتن اشتباه اصلاح می شود. این نوع ویرایش کمک بسیار زیادی به روان شدن متن خواهد کرد. همین که عناصر جمله در جایگاه درست خود قرار گیرند، خواننده و مخاطب بهتر می تواند با متن ارتباط برقرار کند. حتی استفاده از واژه ها و کلمات مأنوس با متن مورد نظر می تواند منجر به جلب نظر صاحبان نشریه ها و انتخاب آن برای چاپ شود.

درباره ویراستاری نشریه  فنی هم توضیح داده شد که کاملاً با ظاهر متن در ارتباط است که بدون این نوع ویرایش امکان چاپ مقاله وجود نخواهد داشت. این نوع ویرایش سطحی ترین نوعی است که بر روی هر مقاله ای انجام می شود.  

ویراستاری نشریه شامل چه خدماتی می شود؟

ویراستاری نشریه ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویراستاری-قرارداد با سازمان دولتیویراستاری-قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

ویرایش زبانی در این مجموعه شامل درست کردن تمام جمله ها از نظر ساختار زبان فارسی می شود. می توان ویرایش ادبی را نیز در این مرحله قرار داد.

از آنجا که نشریه ها به طور معمول سرشان شلوغ است و ممکن است مقاله شما برای ویرایش مدت طولانی در صف بماند، سپردن ویرایش مقاله به مراکز دیگر می تواند روند کار را تندتر کند.

ویراستارهای ایران تایپیست همگی تخصص کافی برای ویرایش همه مقاله ها و متن ها را دارند.

بله. برای هر نوع ویرایشی می توان به ایران تایپیست مراجعه کرد، حتی ویرایش محتوایی مقاله های علمی و تخصصی.


نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/23 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 562 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات ویراستاری نشریه ویراستاری آنلاین نشریه ویراستاری اینترنتی نشریه ویراستاری غیرحضوری نشریه ویراستاری فنی نشریه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :