پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری فنی سفارش

نویسنده: آیدا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/13 ساعت 11:00:00 بازدید: 225 امتیاز 0 از 0 نظر

بهتر است هر محتوا و سفارشی را به دست ویراستار سپرد تا آن را ویرایش کند. ویراستاری فنی سفارش های مختلف، معمولا به دست ویراستارهای تخصصی انجام می شود. همان طور که می دانید؛ انواع مختلفی از ویراستاری ها وجود دارد که ویرایش فنی یکی از آن هاست. در صورت نیاز به ویراستاری فنی سفارش های خود، می توانید آن ها را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. چرا که ایران تایپیست، یکی از بهترین موسسه های فعال و حرفه ای در این زمینه به شمار می آید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا ویراستاری فنی سفارش برای چاپ کتاب الزامی است؟

اگر به فکر چاپ کتاب خود هستید؛ بهتر است تا پیش از آن به فکر ویراستاری فنی سفارش های خود باشید. چرا که یک ویراستار حرفه ای و فنی می تواند کتاب شما را از جنبه های فنی مورد بررسی قرار دهد. بدین ترتیب است که شما می توانید کتاب نوشته شده خود را کاملا ویراستاری شده تحویل بگیرید. البته در این زمینه باید توجه داشته باشید که حتما سفارش های خود را به مراکز و موسسه های معتبر بسپارید. کسانی که به خوبی با ویراستاری فنی سفارش ها آشنا هستند و می توانند نیاز شما را به خوبی برطرف سازند. بنابراین بایستی به این نکته اشاره شود که هر چقدر شما کتاب خود را با کیفیت خوبی هم نوشته باشید؛ باز هم نیاز به ویرایش دارد. به واقع نمی توان گفت: هیچ کتابی نیاز به ویرایش فنی ندارد. حتی اگر توسط نویسندگان بسیار ماهر هم نوشته شده باشد؛ باز هم به ویراستاری فنی نیاز دارد. چون گاهی اوقات بر اثر سهل انگاری یا عدم توجه لازم یا سرعت در نگارش متون و... نکات فنی در کتاب ها رعایت نمی شوند.

به همین جهت همیشه باید احتیاط را چاشنی کار خود کرده و ویراستاری فنی سفارش های خود را به دست ویراستارهای حرفه ای بسپارید. مسلما این دسته از ویراستارها بر حسب تجربه ای که دارند؛ می توانند از نظر فنی، کتاب های مختلف را ویراستاری کنند. بدین ترتیب خیال نویسندگان این کتاب ها راحت خواهد شد تا مشکلی برای چاپ کتاب خود نداشته باشند. البته بهتر است ویراستاری فنی سفارش های خود را به مراکز و موسسه های حرفه ای در این زمینه بسپارید. موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین این موسسه ها با سابقه فعالیت حرفه ای بالایی است. شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه به موسسه ایران تایپیست بسپارید. ویراستارهای حاضر در این موسسه، به خوبی از عهده کار خود بر می آیند. بنابراین به طور کلی ویراستاری فنی کتاب ها تا پیش از چاپ، الزام آور است.

ویراستاری فنی سفارش

خدمات منحصر به فرد ویراستاری

در خدمات ویراستاری فنی سفارش چه کارهایی انجام می شود؟

کار یک ویراستار در ویراستاری فنی سفارش بسیار سخت است. البته ویراستار مورد نظر می تواند در حرفه فعالیت خود، بسیار توانا و ماهر باشد. در این صورت وی کلیه خدمات مربوط به ویراستاری فنی هر یک از سفارش ها را به خوبی به پیش می برد. بنابراین بایستی تجربه این کار را داشته باشد تا بتواند از پس سفارش های محول شده به خود، بربیاید. یک ویراستار در ویراستاری فنی سفارش های مشتریان خود، سعی می کند تا از نظر فنی، به کنکاش متن مورد نظر بپردازد. بدین ترتیب اگر عیب و ایراد فنی مربوط به کتاب ها، پایان نامه یا مقالات شما وجود داشته باشد؛ ویراستار می تواند عیب آن را برای شما برطرف نماید. با توجه به این مسئله که شما پس از ویراستاری، درصدد چاپ سفارش های خود هستید؛ ویراستاری می تواند به شما کمک کند. در ویرایش فنی، به یک دست شدن رسم الخط کلمات، بکارگیری املای صحیح واژگان، پاراگراف بندی های استاندارد و... پرداخته می شود. علاوه بر آن علائم نگارشی به درستی در متون مختلف توسط ویراستار فنی مورد بررسی قرار می گیرد. عدد نویسی، فرمول نویسی، اشتباهات تایپی و بسیاری دیگر از نکات دیگر توسط یک ویراستار فنی انجام می گیرد.

بنابراین در ویراستاری فنی سفارش ها، تمامی این مسائل به درستی رعایت می شود. ایرادهایی که می تواند برای هر نوشته ای، زننده باشند؛ توسط ویراستار فنی با تجربه برطرف می شود. بنابراین می توانید با خیال راحت، سفارش های خود را به مراکز معتبر بسپارید. آن ها به خوبی از پس سفارش های شما به خوبی بر می آیند. یکی از بهترین این مراکز با سابقه فعالیت حرفه ای بالا، موسسه ایران تایپیست می باشد. شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید. سپس می توانید به شکل غیر حضوری و آنلاین ویراستاری فنی سفارش های خود را در این موسسه، به ثبت برسانید. آن ها بر حسب تجربه خود می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه سازند.  

ویراستاری فنی سفارش

ثبت سفارش ویراستاری فنی اینترنتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای ثبت سفارش ویراستاری فنی چه محدودیتی وجود دارد؟

 اگر نیاز به ویراستاری فنی سفارش های خود داشته باشید؛ می بایست آن ها را به بهترین مراکز بسپارید. چرا که آن ها به خوبی با اصول و قواعد ویراستاری آشنا هستند. مراکز و موسسه های بسیار زیادی هستند که شما می توانید این گونه از سفارش های خود را در آن ها به ثبت برسانید. البته باید در این راستا توجه داشته باشید که ویراستاری فنی سفارش ها را نزد بهترین و باتجربه ترین مراکز بسپارید. اگر شما سفارش های خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانید؛ محدودیتی پیش روی شما نیست. به این صورت که شما بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی می توانید سفارش های خود را به ثبت برسانید. به همین جهت معمولا موسسه های پیشرو در امر خدمات ویراستاری، خدمات اینترنتی را نیز به مشتریان خویش ارائه می دهند. در این خصوص، شما می توانید به راحتی در هر شهر و دیاری، سفارش های خود را به ثبت برسانید. ضمن اینکه در هر پاسی از شب نیز می توانید ویراستاری فنی سفارش های خود را به ثبت برسانید. بنابراین در این گونه از موارد، هیچ گونه محدودیتی پیش روی شما نیست. یکی از بهترین موسسه های آنلاین و اینترنتی، موسسه ایران تایپیست می باشد.

این موسسه، هیچ گونه محدودیتی را برای شما به وجود نمی آورد. افزون بر آن حتی شما می توانید در روزهای جمعه و تعطیل های رسمی نیز، سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. البته ممکن است در برخی از مراکز اینترنتی، خدمات با کیفیتی به مشتریان ارائه نگردد. به همین دلیل است که بایستی در انتخاب مرکز مورد نظر برای ویراستاری فنی سفارش های خود نهایت دقت نظر مبذول گردد. موسسه ای که هیچ گونه محدودیتی پیش روی شما قرار نمی دهد. به این صورت که تمامی خدمات ارائه شده این موسسه، در بهترین سطح خود می باشد. ایران تایپیست، می تواند بهترین گزینه پیش روی شما در این راستا باشد. چرا که سابقه این موسسه در ارائه خدمات، بسیار بالا و قابل توجه است.

ویراستاری فنی سفارش

تخفیف های ویراستاری فنی سفارشات

آیا ویراستاری فنی سفارشات حجیم شامل تخفیف می شود؟

در بسیاری از مواقع پیش می آید که ویراستاری فنی سفارش های ما بسیار حجیم باشد. در این صورت این نگرانی و دغدغه برای هر یک از پژوهشگران و نویسندگان وجود دارد که هزینه آن ها زیاد نشود. چرا که با بالا رفتن حجم سفارش ها، امکان بالا رفتن قیمت هر یک از آن ها نیز افزایش می یابد. افزون بر آن هر چقدر در متن مورد نظر، مشکلات بیشتری وجود داشته باشد؛ نیاز به زمان بیشتری دارد. به همین دلیل باز هم هزینه های مربوط به ویراستاری فنی سفارش ها، افزایش می یابد. اما باز هم در این صورت، نبایستی نگرانی و دلهره ای در وجود هر یک از نویسندگان و پژوهشگران نهادینه گردد. چرا که برای سفارشات حجیم، تخفیف اعمال می گردد. بدین ترتیب آن ها می توانند هزینه کمتری را بابت سفارش های خود به مراکز مختلف پرداخت نمایند. بنابراین با افزایش حجم سفارش ها، قیمت آن ها افزایش می یابد. اما در عین حال مراکز معتبر و فعال در این زمینه، تخفیف هایی را به آن دسته از افراد می دهند.

بدین صورت که آن ها می توانند سفارش های خود را با مبلغی مناسب تر به این گونه از مراکز بسپارند. هدف اصلی در این چنین شرایطی، کسب رضایت مشتری است. هر یک از نویسندگان نیز سعی می کنند سفارش های خود را به موسسه هایی بسپارند که به اصل مشتری مداری پای بند هستند. چرا که بر اساس اصل مشتری مداری، آن ها تمامی هم و غم خود را در راستای کسب رضایت مشتری بنا می گذارند. اعمال تخفیف برای ویراستاری فنی سفارش های حجیم، خود یکی از همین اصول می باشد. یکی از همین موسسه های فعال، موسسه ایران تایپیست می باشد. ایران تایپیست نیز سعی کرده است تا به سفارش های حجیم محول شده به خود، تخفیف های ویژه ای در نظر بگیرد. هزینه های به صرفه در این موسسه، در کنار تخفیف های آن، مشتریان را برآن داشته تا سفارش های خود را به این موسسه بسپارند.

ویراستاری فنی سفارش

ویراستاری فنی سفارش پایان نامه

ویراستاری فنی سفارش پایان نامه های دانشجویی

هیچ پایان نامه نیست که نیاز به ویراستاری فنی سفارش نداشته باشد. هر یک از دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی، می بایست پس از فراغت از نوشتن پایان نامه، سفارش های خود را به ویراستارها بسپارند. چرا که یک ویراستار، می تواند بر اساس مهارت و تجربه ای که دارد؛ بهترین خدمات را برای هر یک از شما ارائه سازد. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، می بایست ویراستاری فنی سفارش های خود را به ویراستارهای متخصص در همان رشته بسپارند. چرا که آن ها به خوبی می توانند اصول ویراستاری را در سفارش های شما پیاده سازی نمایند. علاوه بر آن ممکن است یک پایان نامه به زبان های مختلفی نوشته شده باشد. در این صورت نیز بایستی حتما آن ها را به ویراستارهایی سپرد که به آن زبان مورد نظر، مسلط هستند. به طور کلی دانشجویان، خواهان ویراستاری فنی سفارش های خود هستند. اما بایستی این ویراستاری به گونه ای باشد که رضایت آن ها را در پی داشته باشد. به همین جهت بایستی آن ها سفارش های خود را در نزد بهترین مراکز و موسسه هایی بسپارند که در این زمینه، تجربه بالایی دارند. چرا که آن ها به خوبی نیاز دانشجو را می دانند و می توانند رضایت این طیف از اقشار جامعه را به جای آورند.

از طرفی دیگر باید این نکته را نیز در نظر داشت که دانشجویان برای انجام ویراستاری فنی سفارش پایان نامه های دانشجویی خود، معمولا با ضیق وقت همراه هستند. به همین جهت می بایست خیلی زود به سفارش های آن ها رسیدگی گردد. البته تسریع در روند سفارش ها، نباید سبب پایین آوردن سطح کیفی آن ها گردد. بنابراین بایستی هم کیفیت بالایی به دانشجویان ارائه شود. هم با قیمت های مناسبی در کمترین زمان ممکن، سفارش پایان نامه های آن ها را به دستشان رساند. به همین دلیل می توان موسسه ایران تایپیست را به عنوان مقصد نهایی هر یک از این نویسندگان انتخاب کرد. چرا که این موسسه، تمامی فاکتورهای مورد نیاز شما را دارد. ضمن اینکه شما می توانید سفارش های خود را در این موسسه، به صورت اینترنتی نیز به ثبت برسانید.

ویراستاری فنی سفارش

ویراستاری فنی سفارش


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویراستاری-قرارداد با سازمان دولتیویراستاری-قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

بله؛ در صورتی که شما سفارش های خود را در این زمینه به ایران تایپیست بسپارید؛ می توانید خیال خود را از وجود چاپ کتاب مورد نظر، راحت و آسوده خاطر کنید.

یک ویراستار در این گونه از سفارش ها، به اشتباهات تایپی، علائم نگارشی، پاراگراف بندی و سایر مسائل دیگر پرداخته می شود. 

خیر؛ اگر این گونه از خدمات به صورت اینترنتی ارائه شود؛ محدودیتی پیش روی شما قرار نمی گیرد.

بله؛ در برخی از مراکز، به این گونه از سفارش ها، تخفیف داده می شود.


نویسنده: آیدا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/13 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 225 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ویراستاری فنی ویراستاری فنی سفارش آنلاین ویراستاری فنی سفارش فوری ویراستاری فنی خدمات ویراستاری فنی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :