چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری فنی سریع

نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 11:00:00 بازدید: 585 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری فنی سریع برای هر متنی مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که خیال مؤلف یا مترجم از درست بودن محتوا و زبان متن راحت باشد، می تواند به ویرایش فنی آن اکتفا کند. در ویرایش فنی تغییرات زیادی روی متن صورت می گیرد که به طور قطع منجر به بهتر شدن آن خواهد شد. برای هر نوع تغییری در متن باید دلیل وجود داشته باشد و اعمال سلیقه به معنای ویرایش نیست. برای دست یافتن به چنین ویرایشی برای متن خود می توانید به ویراستارهای ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 خدمات ویراستاری فنی سریع چیست؟

ویراستاری فنی سریع در ایران تایپیست شامل خدمات گسترده ای می شود. ویرایش دارای انواع مختلفی است که شامل ویرایش فنی و صوری، ویرایش زبانی و ادبی و ویرایش محتوایی و علمی می شود. در ویرایش فنی و صوری تغییرات زیادی در محتوای متن اتفاق می افتد. اشتباهات تایپی و غلط های املایی، تنظیم شماره صفحات و شماره بندی جدول ها، نمودارها و تصاویر و همچنین مرتب کردن پانوشت ها و سرصفحه ها همگی در این نوع ویرایش اصلاح می شوند. پاراگراف بندی و اعمال نیم فاصله ها نیز در این نوع ویرایش صورت می گیرد.

ویراستاری فنی سریع شامل نشانه گذاری در متن هم می شود که مسئله ای بسیار پر اهمیت تلقی می شود. در بسیاری از متن ها ممکن است به این مسئله توجه زیادی نشود، اما برای رساندن معنای درست جملات به مخاطبان باید از نشانه گذاری صحیح استفاده شود. نه تنها در متن های بلند، بلکه هر متنی حتی متن های کوتاه تبلیغاتی نیز به ویرایش نیاز دارند و باید اصلاح شوند. متن های خبری که زمانی زیادی از نوشته شدن تا انتشار آنها وجود ندارد هم باید ویرایش شوند.

در ویراستاری فنی سریع تغییراتی در محتوای متن صورت نمی گیرد. در ویرایش محتوایی و علمی تغییرات عمیقی در متن اتفاق می افتد. ویراستار گاهی در این نوع ویرایش مجبور به حذف بخش هایی از متن می شود. گاهی هم لازم است که با مراجعه به منابع معتبر بخش هایی را به متن اضافه کند. این نوع تغییرات در زمان کم و به صورت فوری قابل انجام نیستند. برای ایجاد چنین تغییراتی باید فرصت کافی به ویراستار داده شود. اما برای ویرایش فنی می توان در زمان کم هم اقدام کرد.

ویراستاری فنی سریع شامل اشکالات زبانی و ادبی نمی شود. اگر یک متن به ویرایش زبانی نیاز داشته باشد، باید زمان بیشتری برای آن گذاشته شود. تغییرات زبانی که در متن صورت می گیرد بر ادبیات متن مؤثر است و می تواند بر ارزش آن بیفزاید. همه مترجمان و نویسنده ها نیاز به این نوع ویرایش ندارند، اما بسیاری از آنها حتی حرفه ای ها هم به ویرایش فنی نیاز خواهند داشت. بروز اشتباهات تایپی و غلط های املایی در موارد بسیاری گریزناپذیر است که در ویرایش فنی و صوری اصلاح می شوند.

ویراستاری فنی سریع

ویراستاری فنی سریع

ویراستاری فنی سریع برای چه متونی انجام می شود؟

ویراستاری فنی سریع در ایران تایپیست بر روی هر نوع متنی از جمله کتاب، پایان نامه و مقاله های تخصصی و غیر تخصصی انجام می گیرد. در این نوع ویرایش اصلاحات زیادی صورت می گیرد که می تواند کمک بسیار زیادی بکند. دانشجویان، نویسنده ها و مترجم ها می دانند که در حین نوشتن و ترجمه کردن متن احتمال اشتباه وجود دارد. یک چشم دیگر به جز چشم آنها باید متن را ببیند، مطالعه کند و در نهایت نیز دست به اصلاح آن بزند. هر ویراستاری توان انجام دادن همه این کارها را با سرعت زیاد و در مدت زمان کم ندارد. 

ویراستاری فنی سریع می تواند شامل همه تغییرات ضروری شود که با آنها به طور حتم متن کیفیت بهتری دارد. هر متنی را نمی توان برای ویرایش به هر ویراستاری واگذار کرد. برای این کار بهتر است به مراکز حرفه ای مانند ایران تایپیست مراجعه شود که تعداد زیادی ویراستار در آن مشغول کار هستند. به این ترتیب، می توان در میان آنها ویراستار مورد نظر خود را پیدا کرد. ویراستاری که همه مهارت های لازم برای ویرایش انواع متون را داشته باشد.  

ویراستاری فنی سریع و فوری نیاز به افراد متخصصی دارد که بتوانند همه قواعد و اصول ویرایش را در زمان کمتری در متن ها پیاده کنند. ویراستارها باید مهارت های زیادی داشته باشند که یکی از آنها خوانش سریع متن است. او باید بتواند متن را در سرعت بالایی بخواند و در عین حال اشتباهات متن را نیز اصلاح کند. برای متن های تخصصی ممکن است لازم باشد که ویراستار معنای جملات را بداند تا بتواند تغییرات بیشتری در متن ایجاد کند. برای این متن ها می توان از ویراستارهای مسلط بر موضوع متن کمک گرفت.

ویراستاری فنی سریع برای هر نوع متنی پیش از انتشار لازم است. ویرایش سریع و در زمان کم برای آن دسته از کسانی است که به بهانه نداشتن وقت مرحله ویرایش را حذف می کردند. نویسنده ها و مترجم های حرفه ای می دانند که همه متون باید پیش از این که به چاپ برسند ویرایش شوند. اما همه آنها که تازه کار هستند با اهمیت این کار چندان آشنایی ندارند. بسیار از آنها نگران تغییر سبک نوشته خود هستند. در صورتی که در هیچ نوع ویرایشی به سبک نوشتار دست زده نمی شود و در ویرایش فنی نیز تغییراتی در محتوای متن داده نمی شود.

ویراستاری فنی سریع

ویراستاری فنی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری فنی سریع با نرخ دانشجویی

ویراستاری فنی سریع با قیمت کم را تنها می توانید از ایران تایپیست بخواهید. در این مرکز ویراستارهای حرفه ای زیادی مشغول کار هستند. بیشتر افرادی که از این وب سایت خدمات می گیرند دانشجو هستند و اکثر کسانی که به عنوان ویراستار در این وب سایت خدمات ارائه می دهند هم از میان دانشجویان انتخاب شده اند. دانشجوها می توانند به راحتی به این وب سایت مراجعه کنند و از قیمت های پایین آن استفاده کنند.   

ویراستاری فنی سریع نه تنها برای دانشجویان بلکه برای همه سفارش دهندگان در این مرکز با قیمت پایین انجام می شود. این مرکز سال ها است که در این حوزه فعالیت گسترده ای دارد و همین مسئله موجب شده است که بتواند قیمت ها را همواره در مقایسه با رقبا کمتر نگه دارد. البته با اندیشیدن تمهیداتی این امر محقق شده است که یکی از آنها داشتن سفارش های خیلی زیاد است که همه ویراستارهایی که با این وب سایت همکاری می کنند همیشه مشغول کار هستند و هرگز دستشان از کار خالی نمی ماند.  

ویراستاری فنی سریع و ثبت آن به صورت آنلاین موجب شده است که همه دانشجوها از همه کشور بتوانند از این امکانات سود ببرند. همه دانشجوها در کشور ما ساکن شهرهای بزرگ نیستند و به همه امکانات دسترسی ندارند. اما آنلاین شدن این خدمات در وب سایت هایی مانند ایران تایپیست موجب شده است که همه بتوانند از این خدمات به شکلی بهره مند شوند. در دسترس بودن موجب شده است که افراد بیشتری به این وب سایت مراجعه کنند و کسی به بهانه نداشتن هزینه و وقت مرحله ویرایش را حذف نکند.   

ویراستاری فنی سریع و ثبت سفارش ها به صورت فوری به هزینه بیشتری نیاز دارد. در این وب سایت برای سفارش های فوری هزینه بیشتری دریافت می شود. در واقع، از آنجا که سفارش ها در زمان کمتری باید ویرایش شوند باید هزینه بیشتری از سفارش های معمولی برای آنها پرداخت شود. کیفیت سفارش های فوری با سفارش های معمولی تفاوتی ندارد و همه اصلاحات روی متن در هر صورت انجام خواهد گرفت. تنها تفاوت آنها در این است که در ویرایش فنی سریع به زمان کمتری نیاز است.   

ویراستاری فنی سریع

ویرایش فنی

ویراستاری فنی سریع برای پایان نامه

ویراستاری فنی سریع برای پایان نامه دانشجویان در هر مقطع و هر رشته ای در ایران تایپیست پذیرفته می شود. ویرایش فنی یکی از معمول ترین ویرایش هایی است که روی متن پایان نامه صورت می گیرد. بیشتر دانشجوهایی که از محتوای پایان نامه خود مطمئن هستند، از ویرایش انتظار زیادی دارند. آنها می خواهند که اشتباهات تایپی و غلط های املایی در متن پایان نامه آنها وجود نداشته باشد. شماره صفحات، سرصفحه ها و پاصفحه ها کنترل شوند و درست باشند.  

ویراستاری فنی سریع می تواند منجر به بهتر شدن متن و حتی بالاتر رفتن نمره ای شود که به آن تعلق می گیرد. نمره پایان نامه برای همه دانشجویان اهمیت بسیار زیادی دارد. خیلی از استادها به دلیل اشتباهات جزئی که در متن پایان نامه می بینند از دانشجو نمره کم می کنند. یکی از راه هایی که می تواند جلوی کم شدن نمره به دلایل وجود اشتباهات تایپی در متن ایجاد می شود بگیرد ویرایش فنی و سریع متن پایان نامه است. البته هر ویراستاری توان و آگاهی این نوع ویرایش را ندارد.  

ویراستاری فنی سریع برای همه پایان نامه ها لازم است. برخی از پایان نامه ها به دلیل شتابی که در نوشتن آنها وجود دارد، اشتباهات زیادی دارند. یکی دیگر از دلایلی که در متن پایان نامه ها اشتباهات زیادی دیده می شود، ناشی بودن دانشجوها است. بسیاری از دانشجویان پیش از این که بخواهند پایان نامه خود را بنویسند، هیچ متن مهم دیگری ننوشته اند و به همین دلیل هم در متن پایان نامه ها اشتباهات زیادی دیده می شود.  

ویراستاری فنی سریع می تواند به دانشجو کمک بزرگی بکند. بسیاری از دانشجوها خودشان کار تایپ پایان نامه شان را انجام می دهند. از آنجا که دانشجوها تایپیست نیستند، احتمال این که در حین این کار اشتباهات زیادی مرتکب شوند بسیار است. این اشتباهات تایپی و غلط های املایی در برخی مواقع ممکن است منجر به عوض شدن معنای جملات شود. مهم است که چنین اشتباهاتی در متن یک پایان نامه وجود نداشته باشد تا دانشجو بتواند نمره کامل از آن دریافت کند. 

ویراستاری فنی سریع

ویراستاری فنی سریع کتاب

ویراستاری فنی سریع کتاب برای چاپ

ویراستاری فنی سریع بر روی همه کتاب ها قابل انجام است. برای ثبت سفارش ویرایش فنی سریع هر نوع کتابی می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. در این وب سایت خدمات زیادی برای انواع ویرایش ارائه می شود. ویراستارهای زیادی با آن همکاری دارند که آمادگی لازم برای ویرایش هر کتابی را دارند. بیشتر ویراستارهایی که ویرایش کتاب ها را پیش از چاپ انجام می دهند، توانسته اند در همین حوزه تجربه زیادی به دست آورند.  

ویراستاری فنی سریع برای دانشجویانی که قصد دارند از روی پایان نامه خود کتاب به چاپ برسانند هم انجام می شود. خیلی از دانشجوها به دلیل نداشتن وقت و مهلت کافی پایان نامه های خود را ویرایش نمی کنند. دانشجویانی که زمان کمی برای ارتقای خود و دست یافتن به هدفشان دارند و باید هر چه سریع تر یک کتاب به نام خود داشته باشند. بهترین کار این است که برای ویرایش فنی کتاب خود از ویراستارهای با تجربه کمک بگیرند. در ویرایش فنی اشتباهات گسترده ای روی متن اصلاح می شود که می تواند به کتاب کمک کند تا مخاطبان بیشتری داشته باشد.  

ویراستاری فنی سریع را می توان تنها از ویراستارهای با تجربه خواست. به دلیل این که افزودن بر سرعت ویرایش می تواند به اصلاحاتی در متن منجر شود که درست نباشند. یعنی فقط آنها که با متن ها آشنایی زیادی دارند و در این کار تجربه بسیاری کسب کرده اند می توانند از پس ویرایش با سرعت بالا بر بیایند. در حین کار ویرایش احتمال اشتباه کردن وجود دارد و سریع انجام دادن آن می تواند بر این احتمال بیفزاید.  

ویراستاری فنی سریع را باید از مراکزی بخواهید که ویراستارهای حرفه ای و کاربلد زیادی دارد که قبلاً این کار را انجام داده اند. ویراستارهایی که می دانند چطور در زمان کم بیشترین تغییرات را در متن انجام دهند. ویراستارهایی که بر اصول و قواعد ویرایش فنی به طور کامل مسلط باشند و بتوانند آنها را در متن پیاده کنند. برای دسترسی به چنین ویراستارهایی می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید که برای ورود و شروع همکاری آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند. 

ویراستاری فنی سریع

ویراستاری فنی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیهزینه ویرایش علمی

سوالات متداول

ویرایش صوری نام دیگر ویرایش فنی است که در آن اصلاحات زیادی روی متن پیاده می شود.

برای ثبت سفارش ویرایش پایان نامه به صورت فوری و با سرعت بیشتر از معمول باید به وب سایت های معتبر مانند ایران تایپیست مراجعه کنید.

تغییرات بسیار زیادی در این نوع ویرایش صورت می گیرد که مهم ترین آنها پاراگراف بندی، نشانه گذاری و اصلاح اشتباهات تایپی و غلط های املایی است.

برای دیدن نمونه کارهای ویرایش فنی می توانید به وب سایت مراجعه کنید.


نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 585 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری فنی فوری ویراستاری فنی متون ویراستاری فنی آنلاین ویرایش فنی سریع ادیت فنی سریع

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :