جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری فنی ارزان

نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/18 ساعت 11:00:00 بازدید: 206 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری فنی ارزان را از ایران تایپیست بخواهید. مجموعه ای که به دلیل داشتن سابقه طولانی در حوزه خدمات دانشجویی توانسته است هزینه های خود را بسیار پایین بیاورد. هزینه خدمات ویرایش در مقایسه با رقبا کمتر است، اما کیفیت کار همچنان بالا است. ممکن است در هیچ جای دیگر نتوانید چنین خدماتی با کیفیت خوب را با این قیمت های پایین بیابید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری فنی ارزان و مقرون به صرفه در سراسر کشور

ویراستاری فنی ارزان و با کیفیت را تنها در ایران تایپیست می یابید. از آنجا که این مرکز کار خود در حوزه فعالیت های فرهنگی و دانشجویی را از سال ها پیش آغاز کرده است، توانسته است تعداد زیادی افراد با تجربه را به استخدام خود در آورد. افرادی که پیدا کردن آنها بیرون از این مجموعه کار ساده ای نیست. افراد متخصصی که همگان می توانند از همه جای کشور به آنها مراجعه کنند و از این خدمات سود ببرند. خدمات این مجموعه بسیار گسترده است و در همه حوزه ها ارائه می شوند.  

ویراستاری فنی ارزان را نمی توانید در هر جایی پیدا کنید. قیمت ارزان در هر جایی با کیفیت خوب ارائه نمی شود. اما یکی از مهم ترین سیاست های این مرکز ارائه خدمات با کیفیت اما با قیمت کم است. تمام ویراستارانی که با این مجموعه همکاری دارند همیشه مشغول کار هستند. به همین خاطر هم حاضر شده اند با قیمت هایی کمتر از جاهای دیگر با این مرکز همکاری داشته باشند. به این ترتیب، قیمت های پایین منجر به جلب رضایت دو طرف شده است. 

ویراستاری فنی ارزان در این مجموعه برای همه انواع کتاب و هر نوع ویرایشی انجام می گیرد. برای این که سفارش دهنده بتواند از قیمت کار ویرایش مطلع شود، باید آن را در وب سایت ثبت کند. پیش از آن باید در وب سایت ثبت نام کند. ثبت نام در وب سایت بسیار ساده است و به زمان زیادی نیاز ندارد. با وارد کردن چند اطلاعات ساده ثبت نام صورت خواهد گرفت و مانند برخی از سایت ها گیج کننده نیست و به اطلاعات پیچیده و خاصی نیاز ندارد. در واقع، کاربران به راحتی می توانند از وب سایت استفاده کنند.  

ویراستاری فنی ارزان در این مجموعه در اختیار همه در سراسر کشور قرار دارد. پیدا کردن چنین خدماتی برای افرادی که در شهرستان ها و روستاهای دوردست زندگی می کنند، ساده نیست. اما این مجموعه توانسته است این خدمات را به همه افراد ارائه دهد و دسترسی را سهل کند. هر کسی در هر کجای کشور که باشد بدون هیچ محدودیتی می تواند از این خدمات استفاده کند. امکان ثبت آنلاین و غیر حضوری همه سفارش ها برای همه کسانی که به اینترنت دسترسی داشته باشند فراهم است.   

ویراستاری فنی ارزان

ویراستاری فنی ارزان و مقرون به صرفه

کیفیت ویراستاری فنی ارزان چگونه ارزیابی می شود؟

ویراستاری فنی ارزان در ایران تایپیست با بهترین کیفیت انجام می گیرد. برای این که بتوانید متوجه شوید  کیفیت کار ویرایش در این مجموعه در چه سطحی ارائه می شود، می توانید با افرادی که پیش از این در وب سایت سفارش ثبت کرده و آن را تحویل گرفته اند صحبت کنید. میزان رضایت این افراد از کار می تواند معیار خوبی برای انتخاب این مرکز برای سفارش کار ویرایش باشد. ضمن این که نمونه کار هم برای سفارش دهنده ارسال خواهد شد.

ویراستاری فنی ارزان تنها به ویرایش صوری محدود نمی شود. در ویرایش صوری تغییرات گسترده ای در متن داده می شود. کنترل و تصحیح شماره گذاری جدول ها و نمودارها و تصاویر و عکس ها بخشی از این نوع ویرایش هستند. اصلاح اشتباهات تایپی و غلط های املایی نیز باید در این نوع ویرایش انجام گیرد. پاراگراف بندی و نشانه گذاری را نیز باید در این نوع ویراستاری متن انجام داد. مطالعه پانوشت ها و سرصفحه ها نیز به این نوع ویرایش مربوط می شود.

ویراستاری فنی ارزان با تغییرات بسیار زیادی در متن همراه خواهد بود. در ویرایش فنی با صوری نیم فاصله بین کلمات نیز باید اعمال شود. ویراستار باید قوانین سر هم نویسی و جدانویسی را بداند و بر اساس آنها متن را تغییر بدهد. البته که اختلاف هایی در این زمینه وجود دارد. اما در نهایت باید در این مورد به یک جمع بندی و توافق با سفارش دهنده یا ناشر برسد.  

ویراستاری فنی ارزان برای ناشران با در دست داشتن شیوه نامه نیز انجام می گیرد. ناشرها می توانند به جای ثبت هر سفارش به طور جداگانه با این مرکز قرارداد ببندند و در طولانی مدت از این خدمات سود ببرند. خیلی از ناشرها به دلیل این که نمی خواهند در بخش خدمات پیش از چاپ هزینه زیادی بکنند، مرحله ویرایش را حذف کرده اند. اما با توجه به این که در این مرکز قیمت ها پایین است، می توانند سفارش های خود را به ویراستارهای حرفه ای اما ارزان این مجموعه واگذار کنند.  

ویراستاری فنی ارزان

کیفیت ویراستاری فنی ارزان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری فنی ارزان برای چه محتواهایی انجام می شود؟

ویراستاری فنی ارزان در ایران تایپیست برای هر نوع محتوایی انجام می شود. هر محتوایی در هر قالبی که نوشته شود نیاز به ویرایش و به خصوص ویرایش فنی و صوری دارد. محتواها در هر حجم و موضوع و قالبی بدون ویرایش فنی آشفته و بی نظم خواهند بود. چنین ویرایشی ممکن است ارزان باشد و در زمانی کم انجام گیرد، اما با تغییرات مهم و اساسی در متن همراه خواهد بود. تغییراتی که می تواند به فهم بهتر و روان تر شدن آن کمک کند. یعنی بعد از ویرایش هیچ پیچیدگی در هیچ یک از جملات متن نباید وجود داشته باشد.

ویراستاری فنی ارزان در هر جایی در دسترس نیست. مراکز زیادی هستند که خدمات ویرایش ارائه می دهند، اما قیمت ها به طور حتم ارزان نیستند. حتی ممکن است قیمت بیشتری از ایران تایپیست دریافت کنند، اما خدماتی به کیفیت این مرکز ارائه ندهند. مراکز زیادی نیستند که خدمات حرفه ای در این زمینه می دهند. تشخیص مراکز حرفه ای از غیر حرفه ای برای همه کار راحتی نیست. به ویژه همه مراکزی که خدمات ویرایش ارائه می دهند در همه زمینه های ویرایشی فعالیت ندارند.    

ویراستاری فنی ارزان بر روی پایان نامه دانشجوها در هر رشته و هر مقطعی قابل سفارش است. همه دانشجوها می توانند پایان نامه خود را برای ویرایش در وب سایت این مرکز ثبت کنند. با توجه به این که زمان و هزینه برای دانشجوها اهمیت بسیار زیادی دارد، این مرکز می تواند بهترین گزینه برای سفارش چنین خدماتی باشد. ضمن این که امکان پرداخت هزینه با تخفیف به صورت قسطی هم برای همه فراهم شده است. دانشجویان می توانند در سراسر کشور از این مزیت استفاده کنند.   

ویراستاری فنی ارزان بر روی کتاب و مقاله و مجله هم انجام می گیرد. هر متنی در هر قالبی باشد در این وب سایت قابل ثبت خواهد بود. در زمان ثبت سفارش باید اطلاعات دقیق متن در وب سایت وارد شود. بسیاری از ویراستارها نمی توانند بدون دیدن متن و بررسی آن قیمتی به سفارش دهنده اعلام کنند. اطلاعات کمک می کند که قیمت پیش فاکتور اعلام شده با دقت صادر شود. هزینه ویرایش با توجه به چند عامل مهم تعیین می شود. یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه حجم و تعداد کلمات متن است. بعد از آن زمانی که صرف کار ویرایش می شود اهمیت دارد.   

ویراستاری فنی ارزان

سفارشات ویراستاری فنی ارزان

زمان تحویل سفارشات ویراستاری فنی ارزان طولانی تر است؟

ویراستاری فنی ارزان در ایران تایپیست در همان زمانی انجام می گیرد که سفارش های دیگر صورت می گیرد. در واقع، ارزان بودن منجر نمی شود که سفارش ها در مدت زمان طولانی تری انجام شوند. برای تعیین هزینه ویرایش به طور معمول چند عامل اثرگذارند. یکی از این عوامل زمان است. هر چه زمان بیشتری صرف ویرایش یک متن شود، بابت آن هم هزینه بیشتری باید پرداخت شود. ویراستار برای انواع ویرایش زمان های مختلفی را نیاز دارد. برای ویرایش فنی و صوری به زمان کمتری از ویرایش زبانی و ادبی نیاز است. ویرایش زبانی هم در مقایسه با ویرایش محتوایی ممکن است زمان کمتری را نیاز داشته باشد.   

ویراستاری فنی ارزان برای همه سفارشات در نظر گرفته می شود. تنها زمانی هزینه سفارشات بیشتر می شود که سفارش دهنده برای تحویل سفارش عجله داشته باشد. در این صورت لازم است که در زمان ثبت سفارش به این مسئله اشاره کند. پیش از ثبت سفارش امکان صحبت با مشاوران متخصص مجموعه وجود دارد. آنها پاسخ گوی همه سؤالات شما خواهند بود. 

ویراستاری فنی ارزان در زمان تعیین شده انجام می گیرد. ویراستار موظف است در مهلتی که در زمان ثبت سفارش قید شده است، کار ویرایش را تمام کند و تحویل بدهد. زمان برای دانشجوها دارای اهمیت خاصی است و ویراستارها با این مسئله به خوبی آشنایی دارند. می دانند که در صورت تحویل ندادن به موقع پایان نامه و مقاله ممکن است دانشجو از مزایای زیادی در تحصیل محروم شود.

ویراستاری فنی ارزان و همه نوع ویرایشی در کمترین زمان ممکن به سفارش دهنده تحویل داده می شود. برخی از ویراستارها نیاز به زمان بیشتری برای انجام کار بادقت دارند. این ویراستارها به طور معمول به سراغ ویرایش روزنامه یا کارهایی که انجامشان فوریت دارد نمی روند. آنها ترجیح می دهند ویرایش کتاب را بپذیرند که برای ویرایش آن بتوانند زمان لازم را صرف کنند و با حوصله کار را پیش ببرند.  

ویراستاری فنی ارزان

ویراستاری فنی ارزان متون ترجمه شده

ویراستاری فنی ارزان متون ترجمه شده

ویراستاری فنی ارزان در ایران تایپیست مختص همه متون ترجمه شده و تألیفی است. ویرایش بر روی متن های ترجمه دارای ابعاد دیگری است. متن از هر زبانی که ترجمه شده باشد، ویرایش آن در این مجموعه پذیرفته می شود. برای ویرایش متون ترجمه شده به ویراستارهایی نیاز است که هم اصول و قواعد ویرایش را بدانند و هم بر زبان مبدأ و مقصد مسلط باشند. هر ویراستاری نمی تواند چنین متن هایی را ویرایش کند.  

ویراستاری فنی ارزان برای متن های ترجمه شده می تواند سطوح مختلفی داشته باشد. اگر لازم باشد ویراستار باید خط به خط و کلمه به کلمه متن را با متن اصلی مقابله کند. در مواردی هم ویرایش کلی متن کافی خواهد بود. برای این که مشخص شود متن به چه نوع ویرایشی نیاز دارد مترجم می تواند از افراد متخصص کمک بگیرد. ویراستاری فنی متن ترجمه شده باید در مقابله با متن اصلی باشد. پاراگراف بندی و نشانه گذاری متن نیز باید از متن اصلی تبعیت کند.

ویراستاری فنی ارزان روی متون ترجمه شده از هر زبانی به زبان دیگر را می توانید به ایران تایپیست واگذار کنید. با این مجموعه ویراستارهایی همکاری دارند که بر زبان های مختلفی تسلط دارند. در میان آنها افراد مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و روسی را می توان یافت. اگر متن از یک زبان به زبانی دیگر غیر از فارسی هم ترجمه شده باشد، می توانید برای ویرایش آن از افراد متخصص این مجموعه کمک بگیرید. به طور حتم، این کار اصلاً ساده نیست و تنها افراد با تجربه و کاربلد از عهده آن بر خواهند آمد.

ویراستاری فنی ارزان متن های ترجمه به زبان های غیر فارسی هزینه بیشتری نیاز دارد. ویرایش در این مجموعه هیچ محدودیتی ندارد. اگر مترجم حرفه ای باشد، ممکن است در این تصور باشد که متن او به ویرایش نیاز ندارد. اما هر متن در هر سطحی از ترجمه که باشد، باید یک فرد دیگر غیر از مترجم آن را ببیند و اشتباهات احتمالی و هر چند کم را اصلاح کند. متونی که مترجم های تازه کار دست به ترجمه آنها زده اند به طور حتم باید به یک ویراستار حرفه ای سپرده شود.  

ویراستاری فنی ارزان

ویراستاری فنی ارزان 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشاراتهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

برای ثبت متن هایی که حجم خیلی زیادی دارند و هزینه آنها ممکن است کمی گران شود، امکان پرداخت در دو قسط ایجاد شده است. یک قسط باید در شروع کار و قسط بعدی در پایان کار پرداخت شود.

بله. برای ویرایش زبان هایی غیر از فارسی سفارش دهنده باید هزینه ای متفاوت پرداخت کند.

بله. در زمان ثبت سفارش باید به تحویل فوری اشاره کنید.

بله. سفارش دهنده می تواند بعد از ثبت سفارش در خواست نمونه کار بدهد. بعد از مشاهده و بررسی و تأیید نمونه ویرایش ادامه خواهد یافت.


نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/18 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 206 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری فنی متون ویراستاری فنی فوری ویراستاری فنی سفارش ویراستاری فنی سفارش آنلاین ویراستاری فنی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :