پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری علمی سفارش

نویسنده: مهدی فاضلی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/12 ساعت 09:00:00 بازدید: 197 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از انواع ویراستاری، مربوط به ویراستاری علمی سفارش ها می باشد. این نوع از ویراستاری ها را طبیعتا کسانی بر عهده می گیرند که در حیطه قابل بحث، تخصص داشته باشند. بنابراین می بایست سفارش های خود را به مراکزی بسپارید که از وجود دانش آموختگان رشته شما بهره مند باشند. موسسه ایران تایپیست، بستری را برای شما قرار داده است تا بتوانید ویراستاری علمی سفارش های خود را در این موسسه ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری علمی سفارش چاپ کتاب را به کجا بسپاریم؟

ویراستاری علمی سفارش های مربوط به چاپ کتاب، یکی از نیازهای دانشجویان و پژوهشگران مختلف است. آن ها طبیعتا تا پیش از چاپ کتاب های خود، درصدد یافتن بهترین مرکز و موسسه برای ویراستاری سفارش های خود هستند. چرا که یافتن موسسه ای برای ویرایش متن از نظر علمی، ممکن است در برخی از رشته ها، سخت باشد. به همین جهت، پروسه ثبت سفارش و دریافت آن، به تعویق می افتد. در همین راستا مراکز بسیار زیادی ظهور یافته اند که هر یک از آن ها سفارش های مشتریان خود را بر عهده می گیرند. اما آیا ویراستاری علمی سفارش های مشتری در تمامی رشته ها، در هر یک از این موسسه ها وجود دارد؟ برای دستیابی به این موضوع، می بایست حتما از وجود افراد متخصص مربوط به رشته تخصصی خود در آن مرکز آگاه شوید. چرا که نمی توان به سادگی این نوع از سفارش ها را به هر کسی سپرد. موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین این مراکز به شمار می آید. شما می توانید ویراستاری علمی سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. ایران تایپیست در طول سال ها تلاش و کوشش سعی کرده است تا در هر حوزه ای از افراد متخصص، بهره جوید. بنابراین شما می توانید ویراستاری کتاب های تالیفی یا ترجمه ای خود را از نظر علمی، با خیال راحت به این موسسه بسپارید. وجود دانش آموختگان دانشگاهی با سطح سواد و اطلاعات بالا در ایران تایپیست، خیال هر مشتری را در همان وهله نخست، راحت کرده است. بدین ترتیب شما می توانید با خیال آسوده، ویراستاری علمی سفارش های خود را به صورت آنلاین در وب سایت ایران تایپیست ثبت کنید. ثبت اینترنتی این نوع از سفارش ها، باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما شده است. بنابراین بهتر است با توجه به کیفیت بالای ویراستاری کتاب و قیمت های به صرفه، ایران تایپیست را مقصد نهایی خود انتخاب کنید.

ویراستاری علمی سفارش

سپردن ویراستاری های علمی به ویراستارهای تخصصی

ویراستاری علمی سفارش نیاز به چه تخصصی دارد؟

همان گونه که از نام ویراستاری علمی سفارش های مختلف بر می آید. برای هر یک از سفارش های مختلف، نیاز به ویراستار علمی همان حوزه است. به این صورت که اگر شما کتابی را در حوزه ادبیات نمایشی به رشته نگارش درآورده اید. طبیعتا تنها کسانی از عهده آن بر می آیند که در این رشته سررشته داشته باشند. بنابراین ممکن است هر ویراستاری، ویراستاری علمی سفارش های مختلف را نتواند انجام دهد. چون این نوع از ویراستاری ها، نیازمند داشتن اطلاعات جامع و کامل در آن رشته و حوزه خاص است. پس تنها کسانی می توانند از عهده آن ها بربیایند که از اطلاعات کاملی بهره مند بوده اند. یا اینکه دارای  آن ها مدارک دانشگاهی معتبر در همان رشته تحصیلی هستند. در غیر این صورت نمی توان انتظار زیادی از ویراستاری دقیق و علمی از سفارش های مختلف داشت. البته خالی از لطف نیست که به این نکته هم اشاره شود. افزون بر ویراستاری علمی سفارش ها به دست افراد متخصص، ویراستار مورد نظر، می بایست از اصول ویراستاری هم بهره مند بوده باشد.

به این صورت که سایر نکات ویراستاری اعم از: ویرایشی نگارشی مربوط به علائم نگارشی و جملات و عبارت بهتر را هم انجام دهد. اینجاست که باید یادآور شد که حتی ویراستار علمی نیز می بایست با سایر نکات ویراستاری دیگر هم آشنا باشد. تحت چنین شرایطی است که می توان با خیال راحت ویراستاری علمی سفارش های مختلف را به دست ویراستارهای ماهر سپرد. ویراستارهای زبده و کارکشته موجود در ایران تایپیست، به خوبی به این مسئله واقف هستند. به این صورت که شما می توانید ویراستاری علمی هر یک از سفارش های خود را به دست آن ها بسپارید. آن ها به خوبی هم اصول مربوط به ویراستاری علمی را در سفارش های شما اعمال می سازند. هم نسبت به سایر نکات ویراستاری موجود در کتاب های شما، اهتمام می ورزند. بنابراین بهتر است از طریق وب سایت اینترنتی ایران تایپیست اقدام به ثبت ویراستاری علمی سفارش های خود کنید.

ویراستاری علمی سفارش

ویراستاری علمی سفارش های مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری علمی سفارشات مقاله با بهترین کیفیت

ویراستاری علمی سفارش ها، تنها مربوط به ویراستاری کتاب های ترجمه ای و تالیفی نیست. چرا که برای مقالات مختلف، نیز می توان دست به ویراستاری های علمی در سطح بالای کیفی زد. با توجه به این مسئله که برخی از مقاله ها، علمی و پژوهشی هستند؛ بهتر است ویراستاری آن ها نیز در سطح بالایی باشد. چرا که فضای رقابتی مقاله ها برای چاپ در نشریه های علمی – پژوهشی بسیار بالاست. به همین منظور، بهتر است ویراستاری علمی سفارش های مقاله را با بهترین کیفیت ممکن، به دست افراد ماهر سپرد. در این صورت می توان امید بیشتری به چاپ مقاله در نشریه های معتبر پس از ویراستاری علمی اعمال شده روی آن ها داشت. بنابراین شما می توانید با دریافت سفارش های خود با کیفیت بالا و چاپ مقاله، رزومه خود را به همین ترتیب ارتقاء دهید.

اما بهتر است حتما ویراستاری علمی سفارش مقاله های شما به دست دانش آموختگان مقاطع بالای تحصیلی در رشته مورد نظر شما صورت گیرد. در این شرایط است که احتمال چاپ مقاله برای شما بیش از پیش افزایش خواهد یافت. از میان مراکز و موسسه هایی که ویراستاری علمی مقاله های شما را بر عهده می گیرند؛ می توان به ایران تایپیست اشاره کرد. این موسسه همواره سفارش های مشتریان خود را با بالاترین کیفیت ممکن به دست آن ها رسانده است. میزان رضایت بالای مشتریان ایران تایپیست، در زمینه ویراستاری علمی سفارش های مقاله، نشان دهنده کیفیت بالای این موسسه است. ضمن اینکه امکان ثبت سفارش اینترنتی سفارش های مقاله با بالاترین کیفیت ممکن در ایران تایپیست برای شما میسر گشته است. بنابراین شما می توانید نیاز خود را از طریق وب سایت اینترنتی این موسسه، به بهترین نحو ممکن برطرف سازید. پس از ثبت سفارش، این امکان برای شما هموار می گردد تا بتوانید مقاله های خود را در نشریه های معتبر به چاپ برسانید. پس بهتر است ویراستاری علمی سفارش مقاله های خود را به ایران تایپیست بسپارید تا شانس خود را برای چاپ مقاله بیشتر کنید.

ویراستاری علمی سفارش

هزینه های به صرفه ویراستاری علمی

ویراستاری علمی سفارش چه هزینه ای دارد؟

هزینه ویراستاری علمی سفارش های مختلف نیز در کنار کیفیت آن ها از جمله مسائل بحث برانگیز است. چرا که قیمت هر یک از سفارش های ویراستاری، به یک اندازه نیست. به این ترتیب که برای هر یک از مشتریان بسته به نوع سفارش آن ها، قیمت های مختلفی ارائه می گردد. بنابراین بایستی ویراستار یا مرکز پذیرش این نوع از سفارش ها، فاکتورهایی را مدنظر قرار دهد تا هزینه ویراستاری را ارائه دهند. با تمامی این مسائل هر یک از پژوهشگران درصدد یافتن بهترین موسسه با هزینه های کم ویراستاری علمی سفارش هستند. به این صورت که بتوانند با صرف هزینه های کم و ایده آل از کیفیت بالای ارائه شده در آن مرکز بهره مند شوند. به طور کلی هزینه ویراستاری علمی هر سفارشی، بستگی به یک سری مسائل دارد. از جمله مهمترین آن ها می توان به نوع سفارش اشاره کرد. به این صورت که هزینه ویراستاری علمی یک مقاله با هزینه ویراستاری علمی یک کتاب، متفاوت است.

بنابراین بستگی به نوع سفارش شما دارد. در عین حال باید به این موضوع هم اشاره شود. قیمت ویراستاری علمی سفارش مقاله ها با هم یا سفارش های کتاب نیز با همدیگر متفاوت است. تفاوت قیمت هر یک از این سفارش ها، به میزان ویراستاری و مدت زمان گرفته شده ویراستار و... بستگی دارد. بنابراین کلیه مراکز و موسسه های فعال در این زمینه، تمامی این فاکتورها را مورد بررسی قرار می دهند. در نهایت قیمت سفارش های محول شده به خود را بر حسب هر یک از این عوامل تعیین می کنند. به طور کلی اگر به فکر یک مرکز ویراستاری علمی سفارش با قیمت به صرفه هستید؛ بهتر است ایران تایپیست را انتخاب کنید. چرا که موسسه نامبرده شده یکی از بهترین و شناخته شده ترین موسسه ها در این زمینه به شمار می آید. ضمن اینکه در راستای اصل مشتری مداری، هزینه های به صرفه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. قیمت های به صرفه ارائه شده در این موسسه، هرگز به منزله افت سطح کیفی سفارش ها نیست. چرا که کیفیت ویراستاری علمی در ایران تایپیست، در بالاترین سطح خود می باشد.

ویراستاری علمی سفارش

ارسال سفارش های ویراستاری علمی به دست ویراستارهای متخصص

ویراستاری علمی سفارش ما را چه کسانی انجام می دهند؟

با توجه به این مسئله که ویراستاری علمی سفارش ها، یکی از مسائل تخصصی است. بهتر است ویراستاری آن ها را به دست افراد متخصص سپرد. برای هر موضوعی اعم از: ادبیات، پزشکی، سیاسی، ریاضی، مهندسی و... نیاز به ویراستار تخصصی در آن حوزه به خوبی حس می شود. بنابراین یک ویراستار با مدرک علوم سیاسی، به واقع نمی تواند متون پزشکی را ویراستاری نماید. بنابراین می بایست هر یک از متن های مختلف در حوزه های گوناگون را دقیقا به ویراستار متخصص در همان حوزه سپرد. این گونه است که می توان انتظار ویراستاری علمی سفارش ها را در سطوح بالاتری داشت. به همین جهت می بایست پیش از ثبت سفارش های خود، حتما به این مسئله توجه داشته باشید. چرا که در غیر این صورت نباید انتظار مطلوبی از خدمات ویراستاری مرکز مورد نظر داشته باشید. در همین راستا معمولا در هر یک از مراکز در این زمینه، انواع ویراستارها با مدارک دانشگاهی معتبر در حوزه های مختلف وجود دارد. بدین ترتیب شما می توانید با خیال راحت و آسوده سفارش های خود را به هر یک از این مراکز معتبر بسپارید.

از جمله موسسه های فعال در زمینه ویراستاری علمی سفارش های مشتریان، ایران تایپیست را می توان نام برد. موسسه ای که سال هاست خدمات ویراستاری را در حوزه ها و علوم مختلف با بالاترین سطح کیفی انجام می دهد. شما نیز می توانید به خانواده بزرگ مشتریان این شرکت بپیوندید. برای این منظور کافیست سفارش های خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری در ایران تایپیست ثبت کنید. برای ثبت اینترنتی، شما می توانید محدودیت های زمانی و مکانی را به طور کامل کنار بزنید. چرا که در هر پاسی از شبانه روز و در هر شهر و روستایی امکان ثبت سفارش در وب سایت این موسسه وجود دارد. ویراستاری علمی سفارش های شما در ایران تایپیست به طور قطع به یقین به دست ویراستاری مسلط به موضوع و رشته تحصیلی شما انجام می شود. پس دیگر جایی برای نگرانی شما در این زمینه وجود ندارد.

ویراستاری علمی سفارش

ویراستاری علمی سفارش


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

بله؛ با توجه به اینکه شما می خواهید با ویراستاری علمی، کتاب خود را آماده چاپ کنید. بهتر است از خدمات ایران تایپیست با سطح کیفی بالا بهره مند شوید.

بله؛ در صورت وجود ویراستاری های نگارشی را نیز افزون بر ویراستاری علمی، باید صورت بخشید.

بله؛ شما می توانید در هر پاسی از شبانه روز سفارش های خود را آنلاین در ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

عواملی از جمله: نوع سفارش، میزان زمان لازم برای ویراستاری، نوع مرکز ویراستاری و... در این راستا تعیین کننده اند. 


نویسنده: مهدی فاضلی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/12 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 197 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری علمی سفارش ویراستاری علمی هزینه ویراستاری علمی ویراستاری علمی فوری ویراستاری علمی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :