چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری علمی ارزان

نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/13 ساعت 11:00:00 بازدید: 700 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری علمی ارزان را می توانید از ویراستاران مجموعه ایران تایپیست بخواهید. بیشتر کسانی که در این مرکز مشغول کار هستند خود دانشجو هستند. به همین دلیل هم می دانند که دانشجویان تا چه اندازه به ویرایش علمی نیازمندند. ضمن این که پرداخت هزینه های بالا برای آنها دشوار است. همه این عوامل در کنار هم موجب شده است که بتوان برای گرفتن خدمات با کیفیت و قیمت پایین روی این مجموعه حساب کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری علمی ارزان مقالات ریجکت شده

ویراستاری علمی ارزان مقاله هایی که برای چاپ در مجله ها و ژورنال های معتبر پذیرفته نشده اند کار ساده ای نیست. برای این کار نمی توان به هر ویراستاری اعتماد کرد. اما ویراستاران مجموعه ایران تایپیست کسانی هستند که می توان برای چنین ویرایشی به آنها مراجعه کرد. ویراستار برای ویرایش مقاله های علمی باید مهارت های زیادی داشته باشد. ضمن این که لازم است با اصول کامل ویرایش آشنایی داشته باشد، باید مهارت های ویرایش مقاله ها را نیز با تجربه به دست آورده باشد.

ویراستاری علمی ارزان مقاله ها را می توان تنها از دانشجویان ویراستاری خواست که خود در همان رشته تحصیل کرده باشند. بدون شناخت کامل ویراستار از موضوع متن مقاله امکان ویرایش علمی به هیچ وجه وجود ندارد. تنها دانشجویی که خود در همان رشته درس خوانده باشد می داند که چه تغییراتی در متن می تواند منجر به موفقیت و پذیرفته شدنش در مجله های معتبر شود. دانشجویانی که خود پیش از این مقاله هایی را نوشته و در ژورنال ها چاپ کرده باشند.

ویراستاری علمی ارزان و با قیمت پایین بسیار برای دانشجویان مهم است. زیرا به طور معمول دانشجویان منبع درآمدی ندارند. بیشترین تمرکز دانشجویان بر روی پایان نامه شان است و مجبور هستند که هزینه زیادی را صرف آن کنند. برای مقاله ها که اهمیت آنها برای دانشجویان کمتر از پایان نامه نیست ترجیح می دهند هزینه کمتری را کنار بگذارند. مراکزی که با دغدغه های مالی دانشجویان آشنایی داشته باشد و قیمت ها را مطابق با خواست آنها در نظر بگیرند، همیشه مورد استقبال آنها خواهند بود.  

ویراستاری علمی ارزان برای مقاله ها به هر زبانی را می توانید به ویراستارانی واگذار کنید که به زبان متن تسلط کامل داشته باشند. ویراستاری که متن مقاله نوشته شده به زبان انگلیسی را ویرایش عملی می کند، باید بر زبان متن هم مسلط باشد. البته ویرایش مقاله های غیر فارسی از زبان مقاله های نوشته شده به زبان فارسی گران تر است. زیرا هر ویراستاری توانایی این کار را ندارد. پیدا کردن ویراستاری که همه این مهارت را به طور یکجا داشته باشد کار آسانی نیست. ضمن این که در ایده آل ترین حالت بابت خدماتی که انجام می دهد هزینه زیادی هم دریافت نکند.

ویراستاری علمی ارزان

ویراستاری علمی ارزان مقالات

ویراستاری علمی ارزان متون تخصصی رشته های مهندسی

ویراستاری علمی ارزان متن های تخصصی رشته های مهندسی را در مرکز ایران تایپیست دانشجویانی بر عهده می گیرند که خود در رشته های مهندسی دانشگاه های معتبر تحصیل کرده اند. رشته های مهندسی تنوع بسیار زیادی دارند و دانشجویان زیادی بعد از نوشتن پایان نامه و مقاله نیاز به یک ویراستار دارند که متن آنها را از هر نظر ویرایش کند. ویرایش دارای سطوح مختلفی است. گاهی برای متن های مهندسی ویرایش در سطوح عمیق مورد نیاز خواهد بود.

ویراستاری علمی ارزان برای هر متنی امکان پذیر نیست. ممکن است لازم باشد ویراستار برای تغییر محتوای یک متن زمان زیادی را برای تحقیق و پژوهش صرف کند. در این صورت نمی توان بابت این کار هزینه کمی را دریافت کرد. اما در وب سایتی مانند ایران تایپیست برای هزینه های بالا نیز تمهیداتی اندیشیده شده است. آنها می توانند هزینه ها را به صورت قسطی پرداخت کنند. هر سفارش دهنده ای که بخواهد از این مزیت استفاده کند، باید با مشاوران مجموعه صحبت کند.   

ویراستاری علمی ارزان و با قیمت کم برای متن های تخصصی را نمی توان از ویراستارهایی خواست که به طور شخصی کار می کنند. اما همین ویراستارها وقتی در یک مرکز مشغول کار می شوند، باید مطابق با تعرفه های تعیین شده کار را انجام دهند. پیدا کردن ویراستارها کار ساده ای نیست. به خصوص کسانی که توان ویرایش متن های تخصصی را دارا هستند.  

ویراستاری علمی ارزان برای دانشجویان مهندسی مزیت بسیار خوبی محسوب می شود. برای همه دانشجویان رشته های مختلف مهندسی در هر مقطعی مهم است که پایان نامه آنها با کمترین اشتباهات و غلط های ممکن به استادان تحویل داده شود. مقاله های آنها هم پیش از چاپ در مجله ها و ژورنال ها ممکن است نیاز به اصلاحات اساسی داشته باشد. از آنجا که این متن های تخصصی را نمی توان به هر کسی واگذار کرد، پیدا کردن کسی که بتواند چنین کاری را انجام دهد بسیار حائز اهمیت است. آنها را می توانید در مراکز با سابقه که سال ها است در زمینه خدمات دانشجویی فعالیت می کنند پیدا کنید.   

ویراستاری علمی ارزان

ویراستاری علمی ارزان متون تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری علمی ارزان جزوات دانشگاهی

ویراستاری علمی ارزان جزوه های دانشگاهی را می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. به دلیل این که این مرکز سال های زیادی است که در زمینه خدمات دانشجویی فعالیت می کند، دانشجویان متخصص بسیاری از سراسر کشور با این مرکز همکاری دارند. دانشجویانی که خود مشغول تحصیل هستند و همزمان با آن کسب درآمد هم می کنند. این افراد بهترین کمک ها را به دانشجویانی می کنند که نیاز به گرفتن خدمات دارند. زیرا با همه مراحل کار آشنایی دارند.

ویراستاری علمی ارزان وقتی به دانشجویان سپرده می شود، اهمیت زمان هم در کنار آن در نظر گرفته می شود. زمان مسئله ای بسیار پر اهمیت برای دانشجویان است. درک این موضوع ممکن است برای افراد غیر دانشجو کار سختی باشد. فقط دانشجویان می دانند وقتی یک جزوه دانشگاهی نیاز به ویراستاری علمی دارد و باید در کمترین زمان ممکن انجام شود چقدر برای سفارش دهنده می تواند مسئله ای حیاتی باشد. بعد از گذشت زمان مورد نظر ممکن است اصلاً دیگر جزوه به کار دانشجو نیاید.  

ویراستاری علمی ارزان و مفید برای جزوات تخصصی دانشجویان را می توان از دانشجویان با مقاطع بالاتر درخواست که این مراحل را پشت سر گذاشته اند. این افراد می توانند با کمک از علم و دانش خود به ویرایش و تصحیح متن دست بزنند و بهترین تغییرات را در متن ایجاد کنند. حتی می توانند با مراجعه به جزوه های خود و کمک از آنها متن را اصلاح کنند.  

ویراستاری علمی ارزان جزوه های دانشجویان گاهی نیاز به گوش دادن سخنرانی ها و صحبت های استاد بر سر کلاس دارد. یعنی ممکن است لازم باشد که دانشجو برای اصلاح متن فایل صوتی کلاس را برای ویراستار بفرستد تا برای ویرایش از آن کمک بگیرد.

ویراستاری علمی ارزان

ویراستاری علمی ارزان جزوات

هزینه ویراستاری علمی ارزان سفارشات حجیم چگونه محاسبه می شود؟

ویراستاری علمی ارزان در ایران تایپیست برای سفارش های حجیم طوری محاسبه می شود که پرداخت هزینه آن دشوار نباشد. به طور معمول برای تعیین هزینه ویرایش چند عامل اثرگذار هستند. یکی از مهم ترین این عوامل حجم و تعداد کلمات متن است. زمانی که ویراستار برای ویرایش صرف می کند هم از دیگر عوامل تأثیرگذار در ویرایش متن محسوب می شوند. زبان متن هم در محاسبه ویرایش آن اهمیت دارد. برای ویرایش متن های نوشته شده به زبان فارسی مبلغ کمتری از ویرایش به زبان های دیگر گرفته می شود.

ویراستاری علمی ارزان برای متن هایی که حجم زیادی دارند به شکلی در نظر گرفته می شود که با اضافه شدن تعداد صفحات هزینه آن افزایش پیدا نکند. یعنی هر چه تعداد صفحات بیشتر شود، به صورت تصاعدی مبلغ آن بالا نخواهد رفت. از یک جایی به بعد با افزایش تعداد صفحات درصدی از هزینه ها کاسته می شود. همین مسئله موجب شده است که هزینه سفارش های حجیم خیلی بالا نشود و دانشجو به راحتی توان پرداخت آن را داشته باشد.  

ویراستاری علمی ارزان و پرداخت هزینه ها به صورت قسطی از مزایای کار با این وب سایت است. یعنی علاوه بر این که درصدی از مبلغ متن های حجیم در محاسبه هزینه های ویرایش کم می شود، پرداخت مبلغ به صورت قسطی هم امکان پذیر شده است. تعداد قسط ها هر چقدر که باشد اولین آن باید پیش از شروع کار پرداخت شود. بعد هم لازم است که قسط ها در زمان مشخص شده واریز شوند. آخرین قسط هم پیش از تحویل نهایی کار قابل پرداخت خواهد بود.

ویراستاری علمی ارزان یا گران و پرداخت آن به صورت قسطی یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این وب سایت است. پرداخت قسطی موجب می شود که دانشجو بیشتر از چنین خدماتی استفاده کند. زیرا هستند دانشجویانی که به دلیل نداشتن توان پرداخت هزینه مرحله ویرایش را به طور کامل از فرآیند کارشان حذف می کنند. یعنی مقاله ها و پایان نامه های خود را بدون ویرایش به استادان یا مجله ها تحویل می دهند.

ویراستاری علمی ارزان

هزینه ویراستاری علمی ارزان

آیا ویراستاری علمی ارزان تضمین کیفیت می شود؟

ویراستاری علمی ارزان که قیمت زیادی بابت آن پرداخت نشود به این معنا نیست که از کیفیت کمتری برخوردار است. هزینه همه خدمات از جمله ویراستاری هر نوع متنی در ایران تایپیست در مقایسه با رقبا بسیار کمتر تعیین شده است. اما از کیفیت کار هرگز کاسته نشده است. شنیدن هزینه های پایین برای این نوع خدمات ممکن است در نظر سفارش دهنده این طور باشد که از کیفیت با توجه به مبالغ کمی که دریافت می شود کاسته می شود. در صورتی که این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد. ارزان کردن خدمات هیچ آسیب و صدمه ای به متن وارد نخواهد کرد. 

ویراستاری علمی ارزان در این مجموعه با تضمین کیفیت انجام می شود. ویرایش انواع مختلفی دارد. ویرایش فنی، ویرایش زبانی و ویرایش علمی از جمله مهم ترین انواع ویرایش هستند. ویرایش فنی را با نام ویرایش صوری هم می شناسند که در این نوع ویرایش هیچ تغییر در محتوای متن داده نمی شود. همه تغییرات در سطح می مانند و شامل نقطه گذاری، پاراگراف بندی، نیم فاصله ها و بسیاری دیگر از تغییرات می شود که همگی مربوط به ظاهر متن هستند.  

ویراستاری علمی ارزان همراه با ویرایش ساختاری یا زبانی هم انجام می شود. گاهی لازم است که ویراستار در حین خواندن متن همه نوع تغییرات را در متن اعمال کند. گاهی هم ویراستار علمی با ویراستاری زبانی و فنی جدا از هم هستند. یعنی دو ویراستار کار را انجام می دهند. می توان گفت عمیق ترین نوع ویراستاری، ویرایش علمی و محتوایی  است که تنها از دست کسانی بر می آید که بر موضوع متن تسلط بسیار زیادی داشته باشند. با کمی آشنایی با متن های تخصصی نمی توان ویرایش علمی و محتوایی متن را شروع کرد. به دانشی فراتر از نویسنده متن نیاز است که بتوان تغییرات اساسی در آن به وجود آورد.  

ویراستاری علمی ارزان با ویرایش زبانی و ساختاری متفاوت است. در ویرایش ساختاری و زبانی کل ساختار جمله ها به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرند و هر نوع اشتباهی در آنها باید اصلاح شود. عمق این نوع ویرایش از ویرایش علمی و تخصصی که همان ویرایش محتوایی است کمتر است. اما در عین حال تغییرات بنیادی تری در مقایسه با ویرایش فنی و صوری در متن اعمال می شود.

ویراستاری علمی ارزان

ویراستاری علمی ارزان پایان نامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشاراتویراستاری-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

برای ثبت سفارش ویرایش علمی با قیمت کم می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.

خیر. قیمت های پایین هرگز منجر به کاهش کیفیت کار نمی شود.

بله. در این مرکز ویراستاران متخصصی از همه رشته های مهندسی در هر مقطعی مشغول کار هستند که می توانند ویرایش متون مختلف را انجام دهند.

هیچ محدودیتی در پذیرش فایل ها با حجم زیاد یا کم وجود ندارد.


نویسنده: زهرا خلف زاده ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/13 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 700 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویرایش علمی ارزان ویراستاری علمی ارزون ویراستاری ارزان ویرایش ارزان قیمت ادیت علمی ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :