پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری در خبر

نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/29 ساعت 20:00:00 بازدید: 862 امتیاز 0 از 0 نظر

با توجه به این مسئله که خبرنگاران، خبرهای خود را سریع می نویسند؛ ویراستاری در خبر می تواند برای هر یک از خبرهای آن ها از اهمیت بسزایی برخوردار باشد. معمولا خبرهایی را که در همان لحظه به رشته نگارش درمی آورند؛ می بایست تا پیش از نشر آن ها، اقدام به ویراستاری هر یک از آن خبرها کرد تا نکات ویرایشی بسیاری را در آن ها پیاده سازی کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت ویراستاری در خبر چیست؟

همان گونه که می دانیم اهمیت ویراستاری در خبر برای مخاطب انواع خبرهای مختلف بسیار بالا و درخور توجه است. چرا که معمولا خبرنگاران برای جمع آوری اطلاعات و خبرهای خود تمامی سعی و تلاش خود را مبذول می دارند تا در اسرع وقت خبرهای خود را به دست مخاطبین خویش برسانند. همین مسئله سبب می شود تا خبرهای آن ها با مشکلات ویرایشی زیادی همراه گردد. به همین جهت است که در ویراستاری در خبر بایستی ویراستارهایی وجود داشته باشند تا خبرهای آن ها را به بهترین نحو ممکن ویراستاری نمایند. در غیر این صورت ممکن است مخاطبین خبرهای مختلف از بروز خطاهای زیاد خسته و ملول گردند و حتی تا ادامه مبحث همراه خبر مورد نظر نگردند. ویراستاری در خبر از همین مسئله دارای اهمیت می باشد که سبب ویرایش انواع خبرهایی می گردد که خیلی تند و سریع به رشته نگارش درآمده اند. البته کسانی که خود را به عنوان ویراستار خبر معرفی می کنند و در این راستا مشغول کار و فعالیت هستند؛ بایستی حتما این نکته مهم  و قابل توجه را در نظر بگیرند که سرعت عمل و دقت نظر بالا را سرلوحه کار خویش در نظر بگیرند. چرا که در غیر این صورت نمی توانند در این زمینه موفق گردند. در همین راستا مراکز و ویراستارهای بسیار زیادی ظهور نموده اند که در دل خود ویراستارهای قدر و توانمندی جای داده اند. بدین ترتیب شما می توانید از وجود آن ها نهایت بهره را ببرید. از جمله این مراکز که نسبت به ویراستاری در خبر بسیار حرفه ای می باشند می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره کرد. موسسه نامبرده شده جزء بهترین موسسه ها و مراکزی به شمار می رود که به خوبی به این مسئله واقف هستند که ویراستاری در متون خبری تا چه میزان دارای اهمیت می باشد. به همین جهت است که در این موسسه ویراستارهای توانمند و کارکشته ای وجود دارند و در موضوع پیش رو تجربه و تخصص زیادی کسب کرده اند. همین مسئله سبب شده است تا آن ها بتوانند کار ویراستاری را در انواع مختلف خود در هر یک از خبرها با سرعت عمل و دقت نظر بالایی به پیش ببرند. بنابراین در صورتی که نیاز به ویراستاری در خبر داشته باشید؛ می توانید نیاز خود را در موسسه ایران تایپیست برطرف کنید.

ویراستاری در خبر

ویراستاری در خبر

ویراستاری در خبر چقدر هزینه دارد؟

ویراستاری در خبر از جنبه های مختلف دارای اهمیت می باشد. به همین جهت برای نشر خبرهای مختلف اعم از خبرهای ورزشی و اقتصادی و سیاسی و... به طور جد به وجود ویراستارهای کارکشته و توانمندی نیاز می شود که توانایی بالایی در ویراستاری دارند. اما هزینه ویراستاری در خبر چقدر می باشد و برای سپردن این گونه از سفارش ها تا چقدر بایستی هزینه کرد؟ اگر احساس می کنید که برای انجام ویراستاری در متون خبری به یک ویراستار خوب و مجرب نیاز دارید؛ بهتر است حتما سفارش های خود را نزد افراد و مراکز متخصص و کاربلدی بسپارید که در این زمینه تجربه موفقی داشته اند و می توانند به خوبی نیاز شما را برطرف سازند. هزینه ویراستاری در خبر به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل است که می توان هزینه های ویراستاری را برآورد نمود. اما با تمامی این مسائل، هزینه ویراستاری در خبر، در تمامی مراکز و موسسه های مختلف به یک صورت یکسان نیست و ممکن است یک سفارش، در یک مرکز و موسسه ای با یک قیمت و همان در یک موسسه دیگر، با قیمت دیگری به مشتریان عرضه شود. به همین جهت علاوه بر اینکه شما می بایست سفارش های خود را به مراکز معتبری بسپارید که نسبت به کیفیت ارائه خدمات در آن ها اطمینان حاصل می کنید؛ می بایست از نظر قیمت و هزینه سفارش های ارائه شده به شما نیز، به دنبال مراکز و موسسه های مقرون به صرفه باشید. شاید این دو مقوله در کنار همدیگر، در کمتر مرکز و موسسه ای وجود داشته باشد. موسسه ایران تایپیست یکی از همین مراکز ناب و صاحب نامی است که هم ویراستاری در متون خبری سفارش های شما را با بالاترین سطح کیفی انجام می دهد و هم قیمت های به صرفه ای هم به شما ارائه می دهند. پس اگر به فکر قیمت های به صرفه و کیفیت بالای ویراستاری در خبر هستید؛ هم اینک می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شده و درخواست خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانید.

ویراستاری در خبر

هزینه ویراستاری در خبر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری در خبر شامل چه خدماتی است؟

ویراستاری در خبر شامل کلیه مراحل ویراستاری است که خبر مورد نظر را از تمامی جنبه ها با دقت نظر و حوصله بیشتری ویراستاری می کنند تا در نهایت آن ها را شسته و رفته به دست مردم و مخاطبین آن ها برسانند. وقتی که یک خبرنگار، خبرهای خود را در سالن کنفرانس خبری خیلی تند و سریع، به نگارش درمی آورد؛ هدف وی فقط القای خبری است که به لحظه در همان ساعت و دقیقه ارائه می گردد. بنابراین وی فرصتی برای نگارش دقیق خبر خود با تمامی نکات ویرایشی و زبانی و... ندارد و به همین دلیل خبر ارائه شده او می تواند پر از ایرادهای ویرایشی و نگارشی و حتی علمی و زبان شناسی باشد. به همین دلیل می بایست به مخاطب احترام گذاشت و خبر نهایی را بدون هیچ عیب و ایرادی به دست آن ها رساند. به همین خاطر نیاز به ویراستاری در خبر به خوبی در تمامی خبرها حس می گردد. در همین راستا ویراستارهای بسیار قدر و توانمندی وجود دارند که می توانند با سرعت عمل و دقت نظر بسیار بالا و قابل توجه نیاز این قشر از جامعه را به خوبی برطرف سازند. موسسه ایران تایپیست در دل خود افراد بسیار زیادی را قرار داده است که می تواند با تکیه بر آن ها بهترین ویراستارها را روی انواع خبرها پیاده سازی نماید. شما می توانید در صورت نیاز به ویراستاری در خبر به صورت حرفه ای با در نظر گرفتن هر یک از خدمات مختلف در این راستا از جمله پیاده سازی انواع ویراستاری های مختلف در خبرهای خود، سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به صورت اینترنتی و آنلاین به ثبت برسانید.  موسسه مورد نظر با داشتن ویراستارهای حرفه ای در تمامی جوانب مختلف، این توانایی را دارد تا با بالاترین سطح کیفی نیاز شما را به خوبی برطرف سازد.

ویراستاری در خبر

خدمات مختلف ویراستاری در خبر

تفاوت ویراستاری در خبر و ویراستاری کتاب

ویراستاری در خبر هر چند که نوعی از ویراستاری است؛ اما با ویراستاری در کتاب و سایر ویراستاری های دیگر متفاوت است. چرا که پژوهشگران و نویسندگانی که کتابی را به رشته نگارش درآورده اند؛ برای نگارش کتاب مورد نظر، ماه ها و حتی سال ها زحمت کشیده اند و تمامی سعی و تلاش خود را در این راه مبذول داشته اند تا بتوانند بهترین مطالب را به رشته نگارش درآورده و تمامی نکات ریز و درشت حین نگارش را نیز از جمله: علائم نگارشی و ادبی تر شدن متن و قوی تر شدن کلام خود و... در حد امکان رعایت کرده اند. اما ویراستاری در خبر، با توجه به این مسئله که نویسنده آن، فرصت کافی برای فکر کردن نداشته است و خیلی سریع تنها هدفش، ارائه خبری جدید و به روز بوده است؛ این امکان وجود دارد که متن خبری وی حاوی ایرادهای نگارشی و زبانی بسیار زیادی باشد. هر چند که به طور کلی ویراستاری در خبر نیز عاری از عیب و ایراد نیست؛ اما ایرادهایی که در حین نوشتن متون خبری وجود دارد؛ به مراتب خیلی بیشتر است. افزون بر آن، معمولا برای ویراستاری کتاب، نیاز به یک فرد متخصص مربوط به نوع متن نوشته شده در کتاب مورد نظر است تا ویراستاری علمی و فنی و ادبی آن کتاب و به طور کلی هر نوع دیگری از ویراستاری را در آن پیاده کند. در صورتی که ویراستاری در خبر، دیگر نیازی به ویراستاری علمی و حتی فنی ممکن است نداشته باشد و تنها ویراستاری های مربوط به علائم نگارشی و زبانی به علت روان تر شدن متن خبری و ویراستاری های ساده تری نیاز باشد. به همین دلیل است که ویراستاری در خبر با ویراستاری کتاب بسیار متفاوت می باشد. در هر صورت شما می توانید سفارش های خود را چه ویراستاری کتاب و چه ویراستاری در خبر یا هر نوع سفارش دیگر، در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید و منتظر دریافت نتیجه آن در اسرع وقت باشید.

ویراستاری در خبر

ویراستاری در خبر

ویراستاری در خبر برای نشریه های شهری و استانی

هر یک از نشریه های شهری و استانی، طبیعتا نیاز به ویراستاری در خبر دارند تا خبرهای خود را به صورت ویراستاری شده در نشریه های شهری و استانی خود نشر دهند. برای این منظور نیاز به یک ویراستارهای حرفه ای و کارکشته ای دارند تا بتوانند متون خبری مورد نیاز آن ها را به نحوی اصلاح و ویرایش کنند که درخور و شایسته نشریه های شهری و استانی باشد. بدین ترتیب هر یک از مخاطبین نشریه های مورد نظر، می توانند خبرهایی را بخوانند که از نظر مفهومی و روان بودن زبان نگارش و علائم نگارشی و کلیه نکات مختلف، در بالاترین سطح کیفی خود می باشد. به همین جهت موسسه ایران تایپیست به عنوان یکی از موسسه ها و مراکز معتبر و حرفه ای می باشد که شما می توانید نشریه های شهری و استانی خود را با خیال راحت به دست آن ها بسپارید تا به خوبی مطالب موجود در نشریه های شما را از جنبه های مهم ویراستاری، اصلاح و ویرایش نماید. به همین جهت است که ویراستاری در خبر برای نشریه های شهری و استانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و صاحبان نشریه های مختلف هم به جهت ارتقای سطح کیفی نشریه های خود، به این مسئله واقف هستند. بنابراین نمی خواهند تا ویراستاری در خبر نشریه های خود را به هر مرکز و موسسه بی نام و نشانی بسپارند. با توجه به نمونه های موفق موسسه ایران تایپیست در زمینه ویراستاری در خبر، شما می توانید این گونه از سفارش های خود را با خیال راحت و آسوده خاطر به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا با کیفیت بالایی بتوانید سفارش های خود را در بستر مجازی در کمترین فرصت ممکن دریافت کنید. بدین ترتیب شما می توانید نشریه های شهری و استانی خود را با سطح بالایی انتشار کرده و آن ها را ویراستاری شده به دست انتشار بسپارید.

ویراستاری در خبر

ویراستاری در خبر برای نشریه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیویراستاری-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

به طور کلی با توجه به عوامل مختلفی که بر قیمت ویراستاری تاثیرگذار هستند؛ بهتر است ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن به شما اعلام هزینه شود.

شما می توانید در هر زمان و مکانی به راحتی به لطف داشتن اینترنت، وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شده و درخواست خود را در این موسسه به ثبت برسانید. 

ویراستاری کتاب همچون خبر، نیاز به ویراستاری های پیچیده و تخصصی تر دارد و ایرادهای آن نیز نسبت به متون خبری کمتر است. 

بله؛ هر یک از این نشریه ها در صورت ویرستاری است که به سطح بالایی از کیفیت دست می یابند. 


نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/29 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 862 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری خبر ویراستاری خبر نشریه ویراستاری در خبر مجلات ویراستاری در خبر کانالها ویراستاری در خبر شبکه های مجازی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :