جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری در جدول

نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/5 ساعت 09:00:00 بازدید: 758 امتیاز 0 از 0 نظر

در کنار سایر انواع ویراستاری، می توان به ویراستاری در جدول، اشاره کرد. یک ویراستار، در این نوع از ویراستاری ها، می بایست مطالب موجود در جدول های مختلف را ویراستاری نماید. نوع زبان مورد نظر نیز در ویراستاری هم از نکات حائز اهمیت می باشد. برای بهره مندی از بهترین کیفیت لازم در این زمینه، می توانید سفارش های خود را به ایران تایپیست، بسپارید. چرا که سفارش های ویراستاری در این موسسه، به دست ویراستارهای بسیار مجرب و حرفه ای، صورت می گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری در جدول داده های متنی

همان طور که گفته شد؛ امکان ویراستاری در جدول نیز به دست ویراستارها وجود دارد. به این صورت که شما می توانید داده های متنی موجود در جدول را به دست ویراستارهای حرفه ای بسپارید. در این راستا ویراستارها به خوبی می بایست داده های متنی موجود در جداول را به گونه های مختلفی ویراستاری نمایند. نوع ویراستاری های موجود برای تمامی متون مختلف، در خصوص جداول داده های متنی نیز قابل اجراست. به طور کلی ویراستاری در جدول، علمی است که نیازمند به یک سری فنون و قواعد است. در نظر گرفتن قواعد مربوط به علائم نگارشی در کنار سایر انواع ویراستاری از جمله: ویراستاری علمی و فنی و... ضروری است. بنابراین ویراستارها می بایست در تمامی این مسائل، مهارت و تبحر لازم را داشته باشند. ویراستاری در جدول را بهتر است به دست مراکز و موسسه هایی سپرد که در این زمینه تجربه لازم را دارند. چرا که به لطف تجربیات آن هاست که می توان شاهد بهترین کیفیت لازم ویراستاری داده های متنی جداول بود.

موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین موسسه ها و مراکز ویراستاری در جدول، می باشد. به همین جهت در کنار سایر موسسه های موجود در این راستا، بهتر است شما سفارش های خود را به ایران تایپیست، بسپارید. در موسسه نامبرده شده، ویراستارهای بسیار حرفه ای وجود دارند که می توانند سفارش های مشتریان خویش را به خوبی به پیش ببرند. همان طور که می دانید؛ ویراستاری در جداول برای داده های متنی، بسیار مهم است. به همین جهت بهتر است از بهترین و متخصص ترین ویراستارها در این راستا بهره جست. در همین راستا موسسه ایران تایپیست، ویراستارهای باتجربه ای را به خدمت گرفته است. این دسته از ویراستارها، تمامی جوانب مختلف، داده های متنی را مورد بحث و بررسی قرار می دهند. بدین ترتیب می توانند ایرادهای موجود در این جداول را ویرایش و اصلاح کنند. پس بهتر است سفارش های ویراستاری در جدول داده های متنی را به صورت اینترنتی و آنلاین در موسسه ایران تایپیست ثبت کرد.

ویراستاری در جدول

انجام ویراستاری در ایران تایپیست

ویراستاری در جدول به زبان انگلیسی

در بسیاری از مواقع نیاز به ویراستاری در جدول به زبانی غیر از زبان فارسی است. در این گونه از موارد، می بایست از جمله ویراستارهایی مدد گرفته شود که به زبان مورد نظر نیز تسلط دارند. بنابراین صرف رعایت سازی اصول ویراستاری، در این گونه از سفارش ها کافی نیست. چرا که بدون تسلط روی زبان آن متن، امکان ویراستاری روی آن عملا، غیر ممکن است. بنابراین سفارش های ویراستاری در جدول به زبان انگلیسی را باید به ویراستارهایی سپرد که در این زبان، تسلط کامل را دارند. به همین جهت معمولا با توجه به بین المللی بودن زبان انگلیسی، ویراستارها سعی در یادگیری این زبان هم می کنند. ویراستارهایی که خود دارای مدارک دانشگاهی سطح بالا هستند. در کنار تسلط کامل روی رشته تحصیلی خود، به آموزش زبان انگلیسی نیز روی آورده اند. بنابراین می توان با خیال راحت سفارش هایی از این دست را به آن ها سپرد. ضمن اینکه امکان ثبت سفارش اینترنتی ویراستاری در جدول به زبان انگلیسی نیز برای شما هموار شده است.

بهتر است در خصوص ویراستاری در جدول، حتما نسبت به تسلط ویراستار به زبان انگلیسی، توجه لازم را داشته باشید. کلیه مراکز و موسسه های فعال در این زمینه سعی می کنند حتما ویراستارهایی را به کار گیرند که مسلط به زبان انگلیسی هستند. یکی از بهترین مراکز اینترنتی و معتبر در زمینه ویراستاری به زبان انگلیسی در جدول ، موسسه ایران تایپیست می باشد. با توجه به اصل مشتری مداری در این موسسه بزرگ و با سابقه، ایران تایپیست از وجود ویراستارهای زیادی بهره می برد. ویراستارهایی که علاوه بر اصول ویراستاری، به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند و می توانند نیاز مشتریان خود را پاسخ گویند. شما می توانید سفارش های خود را در هر پاسی از شبانه روز، به صورت اینترنتی در ایران تایپیست به ثبت برسانید. این موسسه با سپردن سفارش های شما در زمینه ویراستاری در جدول به زبان انگلیسی، بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.

ویراستاری در جدول

ویراستاری در جدول به زبان انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه ویراستاری در جدول بر چه اساسی محاسبه می شود؟

ویراستاری در جدول، نوعی از ویراستاری ها به شمار می رود. به این صورت که به جای ویراستاری روی متون نوشتاری مختلف، می بایست ویراستاری را نیز روی جدول های مختلف هم صورت بخشید. به همین علت پایه و اساس این نوع از سفارش ها، با سایر سفارش های دیگر متفاوت است. حال مسئله هزینه ها و قیمت ویراستاری در جدول، مطرح می شود. چرا که هزینه سفارش های ویراستاری که روی جدول ها انجام می شود؛ با سایر سفارش های دیگر، متفاوت است. هزینه این نوع از سفارش ها، بستگی به یک سری عوامل دارد. با در نظر گرفتن هر یک از عوامل و فاکتورهای لازم است که می توان هزینه آن ها را مورد محاسبه قرار داد. البته علاوه بر این مسائل، بهتر است به نوع مراکز و موسسه های لازم هم برای ثبت سفارش توجه کرد. چون در بسیاری از مواقع، ممکن است هزینه هایی که در یک موسسه ارائه می شود؛ با هزینه های سایر مراکز دیگر، متفاوت باشند.

به طور کلی هزینه سفارش های ویراستاری در جدول، به عوامل بسیار زیادی وابسته است. از جمله این عوامل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زبان رایج در متن جدول مورد نظر
  • اندازه و حجم جدول
  • نوع ویراستاری انجام شده در آن جدول
  • کیفیت ارائه شده ویراستاری روی جدول
  • انجام ویراستاری در انواع مختلف آن با توجه به درخواست مشتری و کاربر
  • و...

وجود هر یک از این مسائل، سبب تعیین قیمت سفارش های ویراستاری در جدول، می شود. به همین جهت می بایست تمامی فاکتورهای لازم را برای در نظر گرفتن قیمت این سفارش ها، در نظر گرفت. موسسه ایران تایپیست، از جمله موسسه های فعال و بسیار حرفه ای در این زمینه به شمار می آید. قیمت سفارش های ویراستاری در جدول، در موسسه ایران تایپیست، نسبت به سایر موسسه های دیگر، به صرفه تر می باشد. به همین جهت بهتر است سفارش های خود را اینترنتی، به این موسسه و ویراستارهای آن بسپارید.

ویراستاری در جدول

هزینه های به صرفه ویراستاری در جدول

ویراستاری در جدول های متنی چقدر طول می کشد؟

با توجه به اینکه می توان به ویراستاری در جدول هم مبادرت ورزید؛ ممکن است در خصوص زمان تحویل آن ها سوال شود. چرا که بسیاری از پژوهشگران، نیاز دارند تا هر چه سریعتر جدول های متنی خود را ویرایش شده تحویل بگیرند. اینکه چقدر این سفارش ها زمان می برند؛ بستگی به هر سفارشی دارد. چرا که حجم جدول های متنی با همدیگر یکی نیستند. بنابراین ممکن است بر اساس حجم موجود در هر جدول متنی، تعیین کننده زمان تحویل ویراستاری در جدول باشد. البته اینکه ویراستار مورد نظر تا چه میزان، تبحر و مهارت داشته باشد هم در این راستا، تأثیرگذار می باشد. حتی نوع سفارش های ویراستاری هم با همدیگر فرق دارند. بنابراین با توجه به عوامل بسیار مختلفی که در این راستا وجود دارند؛ نمی توان زمان تحویل سفارش را اعلام کرد. اما با این وجود می توان زمانی تقریبی را برای دریافت سفارش های ویراستاری در جدول، به مشتری تخمین زد. در هر صورت بایستی تمامی این مسائل را در نظر گرفت.

موسسه هایی که از وجود ویراستارهای بسیار زیادی در زمینه ویراستاری در جدول، بهره جویند؛ بهترین انتخاب برای شما هستند. چرا که آن ها به واسطه ویراستارهای زیاد خود، می توانند سریعتر سفارش های مشتری را به دستشان برسانند. بنابراین بهتر است در صورت نیاز به این نوع از سفارش ها، آن را در نزد بهترین مراکز و موسسه های باسابقه بسپارید. موسسه ایران تایپیست، یکی از همین موسسه ها به شمار می رود. بنابراین اگر زمان دریافت سفارش های ویراستاری در جدول، برایتان مهم است؛ می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. یکی از مزیت های ثبت سفارش در ایران تایپیست، امکان ثبت سفارش اینترنتی است. به این صورت که شما می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی، سفارش های خود را به ثبت برسانید. بنابراین از وقت و انرژی شما صرفه جویی می شود. ضمن اینکه از اتلاف وقت برای گشت و گذار در دل شهر نیز، جلوگیری به عمل می آورد.

ویراستاری در جدول

انجام ویراستاری در جدول های متنی

ویراستاری در جدول برای چه زبان هایی پشتیبانی می شود؟

همان طور که گفته شد؛ ویراستاری در جدول به زبان انگلیسی به غیر از زبان فارسی، قابل انجام است. اما آیا این بدان معنا نیست که این نوع از ویراستاری ها، سایر زبان های دیگر را پشتیبانی نمی کنند؟ خوشبختانه ویراستاری هایی از این دست را می توان در قالب انواع زبان های مطرح و رایج دنیا انجام داد. به این صورت که شما می توانید در صورت نیاز به ویراستاری به زبان های مختلف، سفارش های خود را به مراکز و موسسه های مطرح بسپارید. بنابراین به غیر از زبان انگلیسی و فارسی، ویراستاری سایر زبان های دیگر هم امکان پذیر می باشد. زبان هایی از جمله: عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی و... همه از این دست زبان ها هستند. بنابراین در صورتی که زبان موجود در جدول شما، به غیر از فارسی و انگلیسی بود، جای هیچ گونه نگرانی نیست. چرا که شما می توانید این نوع از سفارش های خود را به مراکز معتبر بسپارید که این زبان ها را ساپورت می کنند.

انجام سفارش های ویراستاری در جدول، به هر یک از زبان های رایج دنیا محقق می گردد. اما در این راستا باید توجه داشت که سفارش های خود را به مراکزی بسپارید که ویراستارهایی به این زبان ها را دارند. چرا که بدون تسلط روی زبان موجود در جداول متنی شما، امکان ویراستاری روی آن وجود ندارد. اما تا پیش از ثبت رساندن سفارش های خود در این زمینه، می بایست حتما نسبت به وجود چنین ویراستارهایی اطمینان حاصل کنید. چرا که در تمامی مراکز، نمی توانید سفارش های ویراستاری در جدول خود را به هر زبانی به ثبت برسانید. موسسه ایران تایپیست، یکی از آن دسته از مراکزی به شمار می آید که شما را با انواع ویراستارها به زبان های مختلف، مواجه می سازد. بنابراین در صورتی که متن موجود در جدول شما، به هر زبانی نیست؛ جای نگرانی در این راستا نیست. چون ایران تایپیست، می تواند نیاز شما را در هر یک از زبان های رایج، به خوبی برطرف سازد.

ویراستاری در جدول

پشتیبانی زبان های مختلف ویراستاری در جدول


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیهزینه ویراستاریهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

بله؛ چنین مسئله ای برای شما مهیا شده است. تنها می بایست از وجود چنین ویراستارهایی در آن مراکز، اطمینان حاصل نمایید. 

این نوع از ویراستاری ها را روی تمامی زبان های زنده دنیا، می توان صورت داد. 

زبان هایی از جمله: عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی و... از زبان های رایج در این زمینه به شمار می روند. البته امکان ویراستاری روی جداول مختلف در زبان هایی غیر از این زبان ها هم وجود دارد. 

موسسه ایران تایپیست را با سال ها کسب تجربه در زمینه پیش رو می توان یکی از بهترین و جامع ترین موسسه ها دانست. چرا که این موسسه، تقریبا اکثر زبان های زنده دنیا را ساپورت می کند. 


نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/5 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 758 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری ویراستاری در جدول ویراستاری جدول انگلیسی ویراستاری ارزان جدول ویرایش جدول

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :