چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری انگلیسی مقاله

نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 731 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری انگلیسی مقاله با ویرایش مقاله های فارسی متفاوت است. برای ویرایش این مقاله ها باید از ویراستارهایی کمک گرفت که بر زبان انگلیسی مسلط باشند. برای ویرایش این مقاله ها به هر کسی نمی توان اعتماد کرد. مقاله ها اهمیت بسیار زیادی برای دانشجویان دارند. آنها برای ارتقای رزومه و همچنین وارد شدن به مقاطع بالاتر تحصیلی و دانشگاه های معتبر نیاز به چاپ مقاله در مجلات و ژورنال های آی اس آی دارند. هر مقاله ای پیش از انتشار به ویرایش نیاز دارد که می توانید سفارش آن را در وب سایت ایران تایپیست ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کدام مرکز ویراستاری انگلیسی مقاله را انجام می دهد؟

ویراستاری انگلیسی مقاله با هر موضوعی را می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. ویرایشی که بدون آن به طور قطع متن چیزی کم خواهد داشت. افراد حرفه ای از ارزش کار ویرایش باخبر هستند و هیچ متنی را بدون ویرایش منتشر نمی کنند. آنها از عواقب انتشار متن بدون ویرایش آگاه هستند و تجربه به آنها ثابت کرده است که هرگز دچار چنین اشتباهی نشوند. زمانی بود که افراد زیادی به دلیل نداشتن وقت و هزینه مرحله ویرایش را حذف می کردند. اما بعدها آسیب های جبران ناپذیری که چنین کاری به متن می زد، موجب شد که ویرایش به طور قطع در مراحل پیش از چاپ قرار گیرد.

ویراستاری انگلیسی مقاله را نمی توان با اطمینان خاطر به هر کسی واگذار کرد. پیدا کردن کسی که آنقدر به زبان انگلیسی مسلط باشد که بتواند یک مقاله تخصصی انگلیسی را به بهترین نحو اصلاح کند کار ساده ای نیست. ایران تایپیست سال های زیادی است که در حوزه خدمات دانشجویی فعالیت گسترده دارد. همین مسئله هم موجب شده است که بتواند افراد زیادی را برای همکاری به خود جلب کند. بیشتر کسانی که در این وب سایت خدمات ارائه می دهند دانشجو هستند و بیشتر افراد متخصص که در این وب سایت خدمات می دهند هم از بین همین دانشجویان به کار مشغول می شوند.

ویراستاری انگلیسی مقاله را می توان به آسانی به ویراستارهای متخصص این وب سایت واگذار کرد که آزمون های سختی را پیش از شروع کار پشت سر گذاشته اند. هر ویراستاری قادر به گذراندن این آزمون ها نیست و تنها افراد حرفه ای می توانند از پس آنها بر بیایند. یکی از ویژگی های این وب سایت تعاملی است که سفارش دهنده می تواند با ویراستار از طریق پنل داشته باشد. به این شکل آنها می توانند با هم به یک نقطه مشترک برسند و رضایت سفارش دهنده به صور کامل جلب خواهد شد.  

ویراستاری انگلیسی مقاله در این وب سایت در دسترس همه متخصصان و دانشجویان قرار دارد. از آنجا که سفارش ها به صورت آنلاین ثبت می شوند، همه می توانند از این فرصت و امکان سود ببرند. حتی آنها که در شهرهای کوچک زندگی می کنند و روزگاری به دلیل در دسترس نبودن ویراستار مرحله ویرایش را به طور کامل حذف می کردند، حالا می توانند در کمترین زمان ممکن سفارش های خود با هر زبان و هر موضوعی را در این وب سایت ثبت کنند. تعداد ویراستارهای این مرکز آنقدر زیاد است که برای پذیرش هر نوع ویرایشی می توان فرد مورد نظر را یافت.

ویراستاری انگلیسی مقاله

ویراستاری انگلیسی مقاله

ویراستاری انگلیسی مقاله چه ویژگی هایی دارد؟

سفارش ویراستاری انگلیسی مقاله با هر موضوعی را می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. ویرایش دارای انواع مختلفی است. معمولاً کسانی که وارد شغل ویراستاری می شوند یک حوزه را برای ویرایش انتخاب می کنند. برخی از آنها به حوزه ویرایش کتاب علاقه مند می شوند و در همان راه هم تجربه کسب می کنند. برخی از آنها به سراغ ویرایش پایان نامه ها می روند و ترجیح می دهند در ویراستاری این متن ها حرفه ای شوند. درست است که اصول و قواعد ویرایش برای همه متن ها یکی است، اما این متن ها در جزئیات با هم متفاوت هستند و اولویت هایشان با هم فرق دارد. 

ویراستاری انگلیسی مقاله نیز یکی از تخصص هایی است ویراستارها انتخاب می کنند. ویراستارهایی که بر زبان انگلیسی مسلط باشند می توانند برای ویرایش این مقاله ها اقدام کنند. البته تنها تسلط داشتن به زبان کافی نیست و لازم است که ویراستار دوره های آموزش عمومی ویراستاری را نیز گذرانده باشد. البته لازم است که فرد به طور کامل ساختار زبان را بشناسد تا بتواند ساختار جمله ها را عوض کند.

ویراستاری انگلیسی مقاله می تواند شامل هر سه نوع ویرایش شود. در زمان ثبت سفارش باید به نوع ویرایشی که متن نیاز دارد اشاره شود. برای هر نوع ویرایشی هزینه مربوط به آن باید پرداخت شود. در ویرایش صوری و فنی یک سری از اشتباهات در متن اصلاح می شوند. در ویرایش زبانی و ادبی اشتباهات ساختاری متن نیاز به درست شدن دارند. در ویرایش محتوایی و علمی که می توان آن را عمیق ترین نوع ویرایش دانست اصلاحات دیگر در متن مقاله انجام می گیرد.  

ویراستاری انگلیسی مقاله و نوع ویرایشی را که باید روی آن صورت گیرد می توان با کمک مشاوران تعیین کرد. افراد متخصصی در این وب سایت هستند که می توان به طور رایگان از آنها مشاوره گرفت. برای کسب اطمینان از ویرایشی که روی متن صورت می گیرد، می توان از ویراستار درخواست نمونه کار کرد. حتی می توان از او خواست که بخشی از مقاله سفارش دهنده را برای نمونه ویرایش کند. او می تواند در بخش گفت و گو در پنل با ویراستار صحبت کند و همه پیشنهادهای خود را به او بدهد. در صورت تأیید، ویراستار کارش را ادامه می دهد.

ویراستاری انگلیسی مقاله

ویرایش انگلیسی مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری انگلیسی مقاله چقدر طول می کشد؟

ویراستاری انگلیسی مقاله با توجه به حجمی که دارد برای آن زمان گذاشته می شود. هر چه تعداد کلمات متن مقاله بیشتر باشد، ویراستار باید برای مطالعه و اصلاح آن وقت بیشتری صرف کند. البته زمانی که برای ویرایش یک مقاله انگلیسی صرف می شود به نوع ویرایش آن نیز بستگی دارد. اگر تنها به ویرایش صوری و زبانی نیاز باشد، به وقت کمتری نیاز است تا وقتی که یک متن به ویرایش زبانی نیاز داشته باشد. برای ثبت انواع ویرایش مقاله های انگلیسی می توانید روی ویراستارهای ایران تایپیست حساب کنید.

ویراستاری انگلیسی مقاله برای صرف زمان لازم به موضوع آن هم بستگی دارد. اگر موضوع مقاله خیلی تخصصی باشد، ویراستار باید بسیار با احتیاط دست به تغییر جملات بزند. البته در این موارد لازم است که ویراستار به طور حتم با موضوع متن مقاله آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند جملات را بدون تغییر معنا عوض کند. هر تغییری نمی تواند به بهتر شدن متن منجر شود.

ویراستاری انگلیسی مقاله به زمان بیشتری از مقاله های فارسی نیاز دارد. برای این که بتوان از زمان ویرایش مطمئن شد، باید آن را در وب سایت ثبت کرد. پیش از این که بتوان سفارشی را در وب سایت ثبت کرد، باید در آن ثبت نام شود. بعد از ثبت نام در وب سایت، یک پنل کاربری در اختیار سفارش دهنده قرار می گیرد که می تواند از طریق آن همه سفارش های خود را ثبت کند. بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور برای سفارش دهنده ارسال خواهد شد.

ویراستاری انگلیسی مقاله می تواند در زمان کمتری هم انجام شود. برای ثبت سفارش های فوری و انجام آن در زمان کمتر نیاز است در زمان ثبت به آن اشاره شود. برای کارهای فوری که در زمان کمتری انجام شود، هزینه بالاتری دریافت می شود. افرادی که ویرایش چنین مقاله هایی را می پذیرند دقت و سرعت بالاتری در ویرایش دارند و پیدا کردن این افراد متخصص کار ساده ای نیست.  

ویراستاری انگلیسی مقاله

ویراستاری انگلیسی مقاله آی اس آی

ویراستاری انگلیسی مقاله های آی اس آی

ویراستاری انگلیسی مقاله هایی که قرار است در مجله ها و ژورنال های آی اس آی به چاپ برسند در وب سایت ایران تایپیست قابل پذیرش است. دانشجویان همه مقاطع و هم رشته های تحصیلی برای ارتقای رزومه و پذیرش در دانشگاه ها نیاز به چاپ مقاله دارند. مجله ها و ژورنال هایی که مقاله های آی اس آی را می پذیرند شروط خاصی را برای آنها تعیین می کنند. هر مقاله ای قابلیت پذیرش را ندارد. اما به کمک یک ویرایش خوب اساسی شاید بتوان مقاله را در حد پذیرش بالا برد. 

ویراستاری انگلیسی مقاله آی اس آی را نمی توان به هر کسی واگذار کرد. اگر مقاله از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه شده باشد، برای ویرایش آن باید اقدام های متفاوتی صورت گیرد. مقاله هایی که از همان ابتدا به زبان انگلیسی نوشته شده اند نیز به ویرایش از نوع دیگری نیاز دارند. ویرایش این مقاله ها را تنها کسانی می توانند بپذیرند که در آن تجربه و دانش را کسب کرده باشند. یک ویرایش خوب می تواند مقاله ها از خطر پذیرفته نشدن نجات دهد.  

ویراستاری انگلیسی مقاله را کسانی می پذیرند که بر زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند. این نوع مقاله ها نیاز به مهارت های ویژه دارند. ویراستار باید تمام اصول و قواعد ویرایش زبان انگلیسی را بداند. کمی آشنایی با زبان انگلیسی برای این کار کفایت نمی کند. ضمن این که لازم است ویراستار با اصول نوشتن مقاله نیز به طور کامل آشنایی داشته باشد. هر چه مقاله های بیشتری را ویرایش کرده باشد، بهتر می تواند از پس این کار بر بیاید.  

ویراستاری انگلیسی مقاله به ویرایش صوری و اصلاح اشتباهات تایپی و غلط های املایی محدود نمی شود. در برخی موارد ویراستار باید زبان متن را درست کند و اشتباهاتی را که در زبان آن اتفاق افتاده است به بهترین شکل اصلاح کند. حتی برای بعضی از مقاله ها ویراستار باید محتوا را تغییر دهد و در صورت لزوم بخش هایی از آن را حذف و بخش هایی دیگر را به آن اضافه کند. در واقع، تغییرات گسترده ای در ویرایش روی متن اتفاق می افتد که می تواند در نهایت به ارزشمندتر شدن آن کمک بیشتری کند و به پذیرش آن منتهی شود.   

ویراستاری انگلیسی مقاله

ارزان ترین ویراستاری انگلیسی مقاله

ارزان ترین ویراستاری انگلیسی مقاله

ویراستاری انگلیسی مقاله با کیفیت بالا و قیمت پایین را می توانید از ویراستارهای ایران تایپیست بخواهید. همه خدمات در این مرکز با قیمت های کمتر از رقبا در نظر گرفته شده است. این شرکت توانسته است با اعمال سیاست هایی همواره هزینه خدمات خود را پایین نگه دارد. از آنجا که سال ها است به دانشجویان خدمات ویژه ارائه می دهد، توانسته است قیمت های خود را برای این قشر مناسب کند. همه دانشجویان در هر رشته و هر مقطعی می توانند از این خدمات بهره ببرند.  

ویراستاری انگلیسی مقاله مانند مقاله های فارسی تعیین هزینه می شود. در واقع، برای تعیین هزینه ویرایش مقاله های انگلیسی به چند عامل توجه می شود که مهم ترین آنها تعداد کلمات متن است. برای محاسبه تعداد کلمات متن از کلمه شمار نرم افزار ورد استفاده می شود. تعداد صفحات متن با تعداد کلمات متن متفاوت است و تعداد کلمه ها در درجه اهمیت بالایی قرار دارد.  

ویراستاری انگلیسی مقاله و تعیین قیمت آن به زبان متن هم بستگی دارد. هزینه ویرایش مقاله های انگلیسی از فارسی بیشتر است. افرادی که بتوانند متن های انگلیسی را ویرایش کنند از افرادی که بر ویرایش زبان فارسی مسلط هستند کمترند. همین مسئله موجب شده است که دست یافتن به این افراد چندان ساده نباشد. اما در این وب سایت این امکان برای همه سفارش دهنده ها وجود دارد.  

هزینه ویراستاری انگلیسی مقاله در این مرکز در مقایسه با بقیه کمتر است. اما کیفیت کار همچنان بالا است. دیگر عامل تعیین کننده هزینه ویرایش را می توان زمانی که ویراستار برای این کار صرف می کند در نظر گرفت. هر چه ویراستاری تجربه و سابقه بیشتری داشته باشد، با دقت و سرعت بیشتری کار ویرایش را پیش می برد. ویراستارهای کم تجربه به زمان بیشتری نیاز دارند.   

ویراستاری انگلیسی مقاله

هزینه ویراستاری انگلیسی مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشاراتهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

می توانید سفارش خود را برای هر نوع ویرایشی، مانند ویرایش ترجمه در این وب سایت ثبت کنید.

در ایران تایپیست می توانید دانشجویان متخصصی را بیاید که هم به زبان انگلیسی تسلط دارند و هم در همان رشته تخصصی در دانشگاه های معتبر تحصیل کرده اند.

برای ویرایش مقاله در زمان کم ثبت سفارش باید به صورت فوری باشد.

برای ثبت ویرایش مقاله ها هیچ محدودیتی در این وب سایت وجود ندارد.


نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 731 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری انگلیسی مقالات ادیت انگلیسی مقاله ویرایش انگلیسی مقاله ویراستاری انگلیسی سفارش ویراستاری انگلیسی مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :