چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری ادبی سریع

نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 12:00:00 بازدید: 708 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری ادبی سریع را می توان از ویراستارهایی خواست که با این نوع ویرایش کاملاً آشنایی دارند. این ویراستارها علاوه بر تسلط کامل بر اصول و قواعد ویراستاری ادبی و زبانی باید از سرعت کافی در کار هم برخوردار باشند. آنها باید بتوانند متن را در زمان کم به بهترین شکل تغییر دهند. همه ویراستارها توان ویرایش با سرعت بالا را ندارند. برای ثبت سفارش ویرایش ادبی سریع و به صورت فوری می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری ادبی سریع توسط چه کسانی انجام می شود؟

ویراستاری ادبی سریع را در مرکز ایران تایپیست ویراستارهایی به عهده می گیرند که دوره های ویرایش عمومی را گذرانده اند. آنها سابقه و تجربه زیادی در کار ویرایش دارند و می توانند از پس ویراستاری و اصلاح هر نوع متنی بر بیایند. به طور معمول، ویراستارها در ویرایش یک قالب متنی متخصص می شوند. برخی از آنها ویرایش کتاب ها را بر بقیه ترجیح می دهند و زمان خود را برای تجربه کسب کردن در این حوزه صرف می کنند. برای ویرایش انواع کتاب ها می توان از آنها کمک گرفت.

ویراستاری ادبی سریع انواع پایان نامه ها را می توان به ویراستارهایی سپرد که در کار ویرایش این متن ها متبحر شده اند. ویرایش مقاله های تخصصی و عمومی را می توان به ویراستارهایی داد که این متون را به خوبی می شناسند و می دانند چه مسائلی در ویرایش آنها در درجه اول اهمیت است. اما تعدادی از آنها هم هستند که سال ها است در زمینه ویرایش متن های مختلف تلاش کرده و توانسته اند در همه انواع متن ها متخصص شوند.  

ویراستاری ادبی سریع را به دلیل حساسیت هایی که دارد به هر کسی نمی توان سپرد. به دلیل این که سرعت بخشیدن به کار ویرایش ممکن است منجر به بروز اشتباه در متن شود. فقط ویراستارهایی می توانند سفارش های فوری را بپذیرند که توان انجام آن را داشته باشند. در ویرایش سریع هیچ اشتباهی نباید از قلم بیفتد و لازم است که همه موارد لازم اصلاح شوند. اگر ویراستار توان و تجربه کافی نداشته باشد، ممکن است نتواند همه اصلاحات را در متن انجام دهد.

ویراستاری ادبی سریع یکی از انواع ویرایش است که به آن ویرایش زبانی هم گفته می شود. ویرایش دارای انواع مختلفی است که شامل ویرایش ادبی و زبانی، ویرایش فنی و صوری و ویرایش محتوایی و علمی می شود. ویراستاری ادبی با ساختار جملات سر و کار دارد. در واقع، ویراستار همه جملات را بر اساس ساختار ادبیات زبان متن اصلاح می کند. همه اصول و قواعد این نوع ویرایش به ویراستارها آموزش داده می شود. اما تجربه نقش مهمی در پیاده کردن این اصول بر روی متن دارد.

ویراستاری ادبی سریع

ویراستاری ادبی سریع متون

ویراستاری ادبی سریع متون مقاله

ویراستاری ادبی سریع متن مقاله های تخصصی و غیر تخصصی در وب سایت حرفه ای ایران تایپیست قابل ثبت هستند. دانشجوها با اهداف مختلفی دست به نوشتن و تدوین مقاله می زنند. نقش مقاله ها در تقویت رزومه و تحصیل آنها بسیار پر رنگ است. در واقع، نوشتن یا ترجمه یک مقاله می تواند امتیاز زیادی را برایشان داشته باشد. دانشجوهای دکتری می توانند از آن برای بالا بردن رزومه خود و قوی کردن آن استفاده کنند. برای این که بتوانند در دانشگاه های معتبر تحصیل کنند نیز باید یک یا چند مقاله مرتبط با رشته خود داشته باشند. 

ویراستاری ادبی سریع مقاله های آی اس آی نیز برای دانشجویان اهمیت دارد. ژورنال ها و مجله هایی که مقاله های آی اس آی را می پذیرند سختگیری های بسیاری را اعمال می کنند. یکی از مسائلی که در متن مقاله ها به آن اهمیت داده می شود، جمله ها و ساختار ادبی آنها است. حتی ممکن است مقاله ها به دلیل نداشتن ساختار ادبی درست پذیرفته نشوند. یک ویرایش ادبی قوی می تواند آنها را از پذیرفته نشدن برای چاپ نجات دهد.  

در ویراستاری ادبی سریع متن مقاله ها تغییرات زیادی صورت می گیرد. در مقاله های ترجمه شده این تغییرات ممکن است با مقاله های تألیف شده متفاوت باشد. اشتباهاتی که در متن های ترجمه شده روی می دهد با اشتباهات متن های تألیفی فرق دارد. ویراستارهای با تجربه هستند که با این مسئله به خوبی آشنایی دارند و می توانند تغییراتی را در متن بدهند که به بهتر شدن آن منجر شود. 

ویراستاری ادبی سریع متن مقاله ها می تواند به ارزشمندتر آنها منتهی شود. دانشجوها به طور معمول تجربه و دانشی در تدوین متن های مختلف ندارند. آنها باید برای نوشتن مقاله ها از یک ساختار تعریف شده پیروی کنند و مسائل زیادی را مد نظر داشته باشند. اما در نهایت ممکن است نتوانند به خوبی این ساختار را رعایت کنند. یک ویراستار می تواند به خوبی متن ها را با آنها ساختار مطابقت دهد و تغییرات لازم را در متن اعمال کند. البته فقط ویراستارهای حرفه ای از پس این کار بر می آیند.   

ویراستاری ادبی سریع

ویراستاری ادبی سریع


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری ادبی سریع پایان نامه های دانشجویی

ویراستاری ادبی سریع برای همه دانشجویان در هر رشته و هر مقطعی در وب سایت ایران تایپیست پذیرفته می شود. زمان اهمیت بسیار زیادی برای قشر دانشجو دارد. این مرکز سال های زیادی است که به دانشجویان همه کشور خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. ویرایش یکی از قدیمی ترین خدماتی است که دانشجویان از آن استفاده می کنند. نه تنها تعداد زیادی دانشجو از این کشور خدمات می گیرند، بلکه تعداد زیادی دانشجو نیز در این وب سایت به دیگران خدمات می دهند.

ویراستاری ادبی سریع برای دانشجویان اهمیت بسیار زیادی دارد. تنها دانشجویان هستند که معنای سریع را درک می کنند و می دانند که اگر پایان نامه دانشجو به موقع ویرایش نشود و دست او نرسد، چه عواقب سنگینی را به دنبال دارد. عواقبی که گاهی برای دانشجویان جبران ناپذیر هستند. آنها وقت زیادی را صرف گردآوری و نوشتن پایان نامه خود می کنند و زمان زیادی برای ویرایش و امور دیگر ندارند. از آنجا که ویرایش ادبی به طور قطع بر ارزش متن خواهد افزود، نباید به خاطر نداشتن زمان از خیر آن بگذرند.  

ویراستاری ادبی سریع برای بسیاری از پایان نامه ها لازم است. بیشتر دانشجویان در نوشتن سررشته ای ندارند و احتمال این که در این کار دچار اشتباه شوند بسیار زیاد است. اما یک ویراستار ادبی می توان کمک زیادی به بهتر شدن متن پایان نامه بکند. ویراستارهایی که سرعت بخشیدن به کار ویرایش موجب نشده است که از کیفیت کار آنها کاسته شود و همچنان می توانند متن را در زمان کم با دقت مطالعه و اصلاح کنند. سرعت همه ویراستارها برای ویرایش بالا نیست و برخی از آنها به زمان زیادی برای این کار نیاز دارند.

ویراستاری ادبی سریع را نمی توان به هر ویراستاری واگذار کرد. ممکن است خواندن و اصلاح کردن سریع متن منجر شود که اشتباهاتی در متن جا بماند یا اصلاحات در متن موجب به وجود آمدن اشتباهات دیگری در آن شود. به همین دلیل هم تبحر و تجربه ویراستار در این کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. افرادی که پیش از این برای ویرایش متن خود از ویراستارهای ناشی و کم تجربه استفاده کرده اند می دانند که ممکن است چه عواقبی در انتظار متن آنها باشد. به همین دلیل از همان ابتدا به سراغ افراد حرفه ای می روند.  

ویراستاری ادبی سریع

ویراستاری فنی و صوری

آیا ویراستاری ادبی سریع تضمین کیفیت می شود؟

ویراستاری ادبی سریع در وب سایت ایران تایپیست با تضمین کیفیت انجام می شود. درست است که قیمت ها در این وب سایت پایین تر از رقبا تعیین شده است، اما کیفیت ویرایش بالا است. نه تنها ویرایش ادبی، بلکه برای ویرایش فنی و صوری و ویرایش محتوایی و علمی هم هزینه کمی دریافت می شود و از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. برای ثبت هر نوع سفارش ادبی می توانید به راحتی به این وب سایت مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید و در مدت زمان کمی بعد از ثبت سفارش هزینه در قالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال خواهد شد.

ممکن است با دیدن هزینه ویراستاری ادبی سریع به این نتیجه برسید که چرا قیمت ها آنقدر در مقایسه با رقبا کم در نظر گرفته شده اند. حتی ممکن است به کیفیت کار نیز شک کنید. این زمان به شما داده می شود که قیمت این مرکز را بعد از اعلام با قیمت وب سایت های دیگر مقایسه کنید. می توانید به راحتی پیش فاکتور چند مرکز را در کنار هم بگذارید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. این مرکز تا حد امکان توانسته است هزینه همه خدمات را پایین نگه دارد.  

ویراستاری ادبی سریع با قیمت کم در این مرکز با ارسال نمونه انجام می گیرد. ویراستار می تواند بخشی از متن را ویرایش ادبی کند. کیفیت کار به طور حتم بالا است و ویراستار موظف است در تمام متن این کیفیت را حفظ کند. اگر در هر بخشی از کار سفارش دهنده احساس کند که از کیفیت کار رضایت ندارد، امکان تعویض ویراستار با یک ویراستار دیگر وجود دارد. او می تواند درخواست دهد که کار را با یک ویراستار را دیگر ادامه دهد.  

ویراستاری ادبی سریع را کسانی در این وب سایت دست می گیرند که به راحتی همکاری خود را در این وب سایت شروع نکرده اند. این وب سایت آزمون های سختی را برای ویراستارها و شروع همکاری آنها در نظر گرفته است. تنها ویراستارهایی موفق به گذراندن این آزمون ها می شوند که کاملاً بر کار ویرایش و انواع آن تسلط داشته باشند. این ویراستارها از پس هر نوع ویرایشی بر می آیند و می توان برای متن های تخصصی و دشوار به آنها اعتماد کرد.  

ویراستاری ادبی سریع

ویرایش ادبی

ویراستاری ادبی سریع به صورت آنلاین

ویراستاری ادبی سریع و ثبت سفارش آن به صورت آنلاین یکی از بهترین امکاناتی است که در وب سایت ایران تایپیست می توان به آن دسترسی داشت. در گذشته های دور که هنوز استفاده از کامپیوتر در صنعت نشر کشور به اندازه امروز گسترده نشده بود، مراحلی که برای ویرایش طی می شد، بسیار طولانی بود و به زمان زیادی نیاز داشت. اما حالا با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری مثل ورد برای ویرایش و با ثبت سفارش ها به شکل آنلاین این مراحل بسیار کوتاه تر شده اند و به زمان کمتری برای ویرایش نیاز است.

ویراستاری ادبی سریع در این وب سایت در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد. برای این که بتوان سفارش خود را در این وب سایت ثبت کرد، باید در آن ثبت نام شود. بعد از ثبت نام یک پنل کاربری در اختیار سفارش دهنده قرار می گیرد که بخش های مختلفی دارد. در بخشی که مربوط به ثبت سفارش های ویراستاری است، امکان ثبت انواع سفارش ویرایش وجود دارد. متن شما به هر شکل که باشد، چه پایان نامه و کتاب و چه مقاله تخصصی یا عمومی، می توانید در وب سایت آن را برای ویرایش ثبت کنید.  

ویراستاری ادبی سریع و ثبت آن به صورت اینترنتی و از راه دور در این وب سایت موجب شده است که همه بتوانند از این خدمات استفاده کنند. دیگر هیچ نویسنده و مترجم یا دانشجویی به بهانه دسترسی نداشتن به ویراستار نمی توانند مرحله ویرایش را حذف کند. حتی افرادی که در مناطق دور زندگی می کنند و به راحتی نمی توانند یک ویراستار پیدا کنند هم می توانند از ویراستارهای با تجربه این وب سایت برای ویرایش متن خود استفاده کنند.

ویراستاری ادبی سریع متن را ویراستارهایی در این وب سایت می پذیرند که در کار ویرایش خبره هستند و تجربه زیادی در آن دارند. برای این که بتوان با آسودگی بیشتر کار را به ویراستارها واگذار کرد، امکان دیدن نمونه کار در وب سایت وجود دارد. حتی سفارش دهنده می تواند از ویراستار درخواست کند که بخشی از متن او را برای نمونه ویرایش کند تا او بتواند با کار ویرایش ادبی او آشنا شود و بعد در صورت رضایت داشتن سفارش دهنده کار ادامه پیدا کند.   

ویراستاری ادبی سریع

ویرایش سریع ادبی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

ویرایش سریع و فوری در زمان کمتری انجام می گیرد.

برای این نوع ویرایش هزینه بالاتری از سفارش های معمولی دریافت می شود.

برای هر نوع پایان نامه ای می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

سفارش دهنده می تواند در وب سایت نمونه های ویرایش را مشاهده کند.


نویسنده: مهسا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 708 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری ادبی فوری ویرایش ادبی سریع ادیت ادبی سریع ویراستاری ادبی متون ویراستاری ادبی مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :