چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ویراستاری فنی

نویسنده: آیدا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 268 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ویراستاری فنی در ایران تایپیست در مقایسه با رقبا کمتر در نظر گرفته شده است. ویرایش فنی را با نام ویرایش صوری نیز می شناسند. هر ویرایشی بنا بر زمانی که برای آن صرف می شود، هزینه متفاوتی دارد. از آنجا که این نوع ویرایش سطحی ترین نوع ویرایش است، هزینه کمتری نسبت به ویرایش محتوایی و ویرایش زبانی دارد. برای محاسبه هر متنی به طور کل چند عامل اثرگذار هستند که مهم ترین آنها حجم و تعداد کلمات متن است.

هزینه ویراستاری فنی

هزینه ویراستاری فنی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه ویراستاری فنی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ویراستاری فنی در ایران تایپیست با توجه به چند عامل مهم مشخص می شود. مهم ترین عاملی که در تعیین هزینه اثرگذار است، حجم متن است. منظور از حجم متن تعداد صفحات نیست، بلکه تعداد کلماتی است که در متن وجود دارد. برای این که بتوانید تعداد کلمات موجود در متن را به طور دقیق بدانید می توانید از کلمه شمار نرم افزار ورد استفاده کنید. این کلمه شمار کلمات را با وجود فاصله هایی که بین آنها وجود دارد محاسبه می کند. یعنی یک کلمه می تواند از دو حرف تا بی نهایت حرف داشته باشد.

هزینه ویراستاری فنی بر اساس تعداد کلمات به طور دقیق قابل محاسبه است. به این ترتیب، هر چه تعداد کلمات متن بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد. هر چه تعداد کلمات کمتر باشد، هزینه آن به نسبت آن پایین تر خواهد آمد. تعداد صفحات معیار دقیقی برای محاسبه هزینه ویرایش فنی نیست. به دلیل این که در هر صفحه تعداد کلمات متفاوتی وجود دارد. برخی از صفحات متن ندارند و در آنها عکس و جدول و نمودار جایگزین شده است. به همین دلیل هم تعداد کلمه های متن معیار دقیق تری برای محاسبه به شمار می رود.

هزینه ویراستاری فنی بعد از تعداد کلمات با توجه به زمانی که برای ویرایش آن صرف شود تعیین می شود. هر متنی نیاز به ویرایش خاص خود دارد و یکی از عوامل تعیین کننده برای هزینه زمانی است که ویراستار برای تصحیح و اصلاح جملات می گذارد. اگر یک ویراستار برای ویرایش محتوایی یک متن زمان زیادی را برای تحقیق و جست و جو صرف کند، هزینه آن باید پرداخت شود.  

هزینه ویراستاری فنی به زبان متن نیز وابسته است. برای ویرایش متن هایی که به زبانی غیر از فارسی نوشته شده اند، هزینه بیشتری دریافت می شود. متن های غیر فارسی به زمان بیشتری برای ویرایش نیاز دارند. هر ویراستاری قادر نیست چنین متن هایی را ویراستاری کند. تنها آنهایی می توانند به اصلاح و تغییر آنها دست بزنند که بر زبان متن تسلط کافی داشته باشند. تسلط به زبان اصلی که متن از روز آن ترجمه شده است نیز لازم است.  

هزینه ویراستاری فنی

هزینه ویراستاری فنی و صفحه آرایی

محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری فنی و صفحه آرایی

هزینه ویراستاری فنی و صفحه آرایی در ایران تایپیست به صورت آنلاین نیز قابل محاسبه است. خدمات آنلاین این مرکز منجر شده است که همه افراد از همه جای کشور به سادگی بتوانند از آنها سود ببرند. برای ثبت خدمات آنلاین تنها نیاز است که فرد سفارش دهنده به اینترنت دسترسی داشته باشد. به این ترتیب، حتی افرادی که در شهرها و روستاهای خیلی دور هم هستند می توانند از این خدمات استفاده کنند.

هزینه ویراستاری فنی از هزینه صفحه آرایی جدا است و به طور مجزا محاسبه می شود. برای استفاده از این خدمات باید هر یک از آنها را جداگانه در وب سایت ثبت کنید. برای این که بدانید اول سفارش صفحه آرایی را ثبت کنید یا ویراستاری می توانید از افراد متخصص کمک بگیرید. برای برخی از متن ها و کتاب ها نیاز است که ابتدا صفحه آرایی روی متن انجام شود و برای برخی دیگر بهتر است ابتدا ویرایش صورت گیرد. مثلاً برای کتاب های ترجمه شده بهترین انتخاب اول صفحه آرایی و بعد از آن ویراستاری است. به این ترتیب، ویراستار راحت تر می تواند متن را با متن اصلی مقابله کند.  

برای ثبت سفارش و دریافت هزینه ویراستاری فنی به شکل آنلاین باید سفارش را در وب سایت ثبت کنید. پیش از این که بتوانید سفارشی را ثبت کنید باید در وب سایت ثبت نام انجام دهید. ثبت نام در وب سایت کار سخت و پیچیده ای نیست. با وارد کردن چند اطلاعات ساده ثبت نام در وب سایت صورت می گیرد. بعد از ثبت سفارش در اولین فرصت هزینه به سفارش دهنده اعلام می شود. بعد از تأیید هزینه و پیش فاکتور ویرایش کار شروع خواهد شد.  

هزینه صفحه آرایی هم مانند هزینه ویراستاری فنی به شکل آنلاین محاسبه و اعلام می شود. برای محاسبه هزینه صفحه بندی هم چند عامل اثرگذار هستند. مهم ترین مسئله حجم و تعداد صفحات متن است. ضمن این که مهم است متن در چه نرم افزاری صفحه آرایی می شود. هزینه صفحه بندی در نرم افزار ورد نسبت به نرم افزار ایندیزاین کمتر است. صفحه بندی های حرفه ای که زمان زیادی باید صرف آنها شود به پرداخت هزینه بیشتری نیاز دارند.  

هزینه ویراستاری فنی

هزینه ویراستاری فنی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه ویراستاری فنی کتاب و مقاله متفاوت است؟

هزینه ویراستاری فنی کتاب و مقاله در ایران تایپیست به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور معمول ویراستارها هر کدام در یک شاخه متخصص می شوند. به دلیل این که هر متنی اولویت ها و تکنیک های خود را برای ویرایش می خواهد. برای ویرایش یک کتاب لازم است که ویراستار بر قواعد و اصول کلی ویراستار آشنایی داشته باشد. ضمن این که با کسب تجربه در زمینه ویرایش کتاب رموز آن را کشف کرده باشد. درست است که ویراستاری را می توان در کلاس های ویرایش یاد گرفت، اما بدون کسب تجربه نمی توان در آن متخصص شد.

هزینه ویراستاری فنی مقاله مانند کتاب بر اساس چند عامل تعیین می شود. ویراستارهایی که مقاله ویرایش می کنند در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند. این ویراستارها هم اصول ویرایش را می دانند و هم مقاله های زیادی را ویرایش کرده و با قالب آن به خوبی آشنا هستند. چنین ویراستارهایی ممکن است دیگر به کار ویرایش کتاب نپردازند و مهارت خود را در زمینه ویرایش مقاله های علمی و تخصصی بالا ببرند.

هزینه ویراستاری فنی مقاله های علمی و تخصصی با مقاله های عمومی و غیر تخصصی متفاوت خواهد بود. به دلیل این که برای ویرایش متن های تخصصی ویراستار علاوه بر قواعد ویرایش مقاله باید بر موضوع متن هم تخصص داشته باشد. به ویژه در مواردی که قرار باشد بر محتوای متن نیز دست ببرد. تغییرات بدون آگاهی کامل از موضوع متن می تواند به آن آسیب بزند. حتی تغییر جملات می تواند با تغییر معنای آنها همراه باشد.  

هزینه ویراستاری فنی نسبت به ویرایش های محتوایی و زبانی کمتر محاسبه می شود. این نوع ویرایش روی هر متنی با هر قالبی پیاده می شود. ویرایش فنی روی مقاله و کتاب با تغییرات گسترده ای انجام می شود. در این نوع ویرایش اشتباهات تایپی و غلط های املایی باید اصلاح شوند. همه سرصفحه ها و پاصفحه ها باید کنترل شوند. نیاز است که همه عناصر متن در این نوع ویرایش مورد بررسی قرار گیرند. شماره گذاری جدول ها و نمودارها و تصاویر و عکس ها نیز باید در این مرحله از ویرایش کنترل شود.

هزینه ویراستاری فنی

ارزان ترین هزینه ویراستاری فنی

کدام مرکز ارزان ترین هزینه ویراستاری فنی را ارائه می دهد؟

هزینه ویراستاری فنی در ایران تایپیست بسیار پایین است. این مرکز پایین ترین هزینه ها را برای همه نوع خدمات دریافت می کند. هزینه های کم این خدمات به دلایل مختلفی است. یکی از مهم ترین آنها را می توان حجم بسیار زیاد کار که به این مرکز ارجاع داده می شود دانست. افراد متخصصی که با این مرکز همکاری می کنند همیشه کار دارند و همین مسئله موجب شده است که با قیمت های پایین خدمات ارائه دهند و همکاری خود را با این مرکز حفظ کنند.  

هزینه ویراستاری فنی با توجه به تعداد کلمات متن تعیین می شود. اما پایین بودن هزینه ها در این مجموعه منجر نمی شود که از کیفیت کار کاسته شود. همه کارهایی که باید در این مجموعه روی متن انجام گیرد، بدون هیچ کم و کاستی انجام می شود. در این نوع ویرایش همه تغییرات لازم باید صورت بگیرد. به بهانه اینکه هزینه کمی بابت کار دریافت می شود، از کیفیت کار کم نمی شود. کیفیت همه کارها و خدمات این مجموعه بالا است و برای همه آنها هزینه کمی دریافت می شود.  

هزینه ویراستاری فنی ارزان و با قیمت کم را تنها باید از مراکز دارای تجربه بخواهید. یکی از دلایلی که این مرکز توانسته است قیمت های خدمات خود را پایین بیاورد، سابقه طولانی است که طی سال ها کسب شده است. همین مسئله موجب شده است که بتواند افراد متخصص بسیاری را از همه جای کشور به خود جلب کند. پیدا کردن این افراد متخصص کار ساده ای نیست. اما این مرکز دسترسی به آنها را آسان کرده است. افرادی که به طور شخصی ممکن است نتوان آنها را پیدا کرد.

هزینه ویراستاری فنی ارزان را تنها می توانید در این مرکز ببینید. هزینه چنین خدماتی در این مجموعه پایین تر از رقبا است. یکی از مهم ترین دلایل آنها جلب همه مشتری ها است. کمتر کسی است که در حوزه خدمات ویرایش و ویراستاری به کمک نیاز داشته باشد، اما نام ایران تایپیست را نشنیده باشد. برای این که سفارش دهنده با شیوه کار آشنا شود برای او یک نمونه رایگان ارسال می شود. بعد از تأیید نمونه کار ویرایش ادامه خواهد یافت. در صورتی که نمونه تأیید نشود، ویراستار در جهت جلب رضایت سفارش دهنده باید تغییرات لازم را انجام دهد.  

هزینه ویراستاری فنی

پرداخت اقساطی هزینه ویراستاری فنی

پرداخت اقساطی هزینه ویراستاری فنی

هزینه ویراستاری فنی را می توان در ایران تایپیست به صورت اقساطی نیز پرداخت کرد. هزینه ها بسیار پایین در نظر گرفته شده است. با این حال، اگر سفارش دهنده ای در پرداخت هزینه مشکل داشته باشد برای او تمهیداتی اندیشیده شده است. پیش از ثبت سفارش می توان با مشاوران مجموعه تماس گرفت. آنها همه اطلاعات مربوط به پرداخت هزینه و قسطی کردن آن را توضیح می دهند. برای فایل هایی که حجم زیادی دارند نیز تخفیفات خوبی در نظر  گرفته شده است. همه افراد بدون هیچ قید و شرطی می توانند از این مزایا برای پرداخت هزینه ویرایش برخوردار شوند.  

هزینه ویراستاری فنی را می توان در دو قسط پرداخت کرد. بعد از ثبت سفارش در پنل کاربری در وب سایت هزینه از راه های مختلف به سفارش دهنده اطلاع داده می شود. بعد از تأیید پیش فاکتور کار ویرایش شروع می شود. پرداخت هزینه در دو قسط به این ترتیب است که یک قسط باید پیش از شروع کار پرداخت شود و قسط دوم هم باید بعد از اتمام کار پرداخت شود. در صورتی که سفارش دهنده نسبت به کار ویراستار حساس باشد، می تواند درخواست دهد کار بخش بخش برای او ارسال شود تا زمان بررسی و کنترل دقیق متن و اصلاحات را داشته باشد.  

هزینه ویراستاری فنی بعد از اعلام قیمت به سفارش دهنده به طور معمول با درخواست او با ترک چنج روشن در ورد انجام می شود. ضمن این که در ابتدای کار یک نمونه به صورت رایگان برای سفارش دهنده فرستاده می شود. یعنی بخشی از کار ویرایش می شود. در صورتی که کار مورد تأیید واقع شود، کار ادامه پیدا خواهد کرد. در غیر این صورت، سفارش دهنده می تواند از طریق پنل کاربری با ویراستار به بحث و گفت و گو بپردازد. اگر ویراستار نتواند نظر خود را به نظر و سلیقه سفارش دهنده نزدیک کند، او می تواند درخواست دهد که یک ویراستار جدید همکاری خودش را اعلام کند.

هزینه ویراستاری فنی و پرداخت اقساطی آن یکی از مزایای کار با ایران تایپیست است. از آنجا که بیشتر مخاطبان این مجموعه همیشه دانشجوها بوده اند، هزینه ها مطابق با وضعیت مالی آنها تعیین شده است. زمان و هزینه دو مسئله پراهمیت برای این قشر محسوب می شوند که در این مرکز نیز به آنها اهمیت زیادی داده می شود. در میان همکاران هم دانشجویانی هستند که خودشان با فراز و نشیب های این دوره آشنا هستند و در همه مراحل کار با دانشجوها کنار می آیند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیهزینه ویراستاریویراستاری قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

بله. مهم است که ویراستار چقدر زمان برای ویرایش صرف می کند.

بله. امکان پرداخت هزینه در دو قسط، یکی پیش از شروع کار و یکی بعد از اتمام کار، وجود دارد. 

خیر. هر کدام از این خدمات باید به طور جدا در وب سایت ثبت شوند و قیمت هر کدام به شکل مجزا اعلام می شود.

بله. برای سفارش هایی که انجام آنها فوریت دارد باید هزینه بیشتری پرداخت شود.


نویسنده: آیدا وحدت ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 268 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ویراستاری فنی هزینه ویراستاری فنی فوری ویراستاری فنی سفارش ویراستاری فنی سفارش آنلاین ویراستاری فنی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :