دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه سفارش رفرنس نویسی به چه عواملی بستگی دارد؟

نویسنده: افشین نادری رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/17 ساعت 11:00:00 بازدید: 1442 امتیاز 5 از 1 نظر

در صورتی که درصدد ثبت سفارش رفرنس نویسی برای کتب، مقالات و پایان نامه های خود هستید و می خواهید سفارش خود را در یک مرکز بسیار معتبر و مطرح نظیر ایران تایپیست به ثبت برسانید؛ بهتر است تا پیش از ثبت سفارش نسبت به هزینه سفارش خود نیز آگاه باشید و سپس با در نظر گرفتن هزینه های اعمال شده برای سفارش خود و مقایسه قیمت ها با سایر جاهای دیگر اقدام به ثبت سفارش کنید. هر چند که قیمت های ارائه شده در ایران تایپیست نسبت به سایر مکان های دیگر به صرفه تر و ایده آل می باشد؛ اما با این وجود باید به این نکته حائز اهمیت هم توجه شود که هزینه رفرنس نویسی هر یک از کتب و مقالات مختلف بستگی به یک سری عوامل دارند و بایستی تمامی این نکات و عوامل دخیل در تعیین قیمت نهایی سفارش ها را در نظر گرفت.

به طور کلی هزینه نگارش رفرنس می تواند به عواملی همچون: تعداد رفرنس ها، نگارش رفرنس ها به زبان های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی و...، انجام رفرنس داخل متن یا خارج از آن یا هر دو آن ها، رعایت کردن تمامی نکات و اصول نگارش رفرنس، رفرنس نویسی کتاب طبق اصول استاندارد آن یا مقاله و پایان نامه و مجله و... که هزینه هر یک از آن ها با توجه به اصول مربوط به هر یک از آن ها متفاوت است و نیز عوامل دیگری اشاره کرد که هنگام ثبت سفارش تمامی این عوامل مورد بررسی قرار می گیرند. بنابراین ممکن است هزینه سفارش رفرنس نویسی یک فرد با فرد دیگری متفاوت باشد و این بستگی به نیاز هر یک از مولفین و مترجمین دارد که فایل مورد نظر آن ها تا چه میزان نیاز به برطرف کردن نکات مربوط به نگارش رفرنس یا اصلاح و ویراستاری آن ها یا نگارش رفرنس داشته باشد. در هر صورت شما می توانید سفارش های خود را در هلدینگ ایران تایپیست به ثبت برسانید تا با بالاترین کیفیت ممکن بتوانند نیاز شما را برطرف نموده و خیلی سریع آن ها را به دست شما برسانند.

هزینه سفارش رفرنس نویسی به چه عواملی بستگی دارد؟ 

هزینه های به صرفه سفارش رفرنس نویسی

سوالات متداول

بله؛ هزینه رفرنس نویسی هر محتوایی با سایر محتواهای دیگر طبق اصول استاندارد مربوط به هر یک از آن ها متفاوت می باشد. 

هزینه رفرنس نویسی به عواملی از جمله: میزان و تعداد رفرنس ها، رفرنس های داخلی و خارجی، زبان رفرنس نویسی و اصلاح و ویرایش یا نگارش رفرنس ها و نکات دیگری در این راستا بستگی دارد. 

بله؛ هزینه رفرنس نویسی در ایران تایپیست نسبت به سایر مکان های دیگر مقرون به صرفه تر است. 

بله. شما میتوانید در ایران تایپیست هزینه ها را در دو قسط پرداخت کنید.


نویسنده: افشین نادری رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/17 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 1442 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه رفرنس نویسی قیمت رفرنس نویسی نرخ رفرنس نویسی تعرفه رفرنس نویسی دستمزد رفرنس نویسی

دیدگاه کاربران

موسی گودرزی | 1400-8-8 ساعت 09:45:27 امتیاز :

مرسی که هزینه رو برام قسط بندی کردین. سایتتون عالیه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :