سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه چقدر است؟

نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/10/11 ساعت 14:59:38 بازدید: 288 امتیاز 0 از 0 نظر

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با این که هزینه ترجمه چقدر است توضیح دهیم. قبل از هر چیز باید بگویم که ایران تایپیست بهترین مرکز برای ترجمه می باشد. لذا شما می توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه فیلم و ویدیو چقدر است؟

در این مقاله می خواهیم به طور کلی سوال هزینه ترجمه چقدر است را مورد بررسی قرار دهیم. در رابطه با هزینه ترجمه فیلم و ویدیو باید بگویم که یکی از رایج‌ ترین محتوا هایی که در ایران تایپیست مورد ترجمه واقع می ‌شوند، محتوای فیلم و ویدیو می باشد. این محتوا ها به علت اینکه دارای پروسه زمانبری برای ترجمه هستند، هزینه ی بیشتری نیز دارند. به عبارت دیگر به علت اینکه این ترجمه زمان ‌بر بوده و به صورت چند مرحله اجرا می ‌شود، ممکن است هزینه‌ های آن نسبت به سایر محتوا ها تفاوت باشد. زمانی که شما یک محتوای مقاله ساده را برای ترجمه به ایران تایپیست می ‌پردازید، ایران تایپیست مقاله شما را در یک مرحله ترجمه می گرداند. اما زمانی که شما محتوای فیلمی را به ایران تایپیست می سپارید، ایران ‌تایپیست باید ابتدا دیالوگ های فیلم را به یک مقاله تبدیل نموده، سپس بعد از این تبدیل به ترجمه کامل و دقیق مقاله بپردازد.

به همین خاطر، زمان بر بودن و دشوار بودن ترجمه فیلم و ویدئو است که باعث می‌ شود، هزینه این ترجمه افزایش یابد. زمانی که یک کاربر وارد ایران ‌تایپیست می ‌شود اولین سوالی که در ذهن خود دارد، این است که هزینه ترجمه چقدر است؟ بنابراین ما نمی توانیم به طور دقیق بگویم که هزینه ترجمه چقدر است. زیرا عوامل بسیار زیادی دست به دست هم داده اند که هزینه ترجمه تغییر پیدا کند و متفاوت باشد. به همین خاطر شما نیز بایستی در زمان ورود به ایران تایپیست اگر سوال هزینه ترجمه چقدر است در ذهن تان وجود داشته باشد، کمی صبور بوده و منتظر بمانید تا عوامل مختلف در رابطه با محتوای مورد ترجمه شما مورد بررسی واقع شود. پس در یک پاسخ کوتاه به این سوال که هزینه ترجمه چقدر است؟ باید بگوییم که پاسخ به سوال هزینه ترجمه چقدر است بسیار دشوار می باشد و یک پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. لذا در نظر گرفتن عوامل متفاوت برای محتوای مورد ترجمه می تواند این هزینه را کاهش یا افزایش دهد. اگر شما می خواهید بدانید که هزینه ترجمه چقدر است و باید بابت ترجمه محتوای خود چه مبلغی را پرداخت کنید؟ بایستی با کارشناسان ایران ‌تایپیست تماس حاصل نموده و این سوال را از آن ها بپرسید. البته می توانید برای تعیین تقریبی پاسخ این سوال که هزینه ترجمه چقدر است؟ به سایت ایران تایپیست مراجعه نموده و جدول هزینه ‌ها را بررسی نمایید.

هزینه ترجمه چقدر است؟

هزینه ترجمه چقدر است

هزینه ترجمه متون تخصصی چقدر است و چگونه محاسبه میشود؟

در رابطه با این سوال که هزینه ترجمه چقدر است؟ در ایران تایپیست مقوله بسیار مهمی به نام تخصصی بودن و عمومی بودن وجود دارد. بسته به اینکه محتوای که شما می ‌خواهید مورد ترجمه قرار دهید، عمومی یا اینکه تخصصی باشد، هزینه ترجمه آن به شدت متفاوت می باشد. لذا بعد از در نظر گرفتن این موضوع می توان به سوال: هزینه ترجمه چقدر است پاسخ داد. زمانی که شما یک محتوا را به ایران تایپیست تحویل می دهید، اگر محتوای شما اعم از فیلم، مقاله، لغت، شعر و غیره باشد. این محتوا به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم خواهد شد. بنابراین هزینه ترجمه محتوای شما بسته به اینکه عمومی یا تخصصی باشد، بسیار متغیر است. در رابطه با محتوا هایی که فیلم هستند، این موضوع به وجود می‌ آید که چگونه یک فیلم می تواند تخصصی یا عمومی باشد؟

به طور کلی باید بدانید که در رابطه با این سوال که هزینه ترجمه چقدر است، برای فیلم ها، تخصصی بودن و عمومی بودن در نظر گرفته نمی شود. بلکه ابتدا زبان فیلم مورد بررسی قرار گرفته و سپس لهجه دار بودن یا لهجه دار نبودن آن مورد توجه واقع می شود. به همین منظور اگر شما یک محتوای فیلم مانند را به ایران تایپیست تحویل دهید و بخواهید بدانید که هزینه ترجمه چقدر است؟ کارشناسان ایران ‌تایپیست ابتدا نوع زبان فیلمتان و سپس لهجه دار بودن یا نبودن آن را مورد بررسی قرار داده و با در نظر گرفتن این دو معیار بسیار مهم و سایر معیار ها به شما هزینه ترجمه را اعلام می نمایند. لذا شما باید بدانید که اگر هر نوع مقاله یا محتوای تخصصی را که نیز به ایران تایپیست تحویل دهید، ایران ‌تایپیست به خوبی آن را ترجمه می گرداند. زیرا مترجم های زبده و با مهارت ایران ‌تایپیست دارای مهارت های خاصی در رشته های مختلف هستند، بنابراین هر یک از مترجمین که در رشته خاصی تخصص کافی را داشته باشند با رشته خاص محتوای شما هماهنگ شده و ترجمه شما به او واگذار می گردد.

هزینه ترجمه چقدر است؟

هزینه ترجمه چقدر است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه در ایران تایپیست چقدر است؟

سوال رایجی که در ایران تایپیست این است که هزینه ترجمه چقدر است؟ گاهی اوقات ایران تایپیست با سایر مراکز در مقام مقایسه قرار گرفته، از این رو مشخص می گردد که هزینه ترجمه در این مرکز نسبت به سایر مراکز بسیار کمتر است. پس در جواب به این سوال: هزینه ترجمه چقدر است؟ باید بگوییم که این هزینه در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه است. به عبارت دیگر به طور کلی باید بدانید که هزینه‌ های ایران‌ تایپیست بسیار مقرون به صرفه بوده و مورد رضایت مشتریان می باشد. لذا این موضوع این به این معنی نیست سایر مراکز انصاف کافی برای دریافت هزینه را ندارند و یا اینکه هزینه اضافه تری برای ترجمه از مشتریان می گیرند، بلکه به معنای این است که ایران تایپیست طرفدار حقوق مشتریان و افزایش رفاه حال مشتریان خود بوده و به همین منظور سعی می ‌کند که از درصد سود خود بکاهد و از این مبلغ به مشتریان خود هدیه دهد.

به همین علت ما به شما بیان می‌ کنیم که در رابطه با این سوال که هزینه ترجمه در ایران تایپیست چقدر است؟ باید بدانید که این هزینه کاملا مقرون به صرفه بوده و به گونه ای است که هر کسی که برای اولین بار به ایران تایپیست برای ترجمه فایل های خود مراجعه می ‌کند، می ‌پندارد که این هزینه ‌های کم به خاطر کم بودن کیفیت ترجمه های ارائه شده توسط ایران تایپیست است. اما زمانی که اولین سفارش خود را در ایران تایپیست ثبت می‌کند، در می یابد که کیفیت ترجمه در این مرکز بسیار بالا بوده و تنها دلیل پایین بودن هزینه ترجمه در این مرکز منصف بودن آن است. جالب است بدانید که حتی ایران ‌تایپیست از مراکزی که هزینه بالاتری را برای ترجمه دریافت می ‌کنند، محتوا های ترجمه شده با کیفیت بالاتری را عرضه می دارد. به همین منظور است که مشتریان با یکبار مراجعه به این مرکز برای همیشه مشتری آن باقی خواهند ماند. به طور کلی اگر می خواهید بدانید که هزینه ترجمه چقدر است؟ می ‌توانید که برای به دست آوردن این هزینه آن هم به طور دقیق به سایت ایران تایپیست مراجعه نموده و با شماره کارشناسان تماس بگیرید.

هزینه ترجمه چقدر است؟

هزینه ترجمه چقدر است

هزینه ترجمه پادکست، دقیقه ای چقدر است؟

اگر بخواهیم بدانیم که هزینه ترجمه چقدر است؟ و این هزینه در رابطه با محتوا های صوتی مثل پادکست چقدر می باشد؟ باید برخی از موارد مهم را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی پادکست ها، فایل صوتی هستند که ترجمه آن ها کاملاً شبیه به ترجمه فیلم می باشد. به این صورت که ترجمه پادکست توسط مترجمین زبده و حرفه ‌ای ایران تایپیست در دو مرحله صورت می پذیرد. اولین مرحله تبدیل فایل صوتی یا همان پادکست به فایل متنی یا مقاله می باشد. دومین مرحله تبدیل فایل متنی زبان خارجی به فایل متنی زبان فارسی می باشد. به همین منظور مترجم باید زمان زیادی را صرف انجام دو مرحله کند. به همین خاطر شما می توانید متوجه شوید که هزینه ترجمه پادکست ها بیشتر از سایر محتوا ها می باشد.

از این رو در رابطه با سوالی که برای پادکست ها پرسیده می ‌شود و آن هم این است که هزینه ترجمه چقدر است؟ باید بگویم که بسته به اینکه شما چه فایلی را مورد ترجمه قرار می دهید، این هزینه می تواند متفاوت باشد. زمانی که در رابطه با این سوال که هزینه ترجمه چقدر است صحبت می کنیم، باید بگویم که این هزینه در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه می باشد. لذا شما نباید نگران این باشید که ترجمه فایل پادکستان هزینه زیادی را دارد. چرا که این هزینه هرچقدر هم که باشد در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به حال رفاه حال مشتریان تعیین می شود. برای این که بدانید هزینه ترجمه چقدر است؟ و این که هزینه فایل شما به طور دقیق چقدر می باشد، بایستی با کارشناسان ایران‌تایپیست ارتباط برقرار کنید. البته در ایران تایپیست شما می توانید هزینه ترجمه پادکست ها را به صورت دقیقه ای مشاهده نمایید. هر دقیقه از هر پادکست دارای قیمتی متفاوت و صد البته مقرون به صرفه است. پس برای پاسخ به سوال: هزینه ترجمه چقدر است؟ باید بگوییم که این هزینه برای پادکست ها به صورت دقیقه ای محاسبه می گردد.

هزینه ترجمه چقدر است؟

هزینه ترجمه چقدر است

تفاوت هزینه ترجمه عادی و فوری چقدر است؟

در رابطه با این سوال که هزینه ترجمه چقدر است؟ موضوع بسیار مهمی وجود دارد و آن هم هزینه ترجمه فایل های عادی و فوری می باشد. به طور کلی زمانی که شما برای ثبت سفارش به ایران تایپیست مراجعه می کنید می توانید فایل ها را به صورت عادی یا اینکه فوری به دست مترجمین بسپارید. به این منظور که اگر شما زمان کوتاهی برای ترجمه کردن یک فایل داشته باشید، بایستی به ثبت سفارش فوری بپردازید. هزینه ترجمه فایل های فوری به طور کلی و استاندارد دو برابر فایل های عادی می باشد.

مترجمی که به ترجمه فایل های فوری می پردازند، باید زمان زیادی را از طول شبانه روز خود را به ترجمه فایل های شما بپردازد. از این رو این مترجمین دچار سختی شده و ترجمه فایل شما برای آن ها بسیار دشوار می باشد. گاهی اوقات اگر حجم سفارش شما زیاد باشد، ایران ‌تایپیست و کارشناسانش بنا بر برنامه ریزی هایی که دارند، بایستی این فایل های بزرگ و حجیم شما را بین چند مترجم تقسیم نموده و آن ها را با یکدیگر هماهنگ سازند. البته باید بدانید که تمامی مترجمین در ایران تایپیست بسیار با مهارت و زبده هستند و فایل ترجمه شده شما به صورت چند قلمی در نمی آید. لذا در این زمینه تخصص کافی را دارند و شما اصلا نباید نگران یکدست نبودن سفارش خود باشید. از این رو شما با خیالی راحت می توانید ترجمه انواعی از فایل های خود را به ایران تایپیست بسپارید و هر زمان که این سوال یعنی هزینه ترجمه چقدر است؟ در ذهنتان به وجود آمد، می توانید به راحتی با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کنید و به پاسخ سوال خود رسید. البته می توانید برای به دست آوردن سوال: هزینه ترجمه چقدر است؟ آن هم به طور فوری به جدول هزینه های این مرکز در سایت ایران تایپیست مراجعه نمایید. در نهایت تمام توضیحات باید به سوال مهمی چون هزینه ترجمه چقدر است؟ پاسخ داد و گفت که به طور کلی این هزینه بسیار منصفانه و مقرون به صرفه در ایران تایپیست است.

هزینه ترجمه چقدر است؟

هزینه ترجمه چقدر است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه صوتی، تصویریهزینه اعزام مترجم به محلدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

این هزینه برای سفارشات فوری، دو برابر می باشد.

دو مرحله ی ابتدایی و نهایی برای پرداخت این هزینه وجود دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه ها سفارش خود را ثبت کنید.

مراجعه به سایت ایران تایپیست و جدول هزینه ها اولین راه بوده و دومین راه تماس با کارشناسان ایران تایپیست می باشد.

با توجه به زمان بر بودن محتواهای تخصصی این هزینه افزایش می یابد.


نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/10/11 ساعت 14:59:38 تعداد بازدید: 288 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه چقدره تعرفه ترجمه چقدره قیمت ترجمه چقدره دستمزد ترجمه چقدر نرخ ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :