چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه مقالات خارجی برای نوشتن پایان نامه

نویسنده: مینا رسولی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/22 ساعت 11:00:00 بازدید: 1104 امتیاز 5 از 1 نظر

هزینه ترجمه پایان نامه ایران تایپیست به دلایل مختلفی می‌ تواند بسیار متفاوت باشد که یکی از این دلایل زبان مد نظر برای ترجمه است. برای نگارش پایان نامه، روشی که در میان دانشجویان بسیار شایع و رایج است این است که آن ها به دانلود یک مقاله یا یک پایان ‌نامه خارجی می ‌پردازند و سعی می ‌کنند که ترجمه آن را به خوبی انجام دهند و از روی آن پایان نامه و مقاله، به نوشتن پایان نامه خود بپردازند. این روش اگرچه کمی مشکل به نظر می ‌رسد اما می ‌تواند روش مناسبی برای ارائه پایان نامه و اخذ رتبه قبولی باشد. به همین جهت بیشتر دانشجویان از این روش استفاده می‌کنند اما مشکلی که در این روش وجود دارد، داشتن مهارت کافی در ترجمه تخصصی مقاله خارجی می باشد. مسلما همه دانشجویان توانایی ترجمه دقیق آن مقاله یا پایان نامه را ندارند.

به همین جهت به شما پیشنهاد میکنیم که از خدمات آنلاین و حضوری ترجمه ما در ایران تایپیست استفاده کنید. ایران تایپیست با توجه به یک سری عوامل به تعیین هزینه ترجمه پایان نامه و مقالات خواهد پرداخت. ولی چیزی که بسیار حائز اهمیت است و توجه ها را به خود جلب می ‌کند این است که مقاله خارجی ارائه شده توسط کاربر دارای به چه زبانی می باشد؟ معمولاً افراد زبان انگلیسی را انتخاب می ‌کنند و سعی می ‌کنند که مقاله های انگلیسی را به فارسی تبدیل نموده و سپس از آن برای نوشتن پایان نامه خود استفاده نمایند. لذا مترجمینی می ‌توانند این ترجمه را انجام دهند که دارای مهارت و تخصص در رشته شما بوده و به زبان مورد نظر تسلط کافی داشته باشند. همکاری با ایران تایپیست موجب میشود که شما علاوه بر صرف کمترین هزینه ترجمه پایان نامه و مقالات به بهترین مترجمین کشور که با اصطلاحات و مفاهیم تخصصی رشته شما آشنا هستند، لینک داده شوید. کافیست با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن هزینه ها را به شما اعلام کنیم.

 هزینه ترجمه مقالات خارجی برای نوشتن پایان نامه

هزینه ترجمه پایان نامه

سوالات متداول

بسته به نوع زبان این هزینه می تواند متفاوت باشد و هزینه برای زبانهای کمتر رایج، بیشتر است.

به زبان انگلیسی، که هزینه آن نسبت به سایر زبان ها کمتر است.

این هزینه در صورت افزایش تعداد صفحات پایان نامه و بنا به تشخیص کارشناسان مالی کاهش خواهد یافت.

خیر. هر رشته ضریب افزایش مخصوص به خود را دارد که جدول آن در سایت موجود است.


نویسنده: مینا رسولی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/22 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 1104 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه پایان نامه خارجی هزینه ترجمه تبدیل پایان نامه به مقاله هزینه ترجمه مقالات برای پایان نامه قیمت ترجمه پایان نامه های خارجی نرخ ترجمه پایان نامه به انگلیسی

دیدگاه کاربران

Amir Hossein | 1400-8-5 ساعت 09:26:54 امتیاز :

چقدر خوبین شما که اینقدر مبلغا رو پایین گذاشتین. فاکتورمو دیدم تعجب کردم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :