شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متون عربی چقدر است؟

نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/8/23 ساعت 09:00:00 بازدید: 282 امتیاز 0 از 0 نظر

در این مقاله می خواهیم در رابطه با هزینه ترجمه متون عربی در ایران تایپیست بپردازیم. همانطور که می دانید ایران‌ تایپیست یکی از بهترین مراکز ترجمه است که سالهای اخیر در راستای ارائه خدمات موفق بوده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه متون عربی کشورهای عرب زبان

هزینه ترجمه متون عربی موضوع مهم دیگری است که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت. همه ی ما می ‌دانیم که مراکز متعددی برای ترجمه وجود دارند. یکی از مهم ترین مراکز ایران ‌تایپیست می باشد. به طور کلی با توجه به این که متون زبان عربی چگونه باشند و این که در دسته مقاله های عمومی و یا مقاله های تخصصی قرار بگیرند، دارای هزینه ترجمه متون عربی متفاوتی خواهند بود. لذا باید بدانید که از بهترین مراکز ترجمه، ایران تایپیست است، چراکه می ‌تواند زبان ‌های مختلفی را ترجمه نمایند. متن های عربی نیز بسیار راحت و ساده هستند و می‌ توان گفت که به زبان ایرانی یا همان فارسی بسیار شبیه هستند. از این رو مترجمین ایرانی تجربه بسیار زیادی در تجربه متون عربی خواهند داشت. کشور های عرب زبان دارای زبان های مختلفی هستند. در واقع شما نمی ‌توانید بگویید که زبان عربستان سعودی با زبان عراقی ها و زبان اماراتی ها یکسان می باشد. ولی اینگونه نیست از نظر زبان و لهجه این کشور ها با یکدیگر متفاوت هستند.

به همین جهت از زمانی که شما می خواهید هزینه ترجمه متون عربی کشور های عرب زبان را در ایران تایپیست محاسبه کنید، این امور در نظر گرفته می شود. اما جالب است بدانید که شما خود نیز به تنهایی می توانید به محاسبه هزینه ترجمه متون عربی خود بپردازید. لذا تنها کافی است که به سایت ایران تایپیست مراجعه نموده و ترجمه متون عربی را انتخاب نمایید. زمانی که گزینه ترجمه متون عربی را انتخاب نمودید، برای شما صفحه ای باز می گردد که اطلاعات لازم را در این صفحه می توانید مشاهده نمایید. همچنین علاوه بر آن اطلاعاتی در رابطه با کارشناس فروش این بخش نیز برای شما قرار داده شده است تا در صورت نیاز با کارشناسان ایران ‌تایپیست تماس حاصل نمایید.

هزینه ترجمه متون عربی

هزینه ترجمه متون عربی

هزینه ترجمه یک صفحه عربی به فارسی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ترجمه متون عربی کاملا وابسته به عوامل متعددی می ‌باشد. اما سوال بسیار رایجی که کاربران از ما می پرسند این است که هزینه ترجمه یک صفحه عربی به فارسی به چه عواملی بستگی دارد؟ قبل از هر چیز باید بگوییم که تبدیل عربی به فارسی از تبدیل فارسی به عربی دارای هزینه کمتری می باشد. علت این امر نیز کاملا مشخص است. علت آن هم می ‌تواند تسلط کامل مترجمین ایران تایپیست به زبان فارسی باشد. توجه داشته باشید زمانی که شما می ‌خواهید به ترجمه یک متن بپردازید قبل از این که معانی لغت ها و واژگان ها را بنویسید، ابتدا باید با نگارش و ادبیات آن زبان آشنا باشید. فعل های ماضی، مضارع و آینده را از یکدیگر تشخیص داده تا بتوانید یک جمله را کاملاً دقیق ترجمه کنید. در غیر این صورت ترجمه ‌ای بسیار بی کیفیت خواهید داشت. در ایران تایپیست نیز این موضوع حائز اهمیت می باشد.

اما در رابطه با عوامل موثر بر هزینه ترجمه متون عربی ما می ‌توانیم به تخصصی یا عمومی بودن آن اشاره نماییم. زمانیکه یک متن تخصصی را به مترجم واگذار می ‌نمایند، مترجم باید زمان بیشتری را برای ترجمه آن صرف کند. همچنین بایستی زحمت بیشتری را در رابطه با آن بکشد. البته ناگفته نماند که تخصصی بودن زبان عربی به خاطر اینکه نیاز به مترجمین حرفه ای دارد، نیز می تواند به روی هزینه آن تاثیر گذار باشد. پس به طور کلی ما می توانیم تخصصی یا عمومی بودن مقاله عربی، نوع رشته ی مترجمینی که آن را انتخاب می‌کنند، زمانی که مترجم فرصت دارد تا به ترجمه آن متن بپردازد و غیره از جمله عوامل موثر و مهمی هستند که می ‌توانند به روی هزینه ترجمه متون عربی تاثیر گذار باشند. از این رو در زمان تعیین هزینه ترجمه متون عربی تمامی این عوامل را در نظر می گیرند.

هزینه ترجمه متون عربی

هزینه ترجمه متون عربی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه متون عادی و تخصصی عربی

همان طور که در مقاله های گذشته نیز در رابطه با آن توضیح دادیم. مهم ترین عاملی که می تواند روی هزینه ترجمه متون عربی تاثیرگذار باشد، عادی بودن و یا تخصصی بودن آن متن باشد. توجه داشته باشید در ایران تایپیست همه چیز به طور کاملاً شفاف برای کاربران بیان می شود. لذا ما به شما علت افزایش هزینه ترجمه متون عربی تخصصی را نسبت به متون عادی بیان خواهیم نمود. زمانی که شما به ثبت یک سفارش می پردازید و مقاله عربی را در اختیار ایران ‌تایپیست قرار می دهید تا آن را برای شما ترجمه نماید. ابتدا کارشناسان ایران‌ تایپیست نوع تخصصی بودن یا عادی بودن آن را تشخیص می دهند. درصورتیکه متن شما تخصصی باشد، بایستی با مهارت ترین مترجمین برای ترجمه آن انتخاب شوند. تمامی مترجمین ایران تایپیست دارای مهارت بالایی می باشند.

مترجمین ایران تایپیست، در واقع همان مترجمینی هستند که دارای مهارت بسیار بالایی بوده به طوری که تسلط کاملی به روی زبان، معانی، ادبیات، نگارش و حتی ویراستاری زبان عربی دارند. آن مترجمین به راحتی می توانند به زبان عربی مکالمه نموده و به آن بپردازند. به همین دلیل است که هزینه ترجمه عربی تخصصی افزایش پیدا خواهد نمود. اما این افزایش قیمت در ایران تایپیست چندان قابل توجه نیست. چرا که این مترجمین هزینه بیشتری را نسبت به دیگر مترجمین برای ترجمه هر مقاله دریافت می کنند. علاوه بر این که مترجمین سطح بالا برای ترجمه متون عربی بایستی مهارت زیادی داشته باشند. همچنین باید این مترجمین زمان بسیار زیادی را نیز صرف ترجمه کنند چراکه متن تخصصی بوده و نیاز به بازبینی مجدد و حتی چند باره دارد. به همین خاطر است که اغلب افراد برای ترجمه ی متون عربی خود، ایران تایپیست را انتخاب می نمایند. زیرا علاوه بر قیمت بسیار مقرون به صرفه، کیفیت بالا نیز از مهم ترین معیار های این مرکز است.

هزینه ترجمه متون عربی

هزینه ترجمه متون عربی

هزینه ترجمه متون عربی اجلاس و کنفرانس ها

در رابطه با هزینه ترجمه متون عربی موضوع قابل بحث نیز وجود دارد و آن هم هزینه ترجمه متون عربی اجلاس و کنفرانس ها می باشد. معمولاً کشور ها با یکدیگر در ارتباط هستند و با توجه به مقام‌ های مختلف هر کشور، اجلاس و کنفرانس های مختلفی صورت می پذیرد. حتی ممکن است اجلاس و کنفرانس ها بین تاجرین و بازرگانان یک کشور باشد. اما با فاکتور گرفتن این که این اجلاس و کنفرانس ها برای چه امری برگزار می شوند. در رابطه با هزینه ترجمه متون عربی اجلاس و کنفرانس ها باید بدانید که این متون ها بسیار تخصصی می باشند. اگر شما بخواهید از ایران تایپیست مقاله را دریافت کنید و آن را به صورت عربی در در کنفرانس بیان نمایید. دارای هزینه ای متفاوت بوده لذا این در حالی است که برخی از افراد اجلاس و کنفرانس ها را ضبط نموده و فایل صوتی را به ایران‌ تایپیست ارائه می ‌دهند و از ایران تایپیست می ‌خواهند که این فایل صوتی را به متن فارسی تبدیل گرداند یا برعکس. با توجه به این که شما چه نوع فایلی را به ایران تایپیست تحویل دهید و از ایران تایپیست چه نوع فایلی را دریافت نمایید، هزینه ترجمه متون عربی متفاوت خواهد بود.

برای مثال اگر شما تنها بخواهید که ایران تایپیست برای شما یک متن به عنوان کنفرانس برای شما آماده گرداند تا شما به ارائه آن بپردازید، مسلما هزینه ی آن کمتر می باشد. اما این که بخواهید متون یک اجلاس یا کنفرانس را از زبان عربی به زبان فارسی تبدیل گردانید، مسلما باید هزینه بیشتری را برای ترجمه بپردازید. شما رو برای آگاهی از هزینه دقیق ترجمه متن یا مقاله می توانید با کارشناسان ایران‌ تایپیست تماس بگیرید. چراکه آن ها به طور کامل به روی عوامل موثر بر هزینه ترجمه متون عربی آگاه هستند و در آن واحد این عوامل را در نظر گرفته و به ارائه هزینه ترجمه متون عربی شما خواهند پرداخت. با توجه به بررسی های لازم به شما یک فاکتور به صورت رایگان ارائه می‌ دهند که شما می توانید بعد از آن به ثبت سفارش خود بپردازید.

هزینه ترجمه متون عربی

هزینه ترجمه متون عربی

آیا نرخ ترجمه متون عربی به فارسی و به زبان های دیگر متفاوت است؟

در خصوص هزینه ترجمه متون عربی سوال رایج دیگری نیز پرسیده می شود و آن هم این است که آیا نرخ ترجمه متون عربی به فارسی و به زبان های دیگر متفاوت است یا خیر؟ به طور کلی باید بدانید که با تمام این وجود ایران‌ تایپیست برای کاربران خود در راستای هزینه ترجمه متون عربی قوانین یکسانی را قرار داده است. لذا با توجه به این قوانین، برای همه کاربران ترجمه به صورت صفحه ای انجام خواهد شد. هر صفحه معادل ۲۵۰ کلمه می باشد. در نظر بگیرید یک متن عربی عمومی را که چندان هم تخصصی نیست. ایران ‌تایپیست به ازای هر صفحه از آن در صورتی که از عربی به فارسی مبدل گردد حدود ۱۶ هزار تومان و در صورتی که از فارسی به عربی تبدیل گردد حدود ۲۲ هزار تومان دریافت خواهد نمود. اما عوامل بسیار زیادی هستند که می‌ توانند این قیمت را کاهش یا افزایش دهند. از جمله این عوامل ما می ‌توانیم به این اشاره کنیم که: آیا متن شما قرار است از زبان عربی به فارسی ترجمه گردد یا از زبان فارسی به عربی؟ یا این که از زبان عربی به چه زبان‌ های دیگری مبدل گردد؟ یا اینکه از چه زبان‌ های دیگری به زبان عربی مبدل گردد؟

به همین جهت این مسائل مهم هستند که می ‌توانند هزینه ترجمه متون عربی را تعیین نمایند. اگرچه برای شما قیمت های واحدی در جداول هزینه ایران ‌تایپیست قرار داده شده است اما تنها شما با مراجعه به این جدول ها می توانید قیمت و هزینه حدودی مقاله خود را محاسبه گردانید. به همین جهت شما برای محاسبه دقیق هزینه ترجمه متون عربی خود بایستی به ایران تایپیست و سایت آن مراجعه نموده شماره کارشناسان را از آنجا بردارید و با آن ها تماس بگیرید. این کارشناسان در کوتاه ترین زمان و هزینه ترجمه متون عربی شما را اعلام خواهند نمود. حدود ۵ دقیقه زمان لازم است که این کارشناسان برای شما یک فاکتور رایگان را ارائه دهند. شما می توانید در صورت قبول داشتن این هزینه آن را پرداخت نموده و به ثبت سفارش خود بپردازید.

هزینه ترجمه متون عربی

هزینه ترجمه متون عربی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه عربیهزینه ترجمه آلمانیهزینه ترجمه ترکی استانبولیهزینه ترجمه چینی

سوالات متداول

با مراجعه به سایت ایران تایپیست می توان این کار را انجام داد.

ابتدا به سایت ایران تایپیست مراجعه نمایید، سپس به جدول هزینه ها مراجعه نموده و به محاسبه بپردازید.

مهم ترین عامل نوع مقاله یامتن اعم از تخصصی بودن یا عمومی بودن آن است.

برخی از سفارش ها دارای زمان استاندارد تعیین شده از سوی ایران تایپیست هستند. این در حالی است که برخی از سفارش ها فوری بوده و مسلما قیمت بیشتری دارند.


نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/8/23 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 282 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه عربی نرخ ترجمه متون عربی تعرفه ترجمه متون عربی دستمزد ترجمه متون عربی هزینه ترجمه متن عربی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :