شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متن انگلیسی به صورت شفاهی

نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 16:00:00 بازدید: 343 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه متن انگلیسی به صورت شفاهی یکی دیگر از خدمات ما در ایران تایپیست است که جزئیات و فاکتور های خاص خودش را دارد. در این حالت که تفاوت جزئی تری با ترجمه فایل صوتی (که از آن صحبت کردیم) وجود دارد این است که متن به صورت شفاهی بوده، و مکتوب نیست. این حالت می تواند تصویری نیز باشد. به دلیل اینکه متن در اختیار نیست، کار ترجمه کمی سخت تر خواهد شد که کاملا طبیعی است. بنابراین باید زمانی را صرف درک مطلب و سپس ترجمه نمود. ممکن است مشتریان نیاز داشته باشند که ترجمه ی یک متن را به هر دلیلی به  صورت شفاهی دریافت کنند که این خدمت نیز در ایران تایپیست به طور با کیفیت و کاملا دقیق، طبق معیار های اعلام شده انجام خواهد شد. فقط باید توجه داشته باشید که در این حالت (مانند سایر قالب های ترجمه) به دلیل حجیم بودن سفارش ملزم هستید تا هزینه ی بیشتری را بپردازید. البته، ما در ایران تایپیست همواره سعی کرده ایم تا هزینه ترجمه متن انگلیسی  و سایر زبان ها را تا جای ممکن کاهش دهیم؛ از این رو هزینه ترجمه متن انگلیسی به صورت شفاهی هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

شما می توانید ترجمه بسیاری از متون خود را به طور شفاهی در اختیار ما قرار دهید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد درخواست ترجمه از انگلیسی به فارسی به صورت شفاهی را می دهند، اما ما این امکان را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید ترجمه کلیه متن های خود را از زبان انگلیسی به زبان های دیگر رایج یا غیر رایج ِ دنیا، در  اسرع وقت و کاملا تخصصی و ویژه در اختیار داشته باشید. ما هزینه ترجمه متن انگلیسی را برعکس بسیاری از سایت های مشابه داخلی، برای شما مشتری گرامی کاهش داده ایم.

هزینه ترجمه متن انگلیسی به صورت شفاهی

هزینه ترجمه متن انگلیسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه صوتی، تصویریدریافت نمونه ترجمه رایگانهزینه ترجمه روسی

سوالات متداول

به دلیل اینکه بیشتر از هزاران مترجم با ما همکاری می کنند.

بله تخفیف حجمی که به زیاد بودن حجم متن تان مربوط می شود.

خیر، تخفیف برای شما اتوماتیک بر حسب حجم متن محاسبه می شود.

بخشی از ترجمه، همزمان به سه مترجم سپرده شده و سپس شما می توانید بین آن سه نفر یک نفر را برای ادامه همکاری انتخاب کنید.


نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 343 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه متن انگلیسی آنلاین هزینه ترجمه متن انگلیسی فوری هزینه مترجم ترجمه متن انگلیسی هزینه ترجمه متن انگلیسی اینترنتی کمترین هزینه ترجمه متن انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :