چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس چگونه محاسبه می شود؟

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:45:30 بازدید: 544 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به طور مثال ناخوانا بودن متن های روی عکس یکی از عوامل بسیار مهمی است که روی هزینه ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس تاثیر می گذارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرا مترجمان باید مدت زمان بیشتری را برای تشخیص متن روی عکس بگذارند و به صورت دقیق آنها را ترجمه کنند. به همین دلیل هزینه اینگونه سفارش ها نسبت به دیگر سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس بیشتر می باشد. یکی از عوامل دیگر که در هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس موثر است، میزان فونت متن های روی عکس می باشد. هر چقدر که فونت متن عکس ها ریزتر باشد قطعا هزینه سفارش نیز بیشتر می باشد. البته ناگفته نماند هزینه اولیه ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس بر اساس تعداد کلمات روی عکس محاسبه خواهد شد و عوامل دیگر تنها سبب افزایش دستمزد مترجم خواهند شد زیرا این عوامل سبب دشواری کار برای مترجمان خواهد شد.

یکی از عوامل دیگری که می تواند سختی کار را افزایش دهد، رنگ متن های روی عکس است. به طور مثال اگر متن های روی عکس با پس زمینه سفید، به رنگ مشکی باشد بسیار راحت تر از نوشته هایی است که با رنگ زرد یا سبز کم رنگ نوشته شده باشند. بنابراین در برخی از مواقع رنگ متن های روی عکس نیز می توانند سبب افزایش قیمت سفارش شود. اگر تعداد عکس های شما برای ترجمه زیاد باشد و تعداد کلمات روی عکس به حد نصاب برسد، ایران تایپیست به شما تخفیف های ویژه ای را نیز خواهد داد. اگر مشتریان بخواهند سفارش خود را در مدت زمان کمتری تحویل بگیرند می توانند این موضوع را با کارشناسان مطرح کنند تا سفارش آنها به افرادی با تجربه و کاملا مسلط به زبان انگلیسی سپرده شود اما هزینه سفارش های فوری دو برابر هزینه های سفارش های معمولی می باشد. اگر بخواهیم رو راست باشیم هزینه سفارش ها در موسسه ی ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه بسیار مقرون به صرفه می باشند البته این بدان معنی نیست که کیفیت ترجمه در این موسسه پایین می باشد بلکه این موسسه با مدیریت صحیح توانسته است که با هزینه ای کمتر خدمات با کیفیتی را به مشتریان عرضه کند.

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس چگونه محاسبه می شود؟

انجام ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیترجمه کاتالوگترجمه سریع

سوالات متداول

هزینه اولیه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس معمولا بر اساس تعداد کلمات محاسبه می شوند اما این هزینه با توجه به میزان سختی سفارش افزایش خواهد یافت.

عوامل گوناگونی در افزایش هزینه های سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی متن های روی عکس موثر می باشند که از مهمترین آنها می توان به خوانا بودن یا نبودن، فونت متن ها، تعداد کلمات و ... اشاره کرد.

معمولا هزینه سفارش های فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد.

بله، حتی با افزایش هزینه های فوری هنوز هم قیمت های موسسه ایران تایپیست برای ترجمه ها مقرون به صرفه تر از سایر موسسه های ترجمه می باشد.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:45:30 تعداد بازدید: 544 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی عکس قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی تصویر هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی فایل تصویری محاسبه آنلاین هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی هزینه ترجمه به انگلیسی عکس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :