شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه رشته ها

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه رشته ها تاریخ انتشار: 1401/3/16 ساعت 11:38:36 بازدید: 450 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه رشته ها متفاوت می باشد. زیرا میزان سختی ترجمه در رشته های مختلف با یکدیگر تفاوت خواهد داشت. به طور مثال ممکن است در یک رشته کلمات تخصصی زیادتری نسبت به رشته دیگر وجود داشته باشد. همین موضوع سبب می شود تا سختی کار مترجم در ترجمه این رشته ها یکسان نباشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه رشته ها خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 ایران تایپیست برای محاسبه دقیق این موضوع یک ضریب را در هزینه سفارش بر اساس رشته مورد نظر آن سفارش اعمال خواهد کرد. در ترجمه زبان انگلیسی این ضرایب برای رشته های حقوق (1/2 درصد)، فلسفه (1/1 درصد) پزشکی (1/2 درصد)، ادبیات و زبان شناسی (1/2 درصد)، اسناد تجاری (1/1 درصد) فقه و علوم انسانی (1/1 درصد)، نفت (1/15 درصد) و ... می باشد. مشتریان با مراجعه به سایت ایران تایپیست می توانند هزینه سفارش خود را تخمین بزنند. اما اگر بخواهند اطلاع دقیق از هزینه سفارش خود پیدا کنند، می توانند با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط برقرار کنند. کارشناسان ایران تایپیست پس از بررسی دقیق سفارش مورد نظر پیش فاکتور سفارش را به صورت کاملا رایگان برای مشتریان صادر خواهد کرد.

مشتریان بعد از مشاهده پیش فاکتور می تواند تصمیم به ادامه همکاری یا قطع همکاری بگیرند. هزینه ترجمه رشته های مختلف در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا مدیران هلدینگ ایران تایپیست با برنامه ریزی های دقیق و سیاستگذاری های پیشرفته توانسته اند که از افزایش هزینه خدمات خود جلوگیری کنند. در محاسبه هزینه ترجمه رشته های گوناگون، عوامل مختلفی مانند: تعداد کلمات، موضوع ترجمه، زبان ترجمه، مدت زمان تحویل ترجمه و ... موثر می باشد. علاوه بر عوامل موثر در هزینه ترجمه ها، میزان دشواری ترجمه نیز در محاسبه هزینه اثر گذار خواهد بود. هر چقدر که کار مترجم دشوارتر باشد، هزینه سفارش نیز بیشتر خواهد شد. به طور مثال هزینه ترجمه در سفارش های فوری بیشتر از سفارش های معمولی می باشد. زیرا در سفارش های فوری مترجم باید در سریعترین زمان ممکن ترجمه را انجام دهد.

آیا هزینه ترجمه رشته ها متفاوت است؟

هزینه ترجمه

آیا صدور فاکتور برای اطلاع از هزینه ها شامل پرداخت مبلغی می‌شود؟

حال که بحث موضوع هزینه ترجمه رشته ها پیش آمده است باید به شما بگویم که صدور فاکتور در ایران تایپیست برای سفارشات ترجمه و سایر سفارشات رایگان است. در واقع در قبال ارائه آن هزینه ای از کاربران دریافت نخواهد شد. بعد از آنکه شما در سایت این مجموعه، اقدام به ثبت سفارش کردید، در کمتر از ۵ دقیقه کارشناسان مالی ما سفارش شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند. سپس مطابق با فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه ترجمه رشته ها مانند، تعداد کلمات، زبان مبدا و مقصد، نوع فایل ارسالی، فوری یا عادی بودن سفارش و ... تعرفه ها را به صورت دقیق برای شما محاسبه کرده و در نهایت تمامی جزئیات آن را در قالب یک فاکتور برای شما ارسال خواهند کرد.

بنابراین با دریافت فاکتور شما می توانید هزینه نهایی ترجمه رشته ها را دریابید. هر کدام از عوامل نامبرده مانند فوری یا عادی بودن سفارش، زبان مبدا و مقصد و تعداد کلمات به صورت مستقیم در هزینه سفارش شما تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال اگر سفارش شما از نوع سفارشات فوری باشد، هزینه نهایی آن تقریباً دو برابر سفارشات عادی محاسبه خواهد شد. این در حالی است که اگر زبان مبدا و مقصد مورد نظر شما از جمله زبان‌های کمتر رایج باشد، شما باید مبلغ بیشتری را بپردازید. اما برای زبان های معمولی و رایج مانند، انگلیسی، عربی و فارسی هزینه ها کمتر است. اگر تعداد کلمات سفارش خود را نمی دانید، نگران نباشید؛ کارشناسان مالی ما به صورت دقیق تعداد کلمات را برای شما محاسبه کرده و مطابق با آن، فاکتور هزینه را برای شما صادر خواهند کرد.

هزینه ترجمه رشته ها

تعرفه ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه رشته ها خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا کل مبلغ فاکتور هزینه ترجمه رشته ها را در ابتدای سفارش باید بپردازیم؟

شاید در سایر موسسات ترجمه‌ای و خدماتی، در ابتدای کار ترجمه رشته ها شما ملزم به پرداخت کل مبلغ فاکتور باشید. اما در ایران تایپیست شرایط به شکل دیگری است. در واقع در وهله اول، ما از شما کل مبلغ را دریافت نخواهیم کرد. لذا شما می توانید هزینه سفارش تان را در دو مرحله و به صورت قسطی بپردازید. در مرحله اول شما باید ۶۰ درصد از هزینه کل فاکتور را پرداخت کنید تا سفارشات شما استارت بخورد.  بعد از آن که سفارش شما توسط فریلنسر و مترجم مورد نظر انجام شد و قابل ارائه گشت، برای دریافت فایل نهایی باید مابقی هزینه را بپردازید، تا بتوانید فایل نهایی را دریافت کنید. بنابراین در مرکز ایران تایپیست هیچ اجباری مبنی بر آنکه مبلغ کل فاکتور هزینه ترجمه رشته ها در یک قسط پرداخت شود، وجود ندارد. برای راحتی حال کاربران، ما شرایطی را فراهم آورده ایم تا بتوانند در دو قسط هزینه‌ها را بپردازند.

 این در حالی است که بعد از پرداخت هزینه ها، تمامی سفارشات ترجمه رشته ها گارانتی شده و شما می توانید در مدت زمان گارانتی، تغییرات لازم را به صورت رایگان درخواست کنید. اما از آنجایی که کارشناسان ما در حرفه خود با تجربه هستند و سال‌های زیادی در این حوزه فعالیت کرده اند، بنابراین احتمال بروز خطا به صفر نزدیک است. اما با این حال ما در کنار شما هستیم تا به راحتی بتوانید از این خدمات استفاده کنید. با استفاده از صفحه هزینه ها، شما می‌توانید به لیست قیمت ها دسترسی داشته باشید و خودتان به راحتی هزینه‌ها را مقایسه کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. این در حالی است که بعد از صدور فاکتور نیز شما می توانید ادامه همکاری خود با ما را قطعی سازید. بنابراین صدور فاکتور مبنی بر نهایی شدن سفارش شما نمی باشد بلکه خود کاربر است که تصمیم نهایی را جهت ادامه همکاری خواهد گرفت.

هزینه ترجمه رشته ها

فاکتور هزینه

آیا هزینه ترجمه رشته ها برای زبان ها و فیلدهای مختلف متفاوت است؟

 همانطور که در قسمت‌های قبلی مقاله نیز گفته شد، تمامی ها رشته دارای ضریب افزایشی مربوط به خود هستند. در واقع هرچه رشته مورد نظر شما سخت تر شود، هزینه ترجمه مربوط به آن رشته در ضریب مخصوص به خود ضرب خواهد شد و در نهایت هزینه نهایی معین می گردد. به عنوان مثال، ترجمه زبان انگلیسی برای رشته های حقوق، ادبیات و زبان شناسی این ضریب افزایشی برابر با 2/1 و برای رشته های فلسفه و علوم انسانی برابر 1/1 می باشد. شما می توانید با بررسی صفحه هزینه ترجمه، قیمت سفارش خود را به صورت حدودی تخمین بزنید.

اما برای آن که بتوانید به صورت دقیق از هزینه ترجمه رشته ها مطلع شوید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اقدام به ثبت سفارش نمایید، تا کارشناسان مالی ما سفارش  شما مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و در کمتر از پنج دقیقه فاکتور نهایی را برای شما صادر نمایند. بدین ترتیب شما می توانید به صورت دقیق از هزینه سفارش خود مطلع شوید. غیر از نوع رشته، نوع زبان مبدا و مقصد نیز در هزینه ترجمه رشته ها تأثیرگذار است. بدین صورت که برای زبان های کمتر رایج، شما ملزم به پرداخت هزینه های بیشتری خواهید بود. دلیل آن هم سختی کار مترجم و محدود بودن تعداد آنها در سطح کشور است. با این حال تمامی هزینه ها در ایران تایپیست مقرون به صرفه بوده و با یک مقایسه سطحی می‌توانید این تفاوت را لمس کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از نمونه کارهای قبلی ما دیدن نمایید و کیفیت کارها را خودتان بسنجید تا با خیالی راحت سفارشتان را به ثبت برسانید.

هزینه ترجمه رشته ها

ترجمه زبان های مختلف

کلام پایانی

به عنوان جمع بندی باید گفته شود که هزینه ترجمه رشته ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در میزان هزینه ها باید به نوع رشته، نوع زبان مبدا و مقصد، نوع فایل ارسالی و فوری یا عادی بودن سفارش اشاره کرد. تمامی این موارد به صورت مستقیم  در هزینه نهایی تاثیر گذار خواهند بود. اما با وجود این نکات باید اشاره شود که تمامی هزینه ها در ایران تایپیست مقرون به صرفه بوده و با دریافت فاکتور هزینه رایگان به راحتی می توانید از تعرفه ها مطلع شوید. سپس اقدام به ثبت نهایی سفارشتان نمایید. همچنین ایران تایپیست شرایطی را فراهم آورده است که هزینه ترجمه رشته ها به صورت قسطی در دو مرحله برای کاربران قابل پرداخت باشد.

هزینه ترجمه رشته ها

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه رشته ها خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه ی رشته هالیست هزینه ترجمهترجمه دانشجوییترجمه متن

سوالات متداول

خیر، هزینه ترجمه رشته های گوناگون متفاوت می باشد. برخی از ضرایب هزینه برای رشته های مختلف عبارتند از: حقوق (1/2 درصد)، فلسفه (1/1 درصد) پزشکی (1/2 درصد)، ادبیات و زبان شناسی (1/2 درصد)، اسناد تجاری (1/1 درصد)

هزینه ترجمه ها بر اساس تعداد کلمات و میزان دشواری کار مترجمان در ایران تایپیست توسط کارشناسان محاسبه خواهد شد.

از مهمترین عوامل موثر در هزینه ترجمه ها می توان به تعداد کلمات، موضوع ترجمه، زبان ترجمه، مدت زمان تحویل ترجمه و ... اشاره کرد.

مشتریان می توانند با مراجعه به سایت ایران تایپیست هزینه سفارش خود را تخمین بزنند. البته آنها می توانند با کارشناسان این موسسه نیز ارتباط برقرار کنند و از هزینه دقیق سفارش خود اطلاع پیدا کنند.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه رشته ها تاریخ انتشار: 1401/3/16 ساعت 11:38:36 تعداد بازدید: 450 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه رشته ها قیمت ترجمه رشته های مهندسی هزینه ترجمه رشته های حقوقی ارزانترین قیمت ترجمه رشته ها تعرفه ترجمه رشته ها

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :