سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه تایپ فوری و نیمه فوری چقدر فرق دارند؟

نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ فوری تاریخ انتشار: 1401/8/9 ساعت 16:17:14 بازدید: 643 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه تایپ فوری و نیمه فوری نسبت به تفاوت دارد. در تایپ فوری ، تایپیست، کار را در مدت زمان کمتری انجام می دهد. در تایپ نیمه فوری، سرعت کار 1.5 درصد پایین تر است. از آن جایی که در این تایپ، تایپیست زحمت بسیار زیادی را متحمل می شود بنابراین هزینه آن بالا خواهد بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در صورتی که شما دوست دارید تا سفارش شما در کمترین زمان ممکن به انجام برسد می توانید آن را از نوع فوری ثبت کنید. در این صورت می توانید فایل خود را هرچه سریع تر دانلود کرده و در اختیار مخاطب خود قرار دهید. از آن جایی که هزینه پایین است، بنابراین شما می توانید سفارش این نوع ترجمه را برای این موسسه ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

هزینه این دو نوع فقط 1.5 برابر است. فوری بودن تایپ موجب می شود تا دانشجویان به راحتی بتوانند این سفارش برای موسسه ایران تایپیست ثبت کنند. دانشجویان می توانند در هر زمانی سفارش تایپ فوری را ثبت کرده و فایل خود را در روز مشخص دانلود کنند. این نوع خدمات یکی از بهترین هایی است که این موسسه ارائه می کند و این نوع خدمات برای عموم مردم و دانشجویان ارائه می شود. شرکت ها نیز می توانند فایل های خود را به موسسه ایران تایپیست ارسال کنند تا در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت انجام شود. تایپ برای همه زبان ها و فایل ها ارائه می شود. فایل ها با دقت هرچه تمام و با کیفیت بالا انجام می شود. دانشجویان می توانند همیشه فایل های خود را به این موسسه بسپارند تا در اسرع وقت و با کیفیت بالا انجام شده و تحویل داده شود. دانشجویان می توانند در زمان امتحانات این نوع سفارش را ثبت کرده و در زمان مقرر آن را دریافت کنند. شما در هر شرایطی که سفارش را ثبت می کنید، فایل با کیفیتی را دریافت خواهید کرد.    

هزینه تایپ فوری و نیمه فوری چقدر فرق دارند؟

تایپ فوری و نیمه فوری

تفاوت هزینه تایپ فوری با هزینه تایپ نیمه فوری

شما این امکان را دارید که سفارش های تایپ خود را به شیوه های مختلفی ثبت کنید. تایپ فوری، نیمه فوری و عادی، سه نوع درخواست تایپ توسط شما می باشد که شما در اختیار هر یک از آن ها مختار هستید. اما تا پیش از انتخاب هر یک از این سه گزینه برای خود باید تفاوت هر یک از آن ها را بدانید. همان طور که از نام این سه گزینه درخواستی تایپ در مراکز و موسسه های مختلف مشخص است؛ شما زمان تحویل سفارش خود را تعیین می کنید. اگر می خواهید سفارش شما زودتر از سایر سفارش ها، تایپ شده به شما ارسال گردد؛ بایستی تایپ فوری را انتخاب کنید. اما اگر زمان دریافت سفارش خیلی برای شما اهمیتی ندارد؛ می توانید سفارش خود را عادی ثبت کنید. گاهی اوقات نیز می خواهید سریعتر از سایر سفارش ها، فایل خود را دریافت کنید؛ اما خیلی نیاز فوری هم به تایپ ندارید. در این صورت درخواست خود را نیمه فوری ثبت می کنید.

هزینه تایپ فوری و نیمه فوری چقدر فرق دارند؟

تایپ فوری

به غیر از زمان دریافت سفارش های تایپ فوری و نیمه فوری، بایستی به هزینه آن ها هم توجه داشت. چرا که اگر بخواهید درخواست خود را فوری به ثبت برسانید؛ می بایست دو برابر تعرفه عادی، هزینه پرداخت کنید. برای تایپ نیمه فوری نیز یک یا یک و نیم برابر تعرفه عادی، هزینه ای را پرداخت خواهید کرد. هزینه تعرفه سفارش های تایپ عادی نیز در هر مرکز و موسسه ای از پیش تعیین شده است. البته هزینه ها بر اساس تعداد کلمات و نیز با توجه به نوع زبان سفارش، متغیر هستند. بنابراین شما زمانی سفارش تایپ فوری را به ثبت می رسانید که اولا: نیاز فوری به تایپ داشته باشید و ثانیا: توان پرداخت هزینه آن را داشته باشید. در غیر این صورت می توانید سفارش های خود را به شکل نیمه فوری یا عادی پرداخت کنید.

چگونگی اطلاع از هزینه تایپ با درخواست های مختلف

همان طور که گفته شد؛ شما می توانید برای سفارشات خود، درخواست تایپ فوری، نیمه فوری و یا عادی را ثبت کنید. اما هزینه هر یک از این درخواست ها با همدیگر تفاوت های زیادی می کنند. به همین جهت شما می بایست ابتدا از هزینه سفارش تایپ خود مطلع شوید. سپس اقدام به ثبت سفارش برای خود کنید. به طور کلی شما از سه طریق زیر می توانید از هزینه سفارش خود مطلع شوید:

  • تماس تلفنی با مشاوران مراکز معتبر از جمله موسسه ایران تایپیست
  • برآورد قیمت در سایت ایران تایپیست به شکل آنلاین و لحظه ای
  • اطلاع از هزینه سفارش خود با ارتباط برقرار کردن نسبت به کارشناسان آنلاین موسسه
  • محاسبه تقریبی سفارش تایپ خود طبق تعرفه های موجود در سایت
  • و...

بدین ترتیب می توانید متوجه تفاوت میان سفارش های تایپ فوری، نیمه فوری و عادی شوید. البته هزینه سفارش تایپ به شکل فوری در ایران تایپیست، مناسب تر از سایر مراکز ترجمه است.

هزینه تایپ فوری و نیمه فوری چقدر فرق دارند؟

مشاهده هزینه تایپ اینترنتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از pdfتایپ از دستنویستایپ فایل صوتی

سوالات متداول

هزینه تایپ نسبت به سایرین کم بوده و در عین حال با کیفیت بالایی انجام می شود. کیفیت بالا و انجام سفارش  در کمترین زمان ممکن بزرگترین مزایای رقابتی این موسسه محسوب می شود.  

سرعت انجام کار مبنایی برای اختلاف هزینه این دو انجام سفارش است. با توجه به این قضیه قیمت این خدمات مشخص می شود. فایل های شما در نوع فوری با سرعت هرچه تمام انجام می شود.

هزینه انجام کار منصفانه تعیین می شود. در هر حال قیمت ها به نحوی مشخص می شود که عموم مردم و دانشجویان توان پرداخت آن را داشته باشند.

هزینه هر دو نوع فایل در پنل کاربری شما با صدور فاکتور مشخص می شود. در نهایت شما تصمیم می گیرید که فایل های شما با چه سرعتی انجام شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ فوری تاریخ انتشار: 1401/8/9 ساعت 16:17:14 تعداد بازدید: 643 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه تایپ فوری نرخ تایپ فوری تعرفه تایپ فوری قیمت تایپ فوری حق الزحمه تایپ فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :