شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه تایپ دستنویس بر چه اساسی محاسبه میشود؟

نویسنده: سارا اخلاقی تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 09:03:41 بازدید: 2764 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه تایپ دستنویس براساس تعداد کلمات و نوع عادی و فوری بودن سفارش سنجیده می شود. هزینه تایپ دستنویس در خیلی از اوقات به بزرگترین چالش دانشجویان تبدیل می شود. تعداد کلمات و نوع سفارش، عوامل موثر در تعیین هزینه سفارش هستند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ دستنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تعداد کلمات تایپ دستنویس شمرده شده و هزینه محاسبه می شود. در سفارشات فوری، هزینه دو برابر می شود و به طور معمول تایپ دستنویس کوتاه است. هر چقدر که تعداد کلمات بیشتر باشد به همان اندازه مبلغ بیشتری را پرداخت خواهید کرد. شما می توانید در زمان ثبت سفارش، دانشجو بودن خود را مشخص کنید و در نتیجه مبلغ کمتری را پرداخت خواهید کرد.

از آن جایی که دانشجویان مهمترین مشتری شرکت ایران تایپیست محسوب می شوند، بنابراین می توانند با تاکید بر دانشجو بودن خود، مبلغ کمتری را پرداخت کنند. شما می توانید سفارش خود را از نوع عادی ثبت کرد و مبلغ پایینی را پرداخت کنید. در صورتی که چندین فایل دارید بنابراین هزینه انجام تایپ دستنویس نیز بیشتر خواهد بود. در صورتی زمان بیشتری داشته باشید می توانید فایل ها را تک به تک ارسال کرده و مبلغ کمتری را پرداخت نمایید. محاسبه با دقت هرچه تمام انجام می شود و دانشجویان مطمئن باشند که انصاف رعایت می شود و پیش فاکتوری که برای شما صادر می شود و شما می توانید نسبت به انجام کار تصمیم بگیرید. فایل های تایپ دستنویس با دقت بالا قیمت گذاری می شود و به همین دلیل دانشجویان نسبت به قیمتی که ارائه می شود خوش بین بوده و در زمانی که فایل تمام می شود با خیال راحت آن را پرداخت کنند. محاسبه کلمات فایل های مختلف با نرم افزارهای خاصی انجام می شود و به همین دلیل می توان ادعا کرد که محاسبه از دقت بالایی برخوردار است. تعداد کلمات و زمان انجام کار دو عامل موثر در محاسبه قیمت سفارشات به شمار می رود.

هزینه تایپ دستنویس بر چه اساسی محاسبه میشود؟

محاسبه هزینه تایپ دستنویس

محاسبه هزینه تایپ دستنویس بر اساس فاکتورهای استاندارد

تایپ دستنویس متون مختلف دانشگاهی و غیر دانشگاهی، یکی از نیازهای افراد زیادی است که پا به مراکز تایپ و ترجمه می گذارند. البته امروزه می توان علاوه بر ثبت سفارش حضوری، به شکل آنلاین و اینترنتی هم اقدام به ثبت سفارش کرد. گاهی اوقات شما متنی را به شکل دستنویس در اختیار دارید که می خواهید آن را تایپ شده در دسترس داشته باشید. این متون را برای ایجاد جزوات علمی و آموزشی، کتاب ها و کتابچه ها، مقالات و پایان نامه ها یا هر مورد دیگری نیاز خواهید داشت. بنابراین می بایست ابتدا هزینه تایپ دستنویس را بدانید. سپس با توجه به هزینه های برآورد شده، نسبت به ثبت سفارش های تایپ خود در مراکز مختلف اقدام کنید. موسسه هایی که خدمات ترجمه متون مختلف را انجام می دهند؛ در کنار آن خدمات تایپ را هم به شما ارائه می دهند. اما باید دانست که هزینه این نوع از خدمات آن ها منوط به یک سری عوامل مختلف است.

هزینه تایپ دستنویس بر چه اساسی محاسبه میشود؟

تایپ دستنویس

برای اطلاع از هزینه تایپ دستنویس، باید هر یک از این عوامل را مدنظر قرار داد:

  • زبان متن دستنویس
  • تعداد کلمات یا صفحات موجود در متن دستویس
  • نوع دستخط درج شده در آن متن. به این ترتیب که هر چقدر بدخط تر بوده؛ زمان بیشتری از تایپیست گرفته می شود و هزینه آن هم بیشتر است.
  • موضوع متن دستنویس
  • درخواست عادی یا فوری بودن زمان تحویل تایپ متن سفارش
  • و...

این عوامل و فاکتورهای استاندارد به طور کلی روی هزینه تایپ دستنویس، تأثیر خود را می گذارند. بنابراین اگر می خواهید متوجه هزینه سفارش تایپ خود شوید؛ می بایست هر یک از این عوامل را مدنظر قرار دهید. سپس به شرکت ها و وب سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا متوجه تعرفه آن ها در این موسسه ها شوید. در نهایت با جمع هر یک از این تعرفه ها، می توانید هزینه سفارش تایپ خود را برآورد نمایید.

آیا هزینه سفارش های تایپ در همه مراکز یکسان است؟

ممکن است شما به هنگام ثبت سفارش تایپ دستنویس با قیمت های مختلف و گوناگونی مواجه شوید. چرا که هر مرکز و موسسه ای در این زمینه، تعرفه های خود را به مشتری بیان می دارد. هر چند که ممکن است چگونگی محاسبه هزینه تایپ متون دستنویس در تمامی این موسسه ها به یک میزان باشد؛ اما تعرفه آن ها با هم یکسان نیست. به عنوان مثال: اگر موسسه ای برای هر صفحه تایپ متن دستنویس، مبلغی را از مشتری می گیرد؛ این مبلغ همان مبلغ نهایی در سایر موسسه ها نیست. بنابراین احتمال ارزان یا گران تر بودن هزینه تایپ دستنویس در سایر مراکز تایپ وجود دارد. موسسه ایران تایپیست با سال ها تلاش و کوشش در این زمینه و گردآوردن تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی، هزینه های کمتری را ارائه می دهد. بنابراین می توانید با پرداخت هزینه کمتر در این موسسه، به هدف خود دست یابید.

هزینه تایپ دستنویس بر چه اساسی محاسبه میشود؟

 تایپ متن دستنویس با هزینه مناسب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ دستنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویسلیست هزینه تایپتایپ در اکسلتایپ فرمول

سوالات متداول

محاسبه هزینه تایپ براساس تعداد کلمات و زمان بندی عادی یا فوری است. کلمات تمامی فایل های ارسالی با نرم افزارهایی شمرده می شود. 

محاسبه دقیق انجام می شود و دانشجویان مطمئن باشند که قیمت از هر جهت منصفانه بوده و نسبت به پرداخت آن مشکلی نداشته باشند. هزینه تایپ دستنویس با رعایت شرایط دانشجویی مشخص می شود.

محاسبه هزینه تایپ کاملا دقیق است و در صورتی که شما چند فایل را هم ارسال کنید تعداد فایل ها در محاسبه تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

محاسبه هزینه تایپ با دقت هرچه تمام انجام می شود. دانشجویان و عموم مردمی که این چنین سفارش هایی دارند می توانند نسبت به این محاسبه کاملا اطمینان داشته باشند.  


نویسنده: سارا اخلاقی تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1401/8/7 ساعت 09:03:41 تعداد بازدید: 2764 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه تایپ دستنویس برآورد هزینه تایپ دستنویس تایپ دستنویس ارزان قیمت نرخ تایپ دستنویس تعرفه تایپ دستنویس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :