چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نکات طلایی در تهیه پاورپوینت پایان نامه

نویسنده: امیررضا قاسمی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/27 ساعت 12:00:00 بازدید: 412 امتیاز 4 از 1 نظر

تهیه پاورپوینت پایان نامه شاید ساده به نظر برسد اما اگر به دنبال تهیه بهترین پاورپوینت هستید تا از جلسه دفاع سربلند بیرون بیایید و نمره کامل از این بخش را دریافت کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید و در طول تهیه اسلاید و پاورپوینت آن‌ها را مد  نظر قرار دهید. در تهیه پاورپوینت پایان نامه نیازی ندارید که از تمامی مباحث اسلاید درست کنید و تمامی متن را درون پاورپوینت بگنجانید و آن را سرشار از متن و نوشتار کنید، بلکه باید به صورت تیتر وار و خلاصه نکات برجسته و مبحث‌های خاص را در آن بیان کنید و توضیح مفصل آن را با بیان کلامی تکمیل کنید. همچنین طراحی اسلاید‌ها، تعداد آن‌ها و سخنرانی خود را باید در 15 تا 20 دقیقه جوری تنظیم کنید که مختصر و مفید به بیان تمامی نکات مهم پرداخته باشید. در تهیه پاورپوینت پایان نامه باید دقت کنید که اسلایدها شماره صفحه داشته باشند و بهتر است در ساختار اسلاید‌هایتان از لوگوی دانشگاه خود نیز استفاده کنید که بدین ترتیب به کار خود ارزش و اعتبار خواهید بخشید. به غیر از نکات گفته شده، باید دقت کنید که پاورپوینت شما شامل صفحه اول جهت شروع سخنرانی و معرفی پروژه و صفحه انتهایی شامل تشکر و قدردانی از حضار باشد. با رعایت این موارد و استفاده از افکت‌ها و اینفوگرافیک‌های جذاب و خلاقانه شما می‌توانید بهترین پاورپوینت را در اختیار داشته باشید.

اما اگر مهارت کافی جهت انجام تک تک مراحل ندارید و فرصت لازم برای تهیه پاورپوینت پایان نامه را در برنامه خود نمی‌بینید، کافی است این کار را به دست متخصصین ما در ایران تایپیست بسپارید. کارشناسان ما به دلیل داشتن تجربه بالا و مهارت کافی قادر به تهیه بهترین پاورپوینت برای شما مطابق شیوه نامه‌ی دانشگاهتان هستند و به ضرس قاطع می‌توان گفت که عملکرد تیم ما به گونه‌ای است که شما را به سمت کسب بالاترین نمره از لحاظ خلاقانه‌ترین پاورپوینت سوق خواهد داد.

نکات طلایی در تهیه پاورپوینت پایان نامه

تکنیک‌های تهیه پاورپوینت پایان نامه

سوالات متداول

انتخاب قالب، پرهیز از زیاده‌گویی، انتخاب مناسب عکس، شماره‌گذاری اسلایدها و... از نکاتی مهم در تهیه پاورپوینت مناسب برای پایان نامه هستند.

خیر، به هیچ عنوان. تنها باید به بیان نکات ضروری پرداخت و مسائل غیرضروری را یا حذف کرد یا صورت تیتروار بیان کرد تا در مدت زمان 15 تا 20 دقیقه جلسه سخنرانی شما در دفاعیه به پایان برسد.

ایران تایپیست برای آنکه کاربران بتوانند پیگیر سفارش‌های خود باشند این امکان را از طریق پنل کاربری، برای آن‌ها فراهم نموده است.

بله این امکان در ایران تایپیست وجود دارد اما هزینه آن دو برابر هزینه سفارشات عادی خواهد بود.


نویسنده: امیررضا قاسمی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/27 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 412 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه حرفه ای پاورپوینت پایان نامه تهیه پاورپوینت پایان نامه ارشد تهیه پاورپوینت پایان نامه اینترنتی تهیه پاورپوینت پایان نامه غیرحضوری تهیه پاورپوینت پایان نامه تخصصی

دیدگاه کاربران

احمد عیسی پور | 1400-8-3 ساعت 09:40:53 امتیاز :

دقتتون توی جزئیات خیلی زیاده. خیلی از پاورپوینتم خوشم اومد. مچکرم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :