جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نرخ ترجمه فوری

نویسنده: سیما خورشیدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:21:19 بازدید: 470 امتیاز 0 از 0 نظر

نرخ ترجمه فوری و شفاف سازی در قیمت ترجمه ها و به صرفه بودن تعرفه ترجمه متون مختلف معمولا جزء اولین پارامترهایی به شمار می آید که برای تمامی افرادی که می خواهند متون مختلفی را در جهت ترجمه به موسسه ها یا مترجم های حرفه ای در این زمینه ارسال نمایند؛ از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بنابراین هر یک از مترجمان و به ویژه قشر دانشجو به دنبال مناسب ترین نرخ در جهت ترجمه های فوری متون مورد نظر خود می باشند. به همین منظور است که هلدینگ ایران تایپیست به عنوان یکی از موسسه هایی در این راستا به شمار می آید که با تخفیفات دانشجویی و ارائه تعرفه های مناسب ترجمه گام مثمر به ثمری در جذب مشتری به سمت خود برداشته است تا متقاضیان ترجمه فوری هم بتوانند ضمن دستیابی به یک موسسه معتبر با تعرفه های ارزان قیمت از وجود ترجمه هایی با کیفیت بهره مند شوند که رضایت آن ها را در پی خواهد داشت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نرخ ترجمه فوری

نرخ ترجمه فوری

مناسب ترین نرخ ترجمه فوری را کدام موسسه ارائه می دهد؟

همیشه ارزان ترین نرخ ترجمه فوری ارائه شده در موسسه های مختلف به منزله خوب بودن آن موسسه نامبرده شده نیست. موسسه ها و مراکز بسیار زیادی هستند که کار ترجمه متون مختلف را بر عهده می گیرند. اما در این زمینه بایستی به فکر دست یابی به یک مرکز و موسسه معتبری بود که تعرفه های ارزان قیمتی را ارائه می سازند؛ ولی در عین حال به کیفیت ترجمه هم توجه ویژه ای دارند. بنابراین صرف ارزان بودن تعرفه های ترجمه نه به منزله مناسب بودن موسسه برای ترجمه است و نه به منزله افت سطح کیفی است؛ بلکه اگر ضمن ارائه ترجمه های با کیفیت بتوان تعرفه های ارزان قیمت و به صرفه ای هم به مشتریان مختلف ارائه داد؛ می توان به ضرس قاطع آن موسسه را بهترین و مناسب ترین موسسه پیش رو در این زمینه دانست. موسسه ایران تایپیست و مترجمان آن از این مزیت بهره مند می باشند.

محاسبه آنلاین نرخ ترجمه فوری متون

شما می توانید تا پیش از ثبت سفارش خود نسبت به نرخ ترجمه فوری مورد نظر خود مطلع گردید. برای این منظور شما می توانید با در نظر گرفتن یک سری فاکتورها و معیارهای تعیین کننده نرخ ترجمه های فوری متون مختلف را مورد محاسبه قرار دهید. معیارهایی از جمله: فوری ارسال کردن متن ترجمه یا سیر کردن روال ترجمه به صورت عادی، تخصصی یا عام بودن مطلب، زبان مورد نظر در ترجمه، تعداد صفحات و کلمات درج شده در متن، نوع متن مورد نظر و... از جمله این معیارها می باشند که پیش از ثبت سفارش خود در موسسه ایران تایپیست به عنوان یکی از موسسه های معتبر در این زمینه می توانید از نرخ هر یک از آن ها مطلع گردید و با جمع بندی تمامی این مسائل برآورد تقریبی از نرخ ترجمه به صورت آنلاین داشته باشید و یا با ارتباط گرفتن با مسئولان و کارشناسان این موسسه می توانید به صورت آنلاین و لحظه ای از نرخ ترجمه فوری متن خود آگاه گردید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

نرخ ترجمه فوری

تفاوت قیمت متون تخصصی و عادی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا نرخ ترجمه فوری متون تخصصی و عادی با هم متفاوت است؟

به طور حتم نرخ ترجمه فوری های تخصصی با عادی با یکدیگر متفاوت هستند. چرا که در متن های تخصصی، مترجم می بایست زمان زیادی از وقت خود را صرف پیدا کردن معنای واژگان تخصصی در فرهنگ لغت های مختلف کند و همین مسئله به خوبی خود سبب افزایش قیمت این گونه از سفارش ها در قیاس با سایر متن های عادی است که به راحتی و بدون کمتری جستجو می توان آن ها را ترجمه نمود. بنابراین یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده در قیمت ترجمه متون مختلف، تخصصی یا عادی بودن متن سفارشی شماست. به همین منظور است که شما در هنگام ثبت سفارش متن خود با تغییر قیمت ها مواجه می شوید.

نرخ ترجمه فوری انگلیسی به فارسی سال 99

هر از چند وقت یک بار نرخ ترجمه فوری متن های مختلف انگلیسی به فارسی تغییر می کند. نرخ ترجمه فوری متن انگلیسی به فارسی در سال جاری یعنی سال 99 نیز با تغییراتی همراه بوده است. ولی با توجه به بحث تورم و وضعیت اقتصادی کشور، هزینه هایی که از یک صفحه ترجمه متن انگلیسی به فارسی ارائه می شود؛ مناسب و به صرفه است. بنابراین شما می توانید با هزینه های به صرفه ای متون مختلف خود را به دست مترجمانی بسپارید که با کیفیت بالایی آن ها را برای شما در کمترین زمان ممکن ترجمه می کنند تا شما با در دست داشتن متن ترجمه شده بتوانید نیاز خود را در این زمینه به طور کامل برطرف سازید و به اهداف و اغراض خویش دست یابید.

نرخ ترجمه فوری

نرخ  های به صرفه ترجمه فوری فیلم در ایران تایپیست

نرخ ترجمه فوری فیلم بر چه اساسی محاسبه می شود؟

نرخ ترجمه فوری متن های مختلف با نرخ ترجمه فوری فیلم متفاوت می باشد. فیلم ها را معمولا بر حسب حجم فیلم، تعداد دقایق ضبط شده در آن، لحن سریع یا آرام صحبت کردن گفتگوهای داخل فیلم، نوع زبان گفتگوی و... مورد محاسبه قرار می دهند. بنابراین با در نظر گرفتن هر یک از این فاکتورها می توان در نهایت قیمت مشخصی را برای ترجمه کلی یک فیلم در نظر گرفت. به طور کلی هزینه ها و تعرفه های ترجمه فیلم ها که موسسه ایران تایپیست به مشتریان خود ارائه می سازد؛ برای مشتریان این موسسه در قیاس با سایر موسسه های دیگر به صرفه می باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه فوری مقالهسفارش آنلاین ترجمه فوریراهنمای سفارش آنلاین ترجمه

سوالات متداول

نرخ فوری متن هایی که موسسه ایران تایپیست ارائه می سازد؛ معمولا نسبت به سایر موسسه های دیگر به صرفه تر می باشد. 

نرخ فوری متن بر حسب معیارهای مختلفی به صورت کاملا شفاف و دقیق مورد محاسبه قرار می گیرد.

بله؛ شما می توانید پیش از ثبت سفارش متن خود نسبت به نرخ فوری متن مورد نظر در همان لحظه مطلع گردید. 

معمولا مناسب ترین نرخ فوری متن های مختلف را در جهت ترجمه انواع متون مختلف، موسسه ایران تایپیست ارائه می سازد.


نویسنده: سیما خورشیدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:21:19 تعداد بازدید: 470 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه فوری دستمزد ترجمه فوری تعرفه ترجمه فوری هزینه ترجمه فوری نرخ ترجمه فوری متون

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :