شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نرخ تایپ فرمول

نویسنده: مینا رسولی هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 17:23:13 بازدید: 1468 امتیاز 0 از 0 نظر

بسیاری از متون مختلف، دارای فرمول هستند که نرخ تایپ فرمول و معادله های ریاضی با نرخ تایپ های معمولی متفاوت تر می باشد. به همین منظور در صورتی که می خواهید سفارش تایپ خود را ثبت کنید؛ اگر متن شما دارای فرمول های ریاضی و معادلات ساده و پیشرفته باشد؛ بایستی هزینه بیشتری را برای این گونه از سفارش های خود کنار بگذارید. چرا که تایپ فرمول های ریاضی زمان بر و سخت تر از تایپ متون ساده هستند و همین مسئله سبب افزایش قیمت آن ها می باشد. در هر صورت اگر نیاز به تایپ فرمول داشته باشید؛ می توانید با هلدینگ ایران تایپیست در ارتباط باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فرمول خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نرخ تایپ فرمول

 نرخ تایپ فرمول

در صورت نیاز به تایپ متون همراه با فرمول های ریاضی داشته باشید؛ نرخ تایپ فرمول های مختلف بر حسب ساده و پیشرفته بودن فرمول ها و معادلات مختلف موجود در آن ها متفاوت است. ضمن اینکه هر چقدر در متن شما فرمول های بیشتری استفاده شده باشد؛ طبیعتا قیمت آن سفارش بیشتر از سایر سفارش های دیگر تایپ می باشد. به طور کلی در صورتی که فایل شما در جهت تایپ حاوی فرمول های مختلف باشد و شما فرصت تایپ را نداشته باشید و یا مهارت لازم را برای تایپ فرمول های ریاضی نداشته باشید و ندانید به چه شیوه ای و از چه طریقی می توان فرمول های ریاضی را در برنامه ورد تایپ کنید؛ می توانید فایل خود را در هلدینگ ایران تایپیست ثبت کنید تا در اسرع وقت تایپیست های حرفه ای آن ها، متن همراه با فرمول های شما را تایپ شده و مرتب تحویلتان دهند.

نرخ تایپ فرمول برای فرمول درون متنی چگونه محاسبه می شود؟

نرخ تایپ فرمول برای دانشجویان رشته های علوم پایه که با ریاضی و فیزیک و سایر درس های مرتبط با آن ها در ارتباط هستند؛ بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که این دسته از دانشجویان در انجام تحقیقات و مقالات خویش از فرمول ها و معادلات مختلفی استفاده می کنند که در درون متون آن ها وجود دارد. بنابراین نرخ تایپ سفارش های شما بستگی به این امر دارد که از چه فرمول ها و به چه تعدادی از آن ها در متن شما آمده است و با توجه به همین مسئله نرخ تایپ این گونه از سفارش ها را مورد محاسبه قرار می دهند تا نرخ گذاری سفارش های معمولی با سفارش های حاوی فرمول و نیز تعداد و نوع فرمول ها در یک متن با متن دیگر به خوبی متمایز گردند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فرمول خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نرخ تایپ فرمول برای زمان تحویل فوری چقدر با زمان تحویل عادی تفاوت دارد؟

علاوه بر تعیین نرخ تایپ فرمول بر حسب تعداد و نوع فرمول های مختلف، اگر شما نیاز به تایپ فوری متن حاوی فرمول های خود داشته باشید و بخواهید خیلی سریع آن ها را دریافت کنید؛ مسلما هزینه این گونه از سفارش ها با سفارش هایی که زمان تحویل آن ها عادی بوده، متفاوت می باشد. به این صورت که در سفارش های فوری در صورتی که فرد متقاضی درخواست خود را به صورت فوری ثبت کرده باشد؛ بایستی هزینه بیشتری را برای تایپ سفارش خود افزون بر هزینه تایپ فرمول ها و نرخ گذاری آن ها بر حسب تعداد و نوع فرمول های مختلف در متن خود بپردازد و این هزینه زیادی در سفارش های عادی در بازه زمانی خود لحاظ نمی گردد.

نرخ تایپ فرمول

نرخ تایپ فرمول در برنامه مث تایپ

نرخ تایپ فرمول با نرم افزار مث تایپ

نرخ تایپ فرمول در برنامه مث تایپ بیشتر از سفارش های دیگر است. توضیح اینکه مث تایپ یکی از نرم افزارهای بسیار پیشرفته ای است که می توان به کمک این برنامه فرمول های ریاضی را تایپ کرد. بنابراین با توجه به این مسئله که فرمول های موجود در برنامه ورد محدود هستند و نمی توان هر فرمولی را در آن ها به راحتی از فرمول های پیش فرض تایپ نمود؛ نیاز به نرم افزار جانبی مث تایپ می باشد که هزینه تایپ فرمول در این نرم افزار با توجه به قابلیت های بیشتر و ارائه خدمات شامل تر و بهتر، بیشتر از فرمول های پیش فرض در برنامه ورد می باشد. به همین  منظور است که تایپ فرمول های پیچیده بیشتر از فرمول های ساده است.

نرخ تایپ فرمول با نرم افزار Equation در ورد

همان طور که اشاره شد نرخ تایپ فرمول در برنامه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. نرم افزار Equation در ورد با توجه به وجود فرمول های پیش فرض در این برنامه به راحتی و با انتخاب فرمول ریاضی مورد نظر قابل انجام است و نیاز به برنامه های جانبی بیشتر در کنار ورد نیست. به همین خاطر هزینه تایپ متون های حاوی فرمول در برنامه ورد با استفاده از فرمول های پیش فرض موجود در خود ارزان تر می باشد و فقط مخصوص تایپ متونی می باشد که فرمول های آن در برنامه ورد وجود داشته باشد.

نرخ تایپ فرمول

هزینه های به صرفه تایپ فرمول های مختلف در ایران تایپیست

نرخ های موجود برای تایپ انواع فرمول ها

به طور کلی نرخ تایپ فرمول های ساده و پیشرفته در متون تخصصی دانشجویان رشته ریاضی ممکن است با نرخ ها و هزینه های متفاوتی به آن ها ارائه شود که در تعیین نرخ گذاری پیش از ثبت سفارش شما می توانید آن ها را برآورد کنید. اما در صورتی که شما سفارش تایپ فایل خود را با فرمول های موجود در آن در موسسه ایران تایپیست ثبت کنید؛ می توانید با نرخ های به صرفه تر و کیفیت کار بالاتری رو به رو شوید و از وجود هزینه های به صرفه در این موسسه معتبر بهره مند گردید.

افزایش نرخ تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک نسبت به سایر سفارش ها

باید دانست که نرخ تایپ فرمول، همیشه نسبت به قیمت سفارش های عادی تایپ متفاوت می باشد. بنابراین می بایست این نکته را به هنگام ثبت سفارش های خود مدنظر قرار دهید. اگر متن شما به گونه ای است که نیازی به فرمول و فرمول نویسی ندارد؛ هزینه آن عادی و کمتر از تایپ متون ریاضی و فیزیک می باشد. چون برای تایپ فرمول های سخت و پیچیده این دروس تحلیلی، نیاز به مهارت و توانایی بالایی است. ضمن اینکه اجرای این فرآیند می تواند برای تایپیست، زمان بر باشد. به همین جهت هم هست که نرخ تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک، همیشه بیشتر از تایپ متون عادی است. حتی به علت محدودیت فرمول های آماده در ورد، تایپیست مجبور خواهد شد تا از نرم افزارهای دیگری در این راستا کمک بگیرد. به همین جهت می بایست به طور کامل با نحوه تایپ تمامی فرمول ها در نرم افزارهای مختلف آشنا باشد.

نرخ تایپ فرمول

تایپ فرمول

علت افزایش نرخ تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک نسبت به متون ساده دیگر کاملا واضح و مشخص است. به گونه ای که بر هیچ کسی پوشیده و پنهان نیست. این مسئله در تمامی مراکز و موسسه های ترجمه به همین ترتیب می باشد. البته باید این نکته را در نظر گرفت که ممکن است میزان افزایش قیمت سفارش های تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک، ممکن است در هر موسسه ای با سایر موسسه ها متفاوت باشد. به همین جهت اگر می خواهید سفارش های خود را در این زمینه در یک موسسه تایپ به ثبت برسانید؛ بهتر است ابتدا نسبت به نرخ تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک در آن موسسه اطمینان حاصل کنید. سپس با توجه دریافت استعلام قیمت از مراکز مختلف تایپ، مناسب ترین موسسه را از نظر هزینه انتخاب کنید. در عین حال که می بایست حتما در کنار توجه به هزینه سفارش خود، به کیفیت آن و ویراستاری و عدم اشتباه در متن هم توجه داشته باشید.

محاسبه آنلاین نرخ تایپ فرمول در کسری از ثانیه

برای تعیین نرخ تایپ فرمول، می بایست موارد مختلفی را مدنظر قرار داد. اینکه دقیقا چه تعداد فرمول در متن شما برای تایپ وجود دارد؛ از جمله مسائل بسیار مهم و موثر در تعیین هزینه هاست. بنابراین کارشناس های مراکز تایپ، با در نظر گرفتن این نکته و سایر نکات در نهایت، هزینه یک سفارش را تعیین می کنند. اما اگر شما بخواهید تا پیش از ثبت سفارش خود متوجه هزینه آن شده و در کمترین زمان ممکن متوجه هزینه سفارش خود شوید؛ می توانید از راهکارهای بهتری استفاده کنید. یکی از بهترین راهکارها در این زمینه، محاسبه آنلاین نرخ تایپ فرمول از طریق وب سایت های اینترنتی معتبر می باشد. چرا که امروزه یک سری از مراکز تایپ به جهت تسهیل و تسریع در روند دستیابی به هزینه های مربوط به هر یک از سفارش های شما، چنین امکانی را در اختیارتان قرار داده اند.

نرخ تایپ فرمول

مشاهده آنلاین نرخ تایپ فرمول

یکی از موسسه هایی که امکان محاسبه آنلاین نرخ تایپ فرمول را در اختیار شما قرار داده است؛ موسسه ایران تایپیست می باشد. شما می توانید به منظور دستیابی به هزینه های مربوط به سفارش تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک یا شیمی و زیست خود وارد وب سایت اینترنتی این موسسه شوید. در سایت مربوطه، بخشی به عنوان محاسبه آنلاین هزینه ها، تعبیه شده است. با ورود به آن بخش، می بایست فایل خود را بارگذاری کنید. با بارگذاری فایل خود و اینکه تعداد کلمات و فرمول ها چقدر است و نکاتی از این دست؛ در نهایت نرخ تایپ فرمول و به طور کلی هزینه سفارش شما مشخص می شود. امکان محاسبه آنلاین هزینه ها برای شما در هر پاسی از شبانه روز مهیا شده است. بنابراین شما هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی در این راستا نخواهید داشت. به همین دلیل خیلی از افراد سعی می کنند تا ابتدا هزینه سفارش های خود را متوجه شده و سپس اقدام به ثبت سفارش کنند.

آیا ما می توانیم به تایپیست، نرم افزاری برای تایپ فرمول پیشنهاد دهیم؟

برای بسیاری از افراد، نرخ تایپ فرمول ها جای سوال و تردید است و برای برخی دیگر نرم افزارهای مورد استفاده برای تایپ فرمول ها محل سوال است. در هر صورت موسسه ها و مراکزی که خدمات تایپ را به مشتریان خود ارائه می دهند؛ می بایست به شیوه های مختلف، رضایت مشتری را به جای آورند. نرم افزار ورد به عنوان کاربردی ترین برنامه برای تایپ متون، محدودیت هایی دارد. یکی از محدودیت های این برنامه، تایپ فرمول های سخت و پیچیده ریاضی است. هر چند که چند فرمول ساده در این برنامه، تعبیه شده است؛ اما کافی نیست. به همین جهت تایپیست هایی که متون ریاضی و فیزیک یا شیمی و زیست را بر عهده می گیرند؛ می بایست با انواع نرم افزارها و کارکرد آن ها آشنا باشند. نوع استفاده از این نرم افزارها روی نرخ تایپ فرمول های شما تأثیر نمی گذارد. اما روی کیفیت کار و تسریع در فرآیند آن موثر است.

نرخ تایپ فرمول

نیاز به نرم افزار برای تایپ فرمول

موسسه هایی که نرخ تایپ فرمول ها را نیز در هزینه های ارائه شده خود به مشتری اعلام می کنند؛ با تمامی چالش آن ها آگاهی دارند. در بیشتر موارد تایپیست های این مراکز، خود شناخت کلی نسبت به استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و جدید در این زمینه را دارند. اما در عین حال شما نیز به عنوان کاربر می توانید پیشنهادهای خود را با آن ها در میان بگذارید. به این ترتیب که اگر تمایل به استفاده از نرم افزار خاصی برای تایپ فرمول ها دارید؛ می توانید آن را به تایپیست معرفی کنید. استفاده از این نرم افزارها روی نرخ تایپ فرمول، تأثیری ندارد؛ اما چنین امکانی را دارید. البته اگر سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید؛ هیچ گونه نگرانی در این راستا نخواهید داشت. چون تایپیست های این موسسه از بهترین نرم افزارها برای تایپ فرمول های شما استفاده می کنند.

مناسب ترین نرخ تایپ فرمول را کدام موسسه ارائه می دهد؟

نرخ تایپ فرمول در هر یک از مراکز نسبت به سایر موسسه ها متفاوت می باشد. به همین جهت می بایست ابتدا از میان موسسه های موجود، استعلام قیمت گرفته تا پس از متوجه شدن هزینه های ارائه شده در آن ها، تصمیم خود را اتخاذ نمایید. بدین ترتیب می توانید هزینه های کمتری را پرداخت کرده و از خدمات آن موسسه ها به خوبی استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که همیشه قیمت های پایین، تضمین کننده کیفیت تایپ متون شما باشند. یعنی متنی را که دریافت می کنید؛ کاملا عاری از هر گونه عیب و ایرادی باشد. موسسه ای که نرخ تایپ فرمول مناسبی را همراه با کیفیت مطلوبی به مشتریان خود ارائه می دهد؛ می تواند بهترین موسسه پیش رو در این زمینه باشد. پس بهتر است ابتدا در خصوص مراکز و موسسه های تایپ، تحقیق کنید و سپس یکی از آن ها را انتخاب کنید.

نرخ تایپ فرمول

ثبت سفارش در ایران تایپیست با هزینه مناسب

مناسب ترین نرخ تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک را موسسه ایران تایپیست به شما ارائه می دهد. کافیست قیمت های ارائه شده این موسسه را با سایر مراکز تایپ، مقایسه کنید. ایران تایپیست همواره در تلاش بوده و هست تا با ارائه قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت تضمین شده، مشتریان خود را راضی نگه دارد. به همین جهت هم هست که تعداد مشتریان راضی در این موسسه رو به فزونی است. شما نیز می توانید سفارش های تایپ خود را در این موسسه به ثبت برسانید. ضمن اینکه شما می توانید سفارش های خود را اینترنتی و آنلاین نیز به ثبت برسانید. چون نرخ تایپ فرمول سفارش های شما به صورت اینترنتی و آنلاین برای شما مناسب تر تمام می شود. پس بهتر است حضوری و غیر حضوری ایران تایپیست را به عنوان موسسه مورد نظر برای سفارشات تایپ خود انتخاب کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فرمول خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ فرمولتایپ فرمولهزینه تایپ در Excelزمان تحویل تایپ

سوالات متداول

نرخ تایپ فرمول بستگی به تعداد فرمول و نیز ساده یا پیشرفته بودن فرمول ها دارد.

بله؛ در صورت نیاز به تحویل فوری سفارش، نرخ تایپ فرمول های شما بیشتر است.

بله؛ نرخ تایپ فرمول های پیشرفته با قابلیت های زیاد در برنامه تخصصی مث تایپ بیشتر از ورد است.

بهتر است در جهت به صرفه بودن نرخ تایپ فرمول های خود، سفارش خویش را در موسسه ایران تایپیست ثبت کنید.


نویسنده: مینا رسولی هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/26 ساعت 17:23:13 تعداد بازدید: 1468 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه تایپ فرمول قیمت تایپ فرمول تعرفه تایپ فرمول نرخ تایپ فرمول در ورد نرخ تایپ کردن فرمول

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :