سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه محاسبه قیمت صفحه آرایی چگونه است؟

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت صفحه آرایی تاریخ انتشار: 1400/11/9 ساعت 11:00:00 بازدید: 804 امتیاز 0 از 0 نظر

نحوه محاسبه قیمت صفحه آرایی متناسب با متغیرهای سفارش مشخص می شود. هر چقدر که متغیرهای سفارش بیشتر باشد به همان اندازه مبلغ بیشتری را پرداخت خواهید کرد. صفحه آرایی باعث زیبا به نظر رسیدن نتیجه نهایی تایپ و ترجمه خواهد شد. امروزه هر کافی نت و دفتر فنی، کار صفحه آرایی را انجام می دهد، ولی انجام این کار در ایزان تایپیست به دلیل سابقه طولانی، متفاوت و با کیفیت از هر شرکت دیگری است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در صفحه آرایی می توان عناصر گرافیکی صفحه را مشخص کرد، به همین دلیل است که قیمت صفحه آرایی می تواند در برخی موارد بالا باشد. در این خدمات، محل متون و عکس ها مشخص می شود. با توجه به اندازه فونت می توان زیبایی بیشتری به متن داد. صفحه آراهای این موسسه در انجام این سفارش ماهر بوده و با توجه به تخصص و تجربه خود، کار را با بالاترین سطح کیفی انجام می دهند. خدمات صفحه آرایی از زمان ابتدای تاریخ چاپ و نشر کتاب وجود داشته و امروزه به کمک کامپیوتر می توان صفحه آرایی را به بهترین شکل ممکن انجام داد. قیمت صفحه آرایی در سایر موسسات نسبت به ایران تایپیست بسیار بالا است. شما می توانید در هر موقعی از سال حتی در ایام تعطیل، این سفارش را برای موسسه ثبت کنید. تمامی صفحات در این سفارش لازم است که به هم پیوستگی داشته باشد. اندازه متون و عناصر گرافیکی لازم است که متناسب هم باشند. هر چقدر که حجم سفارش صفحه آرایی شما بیشتر باشد به همان اندازه قیمت صفحه آرایی مبلغ نیز بیشتر خواهد بود ولی با این حال تمامی تعرفه های در ایران تایپیست مقرون به صرفه هستند. قیمت ها متناسب با شرایط زمانی سفارشتان تنظیم می شود و به همین دلیل لازم است که خدمات لاین فوری و عادی با هم فرق دارند. در واقع قیمت صفحه آرایی متناسب با فوری و عادی بودن سفارش مشخص می شود و به همین دلیل لازم است که در زمان ثبت، کلیه متغیرها را مدنظر داشته باشید.

نحوه محاسبه قیمت صفحه آرایی چگونه است؟

نحوه محاسبه قیمت صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مقاله فارسی

سوالات متداول

عادی و فوری بودن، طرح گرافیک، اندازه کتاب، تعداد صفحات، سادگی یا پیچیدگی متون و فرمول ها، کلمات خارجی داخل متن، جدول، نمودار و عکس،پاورقی و سرورقی، فایل لایه باز و بسته در تعیین قیمت عوامل موثری محسوب می شوند.

کتاب های بی عکس و با متون ساده و حجم کمتر، نسبت به بقیه ارزان تمام می شود.

بله سفارشات فوری به دلیل اجرای آنها در زمان کمتر قیمت بالاتری دارند.

بله،  قیمت هر سفارش نسبت به سایرین متفاوت است. با ثبت سفارش می توانید از هزینه انجام کار مطلع شوید.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت صفحه آرایی تاریخ انتشار: 1400/11/9 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 804 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه قیمت صفحه آرایی برآورد قیمت صفحه آرایی تخمین قیمت صفحه آرایی تعیین قیمت صفحه آرایی فاکتور قیمت صفحه آرایی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :