شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

منظور از تایپ زرنگار چیست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ زرنگار تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 22:00:00 بازدید: 1226 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ زرنگار بیشتر برای ناشران کاربرد دارد و از آن جایی که نرم افزار کمکی است به همین دلیل تایپیست های این موسسه می توانند سفارشات مشتریان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این نرم افزار توسط شرکت سینا سافت و برای ویندوز هم طراحی شده است. تایپیست های این موسسه می توانند با تایپ زرنگار هم کار کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در محیط تایپ زرنگار، امکانات عالی قرار داده شده و به همین سبب تایپیست ها می توانند در برخی موارد سفارشات دانشجویان را در این محیط انجام دهند. فونت های زیادی به این نرم افزار اضافه شده و به همین سبب تایپیست ها سفارشات دانشجویی و سایر مشتریان را مطابق درخواست آنها با تایپ زرنگار انجام میدهند. اگرچه محیط این نرم افزار مانند ورد نیست، ولی امکانات قابل قبولی برای تایپ سفارشات دارد. حتی با این نرم افزار می توان اعراب گذاری عربی را به راحتی انجام داد. تایپیست ها ایران تایپیست با این نرم افزار آشنا هستند و با پیشرفت برنامه نویسی ایران همگام هستند. با این نرم افزار می توان همه نوع تایپی را انجام داد و در برخی مواقع می توان با آن تایپ زبان های خارجی را به بهترین شکل ممکن انجام داد. برخی امکانات آن اگرچه در حد ورد نیست، ولی می توان در برخی موارد تایپ سفارشات را  با آن انجام داد و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد. محیط این نرم افزار ساده بوده و تایپیست ها می توانند در کنار ورد از این نرم افزار استفاده کنند. این نرم افزار ایرانی در هر دوره بروز رسانی می شود و امکانات جدیدی به آن اضافه می گردد. همانطور که گفته شد با تایپ زرنگار می توان حتی سفارشات زبان های خارجی را نیز انجام داد. تایپیست های موسسه ایران تایپیست می توانند مطابق سفارش مشتریان با زرنگار نیز متون را تایپ کرده و با بالاترین کیفیت به شما تحویل دهند.

منظور از تایپ زرنگار چیست؟

مفهوم تایپ زرنگار


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپهزینه تایپ فارسیتایپ از دستنویستایپ روزنامه

سوالات متداول

با این نرم افزار می توان هر نوع سفارش دانشجویی را انجام داد. مشتریان می توانند محیط تایپ سفارش خود را به دلخواه انتخاب کنند.

محیط این نرم افزار نسبت به ورد خیلی متفاوت است ولی با این وجود تایپیست ها سفارشات را انجام می دهند. تایپیست ها در صورت تمایل مشتریان نسبت به انجام سفارشات در این نرم افزار، متون را تایپ می کنند.

تایپ در این محیط نرم افزاری نیز مانند ورد با کیفیت انجام می شود. مشتریان می توانند محیط تایپ سفارش خود را انتخاب کرده و نسبت به سفارش خود اقدام کنند.  

همه سفارشات را می توان در این محیط تایپ کرد. محدودیتی در انجام سفارش نیست. در صورتی که دوست داشته باشید می توانید متن سفارش شما در این محیط زرنگار تایپ شود می توانید خواسته خود را مشخص کنید.


نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ زرنگار تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 1226 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ زرنگار چیست تایپ زرنگار یعنی چه سفارش تایپ زرنگار تایپ زرنگار فوری تایپ زرنگار آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :