پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مقالات فارسی را چطور ویراستاری کنیم؟

نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/11 ساعت 11:00:00 بازدید: 358 امتیاز 0 از 0 نظر

مقالات فارسی را چطور ویراستاری کنیم تا بتوان آن ها را در بهترین ژورنال های علمی و نشریه های معتبر در سراسر کشور به چاپ رساند؟ این سوال و نیز سوالاتی از این دست یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان کارشناسی ارشد در تمامی رشته های مختلف می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا که پروسه چاپ مقاله در یکی از بهترین نشریه های علمی در دانشگاه های معتبر داخلی یکی از نیازها و چالش های پیش روی دانشجویان دانشگاه های مختلف می باشد. به همین علت هر یک از آن ها به دنبال راهکارهایی برای پاسخ به این سوال هستند که چطور ویراستاری کنیم؟ همان طور که می دانید ویراستاری مقالات کار ساده ای نیست که هر کسی به راحتی بتواند از عهده آن بربیاید. پیش از هر مسئله دیگری، یک ویراستار متون علمی می بایست تنها ویراستاری مقالاتی را بر عهده بگیرد که مربوط به رشته دانشگاهی و تخصص خاص اوست. چرا که گاهی اوقات یک ویراستار مجبور می شود که دست به ویراستاری علمی و تخصصی مقاله مورد نظر بزند. بنابراین اگر نمی دانیم که چطور ویراستاری کنیم؟

بهتر است بدانیم که ویراستاری تنها مربوط به ویراستاری نگارشی نیست؛ بلکه ویراستاری فنی و علمی نیز یک پله بالاتر از ویراستاری نگارشی است که بهتر است چنین ویراستاری را برای متون علمی مقالات فارسی خود انتخاب کنیم تا مقاله مورد نظر ما بتواند فاکتورهای لازم را پشت سر گذاشته و شرایط را برای چاپ در بهترین ژورنال های داخلی برای خود میسر گرداند. هر چند که همین ویراستاری نگارشی که مربوط به علائم نگارشی متون فارسی می باشد نیز در نوع خود نکات ریز و درشتی دارد که بهتر است هر یک از آن ها را در مقالات فارسی ویراستاری شده رعایت کرد تا نکته ای جا نماند. به طور کلی اگر نمی دانیم چطور ویراستاری کنیم؟ بهتر است پس از نگارش مقالات فارسی خود، آن ها را به یک مرکز قوی در امر ویراستاری نظیر موسسه ایران تایپیست بسپاریم تا انواع ویراستاری را روی مقاله ما پیاده سازی نماید.

مقالات فارسی را چطور ویراستاری کنیم؟

ویراستاری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویراستاری-قرارداد با شرکت خصوصیهزینه ویرایش گرامری مقاله

سوالات متداول

مقالات فارسی را در صورتی که می خواهید در نشریه های معتبر به چاپ برسانید؛ بهتر است آن ها را به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا ویراستاری حرفه ای آن ها را بر عهده بگیرد.

اگر می خواهید مقالات فارسی خود را به صورت ویراستاری شده و آماده در اختیار داشته باشید و اطلاعی هم از ویراستاری ندارید؛ می توانید آن ها را به موسسه ایران تایپیست بسپارید.

بله؛ تجربه این موسسه در امر ویراستاری و تخصص بالای آن ها گویای نمونه کارهای موفق آن ها در این زمینه است. 

خیر؛ چرا که در صورت عدم ویراستاری، ممکن است مقاله ما در نشریه مورد نظر رد شود و ما نتوانیم آن را به چاپ برسانیم و حاصل تلاش ما بی ثمر گردد.


نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/11 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 358 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مقاله فارسی را چطور ویراستاری کنیم مقالات را چطور ویراستاری کنیم چگونگی ویراستاری مقاله ویراستاری مقاله چگونه است ویراستاری مقالات فارسی چگونه است

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :