چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مرکز خلاصه نویسی درس های تخصصی به سبک رتبه اولی ها

نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/20 ساعت 20:00:00 بازدید: 410 امتیاز 4 از 1 نظر

خلاصه نویسی درس های تخصصی نیاز به ترسیم یک درخت دارد؛ درختی که چکیده مطالب  از ریشه شروع به جایگذاری شود، در تنه ادامه یابد، به شاخه های اصلی برسد، همچنان امتداد یابد تا به سرشاخه ها و در انتها به برگ ها ختم گردد؛ این خلاصه نویسی است که رتبه های اول برای دروس تخصصی خود انجام میدهند. چنین درخت تنومندی کمک می کند در همان نگاه اول مخاطب  قسمتهای مختلف درخت را از ریشه تا برگ ها دیده و به عنوان یک شمای کلی به خاطر بسپارد، هیچ نکته اضافی و توضیحات زائدی در این نوع خلاصه نویسی دیده نمی شود.

همه نکات مهم در جای درستی قرار می گیرند، خلاصه نویسی با پیوستگی همراه میباشد، جملات کوتاه؛ اما رسا می باشند، نکات کلیدی در درخت جای گرفته اند، لذا در کوتاه ترین زمان ممکن یادگیری اتفاق می افتد. اگر به خلاصه نویس رتبه های برتر دقت کنید می بیند علت و معلول و راه حل و نتیجه همگی به دنبال هم هستند، خواننده میداند چه اتفاقاتی افتاده است، دلیل آن چیست، راه حل منطقی کدام است و چه نتیجه را باید انتظار داشته باشد؛ بنابراین یادگیری  به خوبی اتفاق می افتد.

مرکز خلاصه نویسی درس های تخصصی به سبک رتبه اولی ها

کیفیت خلاصه نویسی درس

 

حجم زیاد مطالب بسیاری از افراد را از یادگیری دور می کند و مانع مهمی  در مقابل آنان قرار میدهد،  لذا طبیعی است همواره از حجم زیاد شاکی باشند، افراد زیادی با وجود توانایی ذهنی بالایی که دارند  بارها موفق نشده اند تمامی مطالب را بخوانند و دروس را نصفه رها نموده اند، در حالی که  خلاصه نویسی درس های تخصصی حرفه ای با حذف اضافات و ارائه چکیده خوب چنین مانعی را از پیش رو برمیدارد و  خواننده دیگر  سعی نمیکند به سرعت مطالعه را تمام کند؛ بنابراین کیفیت  مطالعه قربانی سرعت نمی گردد.

در همین راستا مجموعه ایران تایپیست با ارائه خلاصه نویسی حرفه ای سعی می نماید به افراد کمک کند بنا بر شایستگی خود در جایگاه مناسب قرار گیرند.

سوالات متداول

هزینه خلاصه نویسی درس به سبک رتبه اولی ها در ایران تایپیست به حجم مطالب و  موضوع درس بستگی داشته؛ اما در مجموع رقابتی و منصفانه می باشد.

افراد برای خلاصه نویسی درس به سبک رتبه اولی ها در ایران تایپیست، متخصصین رشته های مختلف می باشند و  از سراسر کشور به صورت دورکاری کار می کنند.

کسانی که خلاصه نویسی درس به سبک رتبه اولی ها را انجام می دهند با توجه به اینکه اطلاع کافی از موضوعات مورد سوال در آزمون ها دارند به سرعت کار را  انجام می دهند.

بله در ایران تایپیست در کنار کسانی که خلاصه نویسی دروس را انجام می دهند مترجمین متخصص هم حضور دارند تا کار ترجمه را انجام دهند.


نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/20 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 410 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی درس عمومی خلاصه نویسی درس تخصصی خلاصه نویسی درس برای آزمون خلاصه نویسی درسهای کنکور سفارش خلاصه نویسی درس

دیدگاه کاربران

عباسپور | 1400-7-19 ساعت 09:31:33 امتیاز :

تا روز آزمون فقط خلاصه نویسی‌های شما رو خوندم. واقعا کمکم کردن

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :