یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محتواگذار دورکار

نویسنده: سارا اخلاقی دیتا اینتری تاریخ انتشار: 1401/11/14 ساعت 09:00:00 بازدید: 795 امتیاز 0 از 0 نظر

محتواگذار دورکار یک شغل تخصصی است. محتواگذار همان طور که از نامش معلوم است کسی است که شغلش گذاشتن محتوا در فضاها و بسترهای مختلف است. دنیای امروز دنیای دیجیتال است و حجم بالایی از اطلاعات و محتوا در دسترس همگان قرار گرفته اند. برای دسته بندی و استفاده درست از این اطلاعات و داده ها نیاز به افراد متخصص است. کسب و کارهای زیادی این روزها به چنین فردی نیاز دارند که بتواند در مدیریت محتواها به آنها کمک کند. برای پیدا کردن افراد متخصص دیتا اینتری می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش دیتا اینتری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

وظایف یک محتواگذار دورکار چیست؟

محتواگذار دورکار کسی است که کار مدیریت داده ها و اطلاعات را به صورت فریلنسر و در خانه انجام می دهد. محتوای تولید شده می تواند شکل های مختلفی داشته باشد. محتواها بعد از تولید باید در بستر مناسب و به شکل درست جایگذاری شوند. افرادی که در این کار تخصص دارند می توانند به درخواست کنندگان دیتا اینتری شیوه های مؤثری برای جمع آوری، سازماندهی و مطالعه این داده ها ارائه کنند. این افراد با بهره گرفتن از ابزارهای حرفه ای و دیگر فرآیندهایی که نیازمند تعامل انسانی هستند، اطلاعات کسب و کارها را گردآوری می کنند. یکی از مراکز مهمی که برای این کار می توانید روی آنها حساب کنید ایران تایپیست است.

محتواگذار دورکار می داند این اطلاعات و داده ها ممکن است برای تولید منافع شرکت ها استفاده شود یا برای تجزیه و تحلیل رقبا کاربرد داشته باشد. کسب و کارها با مدیریت داده ها می توانند فرآیندهای داخلی را بهبود ببخشند و جریان های درآمدی تازه ای را به وجود آورند. افرادی که در خارج از محیط کسب و کار همکاری دارند می توانند پیش از شروع کار درباره نوع کسب و کار اطلاعات لازم و کافی را به دست آورند.    

محتواگذار دورکار همیشه در حال تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده ها است و آنها را به مقصدی که مورد نظر کسب و کار است وارد می کند. فردی که می خواهد در دیتا اینتری فعالیت داشته باشد، باید نرم افزارهای آفیس را بلد باشد. ضمن این که لازم است کار با نرم افزارهای مدیریت محتوا در وب سایت ها مثل ورد پرس را هم بداند. برخی از این افراد پیش از شروع کار حرفه ای خود آموزش های لازم را هم پشت سر گذاشته اند.

محتواگذار دورکار مهارت تایپ کردن را نیز بلد است. اگر قرار باشد اطلاعات مهمی را در وب سایت وارد کند، می توان به این افراد اعتماد کرد. با کمک فناوری های مدرن این کار ساده تر از گذشته شده است. دسترسی و پردازش داده ها نیز اهمیت بیشتری یافته است. یکی از مهم ترین مهارت هایی که این افراد باید داشته باشند دقتی است که در این کار به خرج می دهند. این کار بدون دقت بازدهی خوبی ندارد.

محتواگذار دورکار

محتواگذار دورکار

محتواگذار دورکار چقدر درآمد دارد؟

محتواگذار دورکار می تواند کارهای متعددی انجام دهد. به دلیل این که گستره کارها در این حوزه زیاد است می توان درآمد خوبی هم با آن به دست آورد. درست است که دستمزدها در ایران تایپیست در مقایسه با وب سایت های دیگر کمتر است، اما حجم کارها زیاد است و به همین دلیل می توانند درآمد خوبی داشته باشند. آنها می توانند فایل های کاغذی را به صورت دیجیتال درآورند. می توانند داده ها و اطلاعات را به روز رسانی کنند. می توانند برای دسته بندی و جدول بندی اطلاعات ادغام کنند.

یکی دیگر از کارهای محتواگذار دورکار ذخیره کردن اطلاعاتی است که کسب و کارها به آنها نیاز دارند. این اطلاعات گاهی شامل اطلاعات فروش هم می شود. تهیه و آماده سازی و دسته بندی گزارش ها نیز می تواند در حیطه کار این فرد باشد. محتواگذارها می دانند که چه کارهایی را می توانند انجام دهند تا بتوانند درآمد خود را بالا ببرند. یکی از مزایای فریلنسرها این است که می توانند کارهای بیشتری را با توجه به زمان بندی که دارند قبول کنند.

یکی از مهم ترین کارهایی که یک محتواگذار دورکار باید در آن مهارت داشته باشد و می تواند درآمد خوبی هم از آن به دست آورد، وارد کردن محتوا در وب سایت است. برای این کار لازم است که این فرد با قوانین سئو و بهینه سازی وب سایت نیز آشنا باشد. بدون این تخصص کار گذاشتن محتوا در وب سایت ممکن نیست. در واقع، بدون داشتن این علم گذاشتن محتوا سود چندانی برای وب سایت نخواهد داشت. هر چه فرد در این باره تخصص بیشتری داشته باشد، می تواند تجربه بیشتر کسب کند و در این حرفه پول بیشتری به دست آورد.  

محتواگذار دورکار هیچ وقت بیکار نمی ماند. زیرا همیشه کسب و کارها یا دانشجویان و خیلی از افراد دیگر به این شغل نیاز دارند. همیشه کسب و کارها و افرادی هستند که به چنین افرادی برای کار نیازمند باشند. این افراد اگر بتوانند تایپ ده انگشتی بکنند و اعداد را با دقت و درست در سیستم وارد کنند، در این زمینه موفق خواهند بود. برای یک محتواگذار همیشه کار هست و می تواند درآمد خوبی از این کار به دست بیاورد. حتی افرادی که به دور از شهرها هستند هم می توانند به صورت دورکاری با وب سایت ها کار کنند.  

محتواگذار دورکار

دیتا اینتری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش دیتا اینتری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

محتواگذار دورکار نیاز به چه مهارت هایی دارد؟

محتواگذار دورکار باید مهارت های زیادی داشته باشد. یکی از مهارت های مورد نیاز برای پرداختن به این کار آشنایی کامل با انجام دیتا اینتری است. دیتا اینتری شاخه های مختلفی دارد. همه کسانی که کار دیتا اینتری انجام می دهند همه آنها را می شناسند، حتی اگر همه آنها را انجام نمی دهند. وارد کردن اطلاعات می تواند به چند شکل باشد. ممکن است فایل ها به صورت کاغذی و دستی باشد و لازم باشد که متن را در فایل های رایانه ای وارد کند. ایران تایپیست وب سایتی است که می توانید سفارش های خود را در آن ثبت کنید.

محتواگذار دورکار باید نرم افزارهایی که برای این کار لازم است به کار گیرد. هم نرم افزارهای آفیس را بشناسد و هم نرم افزارهای مدیریت محتوا در وب سایت ها را بشناسد. باید نحوه کار کردن با این نرم افزارها را به خوبی بلد باشد. برای این که بتوان این نرم افزارها را یاد گرفت، باید با آنها کار کرد. تجربه کردن اهمیت بسیار زیادی دارد و تجربه می تواند به فرد کمک کند که سرعت بیشتری در این کار به دست آورد.   

محتواگذار دورکار باید دقت و سرعت در کار داشته باشد. دقت حرف اول را می زند. هر چه فرد با دقت تر باشد احتمال خطا کمتر خواهد شد. زمانی که فایل های دیتا اینتری برای کسب و کارها اهمیت بسیار زیادی دارد، تنها می توان به افرادی در این زمینه اعتماد کرد که دقیق تر و با حوصله تر باشند. یک اشتباه ممکن است در زمان دیتا اینتری خسارت زمانی و مالی را به همراه داشته باشد. محتواهایی که به صورت عدد هستند حساسیت زیادی دارند. وارد کردن یک عدد اشتباه می تواند عواقب سنگینی را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل هم بهتر است برای وارد کردن اطلاعات عددی از افراد حرفه ای کمک گرفته شود.   

محتواگذار دورکار باید تایپ کردن بلد باشد و این کار را با سرعت و حرفه ای انجام دهد. این مسئله در کارهایی که حجم زیادی دارند اهمیت بیشتری دارد. محتواگذاری که تایپ کردن را نیاموخته باشد سرعت و دقت کمی دارد. اگر بتوان دیتا اینتری را با سرعت بیشتری انجام داد، می توان حجم کار بیشتری را پذیرفت و متعاقب آن درآمد نیز افزایش خواهد یافت. ضمن انجام کار ممکن است ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به کار به ذهن محتواگذار برسد که با تجربه به دست می آیند.

محتواگذار دورکار

محتواگذار

چگونه به عنوان یک محتواگذار دورکار فعالیت کنم؟

محتواگذار دورکار برای شروع فعالیت می تواند به نشانی وب سایت ایران تایپیست مراجعه کند. در این مرکز، کار دیتا اینتری به صورت حرفه ای و آنلاین انجام می شود. در صورتی که قصد همکاری با این مجموعه را دارید، باید بتوانید در این وب سایت ثبت نام کنید. البته قبل از آن لازم است که مهارت های این کار را آموخته باشید. زیرا برای همکاری در این وب سایت آزمون هایی در نظر گرفته شده است که باید پشت سر گذاشته شوند. بدون قبول شدن در این آزمون ها امکان همکاری وجود ندارد. 

محتواگذار دورکار کسی است که کار دیتا اینتری را به صورت غیر حضوری انجام می دهد. دقت داشتن در این کار اهمیت زیادی دارد. همان طور که سفارش دهنده باید اطلاعات فایل ها را به طور دقیق در پنل وب سایت وارد کند،‌ کسی که کار دیتا اینتری انجام می دهد هم موظف است این اطلاعات را دقیق مطالعه کند و بر اساس آنها کار را پیش ببرد. لازم است که انتظارات سفارش دهنده را بشناسد و مطابق با آنها کار کند. آگاهی از جزئیات می تواند به آنها کمک بیشتری بکند.  

محتواگذار دورکار باید منظم باشد. نظم به او کمک می کند که بتواند کارهای بیشتری را پذیرش کند. کار کردن در خانه و به دور از محیط کار دشوار است. فریلنسرها مشکلات خاص خودشان را دارند. درست است که آنها می توانند زمان کار و تحویل آن را خودشان تعیین کنند، اما باید بتوانند زندگی و کارشان را از هم جدا کنند. دورکار بودن برای دیتا اینتری کار ساده ای نیست و نیاز به یادگیری مهارت های زیادی دارد. هر چه بیشتر کار کنید، می توانید راحت تر کارهای بعدی را انجام دهید.  

محتواگذار دورکار باید بتواند همه آنچه برای دیتا اینتری نیاز است را در یک فایل مد نظر بگیرد. کسی که کار دیتا اینتری وب سایت انجام می دهد، بدون آگاهی از بهینه سازی نمی تواند کارش را درست انجام دهد. اگر لازم باشد می تواند دوره های آموزشی را نیز بگذراند تا در این کار ماهرتر شود. البته به جز ایران تایپیست وب سایت های دیگری هم هستند که می توانید برای شروع کار به آنها مراجعه کنید.  

محتواگذار دورکار

محتواگذار دورکار در اینستاگرام

درخواست محتواگذار دورکار در اینستاگرام و کانال های تلگرامی

محتواگذار دورکار در وب سایت، اینستاگرام و کانال تلگرام از جمله درخواست هایی است که در ایران تایپیست می توان ثبت کرد. برای وارد کردن اطلاعات در وب سایت نیاز است که فرد بهینه سازی وب سایت را آموخته باشد. چنین فردی برای وارد کردن اطلاعات در شبکه های اجتماعی نیز باید علم سئو را بداند و این شبکه ها را به خوبی بشناسد. باید بداند که محتوا چقدر در هر شبکه اجتماعی دارای اهمیت است.  

محتواگذار دورکار که برای اینستاگرام انتخاب می شود باید بداند که انتخاب هشتگ ها چقدر اهمیت دارد. درباره لینک دهی اطلاعات کافی داشته باشد. باید بداند که اینستاگرام یک برنامه تصویر محور است و عکس ها و ویدئوها بیش از متن در این برنامه محبوبیت دارند. بدون شناخت کامل از این برنامه این کار امکان پذیر نیست. البته تولید محتوا برای این برنامه هزینه جداگانه ای دارد. یعنی برای محتواگذاری و تولید محتوا هزینه مجزا دریافت می شود.  

محتواگذار دورکار برای کانال ها در تلگرام نیز نیاز به تخصص دارد. هشتگ زدن و داشتن برنامه زمان بندی برای این کار و هماهنگی بودن آن با وب سایت و اینستاگرام نیاز به برنامه ریزی دارد. در واقع، برای همه این کارها در کنار هم به یک برنامه دیجیتال مارکتینگ نیاز است. لینک دهی در این برنامه نیز در زمان محتواگذاری اهمیت دارد. لازم است که فرد محتواگذار با همه امتیازها و امکانات این برنامه آشنایی کامل داشته باشد و در زمان کار از همه آنها سود ببرد.  

برای درخواست محتواگذار دورکار که به صورت آنلاین کار را پیش ببرد شاید به سادگی نتوان به هر جایی اعتماد کرد. یکی از این مراکز متخصص که افراد حرفه ای با آن همکاری دارند ایران تایپیست است. افرادی که برای شروع همکاری آزمون های سختی را پشت سر می گذارند و تجربه کافی در این کار دارند. برای این که بتوانید از امکانات این وب سایت استفاده کنید، باید ابتدا در آن ثبت نام کنید. بعد امکان ثبت سفارش در پنل کاربری به سفارش دهنده داده می شود.   

محتواگذار دورکار

فریلنسر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش دیتا اینتری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دیتا اینتری (ورود اطلاعات)دیتا اینتریهزینه دیتا اینتریبازنویسی متن (تولید محتوا برای سایت)

سوالات متداول

اگر قرار باشد محتوا در وب سایت گذاشته شود، لازم است که فرد متخصص اصول بهینه سازی وب سایت را نیز بشناسد.

برای دیتا اینتری لازم است که فرد کار کردن با نرم افزارهای آفیس مثل اکسل و ورد و همچنین نرم افزارهای مدیریت محتوای وب سایت مثل ورد پرس را یاد گرفته باشد.

با مراجعه به وب سایت ایران تایپیست می توانید فرد مورد نظر را پیدا کنید.  

هزینه دورکار بودن با افرادی که حضوری کار می کنند برابر است. هزینه در نهایت بر اساس حجم کار و زمانی که برای آن گذاشته می شود محاسبه خواهد شد.


نویسنده: سارا اخلاقی دیتا اینتری تاریخ انتشار: 1401/11/14 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 795 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محتواگذار آنلاین محتواگذار اینترنتی محتواگذاری دورکار دیتا اینتر دورکار دیتا انتری ریموت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :