چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه قیمت ترجمه تخصصی متن

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/24 ساعت 12:00:00 بازدید: 840 امتیاز 4 از 1 نظر

یکی از مهم‌ترین مسائل در هر زمینه‌ای و در واقع عامل اصلی که برای انجام هر کاری در نظر گرفته می‌شود، هزینه‌های مورد نیاز برای انجام این کار است. هزینه ترجمه تخصصی متون نیز یکی از موارد بسیار مهمی است که لازم است کاربران برای ثبت سفارش‌های مختلف جهت ترجمه برای محاسبه هزینه کلی ترجمه اقدام کرده و از مبلغ کلی که برای انجام ترجمه مورد نیاز است، آگاهی پیدا کنند. لذا در همین ابتدا یک سوال مهم می‌پرسیم؛ محاسبه قیمت ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف، با توجه به چه عواملی انجام پذیر است؟ در واقع برای بررسی پاسخ این سوال، باید بفهمیم که چه عواملی بر هزینه ترجمه تخصصی متون، اثر می‌گذارند و می‌توانند این هزینه را کم یا زیاد کنند. یکی از اصلی‌ترین عواملی که هزینه‌ی کلی ترجمه تخصصی متون مختلف را مشخص می‌کند، تعداد کلمات متن مورد نظر است؛ در واقع به میزانی که تعداد کلمات متون گوناگون بیشتر شوند، هزینه ترجمه تخصصی متون نیز بالاتر خواهد رفت.

پس باید گفت که تعداد کلمات، اصلی‌ترین و در واقع مهم‌ترین عامل تعیین کننده هزینه ترجمه تخصصی یک متن به شمار می‌آید. از تعداد کلمات که بگذریم، عامل مهم دیگر تعیین کننده هزینه ترجمه تخصص متن‌ها با موضوعات متنوع زبان مبدا متم و همچنین زبان مقصدی است که توسط کاربر برای ترجمه متن در نظر گرفته شده است؛ مسلما ترجمه تخصصی یک متن از زبان فارسی به انگلیسی نسبت به ترجمه آن از زبان فارسی به روسی و یا فرانسوی که نسبت با انگلیسی زبان‌های سخت‌تری می‌باشند، کمتر و مناسب‌تر است. پس یک زبان پیچیده‌ می‌تواند باعث افزایش هزینه ترجمه شود. در بعضی موارد سرعت انجام کار ترجمه نیز به عنوان یک عامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر هزینه ترجمه یک متن تخصصی شناخته می‌شود؛ چرا که ترجمه یک متن به زبانی همچون ایتالیایی به نسبت انگلیسی، ممکن است زمان بیشتری ببرد و در صورتی که کاربر درخواست تحویل فوری داشته باشد، لازم است هزینه بیشتری بپردازد. البته باید گفت زمان ترجمه به نسبت زمان و تعداد کلمات متن به عنوان یک عامل مهم تعیین کننده‌ای به شمار نمی‌آید، اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

محاسبه قیمت ترجمه تخصصی متن

هزینه ترجمه تخصصی متون

سوالات متداول

بسته به عوامل مختلف، نظیر زبان مبدا و مقصد، تعداد کلمات، زمان تحویل و... هزینه متغیر خواهد بود.

خیر. با توجه به دشوار بودن زبان چینی، هزینه ترجمه به این زبان بیشتر است.

بله. با زیاد شدن تعداد کلمات یک متن، هزینه ترجمه آن نیز بیشتر می‌شود اما در محاسبه هزینه شامل تخفیف خواهید شد.

خیر، هر رشته ای ضریب افزایشی مخصوص به خود را دارد که لیست آن در سایت موجود است.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/24 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 840 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه تخصصی متون هزینه ترجمه تخصصی متون نرخ ترجمه تخصصی متون تعرفه ترجمه تخصصی متون برآورد هزینه ترجمه تخصصی متون

دیدگاه کاربران

سمیرا خوانساری | 1400-8-4 ساعت 09:49:41 امتیاز :

هرجور حساب کردم باید مبلغ ترجمم بیشتر از اینا میشد ولی شما خیلی خوب حساب کردین. دست مریزاد

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :