چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت سفارش تایپ

نویسنده: سهیل آریانپور هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 14:22:50 بازدید: 851 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر در مورد قیمت سفارش تایپ در ایران تایپیست سؤال دارید و اطلاع از این موضوع برای شما یک دغدغه محسوب می‌شود، مجموعه موضوعات طرح‌شده در این یادداشت کمک می‌کنند تا به دید شفافی در مورد سیستم قیمت‌گذاری و نحوه محاسبه دست یابید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قیمت سفارش تایپ

ما همواره در تلاشیم تا با کاهش قیمت‌ها، موازنه بین تقاضا و قیمت را به شکل منطقی برقرار سازیم

قیمت هر صفحه سفارش تایپ فارسی در سال 99 چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر در مورد قیمت سفارش تایپ فارسی دغدغه و نگرانی دارید، مطالعه این بخش می‌تواند به بخشی از این دغدغه شما پاسخ مناسبی دهد. واقعیت این است که به طور استاندارد به طور میانگین شامل 250 لغت است؛ نباید فراموش کرد که فونت‌هایی با سایز 14 و 16 استاندارد این سیستم کاری هستند. با در نظر داشتن این سایز هر صفحه به طور میانگین بین 18 تا 20 خط یا همان 250 لغت را شامل می‌شود. بر همین اساس، قیمت تایپ هر صفحه، در شرایط عادی و بدون وجود لغات و عبارات انگلیسی متعدد، 350 تومان است. البته این قسمت سفارش تایپ برای حجمی مابین 1 الی 10 صفحه است. در 11 تا 20 صفحه، دو درصد تخفیف، 21 تا 40 صفحه، سه درصد تخفیف، 41 تا 60 صفحه 5 درصد و به همین شکل تا حجمی مابین 121 تا 200 صفحه، به شکل پلکانی، میزان تخفیف به 15 درصد می‌رسد. پس در نظر داشته باشید که بسته به افزایش حجم، قیمت سفارش تایپ با کاهش مواجه خواهد شد. مثلاً در حجمی مابین 121 تا 200 صفحه قیمت هر صفحه به کمتر از 297 تومان کاهش خواهد یافت. البته باید خاطرنشان کرد که این نرخ برای سفارش‌های فوری نیست.

قیمت سفارش تایپ

مقرون به صرفه بودن خدمات ایران تایپیست، ناشی از سازوکارهای مختلفی است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کمترین قیمت سفارش تایپ را کدام سایت ارائه می‌دهد؟

اینکه متقاضیان و مشتریان در هر حیطه و زمینه‌ای به دنبال دستیابی به قیمت‌هایی پایین و مناسب باشند، کاملاً منطقی و قابل درک است؛ البته تا هنگامی که به کیفیت نهایی پروژه آسیبی وارد نشود. ما در ایران تایپیست، به جای این هدف‌گذاری که ارزان‌ترین و کمترین قیمت را به کاربران ارائه کنیم، ترجیح دادیم هدف خود را مقرون به صرفه بودن قرار دهیم. مقرون به صرفه بودن، آمیزه‌ای از قیمت‌های منطقی و پایین به نسبت کیفیت نهایی یک پروژه است؛ به بیانی دیگر قرار است تا بیش از پولی که پرداخت می‌کنید، خدمات و کیفیت دریافت کنید. در همین راستا و با در نظر داشتن همین موضوع، این مجموعه مدعی ارائه کمترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌هاست. این اما صرفاً یک ادعا نیست و پس از حداقل یک بار تجربه همکاری و ثبت سفارش در سایت متوجه خواهید شد که قیمت سفارش تایپ در ایران تایپیست، نسبت به کیفیت خروجی، حتی تقریباً ناچیز است! پس اگر قیمت سفارش تایپ یک فاکتور مهم برای شماست، پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً خدمات این مجموعه را، حتی به شکل آزمایشی، تجربه کنید.

قیمت سفارش تایپ

کاهش زمان تحویل، باعث افزایش قیمت نهایی خواهد شد

قیمت سفارش تایپ من بر چه اساسی محاسبه خواهد شد؟

پیش‌تر در بخش ابتدایی متن تلاش کردیم تا با پاسخ به پرسشی که مضمون مشابهی با همین پرسش داشت، به کلیاتی در این مورد اشاره کنیم. با رجوع به پرسش مذکور متوجه خواهید شد که اساس محاسبه قیمت سفارش تایپ تعداد صفحات استاندارد بوده و بسته به افزایش تعداد صفحات، درصد متفاوتی از تخفیف شامل حال شما خواهد شد. از سویی دیگر اما باید دقت داشت که همواره تأکید مؤکدی بر استاندارد بودن صفحات وجود دارد؛ این بدانی معنی است که با تغییر برخی جزئیات یک صفحه، ممکن است هزینه تایپ آن دچار تغییر شود. مثلاً با وجود استفاده از فایل‌های حجم بالا، 150 تومان به نرخ پایه برای هر صفحه افزوده خواهد شد. همین جزئیات ممکن است تا حدی موجب سردرگمی شما شوند. در همین راستا برای اطلاع از قیمت سفارش تایپ ، به شکل اختصاصی و متناسب با جزئیات سفارش خود، می‌توانید از امکان صدور فاکتور رایگان استفاده کنید. برای این منظور سفارش خود را با تمام جزئیات ثبت کرده و پس از صدور فاکتور رایگان می‌توانید در مورد نهایی کردن سفارش و پرداخت مبلغ تصمیم‌گیری کنید. این کار هیچ هزینه اضافی به همراه نداشته و رایگان است.

دریافت آخرین قیمت‌های سفارش تایپ به صورت آنلاین

قیمت سفارش تایپ، به شکل آنلاین و لحظه‌ای با استفاده از پنل‌های مختلف سایت ایران تایپیست در دسترس بوده و می‌توانید در کمترین زمان ممکن به این قیمت‌ها دسترسی پیدا کنید. قیمت‌ها معمولاً به طور لحظه‌ای بروزرسانی می‌شوند و معتبر هستند. اما در صورت تردید در مورد قیمت‌ها، می‌توانید از خدمات بخش پشتیبانی نیز کمک گرفته و در ارتباط با این بخش، قیمت‌های نهایی را دریافت کنید. هرچند با در نظر داشتن این موضوع که به طور استاندارد و به عنوان بخشی از سازوکار روتین و اصلی، پیش‌فاکتوری برای اطلاع شما از قیمت پیش از ثبت نهایی صادر می‌شود، در عمل نیازی نیست تا در این مورد نگران باشید. با وجود صدور رایگان پیش‌فاکتور، می‌توانید با دقت و قطعیت از قیمت نهایی سفارش خود اطلاع یافته و بسته به آن تصمیم‌گیری کنید.

قیمت سفارش تایپ

دریافت پیش‌فاکتور رایگان گام مهمی در جهت تسهیل روند تصمیم‌گیری مشتریان است

قیمت سفارش تایپ هر کلمه در زبان های متفاوت چقدر است؟

پیش‌تر نیز در این مورد که با تغییر زبان قیمت سفارش تایپ دستخوش تغییر خواهد شد، توضیحاتی به کاربران و همراهان گرامی ارائه شده است. بدیهی است که با تغییر زبان از زبان فارسی به سایر زبان‌ها، تخصص و دقت بیشتری برای انجام سفارش نیاز است و همین باعث می‌شود تا به منظور پرداخت حقوق نویسندگان، قیمت سفارش تایپ با افزایش روبرو شود. هرچند برای مطالعه دقیق تفاوت قیمت‌ها می‌توانید به پنل مناسبی که به این منظور در سایت تعبیه شده رجوع کنید اما به طور اجمالی می‌توان گفت قیمت تایپ مطابق تعرفه سال هر صفحه انگلیسی 600 تومان، عربی 700 تومان، فرانسوی 1200 تومان و آلمانی 2200 تومان است. قیمت سفارش تایپ زبان‌های خارجی سخت‌تری مانند ژاپنی و چینی به حوالی 5000 تومان می‌رسد. به طور دقیق، قیمت سفارش تایپ ژاپنی هر صفحه 4900 تومان و هر صفحه چینی، 5100 تومان است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ فوریهزینه تایپ فارسیهزینه تایپ زبان های خارجیهزینه تایپ فایل صوتی

سوالات متداول

پاسخ منفی است. بدیهتاً بسته به درجه سختی تایپ زبان انتخابی، هزینه نهایی انجام آن بیشتر خواهد شد.

بله؛ به منظور کاهش زمان تحویل می‌توانید اقدام به ثبت سفارش فوری کرده و با دو برابر شدن هزینه سفارش، با سرعت بسیار بیشتری آن را تحویل بگیرید.

ایران تایپیست ترجیح می‌دهد تا به جای استفاده از لفظ ارزان، از عبارت مقرون به صرفه برای قیمت‌های خود استفاده کند. به هر حال واقعیت این است با مراجعه به این سایت، بهترین قیمت‌های ممکن را بدست خواهید آورد.

پاسخ مثبت است. حجم کلمات استانداری برای هر صفحه در نظر گرفته شده و پس از آن قیمت نرمال محاسبه خواهد شد.


نویسنده: سهیل آریانپور هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 14:22:50 تعداد بازدید: 851 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ سفارش تایپ تعرفه سفارش تایپ قیمت تایپ متن هزینه تایپ متون هزینه سفارش تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :