جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت ترجمه تخصصی و تایپ چگونه محاسبه می‌شود؟

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 16:53:50 بازدید: 772 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف و به زبان‌های گوناگون جهان، از جمله فعالیت‌های بسیار حساس است که برای انجام آن به توانایی و مهارت ترجمه به شکل تخصصی نیاز خواهد بود. در واقع ترجمه تخصصی باید با توجه به اصول و تکنیک‌های این سبک از ترجمه انجام شود تا کیفیت متن ترجمه شده، به حد بالایی برسد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

متن ترجمه شده نیاز به تایپ نیز خواهد داشت؛ پس برای سریع‌تر پیش رفتن کار تایپ، مترجم باید بتواند سرعت تایپ خود را نیز بالا ببرد. البته در مواقعی مترجم تنها کار ترجمه را انجام می‌دهد و انجام کار تایپ به نیرویی متخصص در این کار واگذار می‌شود. ایران تایپیست خدمات بسیار ویژه‌ای را در زمینه تایپ و ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف به 32 زبان زنده‌ی دنیا ارائه می‌دهد و افراد می‌توانند تنها با چند کلیک از تمام خدمات این هلدینگ معتبر برای انجام شدن کار ترجمه تخصصی متن مورد نظر خود با کیفیتی بالا و قیمتی کاملا مناسب بهره ببرند. حال سوال این است که قیمت ترجمه تخصصی و تایپ متن ترجمه شده به چه شکل محاسبه می‌شود؟

قیمت ترجمه تخصصی و تایپ بسته به روشی که برای انجام این کار انتخاب می‌شود متفاوت است. در واقع قیمت ترجمه تخصصی و تایپ متن ترجمه شده به این بستگی دارد که آیا کار تایپ نیز توسط مترجم انجام می‌شود یا نه. به طور کلی می‌توان گفت که هزینه ترجمه تخصصی به تعداد کلمات و حجم متن مورد نظر، زبان مبدا و مقصد ترجمه، زمان ترجمه، نوع ترجمه و همچنین موضوع متن تخصصی بستگی دارد. حال اگر کاربر برای تایپ متن ترجمه شده الگوی خاصی را مشخص نکرده باشد، قیمت ترجمه تخصصی و تایپ تنها به همین عوامل بستگی دارد. اما در غیر این صورت و زمانی که کاربر برای تایپ متن به یک شیوه‌ی خاص درخواست داده باشد، کار تایپ باید توسط یک متخصص در این زمینه واگذار شود که می‌تواند خود مترجم و یا یک تایپیست باشد. بنابراین قیمت ترجمه تخصصی و تایپ می‌تواند جدا از هم محاسبه شود و یا با هم.

قیمت ترجمه تخصصی و تایپ چگونه محاسبه می‌شود؟ قیمت ترجمه تخصصی و تایپ

چگونگی محاسبه قیمت ترجمه تخصصی و تایپ در مراکز ترجمه

قیمت ترجمه تخصصی و تایپ می بایست در هر یک از مراکز و موسسه های ترجمه به شکل کاملا دقیقی حساب شود. دانشجویان و کلیه مشتریان سفارش های ترجمه نیز به دنبال شفاف سازی در این زمینه هستند. همه آن ها نیز خواهان آن هستند که تا پیش از ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن متوجه قیمت ترجمه تخصصی و تایپ سفارش خویش شوند. حتی چگونگی محاسبه هزینه ها نیز برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بر همین اساس مراکز ترجمه، شفافیت در محاسبه هزینه ها را در دستور کار خود قرار داده اند. بدین ترتیب شما می توانید متوجه هزینه تخمینی تمامی سفارش های خود شوید. چرا که هزینه ترجمه هر کلمه در هر یک از زبان های زنده دنیا به زبان های دیگر با عوامل موثر و دخیل در ترجمه پیش روی شما قرار دارد.

قیمت ترجمه تخصصی و تایپ چگونه محاسبه می‌شود؟

مشاهده قیمت ترجمه تخصصی و تایپ

چگونگی محاسبه قیمت ترجمه تخصصی و تایپ در موسسه ایران تایپیست به عنوان یکی از بهترین مراکز ترجمه، کاملا شفاف و روشن است. در این موسسه، شما می توانید تعرفه تمامی هزینه ها را به شیوه های مختلفی مشاهده کنید. این تعرفه ها در وب سایت اینترنتی این موسسه وجود دارند. همان طور که می توانید با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی و ارتباط از طریق شبکه های مجازی، به آن ها دسترسی داشته باشید. در ایران تایپیست نیز یک سری عوامل هستند که در نهایت روی قیمت ترجمه تخصصی و تایپ تأثیرگذار هستند. جدا از تعداد کلمات موجود در متن و زبان آن عوامل ریز و درشت دیگری هم وجود دارد. نوع موضوع و متن سفارش، نوع درخواست شما مبنی بر دریافت فایل ترجمه در زمان بندی مشخص و... همگی روی قیمت نهایی سفارش شما تأثیر خود را خواهند گذاشت.

پرداخت هزینه های ارزان برای ترجمه و تایپ با کیفیت تضمین شده

قیمت ترجمه تخصصی و تایپ ممکن است در هر موسسه ای با سایر مراکز ترجمه متفاوت باشد. به واقع چگونگی محاسبه هزینه ها و نیز تعرفه های اعلام شده به مشتری در هر موسسه ای می تواند با تغییراتی نسبت به مراکز دیگر همراه باشد. با در نظر گرفتن این تغییرات و مقایسه آن ها با هم شما می توانید مراکز ترجمه ای را بیابید که هزینه های کمتری را ارائه می کنند. البته بایستی در نظر داشته باشید که این هزینه های کم در کنار کیفیت بالای ترجمه و تایپ به شما تحویل داده شوند. بدین ترتیب می توانید با پرداخت قیمت ترجمه تخصصی و تایپ کمتر در مراکز معتبر از وجود کیفیت بالای ترجمه متون تخصصی و تایپ رایگان بهره مند شوید. ضمن اینکه در برخی از این مراکز امکان تخفیف های دانشجویی هم وجود دارد که در نهایت سبب مقرون به صرفه تر شدن هزینه ها می گردد.

قیمت ترجمه تخصصی و تایپ چگونه محاسبه می‌شود؟

دریافت کیفیت بالای ترجمه با پرداخت هزینه مناسب

قیمت ترجمه تخصصی و تایپ ارزان و تایپ رایگان با کیفیت بالا همواره از دستاوردهای موسسه های معتبر و شناخته شده بوده است. مراکز ترجمه ای که هدف خود را بر مبنای مشتری مداری قرار داده اند. از جمله آن ها موسسه شناخته شده ایران تایپیست است. در این موسسه شما می توانید با پرداخت هزینه های کمتر، از کیفیت بالای ترجمه نهایت بهره را ببرید. ایران تایپیست با ارائه قیمت ترجمه تخصصی و تایپ کمتر توانسته است مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود بکشاند. این در حالی است که کیفیت ترجمه آن ها به همان میزان و حتی بهتر و بالاتر از آن هم شده است. شما می توانید سوالات خود را در مورد چگونگی محاسبه هزینه ها و تخمین و برآورد هزینه سفارش ترجمه خود از کارشناسان این موسسه بپرسید. آن ها به شکل آنلاین و اینترنتی و نیز تلفنی با پشتیبانی 24 ساعته، در هر لحظه آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

ایران تایپیست خدمات ترجمه و تایپ را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهد.

بسته به این که ترجمه و تایپ به شکل یکجا یا جدا از هم انجام شود، قیمتی متفاوت برای انجام این کار در نظر گرفته می‌شود.

بله. زبان ترجمه و تایپ در قیمت آن تاثیرگذار می‌گذارد.

بله. حجم متن و تعداد کلمات آن، اصلی‌ترین عامل تعیین کننده هزینه ترجمه هستند.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 16:53:50 تعداد بازدید: 772 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه قیمت ترجمه تخصصی محاسبه قیمت تایپ برآورد هزیته ترجمه و تایپ تعیین هزینه ترجمه تخصصی تعیین هزینه ترجمه و تایپ

دیدگاه کاربران

سحر هوشمند | 1400-7-7 ساعت 14:51:52 امتیاز :

قیمتاتون خیلی خوب و مناسبن. ممنون که تو این تورم حواستون به مردم هست

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :