شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

فونت های رسمی و مخصوص در تایپ عربی کدام است؟

نویسنده: دنیا ذاکری تایپ عربی تاریخ انتشار: 1400/10/24 ساعت 12:00:00 بازدید: 11336 امتیاز 0 از 0 نظر

فونت های رسمی و مخصوص تایپ عربی بسیار زیاد هستند ولی یک سری از فونت ها متداول بوده و می توان به فونت های بدر، زر، یاقوت، رویا، Adobe Arabic، Traditional Arabic اشاره کرد که هر فونت در نوع خود منحصر به فرد و زیبا است و این نوع فونت ها برای تایپ عربی زیبا و منحصر به فرد به نظر می رسند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

با این فونت ها می توانید به راحتی در مدت چند دقیقه به سرعت تایپ کنید. فونت های تایپ عربی زیبا بوده و شما می توانید تمامی حروف عربی را با سرعت بالایی تایپ کنید. تایپ متن عربی نسبت به زبان های لاتین قدری سخت تر است و به همین دلیل لازم است که با دقت و سرعت بیشتری تایپ شود. رعایت کیفیت و سرعت در این نوع تایپ شاید نسبت به تایپ زبان های لاتین قدری سخت به نظر برسد. با این وجود تایپیست ها این موسسه سفارشات تایپ عربی اساتید و دانشجویان را با کیفیت بالا انجام می دهند. البته موسسه در هر سال فونت های عربی را بروز رسانی می کند تا کار تایپ در اسرع وقت انجام شود. از فونت های زیبا و رسمی استفاده می شود تا سفارشات زیبا به نظر برسد. هر کدام از فونت هایی که نام برده شد در نوع خود زیبا هستند و در کامیپیوترهای این موسسه بارگذاری شده است. در هر دوره تایپیست ها، فونت های زیبا  و رسمی را آپلود می کنند که برای تایپ بهترین هستند. شما هم اگر در نظر دارید که سفارش شما با فونت خاصی تایپ شود آن را مشخص کنید تا به انجام برسد. در صورتی که استاد تایپ با فونت به خصوصی را معین کرده لازم است که در سفارش خود آن را برای ایران تایپیست مشخص کنید تا برهمان اساس فایل را تایپ کنیم.

فونت های رسمی و مخصوص در تایپ عربی کدام است؟

فونت های رسمی و مخصوص تایپ عربی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از دستنویسفوری ترین تایپتایپ کتاب

سوالات متداول

تعداد این فونت ها کم و محدود نیست و می توان سفارشات مختلف دانشجویان و اساتید را نیز انجام داد. شما هم اگر فونت به خصوصی مدنظر شما است در سفارش آن را قید کنید.

این فونت ها رسمی و زیبا هستند و شما هم اگر پیشنهاد دیگری دارید لطفا مطرح کنید تا بررسی شود. عموم مشتریان این فونت ها را می پسندند.

این نوع فونت ها برای سفارشات ادارات و شرکت های دولتی هم کاربرد دارد و می توانید سفارش خود را با این فونت ها ثبت کنید.

شما می توانید فونت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال کنید. بعد از تایید فونت، سفارش شما شروع می شود. تایید فونت برای شروع تایپ لازم و ضروری است.


نویسنده: دنیا ذاکری تایپ عربی تاریخ انتشار: 1400/10/24 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 11336 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: فونت های رسمی تایپ عربی فونت مخصوص تایپ عربی تایپ عربی با اعراب تایپ عربی با حرکت گذاری تایپ عربی دقیق

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :