دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

فایل ارسالی برای سفارش طراحی صفحه آرایی در چه فرمتی باید باشد؟

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/3 ساعت 22:00:00 بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی، نرم افزار های مخصوص به خود را دارد. اغلب آنها مانند ورد، ایندیزاین، توسط طیف وسیعی از طراحان مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از نرم افزار های مرسوم هم طراحی صفحه آرایی را آسان تر می کند و هم به مشتریان این اجازه را می دهد تا بدون نگرانی سفارش خود را برون سپاری کنند.

بهترین نرم افزاری که در حال حاضر برای صفحه آرایی توسط گرافیست های خِبره مورد استفاده قرار می گیرد، ایندیزاین است. این نرم افزار ایرادات بسیاری از نرم افزار های مشابه را ندارد، و با در دسترس قرار دادن ابزار های مختلف مربوط به صفحه آرایی، کاری می کند که شما از یک قالب ساده به یک طراحی حرفه ای برسید. بنابراین کلیه ی فرمت های مورد قبول در زمینه صفحه آرایی، در این برنامه قابل گشودن و تنظیم یا تغییر هستند.

صفحه آرا/ گرافیست هایی که در ایران تایپیست فعالیت می کنند، به طور کامل به این برنامه مسلط بوده و کلیه ی طراحی های لازم را در آن انجام می دهند. اما در صورتی که شما نیاز به صفحه آرایی در ورد، فتوشاپ و ... سایر برنامه های مربوط به صفحه آرایی داشتید، می توانید در زمان ثبت سفارش آن را با ما درمیان بگذارید. صفحه آرایی محتوای شما به واسطه ی آن نرم افزار انجام می شود تا باز کردن و ایجاد تغییر در آن، برای شما مشتری گرامی آسان و بی دردسر باشد.

به طور کلی، پیشنهاد ایران تایپیست برای انجام صفحه آرایی محتوای شما (در هر فرمتی) استفاده از نرم افزار ایندیزاین است. این نرم افزار برای صفحه بندی یا صفحه آرایی، مزایایی از قبیل استفاده برای کلیه قالب های محتوایی مانند مجلات، بروشورها، پایان نامه ها، کتاب های الکترونیکی یا ebook دارد. مدیریت تصاویر نیز با آن آسان تر است و به طور خاص برای کسانی که محتواهای تصویری بیشتری (مانند مجلات یا کتاب ها با موضوع عکاسی) دارند، مناسب تر است. با این حال، انتخاب بر عهده شماست. محدودیتی در ایران تایپیست از نظر فرمت فایل طراحی صفحه آرایی وجود ندارد و طراحان ما به کلیه ی نرم افزار ها و برنامه های مرتبط برای صفحه بندی آشنا هستند.

فایل ارسالی برای سفارش طراحی صفحه آرایی در چه فرمتی باید باشد؟

صفحه آرایی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

بله، حجم پروژه بر روی قیمت آن اثر گذار است.

بله در ایران تایپیست تخفیف های متنوعی جهت ارتقای رضایت مشتریان، در نظر گرفته می شود.

بسته به نرم افزاری که برای صفحه آرایی استفاده می شود، کلیه استاندارد ها لحاظ خواهند شد تا خروجی ِنهایی بهترین اثر از آب در آید.

شما می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل کنید.


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/3 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش طراحی صفحه آرایی طراحی صفحه آرایی کاتالوگ طراحی صفحه آرایی مجله هنری طراحی جلد و صفحه آرایی طراحی صفحه آرایی نشریه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :