جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طریقه تایپ ده انگشتی

نویسنده: مهسا وحدت تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/30 ساعت 09:00:00 بازدید: 775 امتیاز 0 از 0 نظر

محال است این روزها برای رفع امورات مختلف سر و کارتان به خدمات تایپ نیفتاده باشد. با توجه به این که این روزها اغلب مردم برای مکاتبات اداری خود نیاز به تایپ درخواست های خود دارند. بسیاری از افراد و مجموعه ها برای کسب درآمد به دنبال ارائه این خدمات هستند. اگر شما نیز به تازگی تصمیم گرفته اید از این طریق کسب درآمد کنید اما با چم و خم کار آشنا نیستید، سایت درستی را برای کسب اطلاعات تکمیلی انتخاب کرده اید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طریقه یادگیری تایپ ده انگشتی

اگر حتی با دنیای تایپ بیگانه باشید، نام تایپ ده انگشتی را شنیده اید. اغلب تایپیست های حرفه ای به این نوع تایپ تسلط کاملی دارند و قادر هستند در مدت زمانی کوتاه متون مختلفی را تایپ نمایند. شرط بسیاری از مجموعه ها برای استخدام تایپیست در این است که حتما به این تایپ تسلط کاملی داشته باشند.

قطعا برای افرادی که تاکنون تایپ متون مختلفی را انجام نداده اند، یاد گرفتن تایپ ده انگشتی در ابتدای مسیر کمی سخت و کلافه کننده است. با این تفاسیر اما بعد از مدتی تکرار و تمرین این کار برای شما راحت می شود.

برای یادگیری تایپ ده انگشتی کلاس های بسیاری زیادی به صورت آنلاین و حضوری تشکیل می شوند که می توانید با شرکت در آن ها طریقه تایپ ده انگشتی را فرا بگیرید. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ممکن است بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه کلاس را نداشته باشند. خوشبختانه گسترش اینترنت و فراگیری که بین عمومیت مردم داشت باعث شد تا بتوان طریقه تایپ ده انگشتی را از طریق مشاهده ویدیوهای موجود در یوتیوب نیز یاد گرفت.

قطعا اگر هیچ دیدی نسبت به این نوع تایپ نداشته باشید، در نگاه اول این تصور را دارید که باید در کلاس های آموزشی مختلفی شرکت نمایید تا بتوانید با تمرین های پی در پی به طریقه تایپ ده انگشتی تسلط پیدا کنید.

  • مراحل یادگیری تایپ ده انگشتی

قطعا دهانتان از تعجب باز خواهد ماند زمانی که بدانید حتی با مطالعه این قسمت از مقاله به تایپ ده انگشتی مسلط خواهید شد و دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان برای شرکت در کلاس های مختلف ندارید.

در مرحله اول شما باید با قواعد و اصول تایپ ده انگشتی آَشنا شوید. به عنوان یک تایپیست باید به ذهن بسپارید که هر کلمه بر روی کیبورد دقیقا در کجا قرار دارد تا با تکان دادن انگشتان دست خود و بدون نگاه کردن به صفحه کیبورد بتوانید متون مختلفی را تایپ نمایید.

از نظر تایپیست های حرفه ای ده انگشتی، دو کلمه ب و ت نقشی مهم و برجسته را دارند که حتما باید دو انگشت میانی شما بر روی این دو حروف قرار بگیرند. سایر انگشتان دست شما نیز، باید حروف کناری بر روی کیبورد را پوشش دهند تا بتوانید با جابجایی آن ها در سریع ترین زمان ممکن متون مختلفی را تایپ نمایید.

در مرحله دوم تنها نیاز است تا تکرار و تمرین داشته باشید. با به خاطر سپردن جای حروف نیاز است تا شروع به تایپ متون مختلفی در برنامه ورد نمایید. یکی از رموز موفقیت در تایپ ده انگشتی این است که به صفحه کیبورد اصلا نگاه نداشته باشید تا سرعت عمل شما بالا برود.

طریقه تایپ ده انگشتی

طریقه تایپ ده انگشتی

طریقه تایپ 10 انگشتی فارسی و انگلیسی

فارسی و انگلیسی دو زبان محبوب و پر طرفدار در کشور هستند که روزانه بسیاری از موسسات و افراد سفارشات تایپ متون مختلف به این زبان ها را دارند. از آن جایی که سرعت برای بسیاری از این افراد و موسسات حرف اول را می زند ترجیح می دهند با مجموعه هایی که خدمات تایپ ده انگشتی فوری را ارائه می دهند، همکاری داشته باشند.

طریقه تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی، همچون زبان فارسی است اما در برخی موارد با یکدیگر تفاوت هایی دارند که باید به آن ها دقت شود. نکته مهمی که بیان کردن آن خالی از لطف نیست، این است که قطعا تایپ ده انگشتی زبان انگلیسی بسیار سخت تر از تایپ ده انگشتی زبان فارسی است.

در تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی باید انگشتان میانی دو دست بر روی دو حرف L و S قرار بگیرند. با قرار گرفتن انگشت بر روی این دو حرف سایر انگشتان دست نیز بر روی سایر حروف قرار می گیرند. دکمه space نیز محل قرار گرفتن انگشتان شست دست می باشد.

ممکن است در ابتدای مسیر، تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی برای شما کمی سخت و کلافه کننده باشد؛ چرا که ممکن است نتوانید جای حروف انگلیسی را به درستی به خاطر بسپارید و یا هیچ تفکیک درستی میان حروف فارسی و یا انگلیسی داشته باشید. برای راحت تر شدن کار بهتر است در ابتدا تایپ ده انگشتی به زبان فارسی را فرا بگیرید و به آن مسلط شوید. بعد از تسلط پیدا کردن بر روی تایپ ده انگشتی فارسی حال نوبت به یادگیری تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی می رسد.

فراموش نکنید تکرار و تمرین کلید موفقیت شماست. برای این که متوجه پیشرفت خود در امر تایپ ده انگشتی شوید، نیاز است تا زمان بگیرید که تایپ یک متن 1000 کلمه ای چقدر به طول انجامیده است. این کار را برای یک ماه انجام دهید تا بتوانید نسبت به عملکرد خود یک شناخت نسبی پیدا کنید.

طریقه تایپ ده انگشتی

تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طریقه ثبت سفارش تایپ ده انگشتی

با توجه به پر سود بودن مقوله تایپ ده انگشتی متون مختلف به زبان های متفاوتی همچون انگلیسی، عربی و... تایپ می شوند. همین موضوع باعث شده تا این روزها بسیاری از مجموعه ها رو به ارائه این خدمت بیاورند.

با توجه به محبوبیتی که موتور جستجوی گوگل بین عموم مردم پیدا کرده است، برای این که بتوانید با شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند همکاری داشته باشید، کافیست یک عبارتی با مضمون ثبت سفارش ده انگشتی سرچ نمایید. در این حالت لیستی از مجموعه هایی که این خدمات را ارائه می دهند، برای شما به نمایش در می آید. از میان انتخاب هایی که دارید می توانید یک مجموعه را برای ادامه همکاری برگزینید.

از آن جایی که کیفیت کار یک مسئله مهم و اساسی به حساب می آید نیاز است تا تنها با مجموعه های با تجربه و البته با سابقه همکاری داشته باشید تا نتیجه کار همان چیزی که مد نظر شماست باشد.

اگر تنوعی که در انتخاب وجود دارد شما را گیج و مردد کرده است، نیاز است تا یک سری از موارد را بررسی کرده و سپس با دیدی باز دست به انتخاب بزنید.

  • سابقه فعالیت در این زمینه

 طبیعتا مجموعه های نوپا نمی توانند عملکردی همچون مجموعه های با سابقه در زمینه تایپ ده انگشتی داشته باشند. قبل از شروع همکاری با مجموعه مورد نظرتان حتما این موضوع را بررسی نمایید.

  • همکاری با تایپیست های حرفه ای

مجموعه های با سابقه برای این که بتوانند کیفیت و سرعت کار خود را در معرض دید همگان قرار دهند، همواره با تایپیست های حرفه ای ده انگشتی همکاری دارند. در این صورت شما می توانید این انتظار را داشته باشید که کارتان در ایده آل ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا به انجام برسد.

 ایران تایپیست یکی از مجموعه های درخشان و با سابقه در زمینه تایپ متون مختلف به هر زبانی می باشد. این مجموعه به واسطه تجربه و البته همکاری با تایپیست های حرفه ای در کنار شماست.

طریقه تایپ ده انگشتی

طریقه ثبت سفارش

طریقه دریافت مشاوره برای سفارش تایپ ده انگشتی

اگر قصد ثبت سفارش متون مختلفی را دارید، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. اگر تاکنون هیچ سفارشی در این زمینه نداشته اید و یا برای بار اول است که قصد همکاری با ایران تایپیست را دارید، نیاز است در ابتدا با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید.

برای ثبت سفارش نیاز است تا وارد سایت ایران تایپیست شوید. در قسمت بالای سایت سمت چپ بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک نمایید. بعد از گذر از این مرحله می توانید در کم تر از دو دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ابهام در هر ساعت از شبانه روز می توانید با پشتیبانان سایت در ارتباط باشید.

اگر در زمره افراد وسواسی محسوب می شوید که کیفیت و سرعت عمل تحویل سفارشات برای شما جایگاه ویژه ای دارد، می توانید نمونه کارهای قبلی مجموعه را مشاهده نمایید. در این صورت قطعا دیگر جای شک و تردیدی برای شما از بابت انتخاب ایران تایپیست باقی نمی ماند.

نمونه کارهای قبلی مجموعه گویای تجربه و تخصص ما در زمینه تایپ ده انگشتی متون مختلف می باشند. شاید این سوال برایتان به وجود آید که آیا تعرفه خدمات تایپ ده انگشتی فوری بیش تر از تعرفه تایپ ده انگشتی عادی است؟ بله. سرعت تحویل سفارش یکی از المان های بسیار مهمی می باشد که بر روی تعرفه تایپ تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ممکن است بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه تایپ متون را به صورت یک جا نداشته باشند. ایران تایپیست هوای این افراد را دارد. در صورتی که توانایی پرداخت هزینه تایپ متون ده انگشتی را ندارید، کافیست به ما این موضوع را اطلاع دهید تا فاکتور شما را در چند قسط برایتان صادر کنیم. در این صورت می توانید در چند قسط فاکتور خود را پرداخت نمایید.

طریقه تایپ ده انگشتی

مشاوره طریقه ثبت سفارش

طریقه کسب درآمد با تایپ ده انگشتی

با توجه به بازار داغی که این روزها تایپ ده انگشتی دارد، تقریبا عمده خانم های خانه دار رو به یادگیری این نوع تایپ آورده اند تا بتوانند از این طریق به درآمد برسند. قطعا افرادی که هیچ تخصصی نسبت به تایپ ده انگشتی نداشته باشند نمی توانند در مقوله کسب درآمد خیلی موفق عمل کنند؛ چرا که سرعت عمل آن چنانی را برای تحویل سفارشات ندارند.

قبل از پا گذاشتن در این مسیر نیاز است تا در ابتدا طریقه تایپ ده انگشتی را به درستی فرا بگیرید. همان طور که در ابتدای مقاله در ارتباط با آن صحبت شد می توانید از سه طریق رو به یادگیری این نوع تایپ بیاورید.

در صورتی که با طریقه تایپ ده انگشتی آشنا شوید، می توانید در مدت زمانی کوتاه به درآمد زیادی برسید. از مهم ترین مزیت هایی که کسب درآمد با تایپ ده انگشتی دارد در این است که نیازی به حضور فیزیکی در مکانی نیست و می توانید این کار را در محیط منزلتان نیز انجام دهید.

اگر بتوانید به درستی با اصول طریقه تایپ ده انگشتی آشنا شوید و از آن ها در جای درست استفاده کنید، قطعا سرعت عمل شما در مدت زمانی کوتاه به طرز فاحشی افزایش پیدا می کند. افزایش سرعت عمل باعث می شود تا شما بتوانید در روز تعداد کلمات بیش تری را تایپ نمایید.

در صورتی که تجربه زیادی در این زمینه کسب نمایید، می توانید با مجموعه های بیش تری همکاری داشته باشید. طبیعتا همکاری داشتن با مجموعه های مختلف می تواند به شما در کسب درآمد بیش تر کمک کند.

آغوش ایران تایپیست همواره برای استخدام افرادی که به طریقه تایپ ده انگشتی مسلط هستند و سرعت عمل بالایی را نیز در این زمینه دارند، باز است.

برای شروع به همکاری در زمینه تایپ متون مختلف می توانید رزومه کاری خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن آن ها را بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع شما برسانیم.

طریقه تایپ ده انگشتی

طریقه تایپ ده انگشتی و درآمد از این راه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ تخصصیتایپ از دستنویستایپ فایل صوتیلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

معمولا ایران تایپیست به دنبال همکاری با افرادی است که در زمینه تایپ با تجربه هستند. با این وجود اما در صورت نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانیم به شما آموزش های لازم را بدهیم.

بله. در صورتی که به خوبی با چم و خم کار تایپ ده انگشتی آشنا باشید در مدت زمانی کوتاه و با حضور در منزل شخصی خود حتی می توانید به درآمد بسیار خوبی برسید.

خیر. مجموعه ایران تایپیست مجری برگزاری کلاس های مربوط به تایپ ده انگشتی نمی باشد.

بله می توانید در منزل و با دیدن ویدیوهای مختلف در شبکه های اجتماعی با این نوع تایپ آشنا شوید.


نویسنده: مهسا وحدت تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/30 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 775 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ ده انگشتی آموزش تایپ ده انگشتی یادگیری تایپ ده انگشتی تایپ ده انگشتی فارسی آموزش تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :