دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی صفحه آرایی را چه کسانی انجام میدهند؟

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/3 ساعت 18:00:00 بازدید: 363 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی صفحه آرایی همانطور که از نامش مشخص است، بر عهده ی طراح ِصفحه آرا می باشد. طراحی که به صورت آکادمیک یا تجربی، علم صفحه آرایی را کسب کرده باشد و از هویت ِهر تصویر یا اِلمان یا متن خاص در یک صفحه مطلع باشد، مخاطبان مختلف را بشناسد و توانایی برقراری ارتباط با آنها را به واسطه ی طراحی صفحه آرایی بداند، به خوبی می تواند برای هر نشریه یا کتابی صفحه آرایی انجام دهد.

انجام طراحی صفحه آرایی توسط فردی با این میزان دانش، هم زمانبر است و هم نسبتا زیاد. بسته به اینکه کتاب یا مجله ای که توسط طراح مورد صفحه آرایی قرار می گیرد، چه میزان حجم و کاری را نیاز داشته باشد، دستمزد و هزینه ی نهایی کار متفاوت خواهد بود. بسیاری از افرادی که طراحی صفحه آرایی انجام می دهند به طور مستقل کار می کنند و هزینه ای که برای انجام کار در نظر میگیرند متغیر است. اما طراحانی که زیر نظر یک شرکت یا مجموعه ی خاص فعالیت می کنند، همگی یک میزان دستمزد خواهند داشت. این کار باعث می شود تا پرداخت هزینه برای انجام ِکار طراحی صفحه آرایی، منسجم و دارای قاعده باشد.

ایران تایپیست در این میان، با هدف کاهش هزینه ها و آسان تر کردن یافتن برترین و زبده ترین طراحان صفحه آرا، به شما در ثبت سفارش و برون سپاری سفارش طراحی صفحه آرایی کمک می کند. شما می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در سایت ما ثبت کنید. سپس منتظر دریافت فاکتور و ریز هزینه های درج شده در آن بمانید. با بررسی فاکتور و دریافت مشاوره رایگان از سوی ما می توانید نسبت به پیش پرداخت، اقدام کنید. سپس منتظر دریافت سفارش طراحی صفحه آرایی ِخود شده و پس از آن مابقی هزینه ی کار را پرداخت نمایید. بدون هیچ ابهام و هیچ شکی، 99 درصد سفارشات مربوط به طراحی صفحه آرایی در ایران تایپیست به همین سرعت، سهولت و آسانی انجام می شوند و کلیه مشتریان از نتایج ِنهایی کاملاً راضی هستند. ما برای ادعای خود، نمونه کارهای موفق فراوانی داریم.

طراحی صفحه آرایی را چه کسانی انجام میدهند؟

طراحی صفحه آرایی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آراییصفحه آرایی روزنامهصفحه بندی کتاب در word

سوالات متداول

متن، تصاویر، نمودار ها و .. در صفحه به همراه فضاهای خالی در جای درست و صحیح خود قرار داده می شوند تا مخاطب به محض دیدن آن صفحات میخکوب شده و برای خواندن محتوا، ترغیب شود.

اولاً اطلاعات به درستی به مخاطب منتقل شود و دوم، آمار فروش و توجه به مجله/ کتاب و .. مورد نظر بالا رود.

ما در ایران تایپیست کاربری، زیبایی، ارزش آفرینی و توسعه‌ی محتوای شما را به حد اعلا به مخاطب تان منتقل می کنیم.

بله، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس حاصل کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/3 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 363 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش طراحی صفحه آرایی طراحی صفحه آرایی کتاب طراحی صفحه آرایی مقاله طراحی صفحه آرایی پایان نامه طراحی صفحه آرایی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :