دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی صفحه آرایی در فتوشاپ

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/4 ساعت 11:00:00 بازدید: 1456 امتیاز 0 از 0 نظر

فتوشاپ، نرم افزاری است که بیشتر به دلیل تصویر محور بودن معروف است و کمتر کسی برای انجام صفحه آرایی از آن استفاده می کند؛ در حقیقت می توان گفت که با توجه به مزایای ایندیزاین برای طراحی و چاپ ِصفحه آرایی ِانجام شده بر روی یک محتوا، گرایش به سمت فتوشاپ کمتر است. اما با این حال، نمی توان از مزایای قابل توجه آن برای صفحه آرایی غافل ماند. شما می توانید طراحی صفحه آرایی پروژه خود را با نرم افزار فتوشاپ به ما بسپارید.

مزایای استفاده از فتوشاپ برای طراحی صفحه آرایی کم نیست؛ از جمله ی این مزایا می توان به: طراحی آسان تر جلد مجلات و کتاب های کاغذی(paperback) و جلد سخت (hard cover)، ایجاد صفحات عکس محور و .. اشاره کرد. بنابراین انجام صفحه آرایی های نسبتا ساده با تمرکز بر تصاویر، با فتوشاپ بهتر انجام می شوند. همچنین می توان یک صفحه آرایی نسبتا ساده را با این نرم افزار با محوریت متن ها به صورت ستونی انجام داد؛ بسیاری از اینفوگرافی ها و کتاب های الکترونیک که در بستر اینترنت دست به دست می شوند و طراحی قوی اما ساده ای دارند، توسط نرم افزار فتوشاپ صفحه بندی شده اند.

اگر به طور دقیق نمی دانید که محتوای شما باید به واسطه ی چه نرم افزاری، صفحه آرایی یا صفحه بندی شود، می توانید از ما در ایران تایپیست مشاوره دریافت کنید. در ایران تایپیست با در نظر گرفتن ویژگی های سفارش، بهترین نرم افزار را به شما پیشنهاد خواهیم داد. در نهایت، این شما هستید که با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی های محتوای خود (پایان نامه، کتاب، مجله، روزنامه، بروشور، و ...) به همراه مشاوره های دریافت شده از سوی ایران تایپیست می توانید تصمیم گیری کنید. شما برای ثبت سفارش نخست خود، می توانید از طریق صفحه اول سایت ما اقدام کنید.

طراحی صفحه آرایی در فتوشاپ

طراحی صفحه آرایی در فتوشاپ

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آراییصفحه آرایی مقاله فارسیصفحه آرایی مجله

سوالات متداول

خیر، ثبت سفارش یک پروسه رایگان و سریع است.

بله، شما می توانید نرم افزار (های) ترجیحی خود را برای انجام صفحه آرایی انتخاب کنید.

در صورتی که طراح/ گرافیست خاصی را در ایران تایپیست مد نظر داشته باشید می توانید سفارش را با همکاری با ایشان آغاز کنید.

برای ثبت و بررسی این درخواست، می توانید با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط بگیرید.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/4 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 1456 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش طراحی صفحه آرایی در فتوشاپ طراحی صفحه آرایی آنلاین در فتوشاپ طراحی صفحه آرایی اینترنتی در فتوشاپ طراحی صفحه آرایی غیرحضوری در فتوشاپ طراحی صفحه آرایی online در فتوشاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :