سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی کتاب کمک درسی در ورد ویژه اساتید

نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 09:00:00 بازدید: 1215 امتیاز 0 از 0 نظر

کتاب های کمک درسی مخصوص اساتید، با ساختار های متفاوت محتوایی کاندیدای نوع دیگری از صفحه آرایی کتاب در ورد هستند. با توجه به اینکه الگو ها و استایل های مختلفی برای این دسته از آرایش صفحات کتاب ها وجود دارد، اما اگر تمپلیت های پیشنهادی از سوی ایران تایپیست مورد تایید شما نباشد، ما برای صفحه آرایی این نوع کتاب ها استایل های دیگری را طراحی می نماییم و پس از به تایید رسیدن توسط شما به عنوان مشتری آنها را بر روی صفحات کتاب اعمال می کنیم. امکان هر نوع پیگیری در مورد عدم رضایت یا تغییرات جزئی بر روی قالب و ساختار صفحه آرایی کتاب های کمک درسی ویژه اساتید (مانند انواع دیگرِ مدل های صفحه آرایی کتاب که در ایران تایپیست) وجود دارد. صفحه آرایی کتاب در ورد برای گروه کتاب هایی که مخاطبان آن اساتید دانشگاهی هستند به طور خاص با صفحه آرایی کتاب های مربوط به معلمان، مربیان یا آموزگاران مقطع دیگر متفاوت است و می بایست اصول کاربردی و در خور ِاین گروه از مشاغل رعایت شود.

هدف هر نوع صفحه آرایی با ورد هدایت درست خواننده و مخاطب کتاب به سمت محتوا و نوشته ها و متمرکز کردن توجهات است. در این حالت نیز با توجه به گروه سنی و ساختار محتوایی کتاب ها از رنگ ها و فونت  و تنظیماتی برای حاشیه گذاری کتاب استفاده می شود تا حداکثر استفاده از آن صورت بگیرد. در صورتی که این تنظیمات به درستی انجام نشود، بخش مهم و قابل توجهی از جذب مخاطب که از طریق آرایش و نظم دهی به صفحات به وجود می آید، از دست خواهد رفت. در نتیجه، شانس دریافت اقبال عمومی برای خرید کتاب به بن بست خواهد رسید. برای صفحه آرایی کتاب در ورد می توانید در ایران تایپیست ثبت سفارش انجام دهید. این کار از طریق ثبت نام اولیه در ایران تایپیست و سپس طی نمودن مراحل ثبت سفارش صفحه آرایی به آسانی و کمتر از چند دقیقه تنها با چند کلیک انجام می شود.

صفحه آرایی کتاب کمک درسی در ورد ویژه اساتید

صفحه آرایی کتاب

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آرایی کتابصفحه آرایی کتب دستنویسراهنمای سفارش آنلاین صفحه بندی

سوالات متداول

خیر، شما هر کجای ایران که باشید می توانید در ایران تایپیست ثبت سفارش صفحه آرایی انجام دهید و در زمان از پیش تعیین شده نتیجه کار را دریافت و بررسی نمایید.

بله، مشاوره رایگان ایران تایپیست یکی از خدمات ویژه ما می باشد.

خیر، یک ساختار قیمت بر اساس تغییرات اعمال شده روی محتوای کتاب ها در نظر گرفته می شود.

زمان کار به پروژه شما بستگی دارد اما در صورتی که نیاز به تحویل فوری داشته باشید، این کار سریعا انجام خواهد شد.


نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1215 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی کتاب درسی در ورد صفحه آرایی کتاب آموزشی در ورد صفحه آرایی کتاب سایت صفحه آرایی کتاب صفحه آرایی آنلاین کتاب در ورد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :