یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی چاپ و نشر

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/29 ساعت 11:00:00 بازدید: 604 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر به عنوان یک نویسنده، صاحب امتیاز یک مجله، مرکز چاپ و نشر و غیره به خدمات صفحه آرایی چاپ و نشر نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم به ایران تایپیست اعتماد کنید. ما با در اختیار داشتن متخصصان متعدد در این زمینه، سفارش صفحه بندی شما را با کیفیت بالا انجام می دهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات آنلاین صفحه آرایی قبل از چاپ و نشر کتب

یکی از مهم ترین مراحلی که قبل از چاپ کتاب یا نشریه یا مجله باید انجام شود، صفحه آرایی ساده است. صفحه آرایی کتاب، نشریه، روزنامه، مجله و غیره، همگی واجب و ضروری هستند. هیچ کتاب یا مجله ای را در جهان نمی توانید پیدا کنید که بدون از سر گذراندن مرحله صفحه آرایی برای چاپ آماده شود. دلیل آن هم کاملا واضح است. صفحه آرایی باعث زیبایی و ایجاد یک رابطه منطقی در هر صفحه از کتاب یا مجله یا روزنامه می شود. شما نمی توانید بدون صفحه آرایی از خواندن یا مطالعه یک مجله یا روزنامه و یا حتی یک کتاب لذت ببرید.

برای اینکه بتوانید نظر مخاطبان را به سمت کتاب یا مجله خود جذب کنید، باید برای صفحه آرایی ِآن فکری کرده باشید. اگر به دنبال یک مرکز صفحه آرایی با تجربه چندین ساله هستید می توانید ایران تایپیست را انتخاب کنید. هیچ شکی وجود ندارد که تیم ایران تایپیست می تواند در هر زمینه ای برای صفحه آرایی به شما کمک کند. دلیل آن هم مشخص است. ما تجربه همکاری با بسیاری از افراد و بسیاری از شرکت ها را داریم. به پشتوانه این تجربه می توانیم خدمات منعطف و بدون محدودیت به شما ارائه کنیم.

اگر به صفحه آرایی چاپ و نشر به عنوان یک نویسنده یا صاحب امتیاز یک مجله یا روزنامه و ... نیاز دارید و نمی توانید در این زمینه بودجه‌ی خیلی زیاد خرج کنید می توانید سفارش خود را به ما مُحول کنید. ما با هزینه کم و با بهترین کیفیت، پروژه تان را به شما تحویل خواهیم داد.

اغلب افراد تازه کار یا مراکز نشر یا صاحب امتیاز های مجله ها، با سپردن کار صفحه آرایی چاپ و نشر کتاب، مجله، پایان نامه، روزنامه و ... به ما، توانسته اند موفقیت ویژه ای به دست آورند. مثلا نظر مخاطبان شان را به خود جلب کنند. همچنین آنها توانسته اند فروش بیشتر برای کتاب یا مجله خود به ارمغان بیاورند که این موضوع در نوع خود موفقیت بزرگی به حساب می آید. اگر شما هم قصد دارید جزء این افراد باشید، همین حالا در ایران تایپیست سفارش صفحه آرایی ثبت کنید.

صفحه آرایی چاپ و نشر

صفحه آرایی ساده

صفحه آرایی برای دریافت مجوزهای لازم برای چاپ و نشر

صفحه آرایی چاپ و نشر یکی از مراحل مهم قبل از چاپ و نشر است. در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم و عینا از این جمله استفاده کردیم. اما دلیل این همه تاکید چیست؟ چرا به شما توصیه می کنیم تا سفارش صفحه آرایی خود را به ما بسپارید؟ به خاطر اینکه ایران تایپیست در کلیه مراحل، از شروع تا انتها (یعنی مرحله چاپ) کتابها، مجله ها، روزنامه ها و ... می تواند یار و همراه شما باشد.

ما به خوبی می دانیم که درست بعد از صفحه آرایی چاپ و نشر، دردسر های دیگر شما شروع می شود. یکی از عواملی که می تواند به عدم دریافت مجوز چاپ و نشر کتاب یا مجله تان منجر شود، صفحه آرایی نادرست و ناشیانه است. برخی از صفحه بند ها یا گرافیست ها به قوانین کلی ایران و وزارت ارشاد برای صفحه بندی آگاه نیستند. به همین خاطر ممکن است پروژه شما را به هر دلیلی ناقص و نادرست صفحه آرایی کنند. وقتی شما این پروژه را برای چاپ و نشر ارسال می کنید، با ممانعت روبرو شده و اجازه چاپ نمی گیرید.

اما اگر صفحه آرایی چاپ و نشر خود را به ما بسپارید، احتمال وقوع چنین اتفاقی برایتان به صفر می رسد. زیرا صفحه بند ها و گرافیست های ما به کلیه اصول و قوانین وضع شده در ایران برای صفحه آرایی آشنا هستند. آنها حتی به استاندارد های بین المللی هم مسلط هستند. پس می توانند صفحه آرایی درخور و شایسته ای را به شما ارائه کنند.

به همین خاطر، ما به شما توصیه می کنیم صفحه آرایی چاپ و نشر پروژه هایتان را به ما بسپارید. در صورتی که یک نویسنده یا مرکز چاپ و نشر هستید و نیاز به دریافت خدمات صفحه آرایی دارید، می توانید در سایت ما ثبت سفارش کنید. پس از آن می توانید از خدمات مقرون به صرفه ایران تایپیست بهره مند شوید. نرخ و هزینه ای که برای صفحه آرایی در سایت ما در نظر گرفته شده است، به طور کامل و دقیق در منوی «هزینه و زمان» قرار گرفته است.

زمانی که این منو را انتخاب می کنید، چند زیر منوی دیگر برایتان باز می شود. برای اطلاع از هزینه های صفحه آرایی، باید زیر منوی هزینه صفحه آرایی را انتخاب کنید. در صفحه مربوط به هزینه های صفحه آرایی اطلاعات تکمیلی در مورد عوامل موثر بر هزینه کلی سفارش های صفحه بندی درج شده است. مثلا اینکه هر صفحه، به تنهایی، برای صفحه آرایی چقدر هزینه دارد.

صفحه آرایی چاپ و نشر

صفحه آرایی در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه صفحه آرایی مقاله جهت چاپ و نشر در ژورنالهای بین المللی چقدر است؟

صفحه آرایی چاپ و نشر معمولا بسیار هزینه بر است. این را زمانی متوجه می شوید که برای ثبت سفارش در این زمینه اقدام می کنید. یکی از مراحل مهم برای مقالاتی که قرار است در ژورنال های بین المللی چاپ شوند، همین است. اما بسیاری از مردم، پس از آشنایی با خدمات ایران تایپیست، به ما اعتماد می کنند. ما ارزش این اعتماد را می دانیم.

به همین خاطر کلیه سفارشات صفحه آرایی چاپ و نشر را با بهترین کیفیت انجام می دهیم. برای تیم ایران تایپیست تفاوتی ندارد که قرار است شما جُستار یا مقاله تان را در چه زمینه ای انتشار دهید. ما آن را با بهترین کیفیت برای شما صفحه آرایی می کنیم و تحویل می دهیم. همین مسئله باعث شده است تا مشتریان به ما اعتماد حداکثری داشته باشند. در ایران تایپیست بین هیچکس و هیچ سفارشی تفاوت وجود ندارد. تمامی سفارشات صفحه بندی برای ما مهم و ارزشمند هستند.

زمانی که برای ثبت سفارش صفحه آرایی چاپ و نشر به صورت آنلاین (نامحدود از هر کجا و در هر ساعتی) در ایران تایپیست اقدام می کنید، در فاکتور جزئیاتی که بر روی هزینه کلی سفارش تان موثر بوده است را می توانید مشاهده کنید. مثلا در فاکتور هزینه ایجاد فاصله بین پاراگراف ها، ایجاد حاشیه، درج شماره صفحه و غیره قید می شود. به همین خاطر شما می توانید با اعتماد بالا در سایت ما سفارش ثبت کنید. در ایران تایپیست هیچگونه پنهان کاری یا مخفی کاری در مورد ِمحاسبه‌ی هزینه صفحه آرایی وجود ندارد.

بنابراین هر یک از عوامل مهم و موثر در روال انجام سفارش صفحه آرایی چاپ و نشر در فاکتور قید می شوند. این یکی از مهمترین نقاط قوت در ایران تایپیست است که مشتریان را علاقه مند به همکاری با ما می کند. شایان ذکر است که شما می توانید نمونه کارهای ما را در این زمینه مشاهده کنید تا اعتمادتان به شیوه همکاری و کیفیت کارهای ما، بیشتر جلب شود.

صفحه آرایی چاپ و نشر

خدمات صفحه آرایی

صفحه آرایی بروشور و کاتالوگ جهت چاپ و نشر

اگر از به روز ترین تکنیک ها و روش های صفحه آرایی چاپ و نشر خبر ندارید، پیشنهاد می کنیم که در سایت ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. شما می توانید پس از تحویل پروژه، کیفیت آن را با سایر شرکت ها مقایسه کنید. آیا تفاوت معناداری مشاهده نمی کنید؟ مزیت استفاده از خدمات آنلاین صفحه آرایی در ایران تایپیست این است که می توانید نمونه کارهای ما را بررسی کرده و از میزان کیفیت شان اطمینان حاصل کنید. این مورد، یکی از تضمین های ایران تایپیست برای جلب اعتماد شماست. شما می توانید پیش از شروع همکاری با ما، نمونه کارهایمان را بررسی کنید. پس از آن می توانید برای ثبت سفارش ِجدید صفحه آرایی اقدام کنید. سپس سفارش شما با بهترین کیفیت و با استفاده از به روز ترین تکنیک ها و روش ها انجام می شود.

اگر نرم افزار خاصی را برای صفحه آرایی چاپ و نشر مد نظر دارید، می توانید در زمان ثبت سفارش درخواست کنید که پروژه تان با کمک آن نرم افزار انجام شود. اگر هم با هیچ نرم افزار خاصی آشنایی ندارید و نمی دانید کدام نرم افزار برای پروژه تان بهتر است، می توانید از ما مشاوره رایگان دریافت کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان کافی است که با شماره های درج شده – در انتهای صفحه اصلی سایتمان- با ما تماس بگیرید. در تماس خود ذکر کنید که قصد دارید از مشاوره رایگان بهره مند شوید. همچنین می توانید هر سوال یا ابهامی که برایتان پیش آمده است را مطرح کنید. کارشناسان ما به تک تک سوالات شما پاسخ می دهند. پس از آن می توانید برای ثبت سفارش در سایت ما اقدام کنید.

توجه داشته باشید که در صورتی که هیچ نرم افزار خاصی جهت انجام صفحه آرایی چاپ و نشر مد نظر نداشته باشید، می توانید انتخاب را برعهده ی صفحه بند یا گرافیست بگذارید. صفحه بند یا گرافیست موظف است تا از بهترین نرم افزار برای پروژه شما استفاده کند.

صفحه آرایی چاپ و نشر

مرکز صفحه آرایی

مرکز تخصصی صفحه آرایی چاپ و نشر کجاست؟

کلیه صفحه بند ها و گرافیست ها در ایران تایپیست به اصول صفحه آرایی وارد هستند. صفحه آرایی چاپ و نشر نامحدود است. به این معنا که برای کتاب ها، مجلات، روزنامه ها و پایان نامه ها در سایز های مختلف قابل انجام است. اگر به طور خاص نیاز داشتید تا صفحه آرایی مقاله، مجله یا کتاب تان در یک سایز مشخص انجام شود، می توانید درخواست خود را مطرح کنید. مزیت استفاده از خدمات شرکت ایران تایپیست، این است که اندازه یا قطع یک اثر ِخاص تاثیری در محاسبه هزینه ندارد.

اندازه و قطع یک کتاب یا مجله، برای شیوه صفحه آرایی مهم است و باید آن را موقع ثبت سفارش به ما اعلام کنید. هیچ محدودیتی متوجه شما نیست. اگر قطع کتاب تان در حد رُقعی یا جیبی است یا بسیار بزرگ در حد قطع سلطانی است، ما صفحه آرایی را برای آنها انجام می دهیم. همچنین صفحه بندی برای کلیه مجلات، روزنامه ها و پایان نامه ها یا مقالات در هر اندازه ای انجام می شود.

حتی برای صفحه آرایی چاپ و نشر در ایران تایپیست هیچ محدودیتی از نظر حجم و تعداد سفارش متوجه شما نیست. شما می توانید یک یا صد سفارش در سایت ما ثبت کنید. البته ما به خوبی می دانیم که هیچ شخصی رسما صد سفارش به طور همزمان و موازی ثبت نمیکند. چرا که این عدد منطقی نیست. اما تنها قصد داریم این نکته را به شما خاطرنشان کنیم که محدودیت در تیم ایران تایپیست تعریف نشده است.

اگر قطع کتاب یا مجله یا مقاله خود را نمی دانید، مشکلی نیست. می توانید سفارش ثبت کنید و فایل پی دی اف آن را برای ما ارسال کنید تا قطع آن را بیابیم. اگر فایل پی دی اف یا وُرد مقاله تان را ندارید می توانید با پیک آن را برای ما ارسال کنید. در نهایت این وظیفه صفحه بند یا گرافیست است تا سفارش شما را طبق اندازه ای که برای آن تعریف شده، به پایان برساند.

صفحه آرایی چاپ و نشر

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مجله

سوالات متداول

الزام صفحه آرایی چاپ و نشر به دریافت مجوز چاپ  مربوط می شود. هیچ اثر خاصی (مثل مقاله، کتاب، مجله و ...) بدون صفحه آرایی امکان نشر و چاپ ندارد.

خیر، کیفیت مهم ترین معیار ما برای انجام خدمات صفحه آرایی چاپ و نشر است. هزینه ای که در ایران تایپیست جهت انجام پروژه هایتان می پردازید بسیار مقرون به صرفه است. نگران نباشید!

تنظیم فونت و اندازه کلمات، تنظیم فاصله ها، پیاده سازی طراحی گرافیکی بر روی هر صفحه و غیره.

هر نوع کتابی با هر موضوعی را می توانید به ما بسپارید تا برای شما صفحه بندی کنیم.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/29 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 604 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی برای چاپ کتاب صفحه آرایی چاپ و نشر کتاب صفحه آرایی چاپ کردن اصول صفحه آرایی چاپ و نشر سفارش صفحه آرایی چاپ و نشر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :