جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی و صفحه بندی مجله در ایندیزاین چیست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/8/17 ساعت 10:35:06 بازدید: 479 امتیاز 0 از 0 نظر

پیش از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد صفحه آرایی مجله در ایندیزاین در ایران تایپیست باید در مورد این نرم افزار یک ذهنیت ِ مشخص به دست آورید تا بتوانید تفاوت آن را با سایر نرم افزار های گرافیکی و کاربردی برای صفحه آرایی، تشخیص دهید. و در صورتی که علاقه مند بودید، اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی مجله در ایندیزاین در ایران تایپیست نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ایندیزاین یا InDesign یک برنامه نرم ‌افزاری است که برای انجامِ صفحه آرایی ِمربوط به آگهی‌ ها، بروشور ها، مجلات، روزنامه‌ ها و کتاب‌ ها استفاده می‌شود. پروژه‌های ایجاد شده با استفاده از ایندیزاین می‌توانند هم در فرمت دیجیتال و هم در فرمت های چاپی به اشتراک گذاشته شوند. ایندیزاین توسط طراحان گرافیک، هنرمندان، ناشران و متخصصان بازاریابی استفاده می شود. این نرم افزار توسط شرکت Adobe تولید شده است و کلیه طراحان و علاقه مندان از آن برای صفحه آرایی استفاده می کنند.

نرم افزار ایندیزاین، بیشتر برای صفحه آرایی مجلات مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم‌افزار توسط طراحان و صفحه آرا های ایران تایپیست در کنار سایر برنامه ‌های کاربردی مانند فتوشاپ و وُرد برای صفحه آرایی مورد استفاده قرار می گیرد، تا خروجی کار به شدت مطلوب و مورد پسند کارفرما یا مشتریان باشد. هیچ تصویری توسط این برنامه به تنهایی تولید نمی شود، بلکه با استفاده از متن، تصاویر و سایر اِلمان های گرافیکی که اغلب در برنامه‌های دیگر ساخته می‌شوند، تنها در ایندیزاین مونتاژ می‌شوند. به همین دلیل غالبا، طراحان به استفاده از سایر برنامه های گرافیکی ِجانبی برای ایجاد یک خروجیِ تمام و کمال برای صفحه آرایی مجله در ایندیزاین نیاز پیدا می کنند. ابزار های فراوان و کاملا دقیقی که ایندیزاین در اختیار گرافیست ها یا صفحه آرا ها قرار می دهد، باعث می شود تا اکثر مشتریان در انتهای کار و پس از دریافت نتایج نهایی سفارش، از آن به طور کامل راضی باشند. به همین دلیل است که ترجیحِ طراحان ایران تایپیست این است که برای ایجاد نتایج تخصصی تر و دقیق تر از این نرم افزار استفاده کنند.

صفحه آرایی و صفحه بندی مجله در ایندیزاین چیست؟

صفحه آرایی مجله

منظور از صفحه آرایی مجله در ایندیزاین چیست؟

صفحه بندی یا صفحه آرایی مجله در ایندیزاین، از جمله خدماتی است که امروزه در مراکز مختلفی ارائه می گردد. همان طور که یک دانشجو یا پژوهشگر برای خدمات ترجمه به این مراکز مراجعه می کند. گاهی اوقات ممکن است به منظور صفحه بندی یا صفحه آرایی مجلات علمی و غیر علمی یا تبلیغاتی و آموزشی خود به این مراکز مراجعه داشته باشد. نویسندگان و تحریرکنندگانی که برای جمع آوری مطالب موجود در یک مجله در تلاش هستند؛ نباید تصور کنند که کار آن ها به اتمام رسیده است. شاید آن ها پس از یک بازه زمانی طولانی مدت بتوانند در نهایت مطالب مجله را گردآوری نمایند. اما این پایان کار نیست. چرا که آن ها به صفحه آرایی مجله در ایندیزاین نیاز مبرمی دارند. اگر به صفحه بندی یا صفحه آرایی مجله خود توجهی نداشته باشند؛ تلاش خود را زیر سوال خواهند برد.

صفحه آرایی و صفحه بندی مجله در ایندیزاین چیست؟

صفحه آرایی مجله

برای درک بهتر از اینکه صفحه بندی یا صفحه آرایی مجله در ایندیزاین چیست؟ باید به این نکته اشاره شود که کار طراح در این زمینه چیست؟ پس از اتمام فرآیند نگارش مجله، نوبت به هنرمندی طراح یا صفحه آرا می رسد. وی کسی است که متن مجلات را با استفاده از فونت و قلم خاص و نیز تکنیک های روز دنیا در زمینه صفحه بندی یا صفحه آرایی، زیبنده می سازد. به این ترتیب مجله مورد نظر را از آن حالت خشک و بی روح خود خارج می کند و در آن روح جدیدی می دمد. با استفاده از تصاویر رنگی و با کیفیت و قالب های منحصر به فرد، صحنه های زیبایی را خلق می کند. پس صفحه آرایی مجله در ایندیزاین برای هر مجله ای نیاز است. توضیح اینکه ایندیزاین، نام برنامه یا نرم افزاری است که طراح با استفاده از قابلیت های آن اقدام به صفحه آرایی مجله می کند.

آیا صفحه آرایی تنها مخصوص مجلات است؟

صفحه بندی یا صفحه آرایی مجله در ایندیزاین تنها مخصوص مجلات نیست. چرا که علاوه بر تزیین مجلات و نشریات با استفاده از تکنیک صفحه آرایی از این هنر در زیباسازی کتب، مقالات، پایان نامه ها، بروشورها و... هم استفاده می شود. برای هر یک از این محصولات می بایست نکاتی را مدنظر قرار داد. ولی به طور کلی صفحه بندی یا صفحه آرایی به منظور زیباسازی متون نوشته شده به کار گرفته می شود. حال ممکن است این متون در قالب مجلات به کار گرفته شده و یا در کتب و مقالات و... استفاده شوند. پس صفحه آرایی مجله در ایندیزاین مخصوص مجلات و صفحه آرایی کتاب ها یا مقالات نیز مربوط به کتب و مقالات می باشند. برای زیباسازی هر یک از این محصولات می توانید سفارش خود را حضوری و غیر حضوری در ایران تایپیست ثبت کنید.

صفحه آرایی و صفحه بندی مجله در ایندیزاین چیست؟

 صفحه آرایی مجله در ایندیزاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلههزینه صفحه آراییصفحه آرایی مقاله فارسیصفحه آرایی پایان نامه

سوالات متداول

با توجه به حجم پروژه و مدت زمان انجامِ کار قابل تعیین است.

بله، می توانید در زمان ثبت سفارش تحویل فوری را درخواست دهید.

بله، می توانید در زمان انجام پروژه با طراح در ارتباط باشید.

بله شما میتوانید هزینه هایتان را در دو مرجله بپردازید.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/8/17 ساعت 10:35:06 تعداد بازدید: 479 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی مجله در ایندیزاین صفحه بندی مجلات در ایندیزاین صفحه آرایی آنلاین مجله در ایندیزاین صفحه آرایی حرفه ای مجله در ایندیزاین صفحه آرایی مجله با ایندیزاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :